mitaka359 Публикувано 7 Април 2019 Доклад Share Публикувано 7 Април 2019 За колегата явно има смисъл , със сигурност не живее в БГ. Има държави ,които са само с DAB . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petri Публикувано 7 Април 2019 Доклад Share Публикувано 7 Април 2019 И аз миналото лято обикалях няколко града в БГ и се чудих защо не хващам нищо, накрая си казах - като се върна в София неможе да няма... После се сетих да питам гугъл и разбрах каква е жалка работата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 (Редактирано) Човека май е в чужбина, мисълта ми беше, че оригинален ретрофит в труден. Не знам за приемник тип нещо в запалката, но много коли са яко изолирани и не вярвам да има читав сигнал каквото и да е било Редактирано 8 Април 2019 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viesko Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 Ъпдейт: оригинален ретрофит е смяна на нави (отпада). Идеята ми беле са plug and play устройства с кажел към аудио входа. Но те искат антена...няма да окабелявам като в опел корса....благодаря все пак.ПП живея в Германия, тука има доста читави ДАБ станции и е удобно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 Има по хубави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biturbo Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 Извинявай, не съм разбрал, че си в чужбина! Ако на твоята мултимедия имаш възможност да плейваш музика от блутут плеър или от такъв с кабел виждам че за андроид в гугълплейстор има няколко приложения с добър рейтинг за DAB radio, така че спокойно можеш да си свалиш на тел някое от тях и да пробваш. Вероятно ще има и за ейпъл , ако си с айфон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 От 2012 всички коли произведени за внос в Норвегия задължително са оборудвани с Digital Audio Broadcasting (DAB) . От 2017 в Норвегия е само DAB ( им 2-3 FN станции които още вървят но , само в някой райони) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viesko Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 Идеята беше за устройство което не изисква телефон и стрийминг. То иначе не липсва музика. Имам и BT и изходи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viesko Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 Е добре де, ти си с RMC, как имашДАБ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 8 Април 2019 Доклад Share Публикувано 8 Април 2019 Не знам и не мога да ти отговоря. Не знам как е при вас ,но сигурно като тука. Влизаш в първия АУДИ сервис и казваш - Искам DAB - Кажи си номера на колата , струва толкова -оригинал. - Имаме и по евтини варианти , струват толкова - не оригинал но с гаранция. Вариант 2: В всеки магазин за авто части ( и не само в тях ) има разни видове и варианти за - "Направи си сам ". И понеже не разбирам от тези неща а искам да е хубаво , съм от тия най отгоре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Auto_Tex Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 Някой може ли да даде съвет защо като е свързан телефона ми чрез bluetooth с MMI докато говоря в колата се разпада връзката и отново се свързва Телефон / MMI и прехвърля разговора постоянно ,което е супер дразнещо.На 4 F ми беше така,тук нямаше проблем и от днес започна проблема като до днес беше всичко Ок до сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 9 Април 2019 Доклад Share Публикувано 9 Април 2019 Сигурно телефона нещо не го бива... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xVanchOx Публикувано 16 Април 2019 Доклад Share Публикувано 16 Април 2019 Здравейте, замислил съм покупка на Ауди а6 авант или олроуд след 2013г. с двигател 3.0 тди 245к.с. 4x4. Интересува ме как е като обслужване, разход на гориво и често срещани проблеми при него. Знам, че има изписани милиони редове за това обаче, бих искал нови мнения по въпроса. Един познат има олроуд битурбо 313 к.с. дизел, на което казва, че една смяна на масло и филтри му е около 2000лв., което ми звучи безумно.. Моля споделете, каква сума трябва да приготвя ориентировъчно при всяка смяна на масло, накладки и т.н. Трябва ли да се плаша от този модел и на какво да обърна внимание при покупката според вас (възнамерявам да го взема от Германия, с цел да са по реални километрите, на които е.) п.с. Нямам опит с Ауди, само приятелката ми кара а3 от 2005 с 1.6 фси. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 16 Април 2019 Доклад Share Публикувано 16 Април 2019 (Редактирано) Твоя приятел не знам какво е сменял,обслужването на мотора в зависимост от какво масло слагаш и има ли горивен филтър в Порше е около 600-700лв .Накладки и дискове предни ти препоръчвам оригинални, отзат можеш и с AT-е. Мотора с 245к.с е с с-троник кутия и там ремонтите са скъпи - обърни внимание на кутията. Разхода на гориво при този мотор е повече от приличен - извънграда спокойно лежерно 7/100 в града 9-10,5/100. До преди фейстлифта този мотор има омасляване на горен картер масов проблем,отстраняването му изисква мотора на тезгяха. Има и други оплаквания,но те не са масови и толкова болезнени. Ако си спестил някой лев за такъв автомобил, трябва да имаш някоя хилядарка в джоба.За ремонт на кутия 5-6000лв ,отстраняване на теча 1200 -1500,но ако можеш да изчакаш до вериги и обтегачи, по добре всичкото за 3500лв - труда е същия. 313 к.с е с осемстепенната кутия,те са по малко проблемни, но там реват не знам коя от двете турбини заминава. Ако си прочел до тук и не си се отказал ,търси колата с история и да не е убита от каране. Редактирано 16 Април 2019 от icebobo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Април 2019 Доклад Share Публикувано 16 Април 2019 на битурбо 313 к.с. - 2 бона за масло и филтри?!?! Че този явно всеки път сменя и на скоростната кутия маслото?!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 16 Април 2019 Доклад Share Публикувано 16 Април 2019 (Редактирано) Аз преди месец напаравих двете и стъпа 800лв без горивния и без филтъра на маслото на кутията Редактирано 17 Април 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 16 Април 2019 Доклад Share Публикувано 16 Април 2019 Много е важно на каква кола ще попаднеш.Аз лично съм много доволен, като маслото и филтрите са не повече от 150 евро(филтри МАН масло КАСТРОЛ) и всичко е ок и само с хубава нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 17 Април 2019 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2019 17 hours ago, icebobo said: Аз преди месец напаравих двете и стъпа 800лв без горивния и без филтъра на маслото на кутията Защо не си сменил филтъра на кутията? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen sf Публикувано 17 Април 2019 Доклад Share Публикувано 17 Април 2019 Преди 18 часа, icebobo написа: без филтъра на маслото на кутията ? Това не е добре... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 17 Април 2019 Доклад Share Публикувано 17 Април 2019 Спокойно.Защото преди 8000 км правих пълен ремонт на кутията и с Мишо решихме понеже са нови фрикционните да го сменя профилактично с цел да умием кутията. Използвах момента да го комбинирам със смяната на масло и филтри на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
icebobo Публикувано 17 Април 2019 Доклад Share Публикувано 17 Април 2019 Just now, nichirenshu написа: Въпроса си остава, защо не си сменил филтъра на кутията. Със сигурност там са се събрали боклуците, ако е имало след ремонта. В тоя ред на мисли има ли някой със С-троник на който не е ремонтирана или сменяна кутията? Защото съм гласувал пълно доверие на Мишо. Ако каже сменяй ,сменям! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 17 Април 2019 Доклад Share Публикувано 17 Април 2019 преди 13 минути, nichirenshu написа: В тоя ред на мисли има ли някой със С-троник на който не е ремонтирана или сменяна кутията? Ти къ мислиш Вече 207к и не виждам проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Аци Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 4G0 907 468 G някаква информация за това модулче , какви ги върши по точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 18 Април 2019 Доклад Share Публикувано 18 Април 2019 На някой да му се намира читава дюза от CDUC 059 130 277 CD един брой? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts