Jump to content

A6 4F покупка на Q7


Recommended Posts

Та въпроса ми е следния:  Сега карам А6-ца 2.7 ръчка 2007 година и се замислям да я сменя за Кю7-ца горе долу същата година

понеже ежедневието ми налага да имам високопроходима кола,която да става и за дълъг път.

Сега,освен аудито карам и една Киа Соренто 2008 година. Идва малко множко и двете.

 

Толкова ли е баснословна скъпа за гледане една Кю7-ца  3.0 мотор ??? Говорим за вариант да не е на въздух .

 На мен ми изглежда а и знам от момчето от което купувам части че не е толкова голяма разликата в цените и подръжката на двата модела ...

 

Та какво ще кажете Вие ?

 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.0 на кю7 е мъртвец неземен. Превъртат му лагерите на коляновият вал от зор. С голямият мотор взимаш бонус японската скоростна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха вярно е , едвам тръгва, но за сметка на това харчи доста и се чупи постоянно. Тоест няма да е скучно с такава кола в семейството. http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4852

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз само ще ти кажа, че КИА-та дет караш е по-високо проходима. Q7 е магистрален варел за чвек с големо семейство, за лек черен път може и да е малко по-добър от 4F Qutrro, ама чак пък високо проходим... С некоя Жигума със задно ще се срамуваш много от джиБа...

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък жигула със задно да го засрами. Айде да не преувеличаваме.

 

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сняг не съм гиворил, за черни пътища говорех, но няма да се учудя и на сняг да го засрами, все пак гуметата на жигулятора са 135, а не 265, въпреки че 4х4 трябва да е по-добро.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай 3,0 и отивай при Келеша на 1/2 цената на евтино газово си близо 300 коня. Ако е рекъл Господ може и автомата ти да издържи и да не го правиш... известно време, после правиш и пак караш.

 

Ето и не на сняг...

 

п.п. И малък бонус - чичо ти с купето как засрамва Жипове, джетове-метове, преднячки, заднячки, отворени диференциали, затворени диференциали, шперове, ESP-та, миSP-та, горели багери, негорели багери и жигулита

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Dental, аз съм собственик на точно такъв автомобил (Q7 3.0 TDI) от близо 2 месеца и без да умаловажавам мненията на другите колегите, мисля че мога да ти дам по-меродавно мнение за този модел. За краткия срок на притежание не съм правил никакви сериозни ремонти, но да му смениш маслото и всички филтри например (маслен, въздушен, горивен и купе), горе/долу 500 лв струва.

По отношение на динамиката мога да споделя, че това е най-динамичният автомобил, който съм карал някога, въпреки огромните си размери! Логично не върви колкото А6 със същия мотор, но да кажеш, че е мътрвец - категорично не. Моят е с въздушно окачване и има малко по-големи възможност за офроуд, но мисля че и с нормално пружинно окчване пак би се представил добре. Моята база за сравнение е относително малка, понеже това е първият ми джип, но сравнен с всяка друга обикновена кола ми се струва на светлинни години (особено от S-класата която карах преди това). Чакам с нетърпение зимата да видя как е и на сняг.

 

 

@baba

Колега, точно 3.0 TDI е с японската кутия (Aisin), а пък 4.2 TDI е с немската ZF.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

Внимавай с въздушното и офроуда, че пукнеш ли възглавница извън пътя е голема драма.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята а6 с 3.0 литров дизел с 225 кс. Тони изкара 299к.с и колата стана много по интересна и пъргава !

Семейството се увеличи и аз със се замислил за покупка на Q и ще следя темата !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/11/2016 at 20:27, baba написа:

е мъртвец неземен. Превъртат му лагерите на коляновият вал от зор. 

 

Не си сериозен.То и аз гледах преди седмица 3,0тди с умрял 1 цилиндър /компресия 0/ ,турбо преди да се разлети и 4 умрели дюзи,но това не значи,че при всичкото 3,0тди е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, разликата в масите между Q7 и A6 4F с 3.0TDI e към 300-400кг. Колко пък да е спънато Q7, че чак да го наричаме мъртвец?

Редактирано от DJANO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова нещо, като мъртвец. Димамиката е прилична за такъв клас автомобил (SUV). Скоростната автоматична кутия, както и на А6 4F не са от най-бързите на пазара (разбирай най-бързо превключващите), но ако сте с волан тип "F1" с перата и ги използвате, джипката става много интересна за каране. Разходът и поддръжката е друго нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познат човек каращ и двата мотора на Кю-то,каза,че предпочита дизеловия осмак.

Нямало общо между двата,ба ли го.

Поддръжката е цифри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не е чак толкова главозамайваща поддръжката колега. Според мен по отношение на двигателя поне не се различава по нищо от А6 4F.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 minutes ago, tonko2.0T said:

Познат човек каращ и двата мотора на Кю-то,каза,че предпочита дизеловия осмак.

Нямало общо между двата,ба ли го.

Поддръжката е цифри.

Колегата май питаше конкретно за 3.0TDi

**********

 

 

6 minutes ago, firewire said:

Е не е чак толкова главозамайваща поддръжката колега. Според мен по отношение на двигателя поне не се различава по нищо от А6 4F.

+1 ... но оттам нататък всичко по поддръжката е х2! :hilezh:

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в динамиката между Кю-то и А6 е не само заради килограмите, а по-голямото челно съпротивление, по-големите и високи гуми и т.н., което прави усещането по-различно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9/21/2016 at 10:52 AM, mili 75 said:

Разликата в динамиката между Кю-то и А6 е не само заради килограмите, а по-голямото челно съпротивление, по-големите и високи гуми и т.н., което прави усещането по-различно.

Колега, никой не може и не трябва да сравнява димамиката на лек автомобил с тази на джип (с един и същ двигател). В тази си част поста ти е безполезен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, osemw12 написа:

Да не отварям нова тема,това Q някой гледал ли го е, как Ви се струва?
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21470148469042232&slink=fs08kq

64к за напудрен милионник на над 6 години...доста

Провери историята, но силно се съмнявам тоя камион да е на под 140к км...аз лично не бих си губил времето с тази.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Rotkod написа:

Колега, никой не може и не трябва да сравнява димамиката на лек автомобил с тази на джип (с един и същ двигател). В тази си част поста ти е безполезен. 

Полезен е в частта си относно по-добрия избор на двигател за такъв камион, а именно 4,2 тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл от спор,но двата цилиндъра отгоре са си два.

И тоя мотор може да се пипне.

Редактирано от tonko2.0T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тази изглежда добре по обява,ако седи до ноември ще я гледам.

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21465212074229247&slink=fsqbvc

Като ще се ползва само за извънградско.

Редактирано от osemw12
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...