Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

На студен мотор нивото на маслото е на минимума. Ако проблема произтича от минимална загуба на такова, при вкарването на добавка тази загуба няма ли да се запълни и съответно да се понамали шума. Ако намеря читава добавка ще капна малко, после може би ще сменя цялото масло, а накрая една нова помпа.... :) Зеленото масло по-добро ли е ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Колеги, да не изпреварвам събитията, но се съмнявам да не се случи пак :)

 

Та преди време бях писал, че имах проблем с въздушното окачване, заради което рециклирах компресор и смених релето. Симптомите бяха, че колата не можеше да надува между режими и накрая едвам поддържаше Dynamic. Освен това почна да бичи компресора на празно като загася колата, което за половин минута унищожаваше акумулатора :)

 

Та това се оправи. В басейна от грешки обаче имаше и една за Level Sensor-a. В този момент не ѝ беше обърнато внимание, тъй като изчезна след ремонта. Надуването си работеше и всичко точно.

 

В последствие обаче установих, че като карам по магистралата на Dynamic след има няма 5 минути окачването се изключваше. Т.е. влиза в Jacking mode и седи сиво, докато не рестартирам колата. Колата не пада долу, а само окачването почва да се втвърдява до няква степен. В последствие почна да го прави по-често и в другите режими. Случваше се само извънградско, но почна и в града.

 

Откриха, че окабеляването (на кое точно не разбрах) било нарушено и го оправиха. Работеше си нормално, месец примерно, но сега отново почна да изключва окачването. Обаче само и единствено на равен път с висока скорост, т.е. магистрала, околовръстно, цариградско и т.н. 5 минути на такъв път и изключва. При градско каране - никакви проблеми. Излизам на равно за малко и бам, изчезва.

 

Сега отново я гледаха в сервиза, твърдят че всички сензори, кантари и т.н. бачкат нормално. Видимо нищо ѝ няма. Направили са някакво обслужване на елементите (на какво точно не знам) и са я тествали, та уж се е оправило. Най-вероятно и се е, но ме съмнява да е за дълго.

 

 

Някой има ли си на идея, какво може да води до такова държане на окачването? Грешката казваше че има механичен проблем в сензора за ниво, но не казва в кой. На сляпо да сменям сензори ми се иска да е последния вариант :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Нещо ми отказа парктроника. Записва ми грешка преден ляв парктроник. Сложих чисто нов оригинален за проба, изтрих грешката, но продължава да не работи. Някакви идеи и съвети какво да правя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

18 minutes ago, Manniakk said:

адаптация на окачването правил ли си ?

 

Всъщност не, така че е добра идея да се пробва :).

 

2 minutes ago, Silven Angelov said:

Здравейте! Нещо ми отказа парктроника. Записва ми грешка преден ляв парктроник. Сложих чисто нов оригинален за проба, изтрих грешката, но продължава да не работи. Някакви идеи и съвети какво да правя?

 

Абсолютно същото имам в момента с преден десен :). Т.е. букса или кабел някъде дава фира. Трябва да се свали и да се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай, ама колата да е на равно място. Аз я правих на бриколаж на паркинга. После като караш някой трябва с ваг да гледа стойностите на височина за всяко колело, така може да се хване някой сензор, или да се вдига леко с крик колата и гледаш какво показва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много странно, над 8ма степен климатика ми бучеше и вибрираше, чак братче във волана се усащаше. Отварям отпред блоуъра - перките леш, кал сажди мръсотия. Цоп в ултразвуковата вана и стана като нов. Лошото е, че се махат раменете на чистачките да се стигне до там. Иначе препоръчвам който отваря нещо да прави там да го извади и почисти, че нов не е малко пара.

 

IMG_0514.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27.04.2016 г. at 11:23, kainy написа:

 

Всъщност не, така че е добра идея да се пробва :).

 

 

Абсолютно същото имам в момента с преден десен :). Т.е. букса или кабел някъде дава фира. Трябва да се свали и да се оправи.

Интересното при мен беше, че преди да откаже тотално, само при миене на колата спираше да работи и след като изсъхне, тръгваше. Сега изобщо вече не желае да тръгне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е интересно, а си е абсолютно нормален симптом. Влагата/водата спомага за късото съединение, там където изолацията е поддала. В един момент вече изолацията толкова е заминала, че не ѝ трябва допълнителен проводник. Но дали проблема е в кабел или в букса, това вече само сваляне и оглеждане на кабела може да установи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, аз съм с такива на фаровете и стоповете на А4. Само че в този сайт нещо са мръднали с акъла ако мислят че могат да ги продават на цени 3, че даже и 4 пъти по-високи от пазарните. Търси в иБей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може ли малко помощ? Какво означават следните грешки и защо ги вади след като ги изтрия ? За фаровете знам , нивелирането им е изключено. 
Най-много ме притеснява грешката за кутията и това което записва в Engine и ABS  за паметта на АБС-а.

 

Log-WAUZZZ4F75N050630-236890km-147196mi.txt

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дайте акъл за едни накрайници, става въпрос за а6 4ф 2007 колата си е била с накрайниците сочещи надолу, но някой е изплющял едни кюнци, които лично на мен не ми пасват, та искам да взема някакви по човечни накрайници, мисля за такива от 4ф фейслифт, дайте мозък от къде да взема такива или макар да не намеря оригинални някакви подобни, къде да погледна? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска от скука хванах та си смених бутона на ръчната, че стария беше доста зле. Смяната става в 3 лесни стъпки.

 

1. Разглобявате цялата централна конзола, без да счупите нищо.

2. Сменяте капачето на бутона или целия бутон по желание.

3. Сглобявате всичко обратно без да ви останат винчета или да не стигнат :)

 

Сега остана да видя как да оправя бутона на mmi-то, че не ми се дават 78лв...

IMG_1994.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има некви дето ремонтират бутони, с надписи и т.н. Ще изровя линка и ще го постна. Беше 10лв на бутон, нещо такова.

 

Едит:

 

https://avtointerior.alle.bg/ - не съм ги пробвач все още, но изглежда да се занимават точно с това

 

http://avtointerior.com/snimki.html - оказва се май че и бутони правят. Имат снимка точно на този бутон...

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси, аз го оправих. Оригиналната боя е гумирана, с нокът я изчоплих цялата и не остана следа :) някой ден ако се навия да закарам бутоните на MMI защото е невъзможно да се намери перфектен панел на добра цена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...