Jump to content

Recommended Posts

Здравейте,

почваме един проект, в който излизат много неизвестни. Колата, както се вижда от името на темата е А4 Б6 2003та с двигател 1.8Т /не знаем кода на мотора, нито с каква мощност е(по талон 150)

Още информация за колата:

Двигател с ел дросел, егр, моторна електроника- bosch motronic 7.х.х за чиято настройка мислим да отскочим до тст..

Частите за силов тунинг са:

турбо гт2871 с вграден гейт и колектор китайки..

кулер , силиконови маркучи,скоби и алуминиеви тръби..

дюзиии 440цц или 580цц, ама не знам кои марки да предпочета...

Горивна помпаа.. и там не знам на къде да се насоча... ако от S4 B6/b7 стига, може и такава да сложиме...

блоуоф боналуме

биели Ийгъл(не че това което търсим е много, но за по-сигурно :hilezh: ) , даунпайп на 76мм до средата резонатор, след резонатора на 2х55мм и някакви гърненца.....

съединител - коване на керамични плочки и закс перфоманс притискател

Целта е 270-280whp кола за извънградско пътуване няма да се прават стартове :)

Не разбирам английски и нещо не мога да намеря инфо за горивната "return" система и каква пречка е тя в силовият тунинг?

Приемам всякакви идеи и забележки. Благодаря предварително!

Поздрави! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо 750cc да търси, Гарет ГТ 2871 на 1.8Т двигател не е става да се надуе здравословно на повече от 1.5бара, защото почва да сърджва още на 1.3-1.4бара иначе е доста добър избор за 1.8Т, 300коня на гумите няма да са проблем да изкара на варненското дино, мойта даде толкова на 1.5-1.6бара и изкара доста километри. 

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 2871 с малки компресорни колела. Ако се гонят 270-280whp те не са ли по-добър избор?

А при ЕФР-ите няма ли нещо по-подходящо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивната ти система е returnless, 440-ките няма да ти стигнат.

Над 1бар надув от турбината каквото и да сложи ще има проблем. По-добре по малки дюзи но стабилно налягане на горивото. И за този който я настройва ще е по-лесно. За този хардуер си трябва горивна система с обратно гориво. На практика се оказа ,че тази система е и много по надежда. Включително и по-евтин горивен филтър.  ^_^ 

На колегата успех с проекта. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви EFR-и robobug, кви 5 леа, не виждаш ли, че сичко е ноу нейм читаец в тоя билд.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновата помпа която търсиш какво налягане трябва да прави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кви EFR-и robobug, кви 5 леа, не виждаш ли, че сичко е ноу нейм читаец в тоя билд.

Точно :)

Бензиновата помпа която търсиш какво налягане трябва да прави

с тази система за гориво нямам представа как стоят работите .... :(
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напазарувал ли си някои от частите вече?

Иначе за ориентир какво ще получиш горе-долу като вървеж, това е мойто старо S3, което беше с 2871 на 1.5бара налягане извади 300коня на гумите масата на колата е 1430кг. Б6-цата е малко по-тежка.

 

 

 

Като максимална скорост до 250-260км/ч по километраж  ускоряваше причлино, после става голям зор. 

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С по-големи инжектори да речем RC750куб/см няма да имаш проблем, с тях мотора работи добре на празен ход и се настройват лесно. 

Съединител може да ти направи Емо Killer GTI - 121 Performance, турбото може да вземеш от turbo-parts.de или turbozentrum.de към 900евро се връзва, blow off Bonalume -> чисто нов е 255лв. в Prospeed, инжекторите мисля, че може да ги намериш за по около 90$ бройката, биелите първите китайски мисля, че за около 700лв. могат да се намерят. 

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За горивната система намерихме решение - смяна на рейката с такава от АЕБ + прекарване на нови горивни маркучи :)
сега остава да го направя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми слагам рейката (2 ръка) 20-30лв, маркучите и те около 20 кинта, скоби разни 5лв.., кошница от голф 4 гти 1.8т 40 лева и това мисля е :)

Нещо за помпата може ли да споделите? Едва ли стоковата ще успее да изхрани...

Валбро надеждни ли са

еми слагам рейката (2 ръка) 20-30лв, маркучите и те около 20 кинта, скоби разни 5лв.., кошница от голф 4 гти 1.8т 40 лева и това мисля е :)

Нещо за помпата може ли да споделите? Едва ли стоковата ще успее да изхрани...

Валбро надеждни ли са

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако те интересува имам за продаване ново(не е ползвано никога) външно Walbro 255l/h. Взимано е от USA, но при мен има леки корекции в проекта и ще ползвам Bosch 044 и тази ми е излишна. Ако те интересува пиши на ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми слагам рейката ....

Някак много лесно ги нареди нещата. Каква тип магистрала ще ползваш за обратното гориво (сечение, материал)? Как ще закрепиш щуцерите на нея? Ще минаваш ли на стария тип горивен филтър? Как ще управляваш регулатора на налягането на новата горивна рейка?

С каква скоростна кутия ще бъде колата (код ако може)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах с холсет hy35/40 на 1.7 бара с оригиналната ретърнлесс система. Даже и помпа няма да ти трябва но ако те притеснява пусни една AEM 320l/h в кошницата. Дюзи нещо от 440кубина нагоре. Свържи се с мапера да си уточниш сетъпа. Не разчитай китайската турбина да ти държи много време. най-вече ако ти е за всеки ден колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ммм1 нямам представа с каква кутия е, ако успия да видя кода ще пиша 1 лс :)

kocta ще се свържа с мапера да уточним проекта, а за китайските каратяги, знам един младеж ,дето е навъртял на същата 30 000км и още и няма нищо, просто преди да се сложи е добре да мине баланс повторно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.. а за китайските каратяги, знам един младеж ,дето е навъртял на същата 30 000км и още и няма нищо, просто преди да се сложи е добре да мине баланс повторно :)

 

Мда, това е - баланса им куца  :lupe:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е малко и някой лагери са от не много правилни сплави ама иди дойди за малко пари има и сполучливи кунг-фу духалки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някак много лесно ги нареди нещата. Каква тип магистрала ще ползваш за обратното гориво (сечение, материал)? Как ще закрепиш щуцерите на нея? Ще минаваш ли на стария тип горивен филтър? Как ще управляваш регулатора на налягането на новата горивна рейка?

С каква скоростна кутия ще бъде колата (код ако може)?

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/363026-Very-Simple-way-to-make-your-B6-non-returnless-fuel

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е как да я докарате до система с обратно гориво, при В6 2.0 20v ALT системата е точно такава. И мотора е много близък до 1.8т. Т.е. маркучите излизат до едно и също място. Освен това рейката е съвместима с 1.8т. Единственото е, че няма куатро с 2.0 ALT

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...