Jump to content

Всякакви въпроси свързани с Audi А6 4G (C7)


Raino

Recommended Posts

Здравейте,гледам една А6-ца 4G с намерение да я купя,но единственото което ме притеснява като липса на екстра е електрическите седалки,тоест колата е със седалки с ръчки,какъв е варианта за смяна с електрически и дали си заслужава упражнението,трябва ли да се прекарват нови кабели.Старите седалки са с подгрев и ел. надуване на гърба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ако всичко друго ти допада това че няма ел седалки не е фатално. Веднъж съм сменял салон и няма да си причиня това никога повече.Иначе ако много държиш може да ги смениш с Ел такива.При мен кабели нямаше.

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменят се кабелите, седалките с ел са с много по-дебели кабели иначе ще си запалиш колата като местиш седалката. Тя ел. седалки като няма, интересно какви екстри има...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой както си ги поръча. Моя Allroad е без  електрически седалки и електрически багажник, но е с отопление на предни, задни седалки, отоплеие на волана, 4 зонов климатроник, ел теглич, камери,щори, мърва зона, line assistant и т.н.
И на мен ми се струва адски тъпо да изсипеш един куп пари за другите неща и да спестиш от седалки и багажник, но хора всякакви. Най-ми липсва ел багажника и автоматичното отключване ама какво да се прави.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, N1995 написа:

Сменят се кабелите, седалките с ел са с много по-дебели кабели иначе ще си запалиш колата като местиш седалката. Тя ел. седалки като няма, интересно какви екстри има...

Има абсолютно всичко друго,дистроник,4 зонов,драйв селект,следи мъртвата зона,навсякъде пише S-line,дори и на въпросните седалки,които са дълбоко рекаро,но не ме кефят да няма Ел- за мен си е голям минус,защото ползваме колата заедно с жена ми и после пада едно наместване.....кофти е тва с прекарване на кабеляци,трябва да се маха пода,май не ми се влиза в този филм и ще се откажа от колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнете го от хубавата страна.

На баш големите бегачки не слагат ел. седалки, защото са тежки...

Сегашната ми (1.8тфси) явно е полу-бегачка, щото само шофьорската е ел.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога механичните седалки могат да падат по-ниско от "пълните ел. седалки"

Това е което се сещам като причина да се предпочетат механични седалки на кола, която има (всички) други скъпи екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично рязко си промених отношението към екстрите. Винаги съм бил на мнението колкото повече по-добре. То зависи от това как ще си ползваш автомобила, но наистина повече екстри вдигат килограмите на колата и понякога пречат.

Нещата, които бих изхвърлил с кеф ако мога от сегашната ми кола са:

- дистроник. Пълна глупост, особено ако караш по-спортно. Пречи ми защото не мога да си ползвам темпомата като такъв в основният му вариант.

- нощно виждане 

- ел. седалки. Тежки са, ако трябва да ги дръпнеш от край до край чакаш не знам колко време докато се преместят, не падат и толкова надолу.

- ел. багажникът при седан - напълно излишен

- подгрев на задните седелки. Не вози никой и не ми трябват.

- самопаркиране

- камера за заден ход

- soft close (така нареченият вакуум) - голяма глупост

 

Искам хубави фарове, шибедах, най-спортните седалки с подгрев, всички спортни екстри като диференциала например, черен таван, щорички, амбиентно осветление, темпомат, хубава музика....

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко си е до стил на каране и до ползване на колата, за това и като прочета някой да напише, че имала "всички екстри" и ме напушва смях. Дистроника мен пък ме кефи страшно много, като тръгнем на почивка е супер благата екстра, да не говорим, че пази и някой идиот като реши да те засече, а ти си в полузаспало положение :D Ел седалките с памет пък изобщо няма да ги коментирам колко са яки, особено като си мия всяка седмица колата, едно копче и пак съм си в мойта кола без да отделям 20 мин настройки на седалки и тн. Друга топ екстра ми беше тая година печката зимата - през прозореца на офиса си я пускам и докато се облека и слезна на паркинга колата е топла. Сега малко ми се обезсмисля и в нас и в новата сграда на офиса съм в подземен гараж, но пък като спреш навън някъде е топ. 

От тия неща, които изброи само самопаркирането бих пропуснал. Шибедаха за какво по-точно ти е, да не си абитурент да броиш от 1 до 12 през него. Щото освен да скърца зимата и да трябва профилактика всяка година, друга файда няма. Или пък щорите, които са ебати глупостта при положение, че има затъмнени стъкла колата :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как кое? Яко е да усещаш как грее лятото слънцете на темето и да е по шумна колата, от влошената звукоизолация!:razz:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Raino написа:

- дистроник. Пълна глупост, 

- нощно виждане 

- ел. багажникът при седан - напълно излишен

- самопаркиране

- soft close (така нареченият вакуум) - голяма глупост

+1

Към горните добавям и шибедаха - напълно излишно нещо...

С дистроника бих умрял от скука на 2-рата минута ако го имах и ползвах....

 

Но не бих се лишил от камерата за заден ход (как изобщо съм живял без нея преди, направо не зная) и ел седалки (бзът-бзът...)

Подгрев на седалките е също благо нещо, а охлаждането е направо сладка работа...

За подгрева на волана ще мога да кажа чак на зима, но принципно звучи обещаващо, въпреки че тука зимата е 2 дни...

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недейте подценявайте дистроника. Аз когато пътувам и водя по дълъг теефонен разговор ,задължително го включвам,да ми пази дистанция от предния,че много се разсейвам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дистроника си е супер, подгрева във вилана също. Малко си го засилих с кодинг, че беше слабичък. Лейн асиста е скапан в сравнение с тоя на беенве за съжаление...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да лейн и сайд асиста също забравих да ги включа в дразнещите :)

Шибедаха ми харесва защото ме кефи като е леко открехнат много готино върти въздуха, кефи ме да

е напълно отворен по планински път със завои или в топла вечер. Харесва ми да влиза светлина, но само ако колата е с тъмен таван и тъмен салон, иначе ми е много светло. :) 

Забравих за печката - уникална е, искам си я завинаги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, N1995 написа:

Що храните night vision-a? Искам да сложа HUD аз, че ми липсва много, на колегата 4G-то има и ме кефи много...

HUD-я, е невероятен ако работи с ограниченията от навигацията.В германия виждаш на стъклото ограничителния знак и до него плътно е скороста ти. Виждаш знак за ремонт на пътя и след 100-200метра виждаш истинския знак и самия ремонт.Но това е в Немско. Виждаш и червен автомобил при ниска дистанция, като прихванеш с дистроника предния автомобил го виждаш,както и момента в който го изгубиш. Абе екстрата си струва но щеше да е супер ако работеха знаците в БГ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Големият ми син много се дразни, че сега няма подгрев на задните седалки :wall:
Райно, софтклоуза защо да е тъпотия? Откакто го имам съм много доволен, спряха семейството/гостите да затварят повторно вратата, понеже първия път не смеят да я засилят достатъчно.
Това пък с камерите защо - предна и задна си е голям кеф да си гледам. В големите градове рядко се случва да паркираме на огромни места :)
И малко прекалявате с тия килограми дето се вдигали в колите от многото екстри, няма нужда чак от такава математика :)
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 hours ago, fifipaldi said:

ШибИдах-а е супер екстра, и мен ме радва много и при всеки удобен случай го отварям по един или друг начин :).

 

ШибЕдах-ът и аз го уважавам, както Райно казва - леко открехнат или напълно отворен извънградско по завои. Панорамният покрив е вече друга бира /стига да не скърца/ :hilezh:

Иначе колкото повече екстри-толкова повече не важи за мен, но каквото го търся задължително и го няма - би ме отказало от покупка.

В случая на колегата за ел.седалки - ако нямат памет не си е работа, по-добре с ръчна настройка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз му казвам "люк" и за мен е най-ценната екстра. Ако трябва да избирам, бих заменил всяка друга екстра за него.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...