atanaspavlov2 Публикувано 20 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2016 Здравейте, имам следните грешки след диагностика, колата А4 комби 1.8т 2002г. 4х4 - AVJ Ще съм Ви много благодарен, ако ми помогнете коя грешка за какво е. Търсих във форума, но информацията е доста оскъдна. 2 Faults Found: 00438 - Fuel Supply Sensor 2 (G169) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 01517 - Control Module for Trailer/Towing Sensor (J345) 49-10 - No Communications - Intermittent 1 Fault Found: 01517 - Control Module for Trailer/Towing Sensor (J345) 49-10 - No Communications - Intermittent 1 Fault Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 22 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2016 До колко може да 'олажда климата на б6, че оня ден се тарлачйах няколко часа на 38-39 градуса с насрещно слънце и си се припотвах у колата, въпреки че беше пуснато на макс студено уж да дуа. Толко ли си може или да одя да му баят, щото пък при по-нормални температури си 'лади нормално май... Sent from my XT1052 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 22 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2016 Абе охлажда си да ти кажа (ако всичко си му е наред). На " макс студено" въздушната струя си е доста студена (около 10 градуса може би, не съм я измервал). Иди на преглед Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 22 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2016 Да на макс струята трябва да е 10 градуса. Но ако е тръгнал да заминава компресора и ти липсва малко фреон няма да е така. Аз ходих тея дни и ми казаха точно компресора заминава и не нагнетява фреона достатъчно. Ефекта е колкото повече обороти подавам толкова по-студен е въздуха. На празен ход духа 18 градуса, на 3к оборота смъква до почти 10. Което значи че извънградско ще съм ок но в градското задръстване ще е малко зор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 22 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2016 Явно ще ида нейде първо да се види колко фреонец има и то ще стане ясно. Иначе при нормални външни t си духа студено, не съм мерил температури де, но до около 33-35 външна t си охлажда, но при по-големи жеги(38-39) леко несмогва да охлади купето. Получава се ако я оставя на сянка да поработи 5-6 минути и тогава си става хладно в колата и после си я поддържа хладна, но ако е яко напекана и на вън е над 35-36 не успява да я охлади и за половин час, тряя спра малко на сянка и после е ок... Sent from my XT1052 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартинн Публикувано 22 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2016 Здравейте колеги. Имам ауди а4 2.0 ТДИ 2005г. Да попитам нещо.. Имам проблем с перките или по конкретно модула който ги управлява и от там не ми върви климатроника като хората когато е на място колата.Та въпроса ми е дали може да се смени само модула или вървят комплект с перките? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 1 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 Чудя се има ли смисъл да сложа чип на 3.0 бензин куатро, автоматик - b6 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Шофьорската му врата почна да не се затваря сама. В смисъл до скоро като си я пусна си се засилваше сама и си се затваряше, а сега закача само на първия зъб на бравата и трябва да й помагам за да се затвори напълно. Вратата не изглежда увиснала, като чукне в бравата поне аз не виждам да се "повдига", не личи да упира някъде, като е затворена всичко е подравнено, не зее никъде. Къде да търся проблема или кой може да я погледне в София? Sent from my XT1052 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 Здравейте, колеги. Какво ми е нужно за да мигрирам на чистачки от Б7. Сега съм с тези от Б6 и както знаете намирането на чистачки освен оригиналните е невъзможно. Също така някъде бях видял мнение че може да се сложат пръскачки за чистачките които пускат водата като спрей а не на две струи. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 (Редактирано) На 04/07/2016 at 16:19, GameON написа: Цитиране на предходно мнение! Можеш да си смениш само перата(така правя аз),вместо да си купуваш цели оригинални. Редактирано 6 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 Трябват ти рамена от б7 и естествено и чистачки. Иначе за б6 си взимам от практикер/бриколаж две чистачки 55см на бош, вадя им перата и ги слагам на оригиналните чистачки - работа за 3 минути, а едно от старите го скъсяеам и го мятам на задната и спи града... Sent from my XT1052 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 Ще пробвам този вариант. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto_audi Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 Здравейте колеги, Брат ми има подобен проблем, за който се писа малко по-нагоре в темата. Проблемът е следният: Преди около 4000 км смени масло, но бяха сипали малко над макса и отиде да поизточат и всичко беше ок. След около 1000км светна лампата за минимум на маслото, доля и нямаше проблем до преди 1 седмица. Преди 1 седмица пак му светна лампата и доля и така вече 3 пъти за една седмица долива, лампата изгасва и на следващия ден пак светва. Четох по въпроса, но категорично решение не срещнах. На места пишеше, че е възможно да е от некачествено масло, но аз го изключвам тоя вариант, тъй като маслото е оригинално от колегата Райно. Моля, ако някой е попадал на подобен проблем да сподели мнение. Автомобилът е B7 2.0 tdi 140hp. Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 @GameON Направо търси рамена и чистачки от Б7-ца,може от автоморга или нови от форумните търговци. Незнам коя година ти е колата,но на А4/Б6/ има 3 модела чистачки през годините на производство. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 2001 от най първите е. Гледах в олх се мяркат по 100-на лв рамената и не знам дали си струват. Ще пробвам с перата само един път да видя как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 2001 г. стават само оригинални чистачки поради захвата им. Преди години ги купувах около 70-80 лева комплекта чисто нови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 Да точно заради това търся вариант с Б7 където ползват стандартния за почти всички коли захват и намирането на чистачки не е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 On 2/19/2016 at 8:47 PM, CVT said: Единствения проблем е че по някаква причина ако се опитам да отключа багажника с него през ключалката на самия багажник ми се разписква алармата. Това е сервизен ключ. Идеята му е, като оставиш колата на сервиз, да могат да правят каквото си искат, а ти ако имаш някакви ценни неща да ги заключиш в багажника и те да не могат да го отворят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Firo Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 (Редактирано) Привет колеги, Имам A4 B6 1.9 AVF 131 коня. Миналата седмица натоварих жената и децата за към морето (София- Албена), налях 40 литра нафта (слава богу толкова събра на Ром петрол - след сточна гара) и тръгнахме. 20-30 км след като хванахме по магистралата усетих, че колата след 110-120 се мъчи. След първият тунел вдигнах 160 с малко зор и светна check engine...спрях имах кабел и комп..оказа се че е набило грешка за пренадуване на турбото. Изчистих я но колата след 120-130 почва да се мъчи и има една странна вибрация. Грешката до Албена и обратно не се появи като по пътя доливах нафта на омв - на моменти се пооправя но не е както трябва. Съединителят и маховика са нови (на около 20к). Питам се възможно ли е да е от кофти нафта, от зацапана геометрия, n75 или от някаква странна комбинация от всичко Иначе разхода си е нормален 5.3, маслото на мотора не мърда. Няма и други грешки, които да ме ориентират. А какви са признаците на заминаващ си дебитомер? Мерси Ви предварително Редактирано 7 Юли 2016 от Firo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 6 hours ago, Fitil4o said: Това е сервизен ключ. Идеята му е, като оставиш колата на сервиз, да могат да правят каквото си искат, а ти ако имаш някакви ценни неща да ги заключиш в багажника и те да не могат да го отворят Не знам дали е това идеята, защото багажника може да се отвори с копчето на шофьорската врата без да се разписка алармата. Да не говорим пък че седалките падат и багажника е достъпен от купето, пак без никаква аларма да се активира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 За седалките си прав, при седана е по приложимо. Багажника ако го заключиш отвън пак ли можеш да го отвориш с бутона? Иначе със сигурност ти казвам, че това му е предназначението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 (Редактирано) Моята си е седан с падащи задни седалки. Никога не съм заключвал багажника с ключ от ключалката му, но ще пробвам от любопитство. Между другото сервизния ключ не е пластмасов а метален и той е този който не може да отключва и заключва багажника и жабката. Той не задейства алармата - просто с него не можеш да отключиш. Пластмасовия се води портфелен и отключва всичко. Аз имам и двата, но карам с портфелния защото е най-малък. Редактирано 8 Юли 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 Колеги, как мога да накарам при регулирането на дюзата, кобилицата да е на максимум? Точка А да е вдигнат на максимум, а точка В да натиска на максимум? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 9 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 като завъртиш коляновия вал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drllxr Публикувано 9 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2016 На 22.06.2016 г. at 20:24, Мартинн написа: Здравейте колеги. Имам ауди а4 2.0 ТДИ 2005г. Да попитам нещо.. Имам проблем с перките или по конкретно модула който ги управлява и от там не ми върви климатроника като хората когато е на място колата.Та въпроса ми е дали може да се смени само модула или вървят комплект с перките? Здравей Колега! Аз съм с 3.0 тди и имах същия проблем като твоя. При мен перките са две. И двете си вървят заедно с модулите за управление. По каталог излиза, че не може да се поръчат по отделно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts