Shadow88 Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 12 hours ago, zafirovp said: Ако нямаш инструментите е тегаво. Така или иначе ще махаж жабката, след като я свалиш виж дали няма да се оправи, преди да почнеш да отваряш чейнджъра. Супер много части има наблъскани в тоя чейнджър. Нямах инструменти... мъчих се 20 мин да сваля яейнджъра в колата със свински опашки. накрая свалих цялата жабка и си я качих в нас. 5 мин още мъки с опашките и излезе чейнджъра. Отворих го и 1 диск беше решил да ходи на гости на долния. отвих няколко болтчета, за да извадя чейнджъра от кутията му, да махна едната платка и да отхлабя малко останалия чейнджър и успях да извадя няколко диска. След това сглобих и отидох да тествам. Вързах го, прищрака 2 пъти докато си се намести и почна да си работи без проблем. След това извадих всички дискове по нормалния начин и заредих с нови След време ще го отварям пак, за да видя къде съм изпуснал 1 болтче да завия и ще направя повече снимки. За тези, които се чудят кой е парт номера на чейнджъра: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Преди 18 часа, balu написа: Здравейте,след смяна на централният плафон с такъв от фейс лифт,ми забиват грешки за изгорели дневни светлини,разликата в буксите е един кабел в повече на фейс лифтовата букса да не е с диоди фейсовия? Аз като сменях нямаше никакви проблеми и грешки - на плафона всичко ли му свети, а дневните светят ли реално? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 10 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Преди 3 часа, Preslito написа: Аз мисля да я правя тази процедура, пиши да се разберем. Само да спомена, че моята е фейс ако има значение. Май няма да стане...предполагам че си с MMI 3G моята е 2005г Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 10 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2017 Ако е семеринга на помпата на сервото, явно ще трябва да се вади, което пък означава половината кола пак да се разглоби. Дано не е, ще го следя, но май не е чест проблем от самата помпа да тече, пък има и от зад. Днес ще минавам всички външни алуминиеви лайсни със шкурки и полир паста за метал. Освен предната решетка, лайсната на капака на багажника и дръжките на вратите всички други лайсни са метални нали? Да не почна да шкуря някоя пластмасова и да се чудя защо не се полира после.:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Снимай после резултата. Аз моите ги облепих с хром фолио , но като се вгледа човек си личи, че е фолио Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 (Редактирано) лайстните са гола вода - метални са само на вратите, останалите са пластмаса. Единственото спасение е боядисване черен гланц, или бях чел че Барзов имат машина за хромиране, ама искаха около 500лв. за всичките Редактирано 11 Февруари 2017 от Manniakk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Колеги, да питам за изводите за външно захранване в отсека. Когато ми подават напрежение, е ясно, а мога ли от тях аз да дам напрежение на друг закъсал, или трябва да закачам кабелите на акумулатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Нищо не се закача отзаде,освен акумул.,отпреде се прави вс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Някой 4Ф нямат изводи в двигателния отсек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Колега има до колкото разбрах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 До началото на 2006 нямат клеми при двигателя. Лайсните ще ги пращам за ново покритие в Стрелча пък да видим какво ще направят но ще е лятото. Не става с полиране. Понеже 99% от А6те имат огромна фуга между решетката и капака днес реших да регулирам моята. И 4те държача са максимално до горе и пак фугата е голяма. Какво според вас пречи на решетката да се качи още 5мм нагоре или така е добре? Дали фаровете не са разместени и те да спират бронята да отиде нагоре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Аз съм 2005-а и имам клеми отпред и в случая говорим все пак за тези,които имат отпред клеми дали да ги ползват тях или директно отзаде в багажника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Ами аз съм 2006та пък нямам клеми там.:) Мисля, че е добре минуса да минава винаги през battery management модула, а не знам клемите през двигателя дали минават от там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ballantiness Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Ееее...нали знаеш:Пълно щастие няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Голям дерт колеги. На старото ми комби, 2006-та смених плафоните на номера с оригинални лед такива, тогава бяха 60-тина лева. Никакви драми 5 години. Сега съм с фейслифт седан, купих абсолютно същия парт номер от Порше онзи ден, 93 лева нова цена. Сложих ги днес, работиха 5 минути и сега само могат за секунда и после никой. Не мога да си обясня, еднакви коли с еднаква ел. система, а на по новата не работи. Може ли някакви идеи от хора които са запознати. Мерси предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Лайстните по вратите ако знаете само как се сменят, не ми се говори. Най-добрият вариант е нови, с отстъпки идват по малко над 100 лева парчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Преди 4 часа, cvetan83 написа: Някой 4Ф нямат изводи в двигателния отсек. И двете имат, Цецо, нали си ги виждал Благодаря за отговорите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 (Редактирано) Преди 1 час, Preslito написа: Голям дерт колеги. На старото ми комби, 2006-та смених плафоните на номера с оригинални лед такива, тогава бяха 60-тина лева. Никакви драми 5 години. Сега съм с фейслифт седан, купих абсолютно същия парт номер от Порше онзи ден, 93 лева нова цена. Сложих ги днес, работиха 5 минути и сега само могат за секунда и после никой. Не мога да си обясня, еднакви коли с еднаква ел. система, а на по новата не работи. Може ли някакви идеи от хора които са запознати. Мерси предварително. Свали крушките и провери с мултицет дали излизат напреженията на клемите. Клемите пък често котрозират, виж в какво състояние са. Редактирано 11 Февруари 2017 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 11 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Частите вместо да поевтиняват ... Лайсни и да купя нови пак ще побелеят. В Стрелча ако не свършат работа ще се правят с черно фолио и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balu Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 На 2/10/2017 at 11:09, Manniakk написа: да не е с диоди фейсовия? Аз като сменях нямаше никакви проблеми и грешки - на плафона всичко ли му свети, а дневните светят ли реално? Светлините тръгнаха явно се бяха бъгнали нещо,сега дерта е мулти волана и той е от фейслифт,работи когато поиска само перата нямат грижа,със стария досега никакви ядове,някой ако има идея да сподели,оказа се че и топката на фейслифта в основата на кожата има разлика по дълга е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Пичове извинявайте за невежеството ми, но каква е разликата между халдекс и торсен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Колеги, H3 ли е крушката на халогена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 Н7 са халогените Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Doncho Indzhov Публикувано 11 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2017 (Редактирано) Ясно, мерси колега. Има ли някой колега, който е пробвал Osram NightBreaker Unlimited и Osram NightBreaker Laser на халогенните? Редактирано 12 Февруари 2017 от Doncho Indzhov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 (Редактирано) аз съм с лазера,разликата е минимална в цвят и сила на светлина,но е голяма в цена щото е марка (китайска) като всичко останало,за мен не си струва 50лв за тия крушки по добре за още 50лв от горе и си сложи ксенон на халогените,много повече свети и цвета е като на биксенона ти ако си с такъв Редактирано 13 Февруари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts