Dental Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Та въпроса ми е следния: Сега карам А6-ца 2.7 ръчка 2007 година и се замислям да я сменя за Кю7-ца горе долу същата година понеже ежедневието ми налага да имам високопроходима кола,която да става и за дълъг път. Сега,освен аудито карам и една Киа Соренто 2008 година. Идва малко множко и двете. Толкова ли е баснословна скъпа за гледане една Кю7-ца 3.0 мотор ??? Говорим за вариант да не е на въздух . На мен ми изглежда а и знам от момчето от което купувам части че не е толкова голяма разликата в цените и подръжката на двата модела ... Та какво ще кажете Вие ? Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baba Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 3.0 на кю7 е мъртвец неземен. Превъртат му лагерите на коляновият вал от зор. С голямият мотор взимаш бонус японската скоростна кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasi.Martinov Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Хаха вярно е , едвам тръгва, но за сметка на това харчи доста и се чупи постоянно. Тоест няма да е скучно с такава кола в семейството. http://www.auto-data.net/bg/?f=showCar&car_id=4852 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Аз само ще ти кажа, че КИА-та дет караш е по-високо проходима. Q7 е магистрален варел за чвек с големо семейство, за лек черен път може и да е малко по-добър от 4F Qutrro, ама чак пък високо проходим... С некоя Жигума със задно ще се срамуваш много от джиБа... Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 (Редактирано) Чак пък жигула със задно да го засрами. Айде да не преувеличаваме. Редактирано 11 Септември 2016 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 За сняг не съм гиворил, за черни пътища говорех, но няма да се учудя и на сняг да го засрами, все пак гуметата на жигулятора са 135, а не 265, въпреки че 4х4 трябва да е по-добро. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Взимай 3,0 и отивай при Келеша на 1/2 цената на евтино газово си близо 300 коня. Ако е рекъл Господ може и автомата ти да издържи и да не го правиш... известно време, после правиш и пак караш. Ето и не на сняг... п.п. И малък бонус - чичо ти с купето как засрамва Жипове, джетове-метове, преднячки, заднячки, отворени диференциали, затворени диференциали, шперове, ESP-та, миSP-та, горели багери, негорели багери и жигулита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firewire Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Колега Dental, аз съм собственик на точно такъв автомобил (Q7 3.0 TDI) от близо 2 месеца и без да умаловажавам мненията на другите колегите, мисля че мога да ти дам по-меродавно мнение за този модел. За краткия срок на притежание не съм правил никакви сериозни ремонти, но да му смениш маслото и всички филтри например (маслен, въздушен, горивен и купе), горе/долу 500 лв струва. По отношение на динамиката мога да споделя, че това е най-динамичният автомобил, който съм карал някога, въпреки огромните си размери! Логично не върви колкото А6 със същия мотор, но да кажеш, че е мътрвец - категорично не. Моят е с въздушно окачване и има малко по-големи възможност за офроуд, но мисля че и с нормално пружинно окчване пак би се представил добре. Моята база за сравнение е относително малка, понеже това е първият ми джип, но сравнен с всяка друга обикновена кола ми се струва на светлинни години (особено от S-класата която карах преди това). Чакам с нетърпение зимата да видя как е и на сняг. @baba Колега, точно 3.0 TDI е с японската кутия (Aisin), а пък 4.2 TDI е с немската ZF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dental Публикувано 13 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 Благодаря много за отговорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 Колега, Внимавай с въздушното и офроуда, че пукнеш ли възглавница извън пътя е голема драма. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krischan Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 На моята а6 с 3.0 литров дизел с 225 кс. Тони изкара 299к.с и колата стана много по интересна и пъргава ! Семейството се увеличи и аз със се замислил за покупка на Q и ще следя темата ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Reroll Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 На 9/11/2016 at 20:27, baba написа: е мъртвец неземен. Превъртат му лагерите на коляновият вал от зор. Не си сериозен.То и аз гледах преди седмица 3,0тди с умрял 1 цилиндър /компресия 0/ ,турбо преди да се разлети и 4 умрели дюзи,но това не значи,че при всичкото 3,0тди е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 (Редактирано) Добре де, разликата в масите между Q7 и A6 4F с 3.0TDI e към 300-400кг. Колко пък да е спънато Q7, че чак да го наричаме мъртвец? Редактирано 20 Септември 2016 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Няма такова нещо, като мъртвец. Димамиката е прилична за такъв клас автомобил (SUV). Скоростната автоматична кутия, както и на А6 4F не са от най-бързите на пазара (разбирай най-бързо превключващите), но ако сте с волан тип "F1" с перата и ги използвате, джипката става много интересна за каране. Разходът и поддръжката е друго нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Познат човек каращ и двата мотора на Кю-то,каза,че предпочита дизеловия осмак. Нямало общо между двата,ба ли го. Поддръжката е цифри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
firewire Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Е не е чак толкова главозамайваща поддръжката колега. Според мен по отношение на двигателя поне не се различава по нищо от А6 4F. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 (Редактирано) 8 minutes ago, tonko2.0T said: Познат човек каращ и двата мотора на Кю-то,каза,че предпочита дизеловия осмак. Нямало общо между двата,ба ли го. Поддръжката е цифри. Колегата май питаше конкретно за 3.0TDi ********** 6 minutes ago, firewire said: Е не е чак толкова главозамайваща поддръжката колега. Според мен по отношение на двигателя поне не се различава по нищо от А6 4F. +1 ... но оттам нататък всичко по поддръжката е х2! Редактирано 20 Септември 2016 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 20 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2016 Да,моя грешка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 21 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 21 Септември 2016 Разликата в динамиката между Кю-то и А6 е не само заради килограмите, а по-голямото челно съпротивление, по-големите и високи гуми и т.н., което прави усещането по-различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
osemw12 Публикувано 28 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 Да не отварям нова тема,това Q някой гледал ли го е, как Ви се струва?http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21470148469042232&slink=fs08kq Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 28 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2016 On 9/21/2016 at 10:52 AM, mili 75 said: Разликата в динамиката между Кю-то и А6 е не само заради килограмите, а по-голямото челно съпротивление, по-големите и високи гуми и т.н., което прави усещането по-различно. Колега, никой не може и не трябва да сравнява димамиката на лек автомобил с тази на джип (с един и същ двигател). В тази си част поста ти е безполезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 29 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2016 (Редактирано) Преди 7 часа, osemw12 написа: Да не отварям нова тема,това Q някой гледал ли го е, как Ви се струва?http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21470148469042232&slink=fs08kq 64к за напудрен милионник на над 6 години...доста Провери историята, но силно се съмнявам тоя камион да е на под 140к км...аз лично не бих си губил времето с тази. Редактирано 29 Септември 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 29 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2016 Преди 7 часа, Rotkod написа: Колега, никой не може и не трябва да сравнява димамиката на лек автомобил с тази на джип (с един и същ двигател). В тази си част поста ти е безполезен. Полезен е в частта си относно по-добрия избор на двигател за такъв камион, а именно 4,2 тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2016 (Редактирано) Няма смисъл от спор,но двата цилиндъра отгоре са си два. И тоя мотор може да се пипне. Редактирано 29 Септември 2016 от tonko2.0T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
osemw12 Публикувано 30 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2016 (Редактирано) Е тази изглежда добре по обява,ако седи до ноември ще я гледам. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21465212074229247&slink=fsqbvc Като ще се ползва само за извънградско. Редактирано 30 Септември 2016 от osemw12 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване