Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 10


zafirovp

Recommended Posts

Аз за 3G не си давам много зор защото моя разпад е 2G и няма къде да ги тествам и не ми се занимава. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 1,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги, вчера сменях масло в скоростите и ми остана около литър и половина масло ZF Lifeguard 8. Цената ще е доста под пазарната. Ако на някой му трябва, да пише на лични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля помагайте ... появи ми се небезизвестния проблем с моторчето на левия всмукателен колектор  (тази грешка - Intake Manifold Runner(bank2) - lower limit not reached). Зная, че Мишо ги правеше, но тъй като го няма :( може ли някой  да препоръча друг с неговите способности :) ще съм мноооооого благодарна. А също ако някой е имал същия проблем и сподели опит за отстраняването му ще е от полза. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля помагайте ... появи ми се небезизвестния проблем с моторчето на левия всмукателен колектор  (тази грешка - Intake Manifold Runner(bank2) - lower limit not reached). Зная, че Мишо ги правеше, но тъй като го няма [emoji20] може ли някой  да препоръча друг с неговите способности [emoji4] ще съм мноооооого благодарна. А също ако някой е имал същия проблем и сподели опит за отстраняването му ще е от полза. 

Ходи ги спри. И без това никаква работа не вършат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://mega.nz/#F!iVUlBBiK!Q6cZZ2ipcj7AoiTAWe3CpQ

On 25.01.2017 г. at 9:43 PM, Tipp said:

Някой знае ли как се сваля пластмасовия (черния ) корпус около капачката на резервоара. Днеска взех машинката за заключване на капачката ама първо , че трябва на уцелиш дупката на калника и след това малката дупчица където излиза рамото от него че да заключи. Днеска си играх 3-4 часа какво ли не пробвах няма уцелване. Накрая взех една тел вкарах я от вън на вътре сложи термошлаухка стига до проклетата дупчица рамото и неще да мине. Ако някой е преминал през тази гадост да сподели опит . Благодаря.!!!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, имам следното питане:

нямаше ме известно време и сега като реших да подкарам колата едната ръчна спирачка не се отваря.

Спекла ли е, заяла ли е - не знам.

Но не мога да помръдна колата.

 

Какво се прави в тоя случай?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи си колана вдигни ръчната да захапе и втората и тръгни. Ако не е скъсан кабела ще отворят и двете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах, но не става.

Блокирало е задно ляво колело, на другото се отваря и затваря механизма без проблеми.

Даже пробвах напред - назад, но не отпуска.

 

Кофти, че в гаража няма място за никакви интервенции.

Да се пробва ли нещо с VAG com или?

Идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Stoil, колега имах същият проблем. Ваг-ком не ми помогна, уш трябвало да пусне и неще и неще. Накрая се навираш под колата и дърпаш кабела и готово. После смених машинката и вече е 6 точки. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, DanielGr said:

Какви вариант има за тавана на s-line?

Да уточня въпроса.

S-line само с тъмен плат на тавана ли е или има и обикновения светъл таван.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, DanielGr написа:

Да уточня въпроса.

S-line само с тъмен плат на тавана ли е или има и обикновения светъл таван.

Доколкото знам това е едиствената разлика, тъмния цвят реално е с-лайн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, Preslito said:

Доколкото знам това е едиствената разлика, тъмния цвят реално е с-лайн.

а моята като е със светъл..... да ми е сменяван целия таван ли.....??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колега, някой по-вещ да добави също. Освен цвета,не виждам какво ще му е по-различно. А тавана.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 hours ago, DanielGr said:

а моята като е със светъл..... да ми е сменяван целия таван ли.....??

 

По-скоро с-лайн пакета да ти е насаждан. Таван се сменя елементарно, черния е в пъти по-красив и доста хора сменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седана ми беше с външен с-лайн пакет и вътре си беше с бял таван. Комбито ми сега няма нищо с-лайн, но тавана е черен. Предполагам че черния таван го слагат при поръчване на вътрешен с-лайн пакет, който съм сигурен че има  няколко варианта и е възможно да има частичен такъв без тавана или както спомена колегата, да са насаждани с-лайн неща.

 

За телефонния модул, да плъг енд плей може да си сложиш такъв с блутуут, в повечето случаи. Има една разновидност където модула под седалката е някъв друг, мисля че в комбинация с някъв друг телефон в подлакътника (върти ми се в главата нещо за Моторола...). Някой да ме поправи ако греша, но ако кабелите под седалката не стават, просто шунтирай оптиката под седалката и вържи новия модул при CD плеъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса е дали изобщо може да се свърже другия модул с тези букси които имаме с теб? Или трябва да се преправят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че точно този вариант не става. Когато си продавах модула от седана един колега го взе и ако не се лъжа беше точно с такъв модул, който има блутуут, но само към телефона в подлакътника. Тогава каза че не става. Не знам дали се е заглеждал за опции за преправяне и т.н. Но пак казвам, че ако долу на оригиналните букси не става и не е въпрос на някакво препинване, то новия модул може спокойно да го вържете при CD плеъра в жабката с разклонител за захранването и оптиката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...