Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Това би ли означавало, че ако я купя ще имам в бъдеще проблеми с поддръжката. Намират ли се тези изменени части в предницата и затъмнените задни стопове?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намират се, въпросът е дали са сменени с оригинални, които са по-скъпи от RS грид меш-а или е китайска, която е 200-300$...но по-важният въпрос е, дали причината за смяна е челен удър или просто визия близка до по-големия събрат ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

2.0 190hp има ли сериозни болежки? Бащата се е ориентирал в 2.0 190 ръчка на предно, но се чуди дали да не търси 3.0 204 пак ръчка. Какви са слабите страни на тоя модел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще кара с 120-140км/ч 2.0 190кс стигат, ако сте в Германия и жулите с 200 си земете 3.0 литра. По-тих е мотора на висока скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За моделите с въздушно окачване не ми стана ясно от описанието. Автомобилът като е паркиран за дълго сам се спуска в най-ниско положение или повдигнатото положение е само за ситуации на движение извън нормален асфалт и навярно с ограничена скорост?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, Bobu написа:

Фарове за мъгла, имат ли тия коли?

Имат.

 

Преди 4 часа, Марин написа:

За моделите с въздушно окачване не ми стана ясно от описанието. Автомобилът като е паркиран за дълго сам се спуска в най-ниско положение или повдигнатото положение е само за ситуации на движение извън нормален асфалт и навярно с ограничена скорост?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Вдигната може да се кара до 80км/ч. ,след тази скорост си слиза автоматично.На кой режим караш?

Доста рядка екстра е въздушното окачване при А6,не бих си купил такава кола без въздушно/и фул лед фаровете/ и възможно най много екстри.Хубава е колата ти колега!Честито!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

LED фаровете са много красиви изглеждат по-модерно, но като функционалност са много назад от ксеноновия вариант. При ксенона има завиване на фаровете и то под голям ъгъл, имат функцията да разпръскват светлинният сноп при наближаването на кръстовищв и когато е включен асистентът за дълги са много по-адекватни. Първото ми 4G беше с ксенон и точно тези неща много ми липсват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

LED-a в А8 са "matrix" докато при пре-фейс A6 4G не са такива.

При фейслифта се предлагат вече.

Някой да ме поправи ако греша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята А8 D4 бях с ксенон,сега на 4G-то съм с фул лед и мога да кажа ,че светят в пъти по добре/фул леда/,за визия да не говорим колко са красиви.Това си е мое мнение,разбира се.И при завой си има секция която свети :nixweiss: Незаменима екстра при този клас кола е въздушното окачване..както вакум на вратите,обдухване,подгряване,ТВ/в движение/,кейлес,комфортни седалки,блутут.дистроник/за съжаление съм го свалил/.:wall: Хубава кола е 4G,но следващата ми вече ще е нещо от S-серията/S6,S7,S8/,или Панамера 4S или Turbo.

 

Редактирано от plamen sf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Cayenne-че...много зависи от километража как светят фарките, понякога ги сменят след близка среща с багажник.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да ми обясните какво говорят тези криви. То явно е мощност при дадени обороти, но доколкото разбирам в резултат на сменен въздушен филтър и интеркулер. Тази разпечатка я намерих в документите а автомобила.56d3c166211f7eec754d56d318458355.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кривите говорят, че колата ти е чипната от тези пичове (явно затова е сменен и кулер-а), които изглеждат сериозни :).

Според тях е 496 коня (424 на колела) и 622 нютон-метра.

Цъкни на Stage 4 тук за повече инфо, като цяло си доста напред, стига да обичаш високите скорости.

По техни сметки тунинга + частите струват 6250 евро + още 499 за S tronic-a :stupid::runningdog:.

Не си ли забелязал, че возилото върви повечко?

 

ЕDIT: Nice cooler...

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове



Че върви, спор няма, но и нямам основа за сравнение. Аз до сега най-бързата кола която съм карал е моят (вече бивш :() пасат 1.8Т 2000 г. Мен не ми се искаше да взимам бърничкана кола, но очевидно така се получи.

Редактирано от Марин
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, колеги. Полека-лека се ориентирам към смяна на колата ми (E61 LCI 530xd) и съм се насочил към 4G комби 4х4. Основното ми чудене е има ли смисъл от олроуд? Доста материал изчетох, но като изключим по-големия клиренс в най-вдигнато състояние на въздушното и металните кори отдолу (и разни дребни офроуд глезотии, които не ме вълнуват), не можах да разбера дали има някаква сериозна разлика в окачването (при положение, че и комбито е на въздух)? Дали при олроуда е пригодено за по-големи натоварвания, т.е. по-здраво (и предполагаемо по-скъпо за поддръжка)? Някоя друга по-сериозна разлика, която изпускам (изключая външните разлики)? 'Щото разликата при коли с иначе еднакво оборудване достига, че и подминава 5000 евро, което за едни кори и 2-3 санта височина ми се струва лееко безсмислено :hilezh:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази промяна износва ли допълнително двигателя и скъсява ли му живота? Може ли да се премахне? В режим икономичен в настройките на ММI дали се изключва?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не пържиш по цял ден като ненормален няма да им стане нищо на двигателя и скоростите.

Всичко може да се премахне принципно, но трябва да прецениш дали си струва.

В иконмичен режим надали се изключва, но някои фирми като Revo примерно предлагат устройство с, което колата може да се върне на сток настройки.

Колата ти беше на малко км. по спомен и ако е още в гаранция тя може да отпадне заради подобна модификация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То гаранцията и е била 3 години, колата вече е на 5 години. В момента има само безплатно сервизно обслужване до 100 Хил.км, т.е. още 44 Хил.км. Продавачът ми предлага премахване ако реша.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо го мислиш въобще, имаш направени подобрения по колата за над 13к лв. и се чудиш дали да не ги махнеш :).

Ако няма някакви проблеми и не усещаш нещо нередно не виждам причина да го правиш.

Така или иначе си имаш старите части и винаги можеш да налееш сток софт.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опасението ми е да не стане прекалено късно за двигателя и скоростите и в един момент да трябва да се сменят и двете, което ще е май равносилно на бракуване на целия автомобил. Аз бързо не карам, ама знам ли го в какви режими кара да работи двигателя този чип тунинг.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...