МММ1 Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 Това не е добър атестат за сервиза ... Пак ще ги сменяш. Аз поне спирачен маркуч с "корем"" както се изрази не съм виждал. А съм срещал с почти изцяло изронена външна част. Но някакво издуване, никога ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 22 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2016 Ще го снимам като ги сменя. И ще покажа тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
razl Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Поне кажи кой е този сервиз та да не ходим и ние там. В днешно време е трудно да се намерят професионалисти, които да ти свършат работа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Колеги търсих теми, гледах клипчета в нета но не мога да си нулирам сервизния интервал за маслото, на пръв поглед е елементарно но не се получава.Някой случайно да знае някакъв метод. За BFB двигател става въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_slavov Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Предполагам си го пробвал, но да го напиша: 1. Натискаш и задържаш "гаечния ключ" 2. Даваш контакт 3. В момента на появяване на надписа "service in...." натискаш бутона "0" 4. Появяват се "- - -" 5. Отпускаш "гаечния ключ" и си готов п.п. Връщаш контакта и при ново палене не би трябвало да има надпис. Проверка на оставащите км могат да се видят след около 500км шофиране - до тогава само "---" ще се виждат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Проблема е , че стигам само до стъпка 3, надписът Service In не се появява, дали не трябва да натисна "гаечния ключ" няколко пъти, преди да дам на контакт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bomini Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 натискаш и задържаш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Задържах го, но без резултат - колко време трябва да е задържането преди да дам на контакт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 трябва с вагком да се нулира,сервизните ти интервали са направени така,предполагам на време са настроени,не на километри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Да,със вагком трябва да се нулира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 (Редактирано) На сервизния интервал в момента пише 7900км, а под него 71 дена.А какво става ако не го нулирам и си карам така след като минат тези километри и срок? Колата започва да дава сигнали че трябва да се смен маслото и спира ли или минава в някакъв сервизен режим? Редактирано 24 Ноември 2016 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 (Редактирано) Няма такова нещо. Само ще продължава да ти изписва на екрана да я обслужиш. Редактирано 24 Ноември 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 (Редактирано) 9 hours ago, vladimir7979 said: трябва с вагком да се нулира,сервизните ти интервали са направени така,предполагам на време са настроени,не на километри Винаги са и двете - време и километри. Което от двете изтече първо активирва съобщението да се обслужи. Редактирано 24 Ноември 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Тоест мога да си карам и така пък то да си иска обслужване? Колко ли струва в Ауди да ми нулират тия неща, сигурно е работа за 5 минути, но.............Чудно ми е как при Б6 става с контактния ключ и бутоните на таблото а специално при моето Б7 да не може? Или трябва да се отключи това като опция първо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 По същия начин се нулирва и на Б7. Виж това: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 CVT нулирах го, това клипче го бях гледал поне 3 пъти, грешката при мен беше, че държах натиснат продължително "ключа" а трябва веднага след като се натисне ключа да се натисне след това и десния бутон на него означен с " 0,0 ". Така или иначе стана за което благодаря, а кога да очаквам че ще се появи новия сервизен интервал след като покарам известни километри или след като минат няколко дни, че ми е интересно какво ще покаже? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 (Редактирано) След 500 км. ще се покаже новото показание. Редактирано 25 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 24 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2016 Ясно мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 А да продължа въпросът на колегата. Нулирах го и след 500км ми изписа, че смяната трябва да е на 14 500 км, с ВАГ КОМ ли трябва да се настрои да е 10 000км ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 Доколкото съм чел и съм запознат по дифолт смяната на това масло е на 15к.км, или на определено време, само незнам ако е на време например колата ти стои в гараж времето фиксирано ли е или има някакъв датчик, който отчита вискозитета на маслото и пак дава че е за смяна, а вече ти на колко ще го смениш е личен избор. Аз мисля да не надвишавам 10к Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 С ВагКом може да се смени интервала, на моите коли съм го направил на 12 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 от instrument cluster ли го правиш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 Не си спомням, че отдавна го правих, но могат да се променят и през менюто за нулиране на сервизните интервали на VCDS - там също излизат километрите до смяна и качеството на маслото (дали е лонг-лайф или не). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 25 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarBT Публикувано 26 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2016 абе колеги имам някакъв странен проблем със стоповете.Паркирам,заключвам колата и се прибирам.Тази сутрин кво нещо излязох на терасата и гледам стоповете на колата светят...Това ми го прави за втори път.Първия път явно бая си бяха посветили,защото нямаше ток в колата.Сега я хванах на време.Слизам,отключвам,отварям вратата и стоповете гаснат.Запалих.Явно не са светили много време.Дали стоп машинката почва да се предава?А4б7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts