Jump to content

A6 4f Retrofits / насаждане на екстри


N1995

Recommended Posts

На 12/16/2016 at 9:50, pe6koo написа:

Kолеги, реших са сменям четирилъчевия волан с трилъчев, като ползвам стария бег и сменя само капачката. Но ударих на дърво.
Поръчах капачката, свалих стария бег, разглобих го и се оказа, че при отваряне, четирилъчевата капачка се цепи по съвсем различен начин от новата трилъчева.
http://prikachi.com/images/727/8990727Q.jpg  долната е трилъчевата , горната е четирилъчевата.
http://prikachi.com/images/730/8990730C.jpg  на четирилъчевият бег емблемата и рамката излизат направо с възглавницата
http://prikachi.com/images/732/8990732q.jpg  Явно като гръмне, средната част с емблемата и рамката остават непокъtнати, а се цепи само отстрани.
Иначе трилъчевата капачка е същия размер, дълбочина и захващане. Воланът също уж е от А6  http://prikachi.com/images/734/8990734a.jpg

Явно ще се купува трилъчев ербег, та въпросите ми са:
Каква е разликата между плиткия и дълбокия бег?
Има ли някакъв парт номер, по който да съм сигурен, че бегът който взема ще пасне?

Като цяло всяко предложение или идея би ми помогнало. :D 

 

Нещо не схващам защо си решил на цепиш капачката....

Просто вадиш бега внимателно от 4-лъчевата капачка и го мушваш в 3-лъчевата. Всичко пасва перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не цепя нищо :)
Явно беговете са 2 вида. Единия вид като се отвори се цепи през средата , а другия покрай рамката, като тя и емблемата остават здрави :)
На една от снимките са снимани 2те капачки.
Моят четирилъчев като като го извадя, излиза заедно със средната част :)

 

Редактирано от pe6koo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, искам да Ви попитам нещо свързано с Ауди А6 4Ф 3.0 ТДИ 233/224 к.с. понеже ми предстои покупка на такъв автомобил и то е следното: възможно ли е да се смени "обикновенният" кожен салон със "спортен (С-Лайн)" кожа и алкантара (и двата салона да са с подгрев)?

Та въпроса ми е по-точно захващането на седалките същото ли е и съответно всички букси ли съвпадат?

П.С. И още нещо, ако обикновенният салон няма ел. регулиране на седалките, а пък спортния го има, възможно ли е да се върже някак и да работи или да търся и спортен салон без ел. регулиране? Благодаря предварително на всеки отзовал се!

Редактирано от ppstakov
П.С.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблем ако искаш да сложиш салон с подгряване на кола без подгряване,разлика в седалките на външен вид няма, просто екстрата няма да работи. Но ако искаш да работи,ще си трябват части-нов панел на климатроника и окабеляване. Окабеляването го имаше като афтърмаркет предложение в сайта Куфатек,не бяха много кабели и като цена беше нещо под 50 евро. Но си е много разглобяване,иначе самите седалки се сменят бързо. Не съм сигурен дали панелът нямаше и софтуерна защита,която се премахва само при дилър,коментирано е във форума,но не ми е представлявало интерес и не съм обърнал внимание. Вече ел.реглажа си иска задължително разглобяване и окабеляване, за мен е неоправдано и аз лично бих си търсил седалки с механичен реглаж. Да не забравяме,че колата може да е най-прост вариант и седалките й да нямат дори лумбална функция/пулчето отстрани на седалката/-нов повод за разглобяване и окабеляване,въпреки,че и това може да не се подвързва,докато при ел. седалките май нямаш избор. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като си намериш панел трябва да му се оправи протекшхна в Порше.

Трудно ще намериш С-лайн с кожа и алкантара понеже половината форум търси.

Напомнят ти да провериш подгрева дали работи когато купувал салона. Често се случва да е прекъснат нагревателния елемент.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да разбирам, че се преминава лесно от обикновен към Рекаро салон (или иначе казано захващането на седалката и буксите си пасват), стига салоните да са с еднакви екстри и съответно за тази операция няма да ми се налага да ходя до Порше?

Иначе може примерно кожа и плат да е салона или изцяло кожа, просто обикновенната седалка не ми харесва като форма за това главната ми идея беше преминаване към спортните седалки.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,усложненията идват ако искаш да сложиш салон с повече екстри,отколкото е бил оригиналният на колата. Аз съм сменявал салон/всъщност само седалките/ и затова казвам,че не е сложно. Единствено двете парчета от двете страни на вертикалната част на задната седалка не съм пипал. Безспорно,спортният салон  гали окото,но при по-едри/пълни хора страничните извивки създават известен дискомфорт.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох предният ти отговор и да съм сигурен-от механичен кожен салон без подгрев към ел.кожен салон си е играчка,така ли?Питам те,защото и аз съм изцяло механичен и без подгрев,а пък ми предлагат пълен ел.и ме убеждават,че ставало лесно,едвали не махаш стария,слагаш ел-а кож.салон буксите мъжко-женско и готово???

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори! Явно ще трябва да седна в спортен салон за да видя как ще се чувствам в тези седалки и тогава да реша какво е най-добро за мен(все пак по-добре не толкова красиви, но удобни). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спортния е по- удобен, но трудно се излиза от колата. :)

А памет (само на шофьорската) трудно ли се добавя към вече съществуващи ел. седалки.

Лайсна, бутони, кабели и сигурно някой модул? Нещо друго?

 

 

 

Редактирано от pe6koo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 1 час, Ballantiness написа:

...

Навремето се интересувах,майсторът ми ме отказа,имало окабеляване,но и релета или бушони или нещо от сорта. Логично е,все пак това са допълнителни моторчета,които искат захранване. И заради това го вярвам,защото 2-3 ретрофита по колата ме убедиха,че Ауди не слагат кабели за екстри,които не са поръчани. Вкл. при смяната на седалките-в дъното на мокета под предните има слот с отделения,в които се щракат буксите от седалките. На моята кола само две от тях бяха активни,а буксите от седалката бяха три. 

Бих ти предложил да потърсиш гогоцаноф,има обява за аудита на части. Спомням си,че беше писал,че е сменял салон с ел. настройки и че не е било плъг ен плей и се заформи дискусия,че без някакви релета рискува проблем по инсталацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааааа...не не,няма да се занимавам с глупости,такива  тежки преправяници не ми се нравят,благодаря,че ме отказа на време,преди да броя 500 кинта и нищо да не стане :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за меморито на седалките няма допълнителни мотори, има модул, който се купува, окабеляване в вратата, нови мотори в огледалата, не знам дали има опция за мемори само на 1та седалка, да не почнат модулите да дават грешки за останалите неща...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз съм със заводско мемори, има копчета само наншофьорската страна и пътническата не я лови меморито. Ако е въпрос на кодировка меморито да лови и пътническата седалка казвайте да пробвам.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се вкарах в тоя филм. Купих си пълен ел. салон, S-line, kожа с черен плат, с лумбаго и подгрев. Моя няма нищо, само кожа. След като изчетох световния форум и всичко писано, ми е почти ясно какво трябва да се случи. Към червената букса се пускат 2х2,5 кабела до бушоните(с 20 амр бушони) и ел. регулирането и лумбагото тръгват. Проблема е с подгрева. Там буксата е зелена, с по 4 кабела на всяка. Трябва нов клима юнит с копчета за подгрев и 8 кабела който да се навържат. 6 от тях ги разкрих къде ходят, но останаха 2 за които хабер нямам къде отиват, а са тънки, 0.5 най-вероятно и са за сигнал явно за силата на отопление на задниците ни. Имам всичко, клима юнит, кабели, рязани, само трябва да се удължат. Тази седмица едно момче трябваше да я вземе и оправи, каза че му е прясно за какво иде реч, но утре ще разбера дали ще му я карам. Трябва и компонент протекшъна да се махне също за клима юнита. Ако някой от Варна знае как става точно или познавате някой който се занимава, моля да ми даде координати. Бих се хванал и сам, просто нямам времето нужно, иначе ми е интересно.

Поздрави на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мемори трябват и други моторчета на седалките, даже и старите да са с ел. нагласяне. Предполагам тези с мемори са по-издържливи на постоянно местене.

 

На кайена като отворя шофьорската врата от вън ми се мести седалката и волана, за да се кача по-лесно. Меморите при Ауди имат ли тази функция?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го само за волана.

 

Иначе моторчетата трябва да са същите, това дали се местят с мемори или без няма никакво значение.

 

Освен седалки и огледала за пълен мемори пакет мисля трябва и кормилна колона че и нейното положение се помни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз четох някъде да споменават че трябват моторчета, но беше опровергано, но не на 100% :). За меморито обаче трябват и модули под седалките, които би трябвало да са си закачени към седалките ако някой ги вземе комплект, но при ретрофит си е отделно, както и модулите във вратите. Аз уж съм си приготвил всичко за шофьорската седалка и чакам да се постопли преди да започвам. Основната драма е с окабеляването от модула под седалката до central electric-a (мисля че там ходеше), понеже е част от снопа и в порше искат скормните 400лв за него :D

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак толкова не ми трябва. Стига ми само мемори на шофьорската седалка, без огледала, волан и пасажер. Имам лайсна с бутоните и се замислих ако не е толкова трудно ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, pe6koo said:

Чак толкова не ми трябва. Стига ми само мемори на шофьорската седалка, без огледала, волан и пасажер. Имам лайсна с бутоните и се замислих ако не е толкова трудно ... :)

 

Според проучването ми, за шофьорската седалка ти трябват:

 

1. Ел седалка като основа :)

2. Модул под седалката (номера ще го видя като се прибера)

3. Окабеляване от модула до control head unit-a

4. Модула на вратата трябва да се смени с такъв който поддържа памет (пак номера ще го кажа като се прибера)

5. Лайсна и бутон за вратата + окабеляване до модула

7. Кодиране

 

За т.3 намерих само кабел от А8, от който ще ползвам буксите за модула и наобратно ще се теглят кабели. Най-сполучливо е да се намери донорска кола и да се прехвърли културно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема я отворих за да се споделят ГОТОВИ ретрофити кой какво е направил а не да си пишем общи неща. За мемори пакета тряба:

 

Седалка със съответния модул. Може да се смени, всички ел стават.
Окабеляване
Модул във вратата, че през него минава всичко
Лайсна и копчета

Това е. Ако ще минавате от обикновен салон сменете и захранващия кабел, който отива към седалката, че от половин квадрат отива на 2.5 и може да пламне чудесно ако не го смените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно ли това мемори на седалката толкова ви трябва? Аз всеки ден си намествам седалката по различен начин. Тая екстра за мен няма абсолютно никакъв смисъл, особено пък като ретрофит. Пък дори и двама човека да карат колата. Седалката се намества точно за 5 сек. Лично мнение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...