Jump to content

Audi A4 2.5 TDI QUATTRO 180hp


Recommended Posts

И кво излиза накрая? Купувате си коли за да ги ремонтирате, а не да ги карате :D Интересно ми е дали няма маняк който да е напраскал коравия петак на мястото на шестака?

 

Няма как да се сложи такова нещо в купе на Б/Ц5. Концепцията на ауди за дадените модели е изцяло нова по онова време и съответно няма място за такъв мотор. Ако те интересува- чети SSP-тата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 160
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Разликата е не огромна, а направо няма прилика, Цецо! Това го знаем ти, аз, може би още няколко човека тук.

Но българина иска с пръдня-боя да прави.

Моята я взех в отлично съсътояние и все пак си иска своето - 8 бона за четири години. Каквото е трябвало, всичко е сменено. Ремъци, ролки, водна помпа - всичко оригинално. Само ангренажния комплект с отстъпката беше към 1200 лева, пистовия малко по-малко.

Обслужване на скоростна кутия - оригинални консумативи

Четири въздушни възглавници - най-добрата алтернатива и то от съображения за прясна смеска на балоните.

Смяна на масло - на 10000, само Special Plus. И всички филтри, а не горивния - през смяна.

Подгревни свещи - сменени с Беру (нямах глас в избора)

И още колко дребни неща - ФИС, темпомат, микроключета във вратите, разни дреболийки.

Акумулатор - нова Варта за 300 лева.

Професионално почистване на турбо и "пране" на катализатори.

Е тея последните седем-осем реда правят разликата от горублянския кошер до моята.

Ама за какво ли се хабя, като пак ще се полива мощно по душегуба...

Като дойде време за валове - ми ще ги сменя, що да не...

Ако ГНП даде фира - ми ще ремонтирам, защо не?

1200 за ремък? 1200?!? Да не е златен тоя ремък. А и 8000 лв. за 4 години ми се виждат бая за поддръжка на толкова стара кола от среден клас колко и и да ми харесват иначе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1200 за ремък? 1200?!? Да не е златен тоя ремък. А и 8000 лв. за 4 години ми се виждат бая за поддръжка на толкова стара кола от среден клас колко и и да ми харесват иначе.

Изказа са тотално неподготвен. Щом Урода е кола среден клас... и за ангренажен комплект ОРГИНАЛ ти се виждат много 1200лв... Моли се на това 3.0тди да не му хлопнат веригите, че ще се поболееш и пресъхнеш от сълзи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще разпиша точно какво имам предвид под ангренажен комплект по позиции. По спомен два ремъка, четири ролки, хидравличен обтегач, палец към него, термостат, водна помпа - май това беше. За броя ролките не съм сигурен.

Редактирано от AALEXANDROV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, аз през телефона няма да пиша повече :)

Първосигнално реших, че само ремък струва 1200 лв., което ми се стори адски ужасна цифра, ама цял комплект щом е толкова с помпата си е бомба.

loshdancho,

наясно съм колко струва при мен ако хлопнат веригите, нЕма ми стане приятно ако се разлопа, ама чак па да рЕвнем със сълзи и да не пресъхнем... :hilezh:

Иначе си е среден клас, айде, среден клас високия сегмент.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1300 лв смених всичко гумено и въртящо се на душегуба по основното обслужване.

Не знам за какво пишете тук.

По-подробно:

ангренаж, ролки (Ина, Гейтс), водна помпа, термостат (последните 2 за всеки случай), АСК - масло, филтър, гарнитурки и за затваряне на предния капак със замах - 2 подгревни свещи.

Пу, да не ми е уроки...

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Епа 4ф си е среден клас също. Друга бира си е А8 д3.

Урода е всичко друго но не и кола среден клас. Всичко му е различно кано почнеш от брони фарове окачване джанти гуми(сензори налягане)... минеш през скорости, демупликатори... после се спреш на допълнително охлаждане на нафта, Въобще все неща на които цената в магазина е Х2. И по моргите ги няма. Поинтересувай се само колко струват датчиците за налягане в гумите. Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

900лв бяха частите с отстъпка като ги сменях преди година, като в това включваме абсолютно всичко по ангренажа, до последния болт (включително ремонтен комплект за обтегача на пистовия ремък- рамо, втулки, гумички и т.н; дори и гарнитура за хидравличната помпа).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Урода е всичко друго но не и кола среден клас. Всичко му е различно кано почнеш от брони фарове окачване джанти гуми(сензори налягане)... минеш през скорости, демупликатори... после се спреш на допълнително охлаждане на нафта, Въобще все неща на които цената в магазина е Х2. И по моргите ги няма. Поинтересувай се само колко струват датчиците за налягане в гумите.

 

Това,че е по-различно от стандартна А6 комби не я прави нещо повече от среден клас висок сегмент,както написа колегата.Това,че някои се засягат и скачат като ощипани моми е друг въпрос.Какво като са по-различни фаровете и броните,това я прави ултра висок клас или какво - хибрид между А6 и СУВ,ма не е нито едното нито другото,по нещо от двете.ГоУф кънтри като е дигнат да не би да е СУВ или премиум висок клас - просто един дигнат ГоУф.То и новият Oltrak на VW не е повече от малко по-различен Пасат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ГоУф кънтри като е дигнат да не би да е СУВ или премиум висок клас - просто един дигнат ГоУф...

 

Относно кънтрито си много заблуден. Малка ли е разликата, че кънтрито е на шаси, а нормалната двойка  не? Или викаш какво е едно шаси  :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Ogip е намерил може бе единствената бяла лястовица след неколко месечно търсене и тестване с компа. Но и за добра цена я е взел. Двойна в сравнение на тази дето закупих моята мъка.

Аз имам предварениЙ няколко години преди теб - 2010 ли беше... Пак беше бяла лястовица, докато не я приземи ТИР (п.п. на следващия ден от първата снимка).

 

Даже й ползвам тия 16-ки за зимни сега...

8092337W.jpg

7922185r.jpg

7922178X.jpg

7922181v.jpg

 

R.I.P. на предния душегуб...

 

Той завърши 1:0 с едно ГНП, ама с другите консумативи - валове, кобилици и т.н., не е имало ядове, вдигани са капаците на главите заради форума.

Жалко, че има хора, които се подлъгват да си купуват отпадъци на милион км и неадекватна износеност.

Тук идва чуденката ми - дали по-голям процент душегуби са били произвеждани, та са оцелели на 80% от сегашния пазар, или са изкарали повече от остатъка варианти?

Редактирано от ogip
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно кънтрито си много заблуден. Малка ли е разликата, че кънтрито е на шаси, а нормалната двойка  не? Или викаш какво е едно шаси  :hilezh:

Май ме разбираш за какво иде реч.Дали е с шаси,дали парите са му повече от на обикновен Гоуф той си остава в един клас с него и няма как да го сравниш с Пасат или S класа.При А6 и Олроуд е същото положение - да безспорно 2-рото струва повече,има по-големи възможности и т.н. но си остава в един и същ сегмент с А6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да дам и аз още 20ст по темата.

Онзи ден смених 3подгревни свещи,един температурен датчик,пълна диагностика,която не бях правил повече от година и половина.

Затягане на шоферската седалка,паднал болт.

Колата не беше стъпвала в сервиз от август 2014,когато смених каквото имаше за смяна .

Нито една записана грешка за този период.

Колата е Олроуд душегуб,но го взех за много по-различни пари от масовите милионници и беше на под 180 000км

Не знам колко са трошливи ,но щом коли от по 600 000+ км се движат все още,бива.

За нуждите,които има семейството върши перфектна работа.

В немско ,моята окомплектовка от екстри и тн започва от 7000€,явно има защо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка аз си мисля, че хората с проблемни душегубери са си взели милионници. Аз пък съм си супер доволен от моя. Вярно за 6 месеца само 15к километра съм врътнал ама ще видим за напред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се прави разлика между купувач търсещ точно Душегуб и то в перфектно състояние съгласен да даде безумно голяма сума(в очите на другите) и "тариката" смятащ, че е уцелил кьоравото с Трошегуб за 3500лв......е язека за Душемъка съм от вторият "тарикатски" тип...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е причината да си купуш супер скъп душегуб? Какви плюсове има тоя двигател, че хора биха търсили точно него и биха дали много пари?  :stupid:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм влюбен в мотора, макар че нещата тук във форума са преекспонирани твърде много. Това е коша на Ц5, който можеш да намериш реално с макс екстри, малко км, добро състояние. Мотор на купе се прави/сменя, купе на мотор не се сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и досега не мога да си обясня, какво има в тоя пробит мотор, че толкоз мнооо приритват пишман масоните за него? Тяга ли има, икономичен ли е, евтин за потдръжка ли, или пък безпроблемен! Ебах тая марка ауди, един мотор ли няма друг за свет, че траа се набиеш на тоа кур? Екстри се садят много по лесно от мотор, не се занимавайте с глупости! Парите дето се искат на читавите стигат за много по качествени моторизации, не знам защо не го разбират хората това нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...