Dako Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 купи си едно оемски фейслифтови и ги слагай, стават. Иска се привързване ма стават Знам, ама да ги оборудваш и лъснеш, и пак идва 1,5к. Като бюджетно решение мисля да сложа едни Моримото Н1 лупи на късите, на първо време. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 1 Май 2016 Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 1320 с едно резервоарче е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 1 Май 2016 Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 1310 - ако нанадолнището, дето си хванал след като си сипал догоре, е още 1300 км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 1 Май 2016 Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 или я буташ последните 400км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 1 Май 2016 Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 Е чак последните 400 ... колко литра събира 2.0тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 1 Май 2016 Доклад Share Публикувано 1 Май 2016 (Редактирано) Абе тва ясно, че няма как да стане нали за това го снимах, но 1000км с един резервоар си ги правя. Сега ляк юротрип Словения, Италия, Франция, Испания две седмици ще видим как ще се държи миксера Редактирано 1 Май 2016 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Silven Angelov Публикувано 2 Май 2016 Доклад Share Публикувано 2 Май 2016 Моята драма с парктроника приключи днес успешно. Беше се протрил кабела на левия датчик на решетката. Оправих го, закачих всичко и.. Изненада! Не работи. Размотах цялата изолация и намерих още 6 места със скъсани обвивки на кабелите. В крайна сметка.. всичко тръгна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 3 Май 2016 Доклад Share Публикувано 3 Май 2016 Закопчалката на шофьорсия колан взе да ми прави някакви въртели, поспояно пиши и после спира. Пръсках с контактен спрей ама няма ефект. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем? Не помня да сме коментирали... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 3 Май 2016 Доклад Share Публикувано 3 Май 2016 (Редактирано) Преди 18 часа, zhelyazA6 написа: Цитиране на предходно мнение! Колега в работата имаш такъв проблем на неговата А6-ца и не можа да го отремонтира, та направо си смени закопчалката и всичко точно. Редактирано 4 Май 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 3 Май 2016 Доклад Share Публикувано 3 Май 2016 А как да го отворя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 3 Май 2016 Доклад Share Публикувано 3 Май 2016 (Редактирано) Съмнавям се да е предвидено да се отваря. Offtopic Редактирано 3 Май 2016 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 3 Май 2016 Доклад Share Публикувано 3 Май 2016 Това открих за махане на TPMS-a, а ако не забравя още утре ще го тествам: Source Quote Procedure was as follows:Remove TPMS module fuse, Fuse Location: Nearside panel, top section black, from front 3rd fuse towards windscreen orange 5 amp, as in picture. VCDS – module 19 CAN Gateway -> Installation List untick TPMS Module 65-> > Do It -> Done Cycle Ignition VCDS – module 17 Instruments -> Coding -> Subtract 16 from your coding’s first 4 digits (Original Value 2129, changed to 2113) -> Do it -> done. Full original number for reference was 2129443 Cycle Ignition Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 Вчера бе черен ден за мен. Скъсах верига при движение с 70км/ч. ПастетчИ. Вала не върти горивната помпа, а като се отвори кой знае какво още ще излезе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 Нямаш късмет колега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 (Редактирано) Преди 3 часа, nichirenshu написа: Цитиране на предходно мнение! Никакви симптоми. Не знам с каква верига е била, тъй като предстои да отворят мотора. Както си карах съвсем спокойно, изчатка доста силно и колата изгасна. Нямаше никакви шумове от веригата... Редактирано 4 Май 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 А при палене имаше ли тракане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 Не, никакъв звук. Стотици пъти съм се ослушвал, но никога не съм чул да трака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 Сега остава да се окаже, че някой преди теб е сменил горните обтегачи с неоригинални и се е счупил някой от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 Ще видим, като я отворят ще пиша тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 Е няма нищо де, не е кой знае какво, ще сложиш нови вериги, помпичка, обтегачи и тук таме каквото е заминало и си в играта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 Между другото е по-евтино да си купиш нов мотор. Just sayin. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 Ако е на 300-400 хиляди има ли смисъл да се възстановява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 Зависи в какво състояние е неговия, мотор от морга може да е доста повече на далавера... Взимаш някой евтин без документи, без дюзи, вихрови клапи и прочие, наливаш го в твоя блок и сменяш само горните обтегачи, да ти е мирна главата... Но това е ако твоят е леш вътре. Само вериги, обтегачи и прилежащите неща ако са, по-добре си ги вземи ОЕМ, слагаш ги и забравяш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 Абе някой може ли да даде точния нормер на предна маска за ноемер с дупки за парктроник, ама точната, че май се навих да си сложа и отпред парктроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 (Редактирано) Преди 23 часа, zhelyazA6 написа: Закопчалката на шофьорсия колан взе да ми прави някакви въртели, поспояно пиши и после спира. Пръсках с контактен спрей ама няма ефект. Някой да се е сблъсквал с подобен проблем? Не помня да сме коментирали... Излекувах я закопчалката. Електричeската част е две пластини, които контактуват постоянно. Като се заключи колана един пластмасов палец ги разделя и ламБата гасне. Улея се пълни със прах, мъх, косми и т.н. Онзи ден го напръсках със контактен, но се оказа че това само е задълбочило проблема. Едната пластина има гърбица, която с времето се заглажда и е една от причините. Оправя се лесно. Предполагам продухване с въздух може да има профилактичен ефект. На механичната част практически няма какво да и стане. Редактирано 4 Май 2016 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts