Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Дам, няколко часа в Порше ще са достатъчни. Даже ще пробвам първо със стария модул. Иначе ми дойдоха LED праговете, много добре светят :) Това е на много слаб ток, за да не ги изгоря - само за тест. В колата си работят с димера за интензитет на вътрешното осветление.

IMG_5913.jpg

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Каква е разлита при моделите, внос от Америка, и Европейските?

 

pros&cons, ако някой има впечатление, за модели, внос от Америка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Типтроник в щатите, с-троник в ЕУ + различни фарове, които тябва да смениш като влезне колата. Различен ММИ, който май се ъпдейтва и се сменя региона. Друго не се сещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/10/2018 at 14:42, N1995 написа:

Абе ако искам да си сложа фейслифтови фарове и стопове трябва ли да сменям брони? 

Чух веднъж, че освен бронята дори и предния капак се сменя, ама само така чух...

И не мен ми се иска да мина на хубавите лед фарове, защото сегашните са слаба работа, ксеноновата версия свети по-добре.

Но както каза някой по-горе, по-добре направо фейслифт да си вземе човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са фул лед, изглеждат добре, но ксенона свети по-хубаво. Матрикса е на фейслифта и е друга бира. Не се сменя капак само броня и централа. За 2-3000лв ще стане чудно ретрофитче :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Броня, решетка, фарове, модул за фаровете, капаци долу в бронята, кора под бронята и много разни дреболии като крепежи, водачи на бронята и тн. Излиза около 6000-7000лв.

 

Иначе и аз не съм доволен от LED фаровете и мога да го заявя категорично защото предимтова карах такава със ксенон. При ксенона има функция завиване, която работи много добре, когато е включен асистента за дълги много интелигетно прецезира височината на светлинния сноп. При LED-a няма такива неща. Прехвалена работа е освен чисто визуално фара както изглежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С асистента за дълги се родих по Гърция, понеже бръмчахме почти всеки ден по различни плажове - нагоре надолу по завоите фаровете, включва страничните, гаси дългите като дойде някой отсреща преди дори да тръгна да реагирам, много, много добре :) Наистина визуално леда изглежда по-добре въпреки, че тия големи лед точки вече не са модерни изобщо :) 

 

Аз тотално се отказах да сменям фарове, за тия пари по-добре да набия едно би турбо отпред :) След три години ще сменя с фейслифта и така...

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 8/10/2018 at 7:25 PM, Bobu said:

квадратния номер

километража е в други мерни единици

 

Виждал съм коли, внос от Америка, които са с метрични мерни единици на километража. Колко струва подмята, имаш ли идея?

 

Типроника или мултитроника беше ненадеждния автоматик? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ненадежден автоматик S-Tronic-а е по-хубавата кутия, която иска повече поддръжка, Tiptronik-a е по-смотаната, която е по-здрава. Няма кой да ти даде цени във форума за подобни неща. Много хубаво си направи сметката за вноса на кола от щатите за да не ти дойде нагорно нови фарове и един куп неща още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете се сменят, ако те дразни оранжевата част в краищата на фара, а не че нещо им има. Задните мигачи светят в червено. Тук може да се наложи подмяна на стопа, ако не можеш да минеш Технотест. Втора ръка беше 500лв единия.

Вместо квадратния номер отзад (който доста дразни бих казал) може да се сложи и нормален.

Километража има и графа за км/ч, но аз лично така или иначе не го гледам при положение, че цифровия дисплей е с достатъчно големи цифри (за разлика от тези на пасат примерно). Иначе цената на километража беше около 2к лева отделно работа. Теоритично стария можеш да го продадеш и да избиеш няква част. Въпроса е има ли смисъл.

Относно кутиите, не знам фейслифта дали все още е с типтроник. Има един колега с фейслифтова в друга тема, той може да каже.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

36 minutes ago, N1995 said:

Няма ненадежден автоматик S-Tronic-а е по-хубавата кутия, която иска повече поддръжка, Tiptronik-a е по-смотаната, която е по-здрава. Няма кой да ти даде цени във форума за подобни неща. Много хубаво си направи сметката за вноса на кола от щатите за да не ти дойде нагорно нови фарове и един куп неща още.

 

Единствената прична, поради която гледам А6 от щатите е 3TFSI. 

 

Не имал лична кола с автоматик, така че нямам база за сравнение. По-здрава, по-добре в моя случай 

 

Не мисля да се занимавам с вкарване. Като цяло е голяма хамалогия. Така като гледам има доста на пазара, които се предлагат, стига да се намери читава :D 

 

22 minutes ago, Пламко said:

Фаровете се сменят, ако те дразни оранжевата част в краищата на фара, а не че нещо им има. Задните мигачи светят в червено. Тук може да се наложи подмяна на стопа, ако не можеш да минеш Технотест. Втора ръка беше 500лв единия.

Вместо квадратния номер отзад (който доста дразни бих казал) може да се сложи и нормален.

Километража има и графа за км/ч, но аз лично така или иначе не го гледам при положение, че цифровия дисплей е с достатъчно големи цифри (за разлика от тези на пасат примерно). Иначе цената на километража беше около 2к лева отделно работа. Теоритично стария можеш да го продадеш и да избиеш няква част. Въпроса е има ли смисъл.

Относно кутиите, не знам фейслифта дали все още е с типтроник. Има един колега с фейслифтова в друга тема, той може да каже.

 

 

 

Бих си спестил тези 2К, определено :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също исках 3.0TFSI но не намрих хубава, а в същото време изкочи тази, която е доволно накичена с екстри от първи собственик в Германия и направо я взех :) Гледай да ти хареса самата кола, като я видиш да ти стане ясно, че е твойта, и дизела няма да сбъркаш и бензина, стига да е в добро състояние, супер е количката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, bahkata007 написа:

Друго питане. Кой с какви летни джанти кара? 19 много ли друсат в дупките?

 

За България 19ки е таван ,лично мнение .аз нямам оплаквания от тях в комбинация с ес лайн окачване ,но карам 500км по родните пътища на година ,дори се замислям за 20ки догодина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с 18ки на въздушно и ми харесва, колегата има и той 4G на 20ки, нормално окачване - също е яко. Само дето той ги боядисва всяка година щото стават на дреп по наще улици. Аз леко съжалих, че ги взех с нови летни гуми, щото трябваше да ги взема със зимни и да си думна едни 19ки ама шанс...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам едни 19ки във форума и се чудех дали си струва. Аз сега имам само едни 17ки.

нямам въздушно.

255/35 дали са ок? Или по добре по широки гуми? Имам колебания нещо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...