CCNA Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 28 minutes ago, PESHO OT MARS said: икономията е майка на мизерията, това е разликата. Знам че бай китаец е отливал един пръст бетон на дъното на акумулатора за тежест...щото плочите са тънки... Бях чувал че има ново "екологично" изискване за електролита...та затова си позволих да Ви разваля играта с този въпрос. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 преди 55 минути, PESHO OT MARS написа: икономията е майка на мизерията, това е разликата. Истината е че основната суровина е оловото а то последните години за разлика от медта например горе долу пази една цена се търси начин за повишаване на печалбата (далаверата един вид). И единственото до което достигнаха е да използват технологични процеси с които горе долу да добутат същите параметри при по-малко олово. Е крайния продукт са акумулатори с доста по-голям голям стартов ток от предшествениците им като габарит и странна склонност към рязко умиране на 3-4 година. Има едни плочи вътре дето са повечеко ама са по-тънки и се чупят. Затова ако ви трябва за бензинова кола моето правило е най-големия капацитет с възможно най-малкия стартов ток. Стартовия ток е правопропорционален на активната повърхност на плочите. +1 Акумулатор Барен 71Аh купен на 27.07.2012 за 150 лева прекъсна клетка преди няколко дни. Влизам в магазина за пет минути излизам и няма никой, след заряд показва 10 волта.... ясно, за вторични е. (през цялото време на ползване никога не е давал индикации за някакви проблеми) Запалих с бутане и отидох до майстора ми... сложих perion 72Аh, колкото изкара толкова. Тоя барен само веднъж съм го свалял под 8 волта заради скъсан кабел на клема и веднъж съм подавал ток на закъсала кола. Б@хти боклика дето винаги съм го зареждал преди зима и е каран 80% извънградско с перфектен алтернатор и зареждане. Не изкара пет лета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 В момента на БГ пазара, зарядното от Лидъл е най доброто съотношение пари-параметри-качество. Незнам кво му хейтвате на лидълското за 35лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 4 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Ами и аз незнам колегата МММ1 в каква връзка го казва това, но като цяло аз съм доволен от нещата които си пазаря от Лидъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 ама не са масонски затова и всеки сейак мое да си ги купи. И сред тях има боклуци има и машини/инструменти дето деянят в среднонатоварени професионални условия толкова колкото и "марковите" на половин цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 On 10/4/2016 at 9:34 PM, alexvan said: В момента на БГ пазара, зарядното от Лидъл е най доброто съотношение пари-параметри-качество. Незнам кво му хейтвате на лидълското за 35лв. Може и да е добро, но никой не сложи един линк да видим какви са му параметрите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 ULG 3.8 B1 http://www.lidl-service.com/static/88393397/59146_EN_EL.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 Тъкмо неска го взех 14.99 юро струва в белия свят. В бг както винаги е по-скъпо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 http://www.lidl-service.com/cps/rde/xchg/SID-5C03846E-D565A3FC/lsp/hs.xsl/product.html?id=65812880&title=%D0%97%D0%90%D0%A0%D0%AF%D0%94%D0%9D%D0%9E+%D0%A3%D0%A1%D0%A2%D0%A0%D0%9E%D0%99%D0%A1%D0%A2%D0%92%D0%9E+%D0%97%D0%90+%D0%90%D0%92%D0%A2%D0%9E%D0%9C%D0%9E%D0%91%D0%98%D0%9B%D0%95%D0%9D+%D0%90%D0%9A%D0%A3%D0%9C%D0%A3%D0%9B%D0%90%D0%A2%D0%9E%D0%A0+ULGD+3.8+A1&count=1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 7 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 7 Октомври 2016 Или направо тук: http://www.lidl-service.com/static/65812880/92517_HR_RO_BG_EL.pdf На страница 23! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 13 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2016 Понеделник/17 октомври/ в Лидъл - зарядното е на 33лв. С 3 год . гаранция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 (Редактирано) Казвайте спешно кое да купувам. Клоня към скъпото от горната снимка. За 100Ан акумулатор трябва. Или пък това в зелената кутия Редактирано 10 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 От "тези" което е най-тежко. Ако е спешно се търси от приятел... Ако се търси качество от този тип https://www.olx.bg/ad/zaryadno-akumulator-ctek-ID4g49y.html#97272b03af Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 (Редактирано) Купих зеленото. Доста е тежко и е 10 А. Другото тежко е 6А останалите са по 3-4А и за до 70-80Ан акумулатор. Мерси. Редактирано 10 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Хич не се знае дали има 10А, съмнявам се жестоко за тази цена. Имам няколко от типа като над 5-6А не съм виждал, а тези по-кекавите са 3-4 макс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 В момента на включването му показа 10А, след около 15мин падна на 8.5А сега след 6 часа показва 7А, Напрежението при 10А беше 12.08V сега при 7А е 12.35V. На включен акумулатор (на клемите) При закачане на мултицета за щипките и махането на щипка са секунда показва 14.08V и изключва. Качеството на изработка е типично китайско и не подлежи на описание...Кабела за захранване се беше вулканизирал за зарядното поради някаква причина?!? Самите кабели, щипки и щепсел...да те е страх да ги пипаш. ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 Има нещо странно в ситуацията... Акумулатора показваше 9.45V преди зареждане. След 15часа напрежението с включени клеми(на зарядното) е 12.80V и продължава да седи на 7А. При изключване напрежението показано на клемите е 12.73V Съмнявам се за окъсила клетка. Дали е възможно толкове време да зарежда и да не дигне напрежението на поне 14V с включени клеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 (Редактирано) Провери с един мултицет дали наистина влизат 7 ампера. Умножено по 13 волта това са над 90 вата и няма как да се губят без сериозно загряване някъде. On 10/13/2016 at 9:59 PM, alexvan said: Понеделник/17 октомври/ в Лидъл - зарядното е на 33лв. С 3 год . гаранция. Относно Лидълското - купих го преди 3 седмици. Не е лошо но има един проблем - ако акумулатора е капнал на 2-3 волта отказва да го зареди. Това пише и в упътването - трябва да има някакъв минимален волтаж. Точно това беше станало с акумулатора на Голфа на баща ми. Затова трябваше първо да го заредя до някъде с едно 12-волтово захранване от рутер за няколко часа и чак тогава Лидълското зарядно започна да го зарежда. Българското ANG за което писах по-горе има същия проблем. Редактирано 11 Декември 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 (Редактирано) Да - това е минус. На брата така беше паднал един акумулатор и с едно старо българско го вдигнахме над 7V и после на лидълското. Редактирано 12 Декември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 Преди 4 часа, loshdancho написа: Има нещо странно в ситуацията... Акумулатора показваше 9.45V преди зареждане. След 15часа напрежението с включени клеми(на зарядното) е 12.80V и продължава да седи на 7А. При изключване напрежението показано на клемите е 12.73V ... Изглежда си наред. Напълно зареден е точно 12.80 Волта разкачен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 Ако има окъсила клетка, ще 10-10.8V. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 (Редактирано) Преди 5 часа, CVT написа: Провери с един мултицет дали наистина влизат 7 ампера. Умножено по 13 волта това са над 90 вата и няма как да се губят без сериозно загряване някъде. Днеска отново сринах акумулатора Душегуба нещо се готви да нещо умра....безкрайно. С мултицета директно на зарядното(пуснато на бавно зареждане) показа 8.46А. Без да е закачен за акумулатор А ако го закача едната клема на зарядното за акумулатора, другата през през мултицета показва 2А(мултицета), а зарядното в същото време 7А. Страно?!?! Редактирано 11 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 Значи амперметъра на зарядното ти е заминал. Не го включвай на късо през мултицета на амперметър, защото може да изгори нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 преди 1 минута, CVT написа: Не го включвай на късо през мултицета на амперметър, защото може да изгори нещо. Шофьора в работата ми, така вече утрепа амперметрите на два мултицета. Мери се винаги в серийно свързване, не паралелно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2016 (Редактирано) Цялото зарядно е заминало.... още в магазина. Деба и китайските боклуци. Преди 2 часа, grizzly написа: Изглежда си наред. Напълно зареден е точно 12.80 Волта разкачен. Точно на мен ми се вижда странно. Знам, че трябва напрежението да е 2V+ за да може да преодолее съпротивлението на акумулатора за да вкара тока вътре. Чичо Ом беше казал нещо по въпроса...ама Он си знае само как става. Колкото е по-зареден един акумулатор толкова по-високо е напрежението за зареждане....А това не се случи. Няма как да вкараш ток при условие , че напрежението на зарядното и акумулатора се изравни. При зареден акумулатор, ако се дозарежда на зарядно напрежението може да достигне 16V, след като се откачи в първия момент ще падне на 14V след 1-1.5 часа ще 12.7. при мен нищо от това не стана. Съмнявам се за гръмнала клетка... преди 49 минути, CVT написа: Значи амперметъра на зарядното ти е заминал. Не го включвай на късо през мултицета на амперметър, защото може да изгори нещо. Е как тогава да разбера кога се е заредил/!?!?! Ампермера лъже, напрежението не скача на поне 14V А Аз, как да позная кога се е заредил...Кажете бре моНчета не ме мъчете. Редактирано 11 Декември 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване