hranow Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 Колеги, някой използвал ли е услугата на Дунев за отпушване на запушен радиатор на парното : http://www.dunevmotorsport-r21.com/pochistvane-na-radiatorcheta-na-parno/ Има ли файда? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 (Редактирано) Полза ще има със сигурност, но ако системата не е в цветущо здраве и течността е агресивна, може да ти текне радиаторчето - ти преценяй Редактирано 13 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 Ами надявам се да не стане така, но все пак исках да видя дали тук има колеги които са го пробвали. До колкото знам, смяната на радиаторчето отнема доста труд и време и в малко сервизи ще се съгласят да го направят. Отделно е въпроса дали да дам на някой "майстор" да сваля таблото.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 (Редактирано) Колеги има ли нещо общо външната температура с подгряването на стъклата.Нещо спряха да топлят.Огледалата са топли а задния и страничните не се чистят.Имам чувството че спряха от както свалях бронята за смяна на ангренаж. Бушоните са здрави,бутона свети,реле цъка...всичко... Редактирано 12 Октомври 2016 от DimitarBT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 Колеги, какви крушки за фабричен ксенон за Ауди А4 Б6 ще препоръчата, защото единия фар започна да свети в различен цвят ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 Преди 13 часа, gamzoff написа: Какви са крушките на халогените на B6 2002? Става ли да се сложат 100 ватови крушки или ще се разтопят фасунгите? Благодаря. H11 12v. 55w. са заводските. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 Защото имам един каталог и там пише, че са Н1. А какви са само като се свалят ще се видят? Утре ще го снимам и ще покажа. А за 100 ватовите крушки на халогените как са нещата? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 12 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2016 Пичове, къде мога да намеря схема на предпазителите на А4 Б6 3.0, че из оня ден (петък) беше светнал чека, и имаше бая грешки и едната беше 18080 - Охлаждащ вентилатор 1: късо съединение към земя или отворена верига. Четох грешките със софтуер на Delphi. Не знам от кога е грешката, защото няколко дни преди това бях сложил едни китайски ксенони, от които ми беше светнала направо лампата на ESP и на ABS. Ксеноните ги разкарах. Оттогава, както и преди това де, като я карам температурата си стои на 90-91 градуса и не мърда. Вярно, че я карам из града само, а оня ден когато беше бях на магистралата за Варна със 120-130 и то 10-15 мин. след като се качих на магистралата. Та идеята ми за предпазителите е да видя кой точно е и наред ли е, да не е нещо ненаместен в конектора, че гледам из чужди форуми им е правило това подобна мизерия. На някой от вас да се е случвало подобно нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 На 12.10.2016 г. at 18:39, hranow написа: Колеги, някой използвал ли е услугата на Дунев за отпушване на запушен радиатор на парното : http://www.dunevmotorsport-r21.com/pochistvane-na-radiatorcheta-na-parno/ Има ли файда? Колега всичко можеш сам да си направиш,нужни са ти чешма и маркуч. 1.От радиаторчето вадиш двата маркуча. 2.Вкарваш маркуча от чешмата и пускаш водата (това го повтаряш 2-3 пъти с двата изхода). 3.Обезвъздушаваш и доливаш антифриз около 0.5-1л. Ако от тази процедура не тръгне парното си за нов радиатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 (Редактирано) Ще опитам тези дни и този метод. Странното при мен е че входящия маркуч за парното е по-студен от изходящия, а пък няма логика да е така. Това го забелязах сутринта. Не са обърнати маркучите. Редактирано 13 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 Преди 12 часа, plamenkooo написа: Колеги, какви крушки за фабричен ксенон за Ауди А4 Б6 ще препоръчата, защото единия фар започна да свети в различен цвят ? Philips от немския Ибей, че тук не знаят стойността на парите. Ако не ти се дават пари - има за по 15 долара комплекта в Алиекспрес, стават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 Абе мисля си, че някой скоро беше пуснал обява във форума за Осрам d1s на нормални пари. http://audibg.com/forum/index.php?/topic/186373-Продавам-ксенонови-крушки-D1S-Osram-Xenarc,-D2S Нямам представа дали са читави и дали не са ментета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 Аз снощи гледах халогените и ведях, че при мен крушките са Н7 - като на дългите и късите. Това възможно ли е? И самите крешки са някакси по- навътре. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lorda Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 Здравейте Някои може ли да ми каже точно къде се намира разтоварващия или рециркулиращ клапан на турбото на 1.8т Вех за оригиналния питам и дали е същия като на ТТ 225к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamzoff Публикувано 14 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2016 (Редактирано) Аз снощи гледах халогените и ведях, че при мен крушките са Н7 - като на дългите и късите. Това възможно ли е? И самите крушки са някакси по- навътре. Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 14 Октомври 2016 от gamzoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 На моята Б7 дългите и късите също са с еднкави крушки (халогени). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 На 13/10/2016 at 20:55, bobitovn написа: Абе мисля си, че някой скоро беше пуснал обява във форума за Осрам d1s на нормални пари. http://audibg.com/forum/index.php?/topic/186373-Продавам-ксенонови-крушки-D1S-Osram-Xenarc,-D2S Нямам представа дали са читави и дали не са ментета. Б6 има както с Д2С така и с Д1С фабрично. Така че първо трябва да се знае годината на колата и тогава да се търсят крушки.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 преди 6 минути, GameON написа: Б6 има както с Д2С така и с Д1С фабрично. Интересно... Никога не съм виждал В6 с фабричен би-ксенон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 Това няма никаква връзка От 2001 до 2002-ра(не знам точно до кога) някъде са с Д2С, после са с Д1С. Миналия месец си сменях моите - точно Д2С си бяха и моята е от първите произведени Б6-ци началото на 2001. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 Дааа. Всеки ден научавам по нещо ново. Напълно си прав. Според ЕТКА, D2S се поставят до VIN номер: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 18 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2016 На би-ксенона/D1S/ лупата е по-голяма при Б6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ikoseomer Публикувано 19 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2016 Колеги имам два въпроса. Как мога да накарам мигачите отпред да светят заедно с ксенона - тип американски? Също така и като отключа колата да ми светят дневните за 5/10 секунди. Нямам режим ауто на светлините. Как ще стане чрез ваг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 19 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2016 Някой може ли да ми каже аджеба ши*ания цокъл H7 как се слага крушката?Вчера ми се разказа играта....половин ден..и нищо не направих...разбурах рефлекторите на майната си....крушките не мога да наместя да щракнат да вляза мами*ата им....за малко ми беше да хвана чука...Някакъв чалъм ще има....HELP!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 19 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2016 (Редактирано) Първо си взимаш въздух и се успокояваш. Цокълът става само по един начин, обърни внимание накъде са зъбчетата - разликата е малка и ако не я видиш ей така половин ден ще псуваш. Редактирано 21 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 19 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2016 Зъбчето е само едно...на крушката.На самия цокъл има 3 пластини...някак щарка ли крушката?Или се върти...като на байонет?Отделно няма никакво място за работа....Ако сваля фара,най-вероятно ще успея да я сложа...но трябва да махна бронята 0о Опитвам се да я сложа с напипване.Не мога да видя нищо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts