gamzoff Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Колеги къде да сложа /закрепя баластите на б6 че мястото оскъдно? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 20 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2016 Преди 22 часа, DimitarBT написа: Зъбчето е само едно...на крушката.На самия цокъл има 3 пластини...някак щарка ли крушката?Или се върти...като на байонет?Отделно няма никакво място за работа....Ако сваля фара,най-вероятно ще успея да я сложа...но трябва да махна бронята 0о Опитвам се да я сложа с напипване.Не мога да видя нищо... Да, крушката става по един начин. Тези три зъбчета на цокъла не са симетрични, там е разликата. Отделно че и за двете крушки мястото е ограничено, аз на моята за дясната свалях кутията на въздушният филтър докато разбера посоката на цокъла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankata__098 Публикувано 21 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2016 (Редактирано) На 16.08.2016 г. at 11:34, dimitrov788 написа: Радиото от Б7 е 1 към 1 с това на Б6, даже не му се трият бутоните. Но при климатрониците не е така. Ако сложиш климатроник от Б7 на Б6 няма да ти работи подгрева на задното стъкло и трябва да се монтира допълнително реле. Другото е еднакво, независимо с каква дирекция е колата. колега какво реле се монтира, че аз откакто съм я купил моята Б6, не работи подгрева, и се чудех да махам тавана за да видя дали не е прекъснат някой кабел. Имах проблем с климатроника и след адаптация тръгна и сега вече съм 200% сигурен че "тъпака" преди мен е сменил конзолата от Б7-ца, защото и цвета на конзолата на навито не е същата както на климатроника. Редактирано 21 Октомври 2016 от vankata__098 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 21 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2016 Ето, надявам се това да ти помогне: http://www.audi-sport.net/xf/threads/b7-a-c-unit-in-b6-with-rear-demist-modification.88944/#post1307033 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vankata__098 Публикувано 21 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2016 Благодаря колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 Колеги имам питане към вас за какво служи тази джаджа на седалката и какъв модел са джантите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 (Редактирано) Копчето контролира лумбалната опора на седалката. Не знам точно какъв модел за джантите, но са баш като моите - оригинални алуминиеви 17-ки. Редактирано 22 Октомври 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 Мерси колега за отговорите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 Колеги извинявам се, че пак питам но къде слагате десния баласт на ксенона, че там излиза горещия въздух от двигателя и кабелите имам чувството, че ще се разтопят? Ако може колегите, които го имат да споделят снимки. Благодаря. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 Не знам колега аз съм с оригинален ксенон според мене няма опасност за баластите да се изкажат другите колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 Нека да кажат колегите, които са си сложили неоригинални ксенони. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 Е отпред до фара не е чак толкова горещо,слагай не е проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lorda Публикувано 22 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2016 На Friday, October 14, 2016 at 6:14, lorda написа: Здравейте Някои може ли да ми каже точно къде се намира разтоварващия или рециркулиращ клапан на турбото на 1.8т Вех за оригиналния питам и дали е същия като на ТТ 225к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Топло си е. След някъде от около 80 км пътуване бяха се нагряли доста, че даже и бяха поомекнали доста. За това питам. За определено място има ли - а вътре във фара дали ще се събере баласта защото гледах клипове и снимки в тубата? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenof Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Ако са ти слим баластите на фара отдолу си има място за тях! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Да слим са. А вътре във фара могат ли да се сложат? Има ли достатъчно място, за да се побере? Благодаря. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Във фара не могат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 (Редактирано) На фаровете с оригинален ксенон баласта се намира под фара в специално легло. Обикновения рефлекторен фар няма такова легло. Не е проблем пак да се приспособи и да застане отдолу по принцип. Мой съвет е да не си слагаш баласта във фара, а с фарове се занимавам от достатъчно дълго време. PS: В тази зона около фара не би трябвало да е толкова топло, колкото го описваш. Може би е добре да погледнеш има ли конкретна причина за това. Редактирано 23 Октомври 2016 от ShoxXx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 С АЛТ двигател съм и съм пуснал свободно кабелите и затова се нагряват. Попринцип колата е имала оригинален ксенон но е премахнат, защото като я купихме и имаше отрязани кабели точно от оригинален ксенон. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Можеш да махнеш фаровете и да сложиш отдолу баластите и да ги захванеш с къси рапидки за корпуса на фара. Гледай да не са много дълги рапидките, за да не стигнат до секцията с рефлекторите и лупата. Не се притеснявай, няма как да влезе влага. Цялото това упражнение разбира се може да стане само и единствено ако кабела към баласта е достатъчно дълъг и го позволява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Колеги имам питане имам навигация Audi navigation plus rns-e имам проблем с екрана избледнял е може ли да се ремонтира или да търся нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShoxXx Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Сигурен ли си, че е от екрана? Има настройка за яркостта. Има и защитно anti-glare покритие, което се надрасква с годините и някои го махат в последствие и на светло се вижда по-слабо екрана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grand91 Публикувано 23 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2016 Утре ще го снимам но май не е от там проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 24 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2016 Добре. Благодаря за съвета. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anefbe Публикувано 24 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2016 Здравейте, светнаха на таблото лампите 19 и 28... ? 1- Казаха за грешка между скоростна кутия и ABS ? не е сигурно!! Когато натискам спирачки се усеща леко тресене. 2- другото което е че когато са я сложили на компютъра дава грешка с дебитомера и различни стойности на акумулатора(един ден до другия) без да се зарежда. 3- След 3дни свързаха на комп. показва се грешка пак за дебитомер и свързано с това богата смес на бензин. Нещо идея ?? благодарим предварително !! 28 за тракшън контрола, но всичко е нормално в скоростна кутия. Не съм сигурен, че 28 само за тракшън контрол някой има ли идея от къде може да е проблема ? Не искам да сменям първо дебитомера и после ламда сонда и после да купя нов акумулатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts