Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

12 hours ago, zafirovp said:

Ако нямаш инструментите е тегаво.

 

Така или иначе ще махаж жабката, след като я свалиш виж дали няма да се оправи, преди да почнеш да отваряш чейнджъра. Супер много части има наблъскани в тоя чейнджър.

Нямах инструменти... мъчих се 20 мин да сваля яейнджъра в колата със свински опашки. накрая свалих цялата жабка и си я качих в нас. 5 мин още мъки с опашките и излезе чейнджъра. Отворих го и 1 диск беше решил да ходи на гости на долния. отвих няколко болтчета, за да извадя чейнджъра от кутията му, да махна едната платка и да отхлабя малко останалия чейнджър и успях да извадя няколко диска. След това сглобих и отидох да тествам. Вързах го, прищрака 2 пъти докато си се намести и почна да си работи без проблем. След това извадих всички дискове по нормалния начин и заредих с нови :)

 

След време ще го отварям пак, за да видя къде съм изпуснал 1 болтче да завия и ще направя повече снимки.

 

За тези, които се чудят кой е парт номера на чейнджъра:

 

20170209_211202.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 18 часа, balu написа:

Здравейте,след смяна на централният плафон с такъв от фейс лифт,ми забиват грешки за изгорели дневни светлини,разликата в буксите е един кабел в повече на фейс лифтовата букса

 

да не е с диоди фейсовия? Аз като сменях нямаше никакви проблеми и грешки - на плафона всичко ли му свети, а дневните светят ли реално?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Preslito написа:

Аз мисля да я правя тази процедура, пиши да се разберем. Само да спомена, че моята е фейс ако има значение.

Май няма да стане...предполагам че си с MMI 3G :nixweiss: моята е 2005г

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е семеринга на помпата на сервото, явно ще трябва да се вади, което пък означава половината кола пак да се разглоби. Дано не е, ще го следя, но май не е чест проблем от самата помпа да тече, пък има и от зад.

 

 

Днес ще минавам всички външни алуминиеви лайсни със шкурки и полир паста за метал. Освен предната решетка, лайсната на капака на багажника и дръжките на вратите всички други лайсни са метални нали?

Да не почна да шкуря някоя пластмасова и да се чудя защо не се полира после.:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лайстните са гола вода - метални са само на вратите, останалите са пластмаса. Единственото спасение е боядисване черен гланц, или бях чел че Барзов имат машина за хромиране, ама искаха около 500лв. за всичките

Редактирано от Manniakk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да питам за изводите за външно захранване в отсека. Когато ми подават напрежение, е ясно, а мога ли от тях аз да дам напрежение на друг закъсал, или трябва да закачам кабелите на акумулатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До началото на 2006 нямат клеми при двигателя.

 

Лайсните ще ги пращам за ново покритие в Стрелча пък да видим какво ще направят но ще е лятото. Не става с полиране.

 

Понеже 99% от А6те имат огромна фуга между решетката и капака днес реших да регулирам моята. И 4те държача са максимално до горе и пак фугата е голяма. Какво според вас пречи на решетката да се качи още 5мм нагоре или така е добре? Дали фаровете не са разместени и те да спират бронята да отиде нагоре?

 

 

IMG_2736.JPG

IMG_2738.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм 2005-а и имам клеми отпред и в случая говорим все пак за тези,които имат отпред клеми дали да ги ползват тях или директно отзаде в багажника :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм 2006та пък нямам клеми там.:)  Мисля, че е добре минуса да минава винаги през battery management модула, а не знам клемите през двигателя дали минават от там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям дерт колеги. На старото ми комби, 2006-та смених плафоните на номера с оригинални лед такива, тогава бяха 60-тина лева. Никакви драми 5 години. Сега съм с фейслифт седан, купих абсолютно същия парт номер от Порше онзи ден, 93 лева нова цена. Сложих ги днес, работиха 5 минути и сега само могат за секунда и после никой. Не мога да си обясня, еднакви коли с еднаква ел. система, а на по новата не работи. Може ли някакви идеи от хора които са запознати. Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лайстните по вратите ако знаете само как се сменят, не ми се говори. Най-добрият вариант е нови, с отстъпки идват по малко над 100 лева парчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, cvetan83 написа:

Някой 4Ф нямат изводи в двигателния отсек. 

И двете имат, Цецо, нали си ги виждал ;)

Благодаря за отговорите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Preslito написа:

Голям дерт колеги. На старото ми комби, 2006-та смених плафоните на номера с оригинални лед такива, тогава бяха 60-тина лева. Никакви драми 5 години. Сега съм с фейслифт седан, купих абсолютно същия парт номер от Порше онзи ден, 93 лева нова цена. Сложих ги днес, работиха 5 минути и сега само могат за секунда и после никой. Не мога да си обясня, еднакви коли с еднаква ел. система, а на по новата не работи. Може ли някакви идеи от хора които са запознати. Мерси предварително.

Свали крушките и провери с мултицет дали излизат напреженията на клемите. Клемите пък често котрозират, виж в какво състояние са.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Частите вместо да поевтиняват ...

 

Лайсни и да купя нови пак ще побелеят. В Стрелча ако не свършат работа ще се правят с черно фолио и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2/10/2017 at 11:09, Manniakk написа:

 

да не е с диоди фейсовия? Аз като сменях нямаше никакви проблеми и грешки - на плафона всичко ли му свети, а дневните светят ли реално?

Светлините тръгнаха явно се бяха бъгнали нещо,сега дерта е мулти волана и той е от фейслифт,работи когато поиска само перата нямат грижа,със стария досега никакви ядове,някой ако има идея да сподели,оказа се че и топката на фейслифта в основата на кожата има разлика по дълга е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, мерси колега.


Има ли някой колега, който е пробвал Osram NightBreaker Unlimited и Osram NightBreaker Laser на халогенните?

Редактирано от Doncho Indzhov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с лазера,разликата е минимална в цвят и сила на светлина,но е голяма в цена щото е марка (китайска) като всичко останало,за мен не си струва 50лв за тия крушки

по добре за още 50лв от горе и си сложи ксенон на халогените,много повече свети и цвета е като на биксенона ти ако си с такъв

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...