Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

и аз си пускам всичко,само веднъж ми направи впечатление че не светна нищо,но колата беше повече от 10 дни не палена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, mili 75 написа:

Тъкмо щях да питам aleksandrov84 да не е соколчев, и той сам се разкри. :hilezh:

Аз не си спомням да съм се крил 

Преди 3 часа, stanislav85 написа:

С тиксото нали :hilezh:

Не е тиксо,лепенка на 3М е

Преди 2 часа, trapera94 написа:

А с какви крушки сте ? Какви да купя ? Да двата планфона,жабката и сенниците?

Колега,няколко линка пуснах по нагоре,погледни ги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно кратко питане. Тей като съм с 1 ключ и мисля да си изкарам втори скоро, има ли някакъв вариянт, да се направи като новите ключове, като този?
40049d1404206335-audi-q5-2015-advance-ke

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислих да си взема такава кутийка и да прехвърля моя ключ. Но платката вътре е с друга форма и почти съм сигурен, че не става.

Ако е с безключово за кскво му е да го вкарва :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безключово е, но си мисля, но тя кутийката си има ключ. Точно зад бутона ауди има бутон, който изкарва ключа. Ключа е малко тип бмв-тата от 2004+ година. Но мисълта ми беше, дали няма да намеря, някой който може да направи с моя чип такава платка и по някакъв начин да сложи ключа. Но явно ще е сложна процедура за ключ, който не излиза от джоба ми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биутоните на стария също не съвпазад с позициите на новия. Това поне е каквото видях на пръв поглед. + това новия е по голям като размер и заема повече място :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой има ли излишен съпорт за преден ляв спирачен апарат от 321мм дискове на 3.0тди, или да има нужда само от апарат да си разделим един че иначе трябва да купя апарат със съпорта и да хвърля апарата в кашона с ненужните части...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, Preslito said:

И аз след 12 дни без 4ф, пак намерих, този път минах на бензин, 3.0 тфси.

Това от Гого ли взе?

Редактирано от hysterics
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да си споделя един проблем-от време на време при палене,колата т.е.двигателя заглъхва и тогава пали смисъл получ.се следн.цикъл-въртя ключа,завърта двигателя за част от секундата,след това заглъхва пак за момент,мми изгася и веднага след това пак се наема двигателя и мми също си тръгва,с чисто нов акум.съм агм 95аЧ 850 пусков ток,това го прави от време на време и при загрят двигател и при незагрят,стартер да е?

Редактирано от Ballantiness
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 minutes ago, Preslito said:

Не е от Гого, тази обява я няма. Колата е седан и я взех от посолство, само знаме ми липсва :)

 

Честита да ти е! Пусни някоя снимка в другата тема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Ballantiness said:

И аз да си споделя един проблем-от време на време при палене,колата т.е.двигателя заглъхва и тогава пали смисъл получ.се следн.цикъл-въртя ключа,завърта двигателя за част от секундата,след това заглъхва пак за момент,мми изгася и веднага след това пак се наема двигателя и мми също си тръгва,с чисто нов акум.съм агм 95аЧ 850 пусков ток,това го прави от време на време и при загрят двигател и при незагрят,стартер да е?

 

дюзи да са?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Ballantiness написа:

И аз да си споделя един проблем-от време на време при палене,колата т.е.двигателя заглъхва и тогава пали смисъл получ.се следн.цикъл-въртя ключа,завърта двигателя за част от секундата,след това заглъхва пак за момент,мми изгася и веднага след това пак се наема двигателя и мми също си тръгва,с чисто нов акум.съм агм 95аЧ 850 пусков ток,това го прави от време на време и при загрят двигател и при незагрят,стартер да е?

Стартер е и аз го имам тоя проблем :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора ми е БМК 3.0 тди фабрично без ДПФ. Не е махано нищо по него. Едната подгревна свещ не работи и това е единствената грешка която ми дава на диагностика.

 

Проблемът е, че в студа като запаля мерише страшно много на нафта и излиза доста бял бушек за 3-4 минути. След това всичко си работи. Грешки не набива, оборотите са стабилни. 

 

Толкова много мерише на ЗИЛ, че чак ми направиха забележка докато чаках да загрее 1-2 минути пред блока.

 

Някакви идей от къде може да е? Дюзите дават стойности до +-0.50

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регуларно ми се случва същото с прекъсването на запалването (само при загрял мотор), така че съвсем скоро ще мога да кажа дали е от дюзите :), които не един човек ми е посочвал като причина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...