Jump to content

Дали да сложа газ .


Recommended Posts

преди 13 минути, VIKING_WARRIOR написа:

 

 

Нормално е младежите да искат хубава и мощна кола.Друг е въпроса,че тази кола,за да върви трябва и да гори повечко гориво.И ето за това започва да се търси алтернативен вариант за гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 51
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

VIKING_WARRIOR

 

Човек ако иска и газодизел може да си направи, че има пикльовци дето и две стотинки не струват е вярно, но нищо не пречи да сложиш каквото искаш на собствената си кола и не мисля, че да имаш дори по нова кола на газ е излагация,но всеки сам си решава ако искам на моя дизел и резервоар с ракетно гориво ще му сложа, не се мери интелекта по това дали имаш газова или не, ама да си на всяка манджа мерудия е изтънчено удоволствие не измерващо се с 0,80 ст на литър .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми@Pharmacist и veselin velchev,

Има държави в които не познават АГУ и Метан и Пропан. Те какво ли правят в случая? Отговорът е много елементарен : купуват си автомобили по джоба и си правят сметка на бюджета за живот и поддръжка на стандарт и на лек автомобил и на всичко. Докато в България е много яко да си собственик на Porsche Cayen 2008 и да имаш 1 (един) кренвирш "Леки" или "Кен" за ... закуска обяд и вечеря, като естествено си продал апартамента си заради колата и живееш под наем... Това да Ви е позната картинка от нашата същност? Няма да споменавам имена и номера на коли за да бъда дискретен, но ако не трябва да съм дипломатичен мога да постна малко снимки на такива коли и да им видите номерата от Варна, Пловдив и София. Това ми беше мисълта на поста това е моето мото и така живея и аз- спрямо чергата се разпростирам, не да ламтя за голямо и луксозно возило на което не мога да си позволя разноските. Карам каквото мога да подържам с бюджета си и без да се изхвърлям и да слагам газови или метанови уредби! Споделено искрено и чистосърдечно без цел да накърнявам някой от форума или нещо подобно. Никакви негативни асоциации! Поздрави и лек ден.

ПП. За газо-дизелите можете да направите отделна тема, като е хубаво да спомнете колко гръмнали двигатели има вече от грешни монтажи и недомислици. Това също е другата крайност на едно човешко поведение и мислене. Да караш дизел който харчи 5/100 и да му забиеш една газова инсталация в багажника. Чудесийка няма що. Въпрос на вкус и техническо виждане и грамотност. А колко рестрикции има за АГУ не е истина! Опитайте да влезете в една калпава Турция с АГУ или се огледайте по МОЛ-овете паркингите какви ограничителни и рестриктивни табели има указващи , че е категорично забранено спирането и паркирането на Л.А. със АГУ... И защо ли? .... Сигурно ще ми обясните нещо смислено според Вас, с което аз не бих се съгласил никога разбира се.... Всеки има право на мнение и аз изказвам своето като се мотивиран със доводи. Нямам претенции към ползвателите на АГУ - да си ги монтират и да си карат бомбите със закъснител и да не се чудят защо не им вървят колите и харчат 20/100 газ и все си търсят извинения със мръсната газ, която видите ли запушвала изпарители и скапвала клапани и незнам си още какво... Всеки си има избор и след като го направи си "бере" плодовете и последствията от избора, нали така?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рече и отсече:hilezh: Какво ще стане ако тръгнеш към Турция с газ ми е интересно да разбера.Ако карах бензинова кола на която може да се сложи газ бих го направил веднага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми@Passi, нямам никакво желание да ходя в тъпата Турция, изобщо не съм се засилил натам. Пак Ви казвам, нямам претенции. Слагайте си АГУ и си карайте колите. Аз тази глупост я бях направил в далечното минало когато се спеше по газостанциите и преливахме бутилки за домашна употреба в АГУ бутилки, то не бяха 50 литрови "Пършинги", не беше висене за газ не беше преливници , горещи води , не бяха простотии. Хайде холан мерси!

Най-смешно ми е да видя някой чичко със чисто нов Мерцедс CLS500/S500 за 200000-300000лева и да му монтират газов инжекцион за 5000-10000лева. Или като гореупоментите дупета със БМВ 650i да се правят на велики ... На това му викам аз изтънчен снобизъм и парвенющина.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, VIKING_WARRIOR написа:

 

Уважаеми@Passi, нямам никакво желание да ходя в тъпата Турция, изобщо не съм се засилил натам. Пак Ви казвам, нямам претенции. Слагайте си АГУ и си карайте колите. Аз тази глупост я бях направил в далечното минало когато се спеше по газостанциите и преливахме бутилки за домашна употреба в АГУ бутилки, то не бяха 50 литрови "Пършинги", не беше висене за газ не беше преливници , горещи води , не бяха простотии. Хайде холан мерси!

Най-смешно ми е да видя някой чичко със чисто нов Мерцедс CLS500/S500 за 200000-300000лева и да му монтират газов инжекцион за 5000-10000лева. Или като гореупоментите дупета със БМВ 650i да се правят на велики ... На това му викам аз изтънчен снобизъм и парвенющина.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Тя цялата ни държава е такава бре човек.Въпроса е да изглеждаме тежки независимо дали с кола за 200 000лв  на газ,кола за 25 000лв и дрехи от Илиеннци или джанти 18-ски с китайски гуми.

Редактирано от Passi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Държавата ни АГУ с гърмежи, аз като не искам газ карам, дизел, но всеки сам си решава, трявба и малко хумор неможе само нерви вземете по един fukitol и така :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като кон с капаци сте,единия говори за удоволствието от шофиране на 80ка :hilezh:,друг си верва че сме некви камикадзета с бомби у багажникО ,без да знае, че пикливия резервоар при проишествие е много по уязвим да гръмне,трети сравнява поршета на газ с 80ката

Нема да ме бутнат 500лв за бензин на месец,ма друго си е 200лв ,а другите 300лв да ми напомнят колко съм се преебал с газта

 

Темата беше -човека пита да си сложи ли газ НА 80КАТА, не на поршето и тука отговора е категорично -ДА

 

За сведение карам и дизел и на газ и едната ми кола за съжаление на бензин и каквото и да се самозаблуждавате, веднъж мине ли човек на газ ,връщането на бензин после му се вижда луда работа.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Турбофен86. Ваша воля да карате каквото искате както споменах въпрос на избор да се ГАЗифицирате. Няма лошо. Сигурно сте доволен няма начин. Жив и здрав.

Ми не аз не разбирам мн мн от газови ,но мисълта ми беше кое е по качественото от тези газови без да ми прави големи проблеми след това?

Уважени г-н Martin92. Няма произведена такава АГУ, която да не Ви причинява главоболие и проблеми. Никоя от водещите фирми производители на ГУ не е постигнала това така желано съвършенство и перфектност! Нито "Lovato" нито "Landi Renzo". Mr. Landi Renzo вече 60 години работи по въпроса и пак не е успял да бъде най-добрият в тази сфера. Значи нещо не е наред със тази алтернатива като избор. Сигурно веднъж както споменава колегата Turbofen86 "глътнете ли вода" сиреч надишате ли се със изпаренията на "запъртък" ставате цял живот роб на тази алтернатива и естествено клиент на знайни и незнайни гаражни набедени майстори и всички последствия от това. Щом някои са толкова смели и си слагат АГУ на дизелите (което е най-голямата простотия на дизелов агрегат да се монтира ГАЗ) , какво му е да си сложите алтернативно гориво на бензиновият двигател? Нямате грижа. Само си пригответе един чувал със нерви като почне да Ви придърпва колата и да върви като издухан таралястник и понякога може да Ви избие колекторните тръби, но както казахме вече има "майстори" всякакви за целта. А, не забравяйте да си приготвите и бюджет за "ГАЗифицирането" няма начин иначе ще спрете да карате кола изобщо. Успех в начинанието.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Нема да ме бутнат 500лв за бензин на месец,ма друго си е 200лв ,а другите 300лв да ми напомнят колко съм се преебал с газта

 

Другите 300 лева заминават за проба/грешка и майстори и ремонти.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ямно повечето от вас говорят не ро темата това снана ясно.Знам ,че ще имам главоболия след време с тово газифициране ,но аз минавам м/у 15 и 20 к гадишно.Та мисълта ми беше кое е по добрия вариант м/у АГУ ,АГУ с лъжец на дюзите и ГИ.КАКВО бихте ми препоръчали да си сложа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ямно повечето от вас говорят не ро темата това снана ясно.Знам ,че ще имам главоболия след време с тово газифициране ,но аз минавам м/у 15 и 20 к гадишно.Та мисълта ми беше кое е по добрия вариант м/у АГУ ,АГУ с лъжец на дюзите и ГИ.КАКВО бихте ми препоръчали да си сложа?

Разбира се ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН е най-доброто ефективно и скъпо решение на проблема Ви без съмнение. Като е гарга да е рошава то е ясно щом нямате отказване от газта като алтернатива.

Direct LiquiMax-2.0 system

The Prins Direct LiquiMax-2.0 system is used parallel to the standard fuel system for bi-fuel or mono-fuel operation. The Direct LiquiMax-2.0 system is a master-slave system.

The Direct LiquiMax-2.0 system is designed for engines with a direct fuel injection system. Direct Injection means that the fuel is injected under high pressure [20-200 bar] directly into the cylinder instead of injecting the fuel into the manifold (port injection). The Direct LiquiMax-2.0 system uses a modified high pressure fuel pump and fuel injectors of the petrol system to inject the liquid LPG under high pressure into the cylinder.

The Direct LiquiMax-2.0 alternative fuel system is equivalent to the original petrol injection technology and makes maximum use of the electronics and components already present. With the Direct LiquiMax-2.0 system the driver will experience no difference between driving on LPG or petrol.

Extensive research by Prins in cooperation with the Dutch university has shown that LPG fuel is a very suitable fuel in combination with a direct fuel injected engine. The motor efficiency by the use of LPG has increased significantly. This results in a CO2 reduction of an extra 10%. The increased engine efficiency is a result of the chemical and physical properties of LPG.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, VIKING_WARRIOR написа:

Разбира се ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН е най-доброто ефективно и скъпо решение на проблема Ви без съмнение. Като е гарга да е рошава то е ясно щом нямате отказване от газта като алтернатива.

Direct LiquiMax-2.0 system

The Prins Direct LiquiMax-2.0 system is used parallel to the standard fuel system for bi-fuel or mono-fuel operation. The Direct LiquiMax-2.0 system is a master-slave system.

The Direct LiquiMax-2.0 system is designed for engines with a direct fuel injection system. Direct Injection means that the fuel is injected under high pressure [20-200 bar] directly into the cylinder instead of injecting the fuel into the manifold (port injection). The Direct LiquiMax-2.0 system uses a modified high pressure fuel pump and fuel injectors of the petrol system to inject the liquid LPG under high pressure into the cylinder.

The Direct LiquiMax-2.0 alternative fuel system is equivalent to the original petrol injection technology and makes maximum use of the electronics and components already present. With the Direct LiquiMax-2.0 system the driver will experience no difference between driving on LPG or petrol.

Extensive research by Prins in cooperation with the Dutch university has shown that LPG fuel is a very suitable fuel in combination with a direct fuel injected engine. The motor efficiency by the use of LPG has increased significantly. This results in a CO2 reduction of an extra 10%. The increased engine efficiency is a result of the chemical and physical properties of LPG.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Пиши с български буквички, другарю коректив.

Не всички тук са полиглоти.

Пък ми стана интересно и за LPG-то в Турция?

Или може би ще споделите Вашия опит с уредби за пропан-бутан или втечнен природен газ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги днес видях един приятел също кара ауди 80 механична инжекция на газ и го попитах дали му прави  проблеми на газ или на бензин човекът ми каза нямам проблеми работи си на газ и на бензин идеално.Аз пуснах тая тема попитах ви дали да сложа газ на ауди 80 1.8е механична инжекция колегата ми каза че и той е имал такава кола със същият мотор и не е имал проблеми щом тои не е имал проблеми мисля че и аз няма да имам но трябва да намеря добър майстор които да я постави кадърно ако греша колеги поправете ме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора на темата: слагай, не се влияй от мнения на хора,

които не притежават и не са имали досег с такъв двигател.

Като ти казаха по-горе, нужен е кадърен монтаж

и още по-кадърно настройване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бих ти препоръчал да слагаш, без да се замисляш. Моят опит е с обикновена газова на Б4 2.0 АБК механичен инжекцион и за 6 години не съм имал нито един проблем с нея. Ако е настроена добре няма да усетиш, че караш на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ужас,какви тревоги,какви дилеми.Слагай обикновена газова уредба и се радвай на евтиното гориво.Както каза един колега,мазохизъм е да се кара 80-ка на бензин.Като можеш да изминеш със 7-8 лв 100 км на газ,защо трябва да даваш 12-13 лв за да изминеш същото разстояние на бензин.Кое ще те удовлетвори,миризмата на бензин,октановото число или това,че си гъзар в тази държава с най ниски доходи.Помня,когато бензина беше 2,80,а газта 1,45 лв,беше отвратително.Скоро изминах 270 км извънградско,като долях 27 литра пропан-бутан /същия разход имах и със стария мотор с обикновена газова/,цената,която платих беше 18,36 лв.Газта при нас е 68 стинки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдавна не се бях забавлявал така, с дървени философи е много забавно :hilezh: Честно, в момента с 12лв минавам 100км без да се замислям точно колко гори колата и с тези ми доходи няма сила на земята, която да ме накара да давам за същите 100км двойно повече само за да заявявам гордо, че карам на бензин :D

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Колеги здравейте нов съм във форума но ще отворя отново старата ви тема от 2016. Горд собственик на Ауди Купе '89 набор 1.8 112 (ДЗ) хидромеханическа инжекция от година и един месец. От момента на закупуване на автомобила, никога не е имал газ. И дойде проблематиката с мисленето ми / с майстора ми (монтаж на обикновенна газова(БРЦ изпарител)). няма да казвам имена токувиж сме се намерили. Казвам само че според мен е калпав.Не знам дали проблема е изпарителя вие ще ме посъветвате как си карате ДЗките без проблеми на газ и какъв ви е изпарителя. Проблема при мен е че от както сложих газта се започна, Гърмежи , счупена вилка на инжекциона , или счупена бенз помпа или някоя друга електроника (реле или бушон) не съм проверил щот кат е счупен инжекциона файда няма от тая помпа знам ли, но както и да е. След проблема обикновенно идва решението 😅 сега не съм като оня пич с брауновия газ😂😂😂, но друг колега ми вкара мухата със карбуратор от така желязното возило на мечтите ЛАДА 2101, колектори фланци глупости помпи и така нататък ... но, ситуация има ли решение на проблема без това "удоволствие" - Ауди работещо като лада?(карбуратора колектора и фланците са готови и налични при мен бих качил и снимки ама деба тия нови телеофни дет снимките са бая по големи от 5МБ...(не че някой се е оплаквал от тва де ама да).Моля за съдействие, било то тук или може и на телефон 0877776192-Димитър. ако не вдигна ще звънна обратно, благодаря предварително.

П.П.: Пиша тук защото най вече съм нов в форума , и вече има тема за ДЗ със ГАЗ така че да не отварям нова тема за това.

П.П.2: Пионерите са едно, а глупаците са друго. Едно от предимствата на писмото е , че позволява на пионерите да документират опита си за другите.Обаче трябва да има и кой да го прочете.Ако всеки започва да пробва едно и също отначало, без да се поинтересува какво са пробвали хората преди години на дъртите си чукала, ставаме не пионери а глупаци, които вървят по грешни пътеки. (из опита на един глупак в старанието си да стане пионер)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
На 20.03.2016 г. at 23:24, VIKING_WARRIOR написа:

Разбира се ГАЗОВ ИНЖЕКЦИОН е най-доброто ефективно и скъпо решение на проблема Ви без съмнение. Като е гарга да е рошава то е ясно щом нямате отказване от газта като алтернатива.

Direct LiquiMax-2.0 system

The Prins Direct LiquiMax-2.0 system is used parallel to the standard fuel system for bi-fuel or mono-fuel operation. The Direct LiquiMax-2.0 system is a master-slave system.

The Direct LiquiMax-2.0 system is designed for engines with a direct fuel injection system. Direct Injection means that the fuel is injected under high pressure [20-200 bar] directly into the cylinder instead of injecting the fuel into the manifold (port injection). The Direct LiquiMax-2.0 system uses a modified high pressure fuel pump and fuel injectors of the petrol system to inject the liquid LPG under high pressure into the cylinder.

The Direct LiquiMax-2.0 alternative fuel system is equivalent to the original petrol injection technology and makes maximum use of the electronics and components already present. With the Direct LiquiMax-2.0 system the driver will experience no difference between driving on LPG or petrol.

Extensive research by Prins in cooperation with the Dutch university has shown that LPG fuel is a very suitable fuel in combination with a direct fuel injected engine. The motor efficiency by the use of LPG has increased significantly. This results in a CO2 reduction of an extra 10%. The increased engine efficiency is a result of the chemical and physical properties of LPG.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Четох,те четох те и не можах да издържа да не те репликирам!Човек,като не одобряваш нещо просто не пиши да не се излагаш!От тези простотии дето изписа няма нищо вярно!Ела да ти покажа кола купена на 0км,проблемна за газ,но поддържана както трябва вече е на 363000км и работи като часовник,не са и сменяни ни гърнета,катализатори,сонди!Друга на над 380000 същата работа,трета над 300000 и тя е в такова състояние!Та да знаеш разбирачо,козата си сака пръч!Иска си подръжка с точната система и си джиткаш на воля,мърляч ли си,проблемите са на лице!Туй пък дето ми го натрапваш в лицето с течната фаза,абер си нямаш за какво иде реч!Няма производител който да не я еотрекал,беше една медиен балон,който накрая се спука!Ай със здрае и пиши за туй дето разбираш,овце,кози или домати и краставици,но не и с алтернативни горива!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

@landir може ли малко пояснение защо течната фаза е отречена? Малко пресилено ми се струва това понеже Prins имат вече 3та или 4та генерация... пък не са някаква гаражна фирма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...