Хан Соло Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Колеги, днес излизах с колата (AUDI B4 1.9tdi)и на връщане малко преди да паркирам пред блока гледам лампата на маслото мига. Угасих двигателя, отворих капака и гледам масления охладител - целия в масло. Дотук - добре, най-вероятно е заминал пръстена, лесно ще се смени. Проблема обаче е, че не знам колко време съм карал с изтекло масло, защото слънцето грееше в очите ми, и е възможно да съм изминал няколко километра без да забележа лампата. Върнах се пеша до мястото на което бях спрял и открих маслено петно, а разстоянието до там е 4-5 км. Това значи, че още там е текло и целия обратен път съм карал рисково. Двигателя до последно работеше нормално. Въпросът ми е: мога ли след като спра теча и сменя маслото да я карам или трябва да отида първо да ми проверят двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Смени си О-пръстена първо, провери и долей масло и като запалиш ще се разбере по шума на мотора. Това, че първото петно е на 4км не значи нищо - може да се е разтекла силно точно пред блока. Ако имаш късмет няма да има щети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tigarat Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 лапмпата мига като намалее малсото, а като стане критично малко свети постоянно и има зумер, но и тогава не е фатално за двигателя за това кратко разстояние, което казваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaby Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 (Редактирано) Здравейте колеги,Днес сутринта сложих добре зарден акумулатор пробвах да запаля. Ме се получи независимо че настоявах.Погледнах мотора и забелязах, че около масленият филтър има много масло - яисто, току що изхвърлено. Огледах по детайлно и според мен се е получила пукнатина на тялото към което се завива филтъра.Някой патил ли от това?https://drive.google.com/open?id=1n3DAdw249fhiKHb1_t_B0NLIUsem8eS6qwhttps://www.dropbox.com/s/8c7jg2j885xjkhk/IMG_20160124_141248822.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/3auc1umflulfel0/IMG_20160124_141326210.jpg?dl=0 Редактирано 24 Януари 2016 от jaby Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 (Редактирано) О-пръстена е "сдал багажа", точно сега в студеното време се случва... Номер 6 3 - 5 лева е, лесно се сменя. http://www.drive.by/spare/etka/audi/a80/114/115500/ Редактирано 24 Януари 2016 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oppi Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Привет и аз имам същия проблем,само че зад филтъра има една капачка на блока която се върти,въпреки болта.Някой с схема за ACE мотор,много ще съм благодаренБраво навреме помоща,благодарско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Хан Соло Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Благодаря, колеги. Зумер не ми се е включвал, а и карах на ниски обороти, че не беше загряла. Утре ще сменя о-пръстена и ще запаля. Надявам се само да не е тръгнал някой лагер или коляновия вал, че ще си каже чак след километри... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 (Редактирано) Това ли е:Махаш капачката.На нея мисля имаше О-пръстен.Сменя се с нов. Редактирано 24 Януари 2016 от veselin velchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Хан Соло Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Това е мястото. Тук е охладителя с масления филтър към него. А тоя о- пръстен каква беля може да докара - не е истина. Вече ще го сменям заедно с маслото! За 5 лева да рискуваш ремонт на двигателя не си е работа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Хан Соло,о-пръстена като го смениш,ще кара сума ти години,проблема е да не се разхлабва охладителя като развиваш филтъра.Затова,всеки път преди да завиеш новия филтър,стягай гайката (номер 8). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Хан Соло Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Разбира се. Досега съм пропускал този детайл, но човек като се опари... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaby Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Колеги и прим мен ли е да този пръстен?Това на мчсто може ли да се смени или трябва в сервиз да се прави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 О пръстена е 2 лв . Колега и аз имах миналата зима тоя проблем опекъл се е на капут . Сваляш масления филтър и тама има на цицката гайка 17 ка мисла че беше развърташ я и масло охладитела пада на доло и тама е о пръстена . Ама изчисти хубаво преди да сложиш новия о пръстен да си нямаш ядове после пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Колите са друг модел, но принципа е същия. http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=156388&page=3 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=117382 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaby Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 О пръстена е 2 лв . Колега и аз имах миналата зима тоя проблем опекъл се е на капут . Сваляш масления филтър и тама има на цицката гайка 17 ка мисла че беше развърташ я и масло охладитела пада на доло и тама е о пръстена . Ама изчисти хубаво преди да сложиш новия о пръстен да си нямаш ядове после пак И ти ли не можа да Колега и ти ли не успя да стартираш мотора? Както го обясняваш може и на място сам да го сменя но достъпа само от горе или трябва и канал? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Хан Соло Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 99 процента проблема ти е от пръстена - сигурно е стар и в тия студове се е одървил. Пукнатина е малко вероятно да се получи точно там. Имаш късмет, че не ти е изхвърлил цялото масло като при мен. Тия дни ще оправям проблема и ще пиша, като оправиш твоя - драсни един ред... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrisoB4 Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 На канал да . Не аз си запалих четмак. На канал да . Не аз си запалих четмак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Ето един добре изпечен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Моят беше станал на три парчета. За смяната на О - пръстена при четирицилиндров мотор не е необходим канал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaby Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 (Редактирано) Като се има в предвид условията тези дни трябва на канал или на подемник да се смени. Тоест нещата опират до сервиз. А придвижването или с теглене или пътна помощ. Редактирано 26 Януари 2016 от jaby Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 (Редактирано) Като гледам, колко много свободно пространство имаш няма да ти е нужен нито канал, нито подемник, свободно може да си работиш отгоре. Редактирано 26 Януари 2016 от knejata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Мен ако питаш, ще е много по-трудно да бъркаш отдолу, но ти си решаваш. Хубаво е разбира се да процедурата да се извърши в гараж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Няма за какво да се бърка отдолу , за смяната не са необходими канал и подемник . Най-лошото , което може да се случи , е при сваляне на охладителя да се сцепи някой от маркучите за антифриза. В това студено време , аз бих загрял колата до температура , до която мога да пипам без да се изгоря и тогава да сваля охладителя.Също може и да се махнат маркучите от охладителя , но аз не бих се цапал и с антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Какво да му е трудното на О-пръстена. Махаш скобите на маркучите, махаш филтъра, после гайката и охладителя/отоплителя пада сам. Не ти трябва канал, нито подемник. Оффтопик: Правилно ли е да се нарича охладител? Маслото никога не ми е загрявало повече от 80 градуса, дори при каране по магистрала (стига да е правилния вискозитет) Антифриза стои на 90-95 пред повечето време Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Работа за не повече от 30-40 минути ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване