Chitatelia Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Колеги едно бързо питане. Спрях и видях, че тече бензин при предно дясно колело. Закарах я в най- близкия серзиз дето май не са много в час с ауди и казаха да взема бензинов филтър.... Дали ще е това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Не, няма да е това, де е филтъра, де е предно дясно колело. Оттам минават горивопроводите и вентилацията на резервоара(през въгленовия филтър в подкалника), там търси теча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Смениха филтъра и спря да тече. Не зням дали друго нещо би накарало филтъра да се пробие... Другите две търбички на филтъра за какво са? Сега след тая тъпня днес бензиновата помпа стана по-шумна като дам на контакт. Нормално ли е да чувам как се плиска бензина в резервоара (баси тъпото)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Каква марка филтър сложи? Нормално е да чуваш плискане на горивото в резервоара,най-вече при спиране по наклон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Преди един месец като обслужих колата сложих Knecht. Сега купих оригинален. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 Кнехт е добра марка,но понякога има ментета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 1 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2017 В сервиза казаха, че се е спукал вътре. Филтъра е с 4 тръбички, ама не съм му гледал устройствто вътре. Малките тръбички за какво служат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 2 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 Колеги от известно време колата като че ли загуби мощност и качи разхода(с 1 л извънградско и 2 градско) Това го почна още по топлото време та не щот сега е студено. 1,8т AVJ. Проблема е същия и на газ и на бензин. Като я настъпвам примерно все едно е спъната или и липсва въздух и не набира както преди Някой с идея от какво може да е. Ниско налягане поради спукан вакуум маркуч, пробит интеркулер или ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 2 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 Може да е от всичко. Една диагностика на VCDS като начало няма да е излишна ... и ако има записани грешки да споделиш. Иначе може да е вакум маркучле,може да е дебитомер замърсен/заминал,филтрите на газовата,бобина/бобини/свещи,някой датчик като л.сонда например и така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 2 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 Ще пусна един лог на WOT на 3-та + една диагностика и ще видя какво ще излезе и ще пиша пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 2 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 Не, няма да е това, де е филтъра, де е предно дясно колело[emoji5]. Оттам минават горивопроводите и вентилацията на резервоара(през въгленовия филтър в подкалника), там търси теча. За филтъра и аз мислех, че няма как да е ама нали "майстора" така каза. Е, не е от филтъра. Явно е свързано с вентилацията защото тече от тръбичката в подкалника която стига до долу и си седи отворена. Снощи пак направи локвичка бензин. Днес огледахме и карах с незатегната капачка на резервоара. Преди час паркирах и ходих да видя как е. Сега не е текло. Някакви идеи за от какво може да се получава това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 2 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 Клапана на бензиновите пари е блокирал, предполагам в затворено положение, опитай да го почистиш и раздвижиш, ако не стане сменяй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 2 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2017 4 hours ago, borkobmx said: Здравейте Колеги! Въпросът ми е дали може да се подмени главата на AVJ мотор с глава от AEB мотор или AGU мотор с по големите портове? По-добре питай в тунинг раздела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 3 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2017 (Редактирано) Преди 10 часа, NIKO написа: Клапана на бензиновите пари е блокирал, предполагам в затворено положение, опитай да го почистиш и раздвижиш, ако не стане сменяй. Това ли е клапана ? Понеже имам пътуване, ако напълня резервоара до горе и не стегна капачката на резервоара докрай както карам сега, ядове ще имам ли? Редактирано 3 Ноември 2017 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 3 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2017 Същият. Ако не я караш по планински склонове, едва ли ще стане проблем, но не е препоръчително без капачка. По-добре извади входящия маркуч на клапана, но го остави включен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 3 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2017 (Редактирано) Очертава ми се София-Варна и обратно Капачката я завивам, но не я стягам до щракане. Входящия този от дясно (правия) или този от ляво (който прави чупка) е? Редактирано 3 Ноември 2017 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buhoveca Публикувано 3 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2017 Колеги днес забелязах да виси една букса под предната седалка колата е а4 б6 s-line салон с подгрев изцяло електрически седалки някои знае ли за какво е , помислих ,че се е откачила но легнах и под другата седалка и на нея я има а няма масло къде да се включи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2017 Е па да я беше снимал... Ванга почина, ама има добри наследници и гадаят по снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 4 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2017 Утре ще сменям гуми и се сетих за болтовете на джантите... За тези два модела джанти нали болтовете са еднакви? Да не се окажа изненадан при гумаджиите, че днес един приятел ми разказа как разбрал, че трябва да си вземе и комплект болтове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2017 Ако джантите са оригинални са еднакви и болтовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 4 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2017 Нямам идея Утре ще разбера значи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 4 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2017 За първи път чувам за различни болтове в зависимост от джантите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 4 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2017 (Редактирано) И аз, но френда е тичал за други болтове Редактирано 4 Ноември 2017 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 4 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2017 (Редактирано) Ако е сложил джанти от Рено на Мерцедес примерно всичко е възможно. Не се сещам какво може да е различно освен дължината на болтовете което може да се случи ако има фланци примерно. Другото което може да е различно е профила на главата на болта откъм стягащата страна. Има конусни и цилиндрични но и това не е фатално Редактирано 4 Ноември 2017 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2017 (Редактирано) Главата на болтовете за джантите от ВАГ групата са сферични а на някои менте джанти са конус. https://www.google.bg/search?q=сферични+болтове&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwi25vT4vqXXAhWGAcAKHdbgB6sQsAQIJQ&biw=1366&bih=637#imgrc=wwTFn8eiUKmQkM: https://www.google.bg/search?q=конусни+болтове&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjiwdigv6XXAhUMYVAKHShrCp0QsAQIMw&biw=1366&bih=637#imgrc=Rr_7vcJh0CSuRM: Редактирано 4 Ноември 2017 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts