Jump to content

A6 4f Retrofits / насаждане на екстри


N1995

Recommended Posts

Нарочно не са направени да светят силно тези диоди защото са просто акцент. Верно дай снимки да видим какво си сътворил :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качвам няколко снимки,но се извинявам предварително че са с лошо качество,имам само телефон под ръка и няма с какво да ги снимам с друго.Наживо изглеждат по-добре.Лампичките които светят отдолу на вратите също съм им сложил бели диоди и при отваряне ефекта е много добър.

20160619_231415.jpg

20160619_231450.jpg

20160619_231521.jpg

20160619_231542.jpg

20160619_231705.jpg

20160619_231715.jpg

20160619_231822.jpg

20160619_231833.jpg

Редактирано от Nikola_RS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет

Не знам дали е за темата но съм още нов и не се ориентирам добре :) Взех си автомобила без навигация. В смисъл имам големия монитор (ако мога така да се изразя) но нямам активна навигация.Също така нямам и парктроници. Може ли някой да каже дали мога да си инсталирам навигация и къде (гр.София). Допадна ми и идеята с камерата за задно виждане.Дали и тя може да се монтира така,че на монитора да излиза изображение?

Пак се извинявам за въпроса ако не е за  тази тема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм виждал кола с MMI различен от Basic без навигация. В лявата част на багажника имаш ли DVD плеър? С цветен монитор си нали?

 

Камерата е лесна, но скъпа. Трябва ти камера, парктроници, модул за камера и окабеляване. Ако не ти се дават пари и колата не се кара от жена парктрониците са абсолютно достатъчни.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш двд навигацията в багажника ляво, по-добре погледни за андроидска или уиндоуска такава. За 4F няма много избор с подръжката на MMI но има добри варианти.


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам плеър в багажника. Явно съм попаднал на някой изчистен базов модел. Дисплея ми е с червени и сини цветове. Ако това е цветен, значи да. Иначе къде мога в софия да отида при някой който си разбира от нещата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 19.06.2016 г. at 23:35, Nikola_RS написа:

... Колега,взимаш си DVD-то за навигацията от някоя морга-по 200 лв го дават обикновено-но държиш да ти го дадат с оптичния кабел и буксата за захранването ,както и буксата на антената която влиза в него.Поставяш го на мястото му в багажника,включваш отпичния кабел към някое устройство от оптичния кръг-например към радиото,прекарваш кабела за антената до задния реотан и го включваш,правиш кодинг че вече си с навигация и всичко заспива....ааа и накрая си записваш и едно дискче с карта за 2016-та

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 07/07/2016 at 20:42, Nikola_RS написа:
На 19/06/2016 at 23:35, Nikola_RS написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Благодаря колега. Идеята ми допадна доста а и не изглежда сложно. Сега само ако някой може да каже някоя морга с такива коли във или около София ще съм много благодарен

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви попитам за една камера на ауди а6 4f.

Става въпрос за ауди а6 4f MMI 2G сложих си оригинална задна камера. Купех модула който е за самата камера кабели и всичко е свързано но като влезна с vag coma да я активирам в can getway не ми я показва в листа за инсталиране.Имате ли идея каде е проблема.

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да тийзна малко, какво ме чака като се върна :). Свалянето му се оказа изненадващо лесно. За съжаление проследяването на кабела от шибедаха до перката беше практически невъзможно (най-малкото поради липсата на перката), така че ще се разчита на схемите от ЕЛСА. Само трябва да намеря кой да сеали половината интериор на колата без да я окепази :)

 

58DE0AA1-96BA-433D-83CF-9E32BDF5B351_zps

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръби има, тамън 4, по една във всеки ъгъл. Предните ми се струват малко по-сериозни, а задните май са за всеки случай. Но аз сменям нормален шибедах със соларен, така че тръбите няма да ги пипам. Доста плъг енд плей е цялата работа. Дори мотора няма да сменям. Трябва само да измислим откъде да прекараме кабела за перката, така че да не се разглобява таблото, ако изобщо е възможно...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 13.07.2016 г. at 10:42, BUSOF1 написа:

Благодаря колега. Идеята ми допадна доста а и не изглежда сложно. Сега само ако някой може да каже някоя морга с такива коли във или около София ще съм много благодарен

За съжаление знам само моргите в Пловдив,но някой от колегите ще съдейства с информация за такава в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 7/14/2016 at 4:33 PM, kainy said:

Тръби има, тамън 4, по една във всеки ъгъл. Предните ми се струват малко по-сериозни, а задните май са за всеки случай. Но аз сменям нормален шибедах със соларен, така че тръбите няма да ги пипам. Доста плъг енд плей е цялата работа. Дори мотора няма да сменям. Трябва само да измислим откъде да прекараме кабела за перката, така че да не се разглобява таблото, ако изобщо е възможно...

 

здравей, можеш ли да кажеш набързо какво се сваля за да се стигне до шибидаха? на мен ми се прецака. отворих го пуснах го да се затваря. хвръкнаха някакви пластмаси с спря по средата.

 

така или иначе трябва да разглабям всичко се замислям за соларен. Можеш ли да кажеш соларния как точно работи? може ли да охлажда колата лятото и да я затопля зимата?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах, шибедаха се сваля изненадващо лесно. Единственото с което трябва много да се внимава е със самото сваляне на корите, тъй като са основно на щипки и може лесно да се изкривят или да се изпотрошат щипките. Иначе кратката версия (из нета има подробни разбивки): трябва да се свалящ 6-те колони (двете отстрани на предното стъкло, двете между вратите и двете след задните врати). После се отвинтват 4-те ръкохватки над вратите, както и двата сенника (за сенниците не съм сигурен, дали не са закачени само за кората, а не за купето) и после се изважда плафона. Той не е на винтове, просто се дърпа и внимаваш с кабелите. Тънкостта идва при отвора на шибедаха. Шибедаха трябва да е отворен, напълно. Отгоре като погледнеш около отвора в колата има пластмасов кант, който трябва да се отщипе за да отпусне тавана. Самия шибедах пък е просто на10-тина болтчета, като отводнителните тръби се свалят супер лесно. Моторчето също мисля беше на 2 болта май. Имай на предвид че гайката на моторчето за ръчно отваряне/затваряне на шибедаха е малко афифна. Мойта май вече беше поизядена, та се наложи с дърпане на ръка да го отворим :).

 

Иначе за соларния шибедах, ако проучването ми е правилно, то инсталацията му е що годе лесна. Общо взето монтажа е същия, даже мисля ползва абсолютно същото моторче и няма нужда да се сменя. Единствено на шибедаха има допълнителна букса, която отива директно във вентилатора за купето. Няма да се учудя, ако си я няма приготвена буксата (стискам палци, че още не съм го отворил). От това което виждам, няма нищо допълнително, даже и кодинг, понеже така вентилатора винаги работи, когато има слънце (поне в ELSA, връзката беше директна и не минаваше през нищо друго). А това което се случва е, че само се върти перката на ниска скорост, т.е. въздуха вътре в колата се върти и не се загрява толкова, което сваля температурата вътре, около тази която е навън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ти, моята е седан и се надявам разглабянето да е още по-лесно значи. единственото което ме притеснява е че при мен блокира по средата. Незнам как ще го отворя докрай за да отщипа пластмасовия кант. изглежда че нещо се е заклещило в самите релси. надявам се като махна кората отдолу да се види проблема.

 

ти ще го продаваш ли твоят нормален шибидах като сложиш соларния?

 

някой знае ли някъде да ремонтират шибидах?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шибидаха го свалих от седан, така че описанието е за седан :). Не съм го пробвал, но ако дръпнеш щората на шибедаха докрай, би трябвало да можеш да откачиш пластмасовия кант. Иначе, да, шибедаха после ще го продавам, само да го сменя първо :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е яко ако наистина успява да изравни температурата, макар че ме съмнява. Имам два въпроса - работи ли вентилатора при отворен нагоре шибидах и напълно непрозрачен ли е отвътре навън погледнато?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Непрозрачен е и щората му не се прибира ръчно. Ако е прибран и не го грее слънцето, съответно няма да работи вентилатора. 

 

Иначе след като една година карах със соларния, а сега съм без, при напрактика същата кола (даже като салон), то разликата е огромна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, само не разбрах ако е отворен нагоре, а не навътре, под наклон и дали работи, при леко открехнато би трябвало да е още по- голям ефекта

Редактирано от Preslito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...