coresnet Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 И кво излиза накрая? Купувате си коли за да ги ремонтирате, а не да ги карате Интересно ми е дали няма маняк който да е напраскал коравия петак на мястото на шестака? Няма как да се сложи такова нещо в купе на Б/Ц5. Концепцията на ауди за дадените модели е изцяло нова по онова време и съответно няма място за такъв мотор. Ако те интересува- чети SSP-тата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Разликата е не огромна, а направо няма прилика, Цецо! Това го знаем ти, аз, може би още няколко човека тук.Но българина иска с пръдня-боя да прави.Моята я взех в отлично съсътояние и все пак си иска своето - 8 бона за четири години. Каквото е трябвало, всичко е сменено. Ремъци, ролки, водна помпа - всичко оригинално. Само ангренажния комплект с отстъпката беше към 1200 лева, пистовия малко по-малко.Обслужване на скоростна кутия - оригинални консумативиЧетири въздушни възглавници - най-добрата алтернатива и то от съображения за прясна смеска на балоните.Смяна на масло - на 10000, само Special Plus. И всички филтри, а не горивния - през смяна.Подгревни свещи - сменени с Беру (нямах глас в избора)И още колко дребни неща - ФИС, темпомат, микроключета във вратите, разни дреболийки.Акумулатор - нова Варта за 300 лева.Професионално почистване на турбо и "пране" на катализатори.Е тея последните седем-осем реда правят разликата от горублянския кошер до моята.Ама за какво ли се хабя, като пак ще се полива мощно по душегуба...Като дойде време за валове - ми ще ги сменя, що да не...Ако ГНП даде фира - ми ще ремонтирам, защо не?1200 за ремък? 1200?!? Да не е златен тоя ремък. А и 8000 лв. за 4 години ми се виждат бая за поддръжка на толкова стара кола от среден клас колко и и да ми харесват иначе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 1200 за ремък? 1200?!? Да не е златен тоя ремък. А и 8000 лв. за 4 години ми се виждат бая за поддръжка на толкова стара кола от среден клас колко и и да ми харесват иначе.Изказа са тотално неподготвен. Щом Урода е кола среден клас... и за ангренажен комплект ОРГИНАЛ ти се виждат много 1200лв... Моли се на това 3.0тди да не му хлопнат веригите, че ще се поболееш и пресъхнеш от сълзи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 (Редактирано) Утре ще разпиша точно какво имам предвид под ангренажен комплект по позиции. По спомен два ремъка, четири ролки, хидравличен обтегач, палец към него, термостат, водна помпа - май това беше. За броя ролките не съм сигурен. Редактирано 10 Февруари 2016 от AALEXANDROV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Аааа, аз през телефона няма да пиша повече Първосигнално реших, че само ремък струва 1200 лв., което ми се стори адски ужасна цифра, ама цял комплект щом е толкова с помпата си е бомба. loshdancho, наясно съм колко струва при мен ако хлопнат веригите, нЕма ми стане приятно ако се разлопа, ама чак па да рЕвнем със сълзи и да не пресъхнем... Иначе си е среден клас, айде, среден клас високия сегмент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Па твоя 4ф е над среден клас първи сегмент така ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pagemakerboy Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 Епа 4ф си е среден клас също. Друга бира си е А8 д3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 10 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2016 (Редактирано) За 1300 лв смених всичко гумено и въртящо се на душегуба по основното обслужване.Не знам за какво пишете тук.По-подробно:ангренаж, ролки (Ина, Гейтс), водна помпа, термостат (последните 2 за всеки случай), АСК - масло, филтър, гарнитурки и за затваряне на предния капак със замах - 2 подгревни свещи.Пу, да не ми е уроки... Редактирано 10 Февруари 2016 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 (Редактирано) Епа 4ф си е среден клас също. Друга бира си е А8 д3. Урода е всичко друго но не и кола среден клас. Всичко му е различно кано почнеш от брони фарове окачване джанти гуми(сензори налягане)... минеш през скорости, демупликатори... после се спреш на допълнително охлаждане на нафта, Въобще все неща на които цената в магазина е Х2. И по моргите ги няма. Поинтересувай се само колко струват датчиците за налягане в гумите. Редактирано 11 Февруари 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 900лв бяха частите с отстъпка като ги сменях преди година, като в това включваме абсолютно всичко по ангренажа, до последния болт (включително ремонтен комплект за обтегача на пистовия ремък- рамо, втулки, гумички и т.н; дори и гарнитура за хидравличната помпа). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Урода е всичко друго но не и кола среден клас. Всичко му е различно кано почнеш от брони фарове окачване джанти гуми(сензори налягане)... минеш през скорости, демупликатори... после се спреш на допълнително охлаждане на нафта, Въобще все неща на които цената в магазина е Х2. И по моргите ги няма. Поинтересувай се само колко струват датчиците за налягане в гумите. Това,че е по-различно от стандартна А6 комби не я прави нещо повече от среден клас висок сегмент,както написа колегата.Това,че някои се засягат и скачат като ощипани моми е друг въпрос.Какво като са по-различни фаровете и броните,това я прави ултра висок клас или какво - хибрид между А6 и СУВ,ма не е нито едното нито другото,по нещо от двете.ГоУф кънтри като е дигнат да не би да е СУВ или премиум висок клас - просто един дигнат ГоУф.То и новият Oltrak на VW не е повече от малко по-различен Пасат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 ГоУф кънтри като е дигнат да не би да е СУВ или премиум висок клас - просто един дигнат ГоУф... Относно кънтрито си много заблуден. Малка ли е разликата, че кънтрито е на шаси, а нормалната двойка не? Или викаш какво е едно шаси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 И парите са други. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 (Редактирано) Ogip е намерил може бе единствената бяла лястовица след неколко месечно търсене и тестване с компа. Но и за добра цена я е взел. Двойна в сравнение на тази дето закупих моята мъка.Аз имам предварениЙ няколко години преди теб - 2010 ли беше... Пак беше бяла лястовица, докато не я приземи ТИР (п.п. на следващия ден от първата снимка). Даже й ползвам тия 16-ки за зимни сега... R.I.P. на предния душегуб... Той завърши 1:0 с едно ГНП, ама с другите консумативи - валове, кобилици и т.н., не е имало ядове, вдигани са капаците на главите заради форума.Жалко, че има хора, които се подлъгват да си купуват отпадъци на милион км и неадекватна износеност.Тук идва чуденката ми - дали по-голям процент душегуби са били произвеждани, та са оцелели на 80% от сегашния пазар, или са изкарали повече от остатъка варианти? Редактирано 11 Февруари 2016 от ogip Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Относно кънтрито си много заблуден. Малка ли е разликата, че кънтрито е на шаси, а нормалната двойка не? Или викаш какво е едно шаси Май ме разбираш за какво иде реч.Дали е с шаси,дали парите са му повече от на обикновен Гоуф той си остава в един клас с него и няма как да го сравниш с Пасат или S класа.При А6 и Олроуд е същото положение - да безспорно 2-рото струва повече,има по-големи възможности и т.н. но си остава в един и същ сегмент с А6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Не съм съгласен, но нека не спорим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Е, формално Allroad се води към SUV-овете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Да дам и аз още 20ст по темата.Онзи ден смених 3подгревни свещи,един температурен датчик,пълна диагностика,която не бях правил повече от година и половина.Затягане на шоферската седалка,паднал болт.Колата не беше стъпвала в сервиз от август 2014,когато смених каквото имаше за смяна .Нито една записана грешка за този период.Колата е Олроуд душегуб,но го взех за много по-различни пари от масовите милионници и беше на под 180 000кмНе знам колко са трошливи ,но щом коли от по 600 000+ км се движат все още,бива.За нуждите,които има семейството върши перфектна работа.В немско ,моята окомплектовка от екстри и тн започва от 7000€,явно има защо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 В крайна сметка аз си мисля, че хората с проблемни душегубери са си взели милионници. Аз пък съм си супер доволен от моя. Вярно за 6 месеца само 15к километра съм врътнал ама ще видим за напред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Трябва да се прави разлика между купувач търсещ точно Душегуб и то в перфектно състояние съгласен да даде безумно голяма сума(в очите на другите) и "тариката" смятащ, че е уцелил кьоравото с Трошегуб за 3500лв......е язека за Душемъка съм от вторият "тарикатски" тип... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Ако има някой да търси Душегуб в перфектно състояние да пише ))) Ще се разберем Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Каква е причината да си купуш супер скъп душегуб? Какви плюсове има тоя двигател, че хора биха търсили точно него и биха дали много пари? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Не съм влюбен в мотора, макар че нещата тук във форума са преекспонирани твърде много. Това е коша на Ц5, който можеш да намериш реално с макс екстри, малко км, добро състояние. Мотор на купе се прави/сменя, купе на мотор не се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 По тая логика що си ги ремонтирате, а не сменяте моторите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mityo Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Аз и досега не мога да си обясня, какво има в тоя пробит мотор, че толкоз мнооо приритват пишман масоните за него? Тяга ли има, икономичен ли е, евтин за потдръжка ли, или пък безпроблемен! Ебах тая марка ауди, един мотор ли няма друг за свет, че траа се набиеш на тоа кур? Екстри се садят много по лесно от мотор, не се занимавайте с глупости! Парите дето се искат на читавите стигат за много по качествени моторизации, не знам защо не го разбират хората това нещо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts