Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 9


Mr.13

Recommended Posts

купи си едно оемски фейслифтови и ги слагай, стават. Иска се привързване ма стават

Знам, ама да ги оборудваш и лъснеш, и пак идва 1,5к. Като бюджетно решение мисля да сложа едни Моримото Н1 лупи на късите, на първо време.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 2k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Абе тва ясно, че няма как да стане нали за това го снимах, но 1000км с един резервоар си ги правя. Сега ляк юротрип Словения, Италия, Франция, Испания две седмици ще видим как ще се държи миксера :)

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята драма с парктроника приключи днес успешно. Беше се протрил кабела на левия датчик на решетката. Оправих го, закачих всичко и.. Изненада! Не работи. Размотах цялата изолация и намерих още 6 места със скъсани обвивки на кабелите. В крайна сметка.. всичко тръгна

image.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закопчалката на шофьорсия колан взе да ми прави някакви въртели, поспояно пиши и после спира. Пръсках с контактен спрей ама няма ефект. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем? Не помня да сме коментирали...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, zhelyazA6 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

Колега в работата имаш такъв проблем на неговата А6-ца и не можа да го отремонтира, та направо си смени закопчалката и всичко точно.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това открих за махане на TPMS-a, а ако не забравя още утре ще го тествам:

 

Source

 

Quote

Procedure was as follows:



Remove TPMS module fuse, Fuse Location: Nearside panel, top section black, from front 3rd fuse towards windscreen orange 5 amp, as in picture.



VCDS – module 19 CAN Gateway -> Installation List untick TPMS Module 65-> > Do It -> Done

Cycle Ignition



VCDS – module 17 Instruments -> Coding -> Subtract 16 from your coding’s first 4 digits (Original Value 2129, changed to 2113) -> Do it -> done.

Full original number for reference was 2129443

Cycle Ignition

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бе черен ден за мен. Скъсах верига при движение с 70км/ч. ПастетчИ. Вала не върти горивната помпа, а като се отвори кой знае какво още ще излезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, nichirenshu написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Никакви симптоми. Не знам с каква верига е била, тъй като предстои да отворят мотора. Както си карах съвсем спокойно, изчатка доста силно и колата изгасна. Нямаше никакви шумове от веригата...

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е няма нищо де, не е кой знае какво, ще сложиш нови вериги, помпичка, обтегачи и тук таме каквото е заминало и си в играта. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи в какво състояние е неговия, мотор от морга може да е доста повече на далавера... Взимаш някой евтин без документи, без дюзи, вихрови клапи и прочие, наливаш го в твоя блок и сменяш само горните обтегачи, да ти е мирна главата... Но това е ако твоят е леш вътре. Само вериги, обтегачи и прилежащите неща ако са, по-добре си ги вземи ОЕМ, слагаш ги и забравяш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе някой може ли да даде точния нормер на предна маска за ноемер с дупки за парктроник, ама точната, че май се навих да си сложа и отпред парктроник :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 23 часа, zhelyazA6 написа:

Закопчалката на шофьорсия колан взе да ми прави някакви въртели, поспояно пиши и после спира. Пръсках с контактен спрей ама няма ефект. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем? Не помня да сме коментирали...

 

Излекувах я закопчалката. Електричeската част е две пластини, които контактуват постоянно. Като се заключи колана един пластмасов палец ги разделя и ламБата гасне. Улея се пълни със прах, мъх, косми и т.н. Онзи ден го напръсках със контактен, но се оказа че това само е задълбочило проблема. Едната пластина има гърбица, която с времето се заглажда и е една от причините. Оправя се лесно. Предполагам продухване с въздух може да има профилактичен ефект. На механичната част практически няма какво да и стане.

1.jpg

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...