Jump to content

Конкретна обява - А4 Б6 1.8Т Q


Recommended Posts

Честита нова година, колеги,

 

След толкова много гледане, четене, малко тъмната страна, все пак се реших за Ауди. Бих искал да попитам дали някой е ходил да гледа следната забравена обява в cars.bg? http://www.cars.bg/c1089155

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е американка. При колите от там, може по лесно да се провери каква им е историята. Другото е на място, отиваш, караш, тестваш и ако всичко е ОК я отнасяш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е по-малкия проблем :) Автомобила е описан като "Автоматик и куатро"!   Доколкото се сещам....поне за Европа Ауди А4 В6 не се предлага във вариант 1.8 турбо, куатро +автомат!  На стимките се вижда лоста на автоматика...... остава вече да не е куатро или да не е за европейския пазар.

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От САЩ е тая Б6-ца,не разбра ли.

Тоя мотор,с автомат и quattro,го има само там.

Мога да чета! Ако и ти можеш, ще видиш че едновременно с колегата обяснил откъде е колата сме писали..... ама както и да е!!!

Автомобилите от амариканския пазар страдат ли от липса на резервни части....в смисъл всяка една дреболия намира ли се така както за европейските коли или е ходене по мъките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите, колеги.

 

Колата е американка. При колите от там, може по лесно да се провери каква им е историята. Другото е на място, отиваш, караш, тестваш и ако всичко е ОК я отнасяш.

 

Мен точно това ме притеснява, да не е някакъв милионник и да се чудя после какво да го правя. Какво имаш предвид, че става по-лесно? Предполагам трябва да търся VIN номера и от там при Порше (видях че има и опция през my.audi.com - но не знам какво вади там)?

 

 

Лично аз мисля ,че тази кола за тези пари не си струва.

 

Да, определено са доста пари са за кола на 14 години, определено ще трябва да свали доста. Плюсовете са че е куатро, че има газова (надявам се че е инжекцион, все още не съм проверил как се различават от непрофесионалисти) и че изглежда с повече екстри отколкото останалите голи пушки на пазара с 1.8T + Quattro.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Американките се проверяват през CARFAX-a с VIN-а и определена сума пари. Всичко си е разписано а не по полуапокрифните способи за европейските коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....  Плюсовете са че е куатро, че има газова (надявам се че е инжекцион, все още не съм проверил как се различават от непрофесионалисти) и че изглежда с повече екстри отколкото останалите голи пушки на пазара с 1.8T + Quattro.

Кола се гледа на живо ... Но по снимки като го гледам .. този бойлер в багажника ... не ми се мисли какъв е ГИ. За мен е минус ...Може да се направи аналогия и как е обслужена.

В общи линии скъпите неща са: тампони на двигател, обтегач на веригата на разпр. валове, компресор на климатика, ТК. Всичко друго е на нормални цени. За автоматика нямам мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, колега, на живо нещата са много по-различни. Предполагам тоя бойлер може да се замени с нещо по-тактично на мястото на резервната гума.

Проблемът е че се подвизавам в Благоевград/София, и до Хасково са ми 250/300км, обявата е стара, затова се питах дали някой не я е гледал вече. Предишната ми кола също беше много лъскава, ама накрая се оказа гнила ябълка - така че втори път излишни рискове не поемам, коли колкото щеш на пазара  :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало искай ВИН-а от продавача и провери какви интервенции и на колко км е била в САЩ. След това намираш сериозен сервиз в региона и отиваш да я тестваш. Ако я купиш, черпиш тук виртуално. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата до преди 2 години беше на мой съсед, внесе си я от Америка преди около 6-7г, и понеже се оказа 170кс плати и акциз и му излезе доста скъпа, но си я гледаше добре и беше в много добро състояние. Преди около 2г и малко я продаде, и оттогава не мога да кажа какво става с колата, въпреки че от време на време я мяркам да я карат из града.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е там,че който иска да кара А4 Б6 1.8T quattro с автоматична кутия типтроник,само AMB 170 коня мотора за САЩ отговаря на изискванията.

Както спомена колегата-мотора беше акцизен преди години.

При производството за Европа автомата е само при предно задвижване и е мултитроник/150 и 163 коня/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично на мен също не ми харесва "бойлера" в багажника в комбинация с описанието на обявата и по-точно " има стикери за сменено масло?!" Wtf? Значи от сега ти казвам тая кола от както е при него обслужване не е виждала!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегата martio_b4, доста интересна информация.

 

Честно казано не държа на автоматика, знам че е скъпо удоволствие, още нямам голям километраж и не ми е омръзнало да "ръгам" скорости (въпреки че тука в софийския трафик може да ми омръзне много бързо). Описанието е наистина абсурдно, направо отчайващо. Човекът по телефона каза, че не кара много колата, и говореше по спомен кога е обслужена - което не ме обнадеждава много. "Бойлерът" също показва, че е гледано метър да мине. За капак на всичко имам същото гадно чувство, че гледам гробница, както се получи при покупката на предишната ми кола.

 

Ако случайно имам път от там бих отишъл да я видя, но в обобщение на по-горното, това май не е моята кола, колкото и да ме съблазнява по снимките.

Благодаря на отзовалите се, че споделиха своето мнение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам какво против бойлера имате? По-добре ли е кръгла бутилка в легена и някаква резервна гума да се мята и търкаля из багажника?

Седан е това, никой не я ползва тая дълбоична на багажника, с бойлер си е ок.

Ако беше комби разбирам, да се свалят седалките и да натовариш нещо дълго, тогава е хубаво бутилката да е тороид, ама при седан няма смисъл.

Редактирано от dhtj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е дори и да падат бажника е нисък и неудобен за товарене, няма особно приложение от падащите седалки на седан, освен за някакви дъски и тръби. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми патерица в багажника може да я изправиш, завъртиш, все ще спестиш някакво място, даже си мисля че може да се захване по някакъв начин отстрани да не бяга. Честно казано досега не съм карал на газ и не съм се борил с такива проблеми, но на мястото на резервната ми изглежда по-практично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е дори и да падат бажника е нисък и неудобен за товарене, няма особно приложение от падащите седалки на седан, освен за някакви дъски и тръби. :hilezh:

Така е,спор няма,просто има такива които падат,има и такива които не падат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Е дори и да падат бажника е нисък и неудобен за товарене, няма особно приложение от падащите седалки на седан, освен за някакви дъски и тръби. :hilezh:

Това не е вярно. Аз мебелите в кашони си товарих вътре, благодарение на падащите седалки. Отделно сноуборди и ски се товарят без проблем, като падне малката седалка. Това с бойлера е абсурд да се случи ;)

 

Ми патерица в багажника може да я изправиш, завъртиш, все ще спестиш някакво място, даже си мисля че може да се захване по някакъв начин отстрани да не бяга. Честно казано досега не съм карал на газ и не съм се борил с такива проблеми, но на мястото на резервната ми изглежда по-практично.

Патерицата за Б6 не можеш да я изправиш в багажника. За 16-ка става въпрос. Аз съм с такава и не може да се изправи, но пък е много компактна и легнала почти не се забелязва в багажника, камо ли да пречи (за море 2ма човека с две жени и цифра багаж - никакъв проблем). Много по-добре е на резевната гума бутилкат. Въобще няма база за сравнение с бойлера :)

Тая кола е почти абсурдно да е на толкова километри. В Америка съм бил и се кара адски много. До работа 40-50 км за Американците са нищо, така, че си имай едно на ум. Отделно по-добре си вземи такава, която има доказан произход на газовия инжекцион или най-добре да е без и ти да си монтираш. Ако е слаган тука почти сигурно е, че е в гаранция (примерно моя има 100000 км и със сигурност като продавам колата още ще е в гаранция) Другото е гледане и сервиз, но за тия пари, според мен не си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е вярно. Аз мебелите в кашони си товарих вътре, благодарение на падащите седалки. Отделно сноуборди и ски се товарят без проблем, като падне малката седалка. Това с бойлера е абсурд да се случи ;)

 

И кое не е вярно?Ти къде виждаш разлика между дъски и ски/сноубордове като размери?Или мебелите в кашони са нещо по-различно?

Редактирано от Reroll
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, всъщност са си дъски и мебелите :D Но и други неща слагах - столове, маса (сглобени), разни други боклуци. Ако имаше бойлер нищо нямаше да може да се сложи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно :) Като се погледне,че Б6 не е особено голяма дори и авант това дали падат седалките или не не е от особено голямо значение.Въпроса е,човек да погледне и прецени,познавайки себе си и навиците си дали му е достатъчен или не.

Редактирано от Reroll
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...