Jump to content

Питанки относно А4 Б6/Б7 - Vol. 3


dobri_sc

Recommended Posts

Колеги само това ли ми трябва за да се сдобия с автопилот ? 

https://www.olx.bg/ad/tempomat-avtopilot-audi-a4-b6-b7-cruse-control-audi-a4-b6-b7-ID6aP76.html#41ea44d8b6 

И после разбира се отключване на екстрата през компютър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,7k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да...евентуално и да се преправи лентовия кабел от твоята кола.Обърни се към bsdnikolov, ще останеш доволен.Трябва и да си изрежеш кората под волана за лоста, или да си купиш готова от морга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Ауди Б6 3.0 бензин. 

Каква може да е причината за следното нещо. 

Вчера отидох на работа и оставих колата цял ден на равно, седяла е над 10 часа. Премерих маслото и беше на 1 чертичка. Прибрах се и оставих колата пак на равно. Сутринта преди да тръгна за работа го премерих и беше на 5 чертички ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да знае какви са признаците за неизправна ролка на алтернатора.Обтегача на пистовия ремък играе много.Не съм сигурен дали така трябва да е.Като махна ремъка без да "блокирвам" алтернатора и завъртя на ръка,алтернатора се върти в двете посоки.Като "блокирам" алтернатора и завъртя ролката,в едната посока контрира,а в другата ролката  приплъзва мудно...Та...как да разбера заминала ли е ролката?Не мисля,че тези трептения в обтегача са нормални....

Редактирано от DimitarBT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй я, шийсетина лева е с отстъпките, може да ти направи страшна беля, аз минах на косъм. Беше ми отчупила парче от обтегача(зад пружината ) и това на 135К км

Като навиех пълен волан, накрая чувах ремъка как прескача и свири.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фитилчо блгагодаря.Разбрах,че няма да мина без купуването на още инструмент.Лошото е че докато не сваля генератора не мога да видя точно за какво иде реч.Най вероятно ще е този двойния...но нито размери знам нито нищо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двойния е , плаващата втулка влиза в ролката и държиш с ключ гаечен да не превърта роклата, а с тресччотката стягаш болта който е контра на ролката. :)

 

https://zimber.bg/en/84-alternator-tools

 

Прегледай си алтернатора,ако се налага някакъв сервиз(луфт,четки,шум лагери) така и така си го свалил, и може да си измиеш маркучите към улера, удобно е като се свали алтернатора. Интейк колектора също, 100% имаш масло там ако не си премахнал картерната вентилация. Следва Интеркулера ама трябва да се свали  ибронята ... :) 

 

 

 

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ясно...но до колкото разбрах са няколко размера ли...вътре гднездото на оста торкс ли е,дванадесетостен ли е....пусто нидо мога да бръкна да видя нито нищо....освен да пробвам с огледало....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има капачка отгоре, махаш я и гледаш. Ако е оригиналната, капачката е метална шайба гумирана отгоре и ебано се маха на място ако не виждаш. Афтърмаркет шайбите са с плстмасова капачка и е по лесно с нея ;) 

 

Другото е, ПО РАМА задължително вадиш ролката за твоята кола, намираш номера в интернет, доста от магазините имат и чертеж с размерите ;) така правят тарикатите :rolleyes:

Коко C4 може да ти извади ролката по рама.Същевременно и да ти я намери на добра цена ;) 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капачката е гумирана...мека е и не мога да я махна така...трябва да се сваля генератора.

 Ако може да се извади по рама добре....защото тука по нашите магазини,като чуят за тази ролка и настръхват....искат да дойда със старата..и по нея...

 Май имам и разбито вътрешно каре.....:wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от страната на алтернатора карето, тъкмо ще си почистиш интеркулера :hilezh:

Подкалник, трите винта на бронята, предните болтове зад решетката и е долу

Десйтвай по рама както ти казах, мани ги тея сравнения и вадене от каталози. Иначе да, много видове са, това е вярно . Не пести пари от ролката, вземи от по скъпите, Ina примерно, че тия евтините изкарват по 40-50К км

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролката ще я наглася....нещо карето ми дръпна вниманието...А и имам едно леко тресене при ускорение...мислех си че са тампони на мотора...но нищо чудно да е от това каре...Трябва да погледна и другото...Едно оправиш друго се счупи :Д

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Ловеч има много добър сервиз за коли от VAG групата.Знам че е около бензиностанцията на влизане в града от Плевен,преди колелото(Шел или Лукойл ,забравих)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.09.2016 г. at 8:06, plamenof написа:

За кой модел говориш?!


 ЧЕ 1.9тди има със 6 скорости още при Б6 :) така че няма начин да няма при Б7 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://etka.cc/audi/part_single/catalog/au/markt/CA/modell/A4Q/year/2005/drive_standart/454/hg_ug/905/subcategory/905000/part_id/0/lang/e#sec_12

Наскоро взех същите на NGK.Гледам че и твоите са такива.

По-скоро тва са твоите-

101000033AG

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги споделете дали може да се подкара на  rns-e телевизия, клипове и т.н.и ако може да ме насочите към сервиз, където да направят необходимото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може - търси RNS-E Digital TV Tuner в Нета. За да работи в Бг трябва да поддържа MPEG4.

 

За сервиза трябва първо да кажеш в кой град живееш.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...