Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Здравейте, имам следните грешки след диагностика, колата А4 комби 1.8т 2002г. 4х4 - AVJ

 

Ще съм Ви много благодарен, ако ми помогнете коя грешка за какво е. Търсих във форума, но информацията е доста оскъдна.

 

2 Faults Found:
00438 -  Fuel Supply Sensor 2 (G169)
            27-10 -  Implausible Signal - Intermittent
01517 -  Control Module for Trailer/Towing Sensor (J345)
            49-10 -  No Communications - Intermittent

 

1 Fault Found:
01517 -  Control Module for Trailer/Towing Sensor (J345)
            49-10 -  No Communications - Intermittent

 

1 Fault Found:
01274 -  Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
            41-10 -  Blocked or No Voltage - Intermittent

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

До колко може да 'олажда климата на б6, че оня ден се тарлачйах няколко часа на 38-39 градуса с насрещно слънце и си се припотвах у колата, въпреки че беше пуснато на макс студено уж да дуа. Толко ли си може или да одя да му баят, щото пък при по-нормални температури си 'лади нормално май...

Sent from my XT1052 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе охлажда си да ти кажа (ако всичко си му е наред). На " макс студено" въздушната струя си е доста студена (около 10 градуса може би, не съм я измервал). Иди на преглед :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на макс струята трябва да е 10 градуса. Но ако е тръгнал да заминава компресора и ти липсва малко фреон няма да е така.

Аз ходих тея дни и ми казаха точно компресора заминава и не нагнетява фреона достатъчно. Ефекта е колкото повече обороти подавам толкова по-студен е въздуха.

На празен ход духа 18 градуса, на 3к оборота смъква до почти 10. Което значи че извънградско ще съм ок но в градското задръстване ще е малко зор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ще ида нейде първо да се види колко фреонец има и то ще стане ясно. Иначе при нормални външни t си духа студено, не съм мерил температури де, но до около 33-35 външна t си охлажда, но при по-големи жеги(38-39) леко несмогва да охлади купето. Получава се ако я оставя на сянка да поработи 5-6 минути и тогава си става хладно в колата и после си я поддържа хладна, но ако е яко напекана и на вън е над 35-36 не успява да я охлади и за половин час, тряя спра малко на сянка и после е ок...

Sent from my XT1052 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Имам ауди а4 2.0 ТДИ 2005г. Да попитам нещо..

Имам проблем с перките или по конкретно модула който ги управлява и от там не ми върви климатроника като хората когато е на място колата.Та въпроса ми е дали може да се смени само модула или вървят комплект с перките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Шофьорската му врата почна да не се затваря сама. В смисъл до скоро като си я пусна си се засилваше сама и си се затваряше, а сега закача само на първия зъб на бравата и трябва да й помагам за да се затвори напълно. Вратата не изглежда увиснала, като чукне в бравата поне аз не виждам да се "повдига", не личи да упира някъде, като е затворена всичко е подравнено, не зее никъде. Къде да търся проблема или кой може да я погледне в София?

Sent from my XT1052 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.

Какво ми е нужно за да мигрирам на чистачки от Б7. 

Сега съм с тези от Б6 и както знаете намирането на чистачки освен оригиналните е невъзможно.

 

Също така някъде бях видял мнение че може да се сложат пръскачки за чистачките които пускат водата като спрей а не на две струи.

 

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 04/07/2016 at 16:19, GameON написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Можеш да си смениш само перата(така правя аз),вместо да си купуваш цели оригинални.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябват ти рамена от б7 и естествено и чистачки. Иначе за б6 си взимам от практикер/бриколаж две чистачки 55см на бош, вадя им перата и ги слагам на оригиналните чистачки - работа за 3 минути, а едно от старите го скъсяеам и го мятам на задната и спи града...

Sent from my XT1052 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Брат ми има подобен проблем, за който се писа малко по-нагоре в темата. Проблемът е следният: Преди около 4000 км смени масло, но бяха сипали малко над макса и отиде да поизточат и всичко беше ок. След около 1000км светна лампата за минимум на маслото, доля и нямаше проблем до преди 1 седмица. Преди 1 седмица пак му светна лампата и доля и така вече 3 пъти за една седмица долива, лампата изгасва и на следващия ден пак светва. Четох по въпроса, но категорично решение не срещнах. На места пишеше, че е възможно да е от некачествено масло, но аз го изключвам тоя вариант, тъй като маслото е оригинално от колегата Райно. 

Моля, ако някой е попадал на подобен проблем да сподели мнение. Автомобилът е B7 2.0 tdi 140hp.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@GameON

Направо търси рамена и чистачки от Б7-ца,може от автоморга или нови от форумните търговци.

Незнам коя година ти е колата,но на А4/Б6/ има 3 модела чистачки през годините на производство.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2001 от най първите е. Гледах в олх се мяркат по 100-на лв рамената и не знам дали си струват.

 

Ще пробвам с перата само един път да видя как е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2001 г. стават само оригинални чистачки поради захвата им.

Преди години ги купувах около 70-80 лева комплекта чисто нови.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно заради това търся вариант с Б7 където ползват стандартния за почти всички коли захват и намирането на чистачки не е проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/19/2016 at 8:47 PM, CVT said:

Единствения проблем е че по някаква причина ако се опитам да отключа багажника с него през ключалката на самия багажник ми се разписква алармата.

Това е сервизен ключ. Идеята му е, като оставиш колата на сервиз, да могат да правят каквото си искат, а ти ако имаш някакви ценни неща да ги заключиш в багажника и те да не могат да го отворят ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги,

 

Имам A4 B6 1.9 AVF 131 коня. Миналата седмица натоварих жената и децата за към морето (София- Албена), налях 40 литра нафта (слава богу толкова събра на Ром петрол - след сточна гара) и тръгнахме. 20-30 км след като хванахме по магистралата усетих, че колата след 110-120 се мъчи. След първият тунел вдигнах 160 с малко зор и светна check engine...спрях имах кабел и комп..оказа се че е набило грешка за пренадуване на турбото. Изчистих я но колата след 120-130 почва да се мъчи и има една странна вибрация. Грешката до Албена и обратно не се появи като по пътя доливах нафта на омв - на моменти се пооправя но не е както трябва. Съединителят и маховика са нови (на около 20к). Питам се възможно ли е да е от кофти нафта, от зацапана геометрия, n75 или от някаква странна комбинация от всичко ;)  Иначе разхода си е нормален 5.3, маслото на мотора не мърда. Няма и други грешки, които да ме ориентират. А какви са признаците на заминаващ си дебитомер?

 

Мерси Ви предварително :)

Редактирано от Firo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, Fitil4o said:

Това е сервизен ключ. Идеята му е, като оставиш колата на сервиз, да могат да правят каквото си искат, а ти ако имаш някакви ценни неща да ги заключиш в багажника и те да не могат да го отворят ;)

 

Не знам дали е това идеята, защото багажника може да се отвори с копчето на шофьорската врата без да се разписка алармата. Да не говорим пък че седалките падат и багажника е достъпен от купето, пак без никаква аларма да се активира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За седалките си прав, при седана е по приложимо.

Багажника ако го заключиш отвън пак ли можеш да го отвориш с бутона?

Иначе със сигурност ти казвам, че това му е предназначението :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята си е седан с падащи задни седалки. Никога не съм заключвал багажника с ключ от ключалката му, но ще пробвам от любопитство. Между другото сервизния ключ не е пластмасов а метален и той е този който не може да отключва и заключва багажника и жабката. Той не задейства алармата - просто с него не можеш да отключиш. Пластмасовия се води портфелен и отключва всичко. Аз имам и двата, но карам с портфелния защото е най-малък.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, как мога да накарам при регулирането на дюзата, кобилицата да е на максимум? Точка А да е вдигнат на максимум, а точка В да натиска на максимум?

2.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.06.2016 г. at 20:24, Мартинн написа:

Здравейте колеги. Имам ауди а4 2.0 ТДИ 2005г. Да попитам нещо..

Имам проблем с перките или по конкретно модула който ги управлява и от там не ми върви климатроника като хората когато е на място колата.Та въпроса ми е дали може да се смени само модула или вървят комплект с перките?

Здравей Колега! 

 

Аз съм с 3.0 тди и имах същия проблем като твоя. При мен перките са две. И двете си вървят заедно с модулите за управление. По каталог излиза, че не може да се поръчат по отделно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...