N1995 Публикувано 19 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юни 2016 Нарочно не са направени да светят силно тези диоди защото са просто акцент. Верно дай снимки да видим какво си сътворил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 19 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юни 2016 (Редактирано) Качвам няколко снимки,но се извинявам предварително че са с лошо качество,имам само телефон под ръка и няма с какво да ги снимам с друго.Наживо изглеждат по-добре.Лампичките които светят отдолу на вратите също съм им сложил бели диоди и при отваряне ефекта е много добър. Редактирано 19 Юни 2016 от Nikola_RS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 21 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2016 Лесно ли се минава на пълен пакет ел.седалки? И старите и новите имат подгрев и ел.лумбално управление. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BUSOF1 Публикувано 29 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 Привет Не знам дали е за темата но съм още нов и не се ориентирам добре Взех си автомобила без навигация. В смисъл имам големия монитор (ако мога така да се изразя) но нямам активна навигация.Също така нямам и парктроници. Може ли някой да каже дали мога да си инсталирам навигация и къде (гр.София). Допадна ми и идеята с камерата за задно виждане.Дали и тя може да се монтира така,че на монитора да излиза изображение? Пак се извинявам за въпроса ако не е за тази тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 29 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2016 Не съм виждал кола с MMI различен от Basic без навигация. В лявата част на багажника имаш ли DVD плеър? С цветен монитор си нали? Камерата е лесна, но скъпа. Трябва ти камера, парктроници, модул за камера и окабеляване. Ако не ти се дават пари и колата не се кара от жена парктрониците са абсолютно достатъчни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 30 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юни 2016 (Редактирано) Трябва му и мми с фбас. Редактирано 30 Юни 2016 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 30 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2016 Ако нямаш двд навигацията в багажника ляво, по-добре погледни за андроидска или уиндоуска такава. За 4F няма много избор с подръжката на MMI но има добри варианти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BUSOF1 Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Нямам плеър в багажника. Явно съм попаднал на някой изчистен базов модел. Дисплея ми е с червени и сини цветове. Ако това е цветен, значи да. Иначе къде мога в софия да отида при някой който си разбира от нещата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 На 19.06.2016 г. at 23:35, Nikola_RS написа: ... Колега,взимаш си DVD-то за навигацията от някоя морга-по 200 лв го дават обикновено-но държиш да ти го дадат с оптичния кабел и буксата за захранването ,както и буксата на антената която влиза в него.Поставяш го на мястото му в багажника,включваш отпичния кабел към някое устройство от оптичния кръг-например към радиото,прекарваш кабела за антената до задния реотан и го включваш,правиш кодинг че вече си с навигация и всичко заспива....ааа и накрая си записваш и едно дискче с карта за 2016-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BUSOF1 Публикувано 13 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2016 (Редактирано) На 07/07/2016 at 20:42, Nikola_RS написа: На 19/06/2016 at 23:35, Nikola_RS написа: Цитиране на предходно мнение! Благодаря колега. Идеята ми допадна доста а и не изглежда сложно. Сега само ако някой може да каже някоя морга с такива коли във или около София ще съм много благодарен Редактирано 13 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Христо Публикувано 13 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2016 Колеги да ви попитам за една камера на ауди а6 4f. Става въпрос за ауди а6 4f MMI 2G сложих си оригинална задна камера. Купех модула който е за самата камера кабели и всичко е свързано но като влезна с vag coma да я активирам в can getway не ми я показва в листа за инсталиране.Имате ли идея каде е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 13 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2016 Да тийзна малко, какво ме чака като се върна . Свалянето му се оказа изненадващо лесно. За съжаление проследяването на кабела от шибедаха до перката беше практически невъзможно (най-малкото поради липсата на перката), така че ще се разчита на схемите от ЕЛСА. Само трябва да намеря кой да сеали половината интериор на колата без да я окепази Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 13 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2016 Очаквам с интерес развитието Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka359 Публикувано 13 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2016 Имаш ли дренажни тръби на тавана ? Ще следя с интерес , за да видя как да сменя една тръба . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 14 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2016 Тръби има, тамън 4, по една във всеки ъгъл. Предните ми се струват малко по-сериозни, а задните май са за всеки случай. Но аз сменям нормален шибедах със соларен, така че тръбите няма да ги пипам. Доста плъг енд плей е цялата работа. Дори мотора няма да сменям. Трябва само да измислим откъде да прекараме кабела за перката, така че да не се разглобява таблото, ако изобщо е възможно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikola_RS Публикувано 14 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2016 На 13.07.2016 г. at 10:42, BUSOF1 написа: Благодаря колега. Идеята ми допадна доста а и не изглежда сложно. Сега само ако някой може да каже някоя морга с такива коли във или около София ще съм много благодарен За съжаление знам само моргите в Пловдив,но някой от колегите ще съдейства с информация за такава в София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 14 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2016 В София някъде от към чепинци и локорско съм чул че има морга само за аудита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpenkov Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 On 7/14/2016 at 4:33 PM, kainy said: Тръби има, тамън 4, по една във всеки ъгъл. Предните ми се струват малко по-сериозни, а задните май са за всеки случай. Но аз сменям нормален шибедах със соларен, така че тръбите няма да ги пипам. Доста плъг енд плей е цялата работа. Дори мотора няма да сменям. Трябва само да измислим откъде да прекараме кабела за перката, така че да не се разглобява таблото, ако изобщо е възможно... здравей, можеш ли да кажеш набързо какво се сваля за да се стигне до шибидаха? на мен ми се прецака. отворих го пуснах го да се затваря. хвръкнаха някакви пластмаси с спря по средата. така или иначе трябва да разглабям всичко се замислям за соларен. Можеш ли да кажеш соларния как точно работи? може ли да охлажда колата лятото и да я затопля зимата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Както казах, шибедаха се сваля изненадващо лесно. Единственото с което трябва много да се внимава е със самото сваляне на корите, тъй като са основно на щипки и може лесно да се изкривят или да се изпотрошат щипките. Иначе кратката версия (из нета има подробни разбивки): трябва да се свалящ 6-те колони (двете отстрани на предното стъкло, двете между вратите и двете след задните врати). После се отвинтват 4-те ръкохватки над вратите, както и двата сенника (за сенниците не съм сигурен, дали не са закачени само за кората, а не за купето) и после се изважда плафона. Той не е на винтове, просто се дърпа и внимаваш с кабелите. Тънкостта идва при отвора на шибедаха. Шибедаха трябва да е отворен, напълно. Отгоре като погледнеш около отвора в колата има пластмасов кант, който трябва да се отщипе за да отпусне тавана. Самия шибедах пък е просто на10-тина болтчета, като отводнителните тръби се свалят супер лесно. Моторчето също мисля беше на 2 болта май. Имай на предвид че гайката на моторчето за ръчно отваряне/затваряне на шибедаха е малко афифна. Мойта май вече беше поизядена, та се наложи с дърпане на ръка да го отворим . Иначе за соларния шибедах, ако проучването ми е правилно, то инсталацията му е що годе лесна. Общо взето монтажа е същия, даже мисля ползва абсолютно същото моторче и няма нужда да се сменя. Единствено на шибедаха има допълнителна букса, която отива директно във вентилатора за купето. Няма да се учудя, ако си я няма приготвена буксата (стискам палци, че още не съм го отворил). От това което виждам, няма нищо допълнително, даже и кодинг, понеже така вентилатора винаги работи, когато има слънце (поне в ELSA, връзката беше директна и не минаваше през нищо друго). А това което се случва е, че само се върти перката на ниска скорост, т.е. въздуха вътре в колата се върти и не се загрява толкова, което сваля температурата вътре, около тази която е навън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gpenkov Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 благодаря ти, моята е седан и се надявам разглабянето да е още по-лесно значи. единственото което ме притеснява е че при мен блокира по средата. Незнам как ще го отворя докрай за да отщипа пластмасовия кант. изглежда че нещо се е заклещило в самите релси. надявам се като махна кората отдолу да се види проблема. ти ще го продаваш ли твоят нормален шибидах като сложиш соларния? някой знае ли някъде да ремонтират шибидах? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Шибидаха го свалих от седан, така че описанието е за седан . Не съм го пробвал, но ако дръпнеш щората на шибедаха докрай, би трябвало да можеш да откачиш пластмасовия кант. Иначе, да, шибедаха после ще го продавам, само да го сменя първо . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Това е яко ако наистина успява да изравни температурата, макар че ме съмнява. Имам два въпроса - работи ли вентилатора при отворен нагоре шибидах и напълно непрозрачен ли е отвътре навън погледнато? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Непрозрачен е и щората му не се прибира ръчно. Ако е прибран и не го грее слънцето, съответно няма да работи вентилатора. Иначе след като една година карах със соларния, а сега съм без, при напрактика същата кола (даже като салон), то разликата е огромна! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 (Редактирано) Мерси, само не разбрах ако е отворен нагоре, а не навътре, под наклон и дали работи, при леко открехнато би трябвало да е още по- голям ефекта Редактирано 19 Юли 2016 от Preslito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 19 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2016 Открехнат няма проблеми. Това все пак си е доста проста слънчева батерия. Ако я грее слънце - работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване