Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 22 часа, DimitarBT написа:

Зъбчето е само едно...на крушката.На самия цокъл има 3 пластини...някак щарка ли крушката?Или се върти...като на байонет?Отделно няма никакво място за работа....Ако сваля фара,най-вероятно ще успея да я сложа...но трябва да махна бронята 0о

Опитвам се да я сложа с напипване.Не мога да видя нищо...

Да, крушката става по един начин. Тези три зъбчета на цокъла не са симетрични, там е разликата. Отделно че и за двете крушки мястото е ограничено, аз на моята за дясната свалях кутията на въздушният филтър докато разбера посоката на цокъла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.08.2016 г. at 11:34, dimitrov788 написа:

Радиото от Б7 е 1 към 1 с това на Б6, даже не му се трият бутоните. Но при климатрониците не е така. Ако сложиш климатроник от Б7 на Б6 няма да ти работи подгрева на задното стъкло и трябва да се монтира допълнително реле. Другото е еднакво, независимо с каква дирекция е колата.

колега какво реле се монтира, че аз откакто съм я купил моята Б6, не работи подгрева, и се чудех да махам тавана за да видя дали не е прекъснат някой кабел. Имах проблем с климатроника и след адаптация тръгна и сега вече съм 200% сигурен че "тъпака" преди мен е сменил конзолата от Б7-ца, защото и цвета на конзолата на навито не е същата както на климатроника.

Редактирано от vankata__098
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Копчето контролира лумбалната опора на седалката. Не знам точно какъв модел за джантите, но са баш като моите - оригинални алуминиеви 17-ки.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги извинявам се, че пак питам но къде слагате десния баласт на ксенона, че там излиза горещия въздух от двигателя и кабелите имам чувството, че ще се разтопят? Ако може колегите, които го имат да споделят снимки. Благодаря.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Friday, October 14, 2016 at 6:14, lorda написа:

Здравейте

Някои може ли да ми каже точно къде се намира разтоварващия или рециркулиращ клапан на турбото на 1.8т Вех за оригиналния питам и дали е същия като на ТТ 225к.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Топло си е. След някъде от около 80 км пътуване бяха се нагряли доста, че даже и бяха поомекнали доста. За това питам. За определено място има ли - а вътре във фара дали ще се събере баласта защото гледах клипове и снимки в тубата?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На фаровете с оригинален ксенон баласта се намира под фара в специално легло. Обикновения рефлекторен фар няма такова легло. Не е проблем пак да се приспособи и да застане отдолу по принцип.

 

Мой съвет е да не си слагаш баласта във фара, а с фарове се занимавам от достатъчно дълго време.

 

PS: В тази зона около фара не би трябвало да е толкова топло, колкото го описваш. Може би е добре да погледнеш има ли конкретна причина за това.

Редактирано от ShoxXx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С АЛТ двигател съм и съм пуснал свободно кабелите и затова се нагряват. Попринцип колата е имала оригинален ксенон но е премахнат, защото като я купихме и имаше отрязани кабели точно от оригинален ксенон.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да махнеш фаровете и да сложиш отдолу баластите и да ги захванеш с къси рапидки за корпуса на фара. Гледай да не са много дълги рапидките, за да не стигнат до секцията с рефлекторите и лупата. Не се притеснявай, няма как да влезе влага. Цялото това упражнение разбира се може да стане само и единствено ако кабела към баласта е достатъчно дълъг и го позволява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си, че е от екрана?

 

Има настройка за яркостта. Има и защитно anti-glare покритие, което се надрасква с годините и някои го махат в последствие и на светло се вижда по-слабо екрана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, светнаха на таблото лампите 19 и 28... ?   

1- Казаха за грешка между скоростна кутия и ABS ? не е сигурно!!
Когато натискам спирачки се усеща леко тресене.

2- другото което е че когато са я сложили на компютъра дава грешка с дебитомера и различни стойности на акумулатора(един ден до другия) без да се зарежда.

3- След 3дни свързаха на комп. показва се грешка пак за дебитомер и свързано с това богата смес на бензин. Нещо идея ?? благодарим предварително !!

 

ikazlar01.jpg

 

28 за тракшън контрола, но всичко е нормално в скоростна кутия. Не съм сигурен, че 28 само за  тракшън контрол

някой има ли идея от къде може да е проблема ? Не искам да сменям първо дебитомера и после ламда сонда и после да купя нов акумулатор :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...