martin_deyanov Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Няма логика, тая емблема в лицето ли те удря? Сигурен ли си че не се отделя от самата възглавница, залепена ли е, как е захваната за плата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 16 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2016 Не се сваля, понадигнах плата около нея и се вижда, че продължава надолу. http://prikachi.com/images/962/8990962l.jpg Според мен като гръмне си остава на мястото, бега излиза покрай нея като поничка. На снимката с гръмналия без така ми изглежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 17 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2016 тръгнах да монтирам блутут модул, обаче зад жабката нещо е много пренаселено, къде ще е най добре да прихвана модула? Дали за модула на въздушното окачване или под модула на MMI, единственото което ме притеснява за модула на въздушното е че за да си сменя поленовите ще трябва да свалям жабката и модула на блутута.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiroX Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 Здравейте колеги, Някой сменял ли е старата монохромна навигация с цветна. Виждам че трябва да се смени и пластмасата около нея. Има ли ресурси за подобна модификация някъде в интернет? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 18 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 На 12/12/2016 at 16:55, chefoukr написа: Тя разликата е по краищата хич няма да се занимавам като разбера точно кво съм купил отива за продан. Здрасти колега, разгада ли какво си купил.Аз от вчера съм с фейс и ми се иска да сложа такъв дифузьор? Нов ли го купува и ако да колко струва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 18 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 Моята и тя е фейслифт.И тая добавка е за фейслифт само че за S и Sline броня.Иначе тая я взех от ebay за 120лв някъде употребявана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 18 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2017 Ок, явно и бронята е друга. На при-фейс само дифузьора е друг и е много лесно да се сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 19 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2017 Колегата N1995 май беше писал какво е нужно за да се отваря сам капака на багажника, но не мога да намеря поста. Някой може ли да съдейства, че моя само се отключва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 20 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 Амортесьори + гумени тампони, които го оттласкват по спомени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 Има две "неща" в основата - пружини с пластмасови пъпки на горе, които реално дават тласъка за отваряне и амортисьорите са различни - това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 20 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 (Редактирано) Благодаря и на двамата. Ще ги проуча тези неща и ще вземам. Аз попаднах на една тема за Ц5, там е различно май, с по 2 пружини и амортесьори, и този т.н. тласкач. Редактирано 20 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 Ако искаш кажи, ще ти ги снимам ама са едни като пъпки на пружина отдолу. Не гледай за ц5 темата, друга е хавата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 20 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 Колеги и моя се отваря сам! Ама преди време спря или стига до половината или само се открехва или пък се отваря до горе (рядко вече) Та амортесьорите ли трабва да сменя ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 20 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 Като захладнее, почват да го вдигат трудно И при мен е така, лятото няма проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 20 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 Преди 2 часа, N1995 написа: Ако искаш кажи, ще ти ги снимам ама са едни като пъпки на пружина отдолу. Не гледай за ц5 темата, друга е хавата. Да, ако може снимки би било супер. Номера на амортесьора може ли също? Направо да ги взема от Порше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 Ето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 20 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 Мерси. Егати амортисьорите, 93 лева бройката. Аз си мислих на аванта по 85 лв., че са скъпи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 20 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 И ако посадя такива тампони и мутресьори при отваряне от дистанционното ще се отвори капака напълно ли? Имаш ли парт номера на тия части? Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 21 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2017 (Редактирано) Монтирах 3 точковите пръскалки, има няколко неточности в темата за монтажа. Монтират се само подложките с номера 4F0..., монтират се така че надписа да е от вътрешната страна на капака, а не от външната както е на снимките. При мен не се наложи настройка, пръскат чудесно. При монтаж с надписите навън надигат пръскалката и тя пръска много надолу. И един въпрос - някой може ли да види дали това е последната версия на блутута? Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 21 Януари 2017 от Manniakk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 Само мен ли ме дразни колко голяма е отвора за ауспуха в дифузьора и колко е малък самия накрайник. Някой слагал ли по-големи "кюнци" и ако да може ли снимки? @pe6koo Лесно ли махна логото на ауди от волана? Супер изглежда така тапициран. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 (Редактирано) Все още търся трилъчев бег. Ако бега е като моя, емблемата и рамката да остават на възглавницата май е по-трудно. Иначе на тази тапицираната капачка става с нагряване отзад или рязане. След това се слага емблемата и се стапят крачетата, за да хванат контра. Аз съм с други кюнци, които пълнят отворите, но не съм сигурен дали ми харесват повече Редактирано 8 Февруари 2017 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 Мислех да боядисвам емблемата и рамката, но май ще се пробва с пласти дип. Иначе лично на мен ми харесва накрайника, стига да не се удря в дифузьора и да не тропа, но при нашите коли май гърнетата не се лашкат много. Това на ТДИ без ЕГР и ДПФ дали ще си личи пушилката ако са прави кюнците? Също така как са заварени след като изходящата тръба от гърнето е доста по-малка? Не остава ли фуга между кюнеца и изходящата тръба? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 Ако с читав мотор,пушилка нямаш,иначе преходници колкото искаш има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 (Редактирано) Не се удря и не тропа. Фабрично съм без дпф, но с катализатори и не ми пуши колата. Добре са ги направили, незнам дали ще се оринтираш по снимките Редактирано 8 Февруари 2017 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 До сега мерих и поръчах 2 накрайника. За начало ще са китайски (по 20лв бр) и след това ще реша дали да купувам АБТ или да върна стоковите. Изходната тръба от гърнето е ф55мм и е доста дълга. Оригиналните извити накрайници са заварени на 3 места. Идеята е да одрежа въпросните заварки (само са капнати), за да мога в последствие да върна оригиналните накрайници ако нещо не ми хареса или пуши много. Понеже противно на градските приказки съм бил потърпевш на пожар от дизел искам да използвам ножовка за заварките. Някой има ли представа дали има специални ножовки за наръждавейка понеже днес пробвах със стандартните и не се получава? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване