Jump to content

Какво зарядно за акумулатор?


Recommended Posts

28 minutes ago, PESHO OT MARS said:

икономията е майка на мизерията, това е разликата.

Знам че бай китаец е отливал един пръст бетон на дъното на акумулатора за тежест...щото плочите са тънки...

Бях чувал че има ново "екологично" изискване за електролита...та затова си позволих да Ви разваля играта с този въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 190
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 55 минути, PESHO OT MARS написа:

 

 

икономията е майка на мизерията, това е разликата.

 

Истината е че основната суровина е оловото а то последните години за разлика от медта например горе долу пази една цена се търси начин за повишаване на печалбата (далаверата един вид). И единственото до което достигнаха е да използват технологични процеси с които горе долу да добутат същите параметри при по-малко олово. Е крайния продукт са акумулатори с доста по-голям голям стартов ток от предшествениците им като габарит и странна склонност към рязко умиране на 3-4 година. Има едни плочи вътре дето са повечеко ама са по-тънки и се чупят. Затова ако ви трябва за бензинова кола моето правило е най-големия капацитет с възможно най-малкия стартов ток. Стартовия ток е правопропорционален на активната повърхност на плочите.

 

 

 

+1

Акумулатор Барен 71Аh купен на 27.07.2012 за 150 лева прекъсна клетка преди няколко дни.
Влизам в магазина за пет минути излизам и няма никой, след заряд показва 10 волта.... ясно, за вторични е.
(през цялото време на ползване никога не е давал индикации за някакви проблеми)

Запалих с бутане и отидох до майстора ми... сложих perion 72Аh, колкото изкара толкова.
Тоя барен само веднъж съм го свалял под 8 волта заради скъсан кабел на клема и веднъж съм подавал ток на закъсала кола.
Б@хти боклика дето винаги съм го зареждал преди зима и е каран 80% извънградско с перфектен алтернатор и зареждане.

Не изкара пет лета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента на БГ пазара, зарядното от Лидъл е най доброто съотношение пари-параметри-качество.

Незнам кво му хейтвате на лидълското за 35лв.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз незнам колегата МММ1 в каква връзка го казва това, но като цяло аз съм доволен от нещата които си пазаря от Лидъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама не са масонски затова и всеки сейак мое да си ги купи. И сред тях има боклуци има и машини/инструменти дето деянят в среднонатоварени професионални условия толкова колкото и "марковите" на половин цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 10/4/2016 at 9:34 PM, alexvan said:

В момента на БГ пазара, зарядното от Лидъл е най доброто съотношение пари-параметри-качество.

Незнам кво му хейтвате на лидълското за 35лв.
 

 

Може и да е добро, но никой не сложи един линк да видим какви са му параметрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

IMG_20161210_144613484.jpgIMG_20161210_143935136.jpgКазвайте спешно кое да купувам. Клоня към скъпото от горната  снимка. За  100Ан акумулатор трябва. Или пък това в зелената кутияIMG_20161210_145057867.jpg

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От "тези" което е най-тежко. Ако е спешно се търси от приятел... Ако се търси качество от този тип https://www.olx.bg/ad/zaryadno-akumulator-ctek-ID4g49y.html#97272b03af

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих зеленото. Доста е тежко и е 10 А. Другото тежко е 6А останалите са по 3-4А и  за до 70-80Ан акумулатор.

Мерси.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хич не се знае дали има 10А, съмнявам се жестоко за тази цена. Имам няколко от типа като над 5-6А не съм виждал, а тези по-кекавите са 3-4 макс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента на включването му показа 10А, след около 15мин падна на 8.5А сега след 6 часа показва 7А, Напрежението при 10А беше 12.08V  сега при 7А е 12.35V. На включен акумулатор (на клемите)

При закачане на мултицета за щипките и махането на щипка са секунда показва 14.08V и изключва.

Качеството на изработка е типично китайско и не подлежи на описание...Кабела за захранване се беше вулканизирал за зарядното поради някаква причина?!?  Самите кабели,  щипки и щепсел...да те е страх да ги пипаш.

!IMG_20161210_225546869.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има нещо странно в ситуацията...

Акумулатора показваше 9.45V преди зареждане. След 15часа напрежението с включени клеми(на зарядното) е 12.80V и продължава да седи на 7А.

При изключване напрежението показано на клемите е 12.73V

 Съмнявам се за окъсила клетка.

Дали е възможно толкове време да зарежда и да не дигне напрежението на поне 14V  с включени клеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери с един мултицет дали наистина влизат 7 ампера. Умножено по 13 волта това са над 90 вата и няма как да се губят без сериозно загряване някъде.

 

On 10/13/2016 at 9:59 PM, alexvan said:

Понеделник/17 октомври/ в Лидъл - зарядното е на 33лв.

С 3 год . гаранция.
 

 

Относно Лидълското - купих го преди 3 седмици. Не е лошо но има един проблем - ако акумулатора е капнал на 2-3 волта отказва да го зареди. Това пише и в упътването - трябва да има някакъв минимален волтаж. Точно това беше станало с акумулатора на Голфа на баща ми. Затова трябваше първо да го заредя до някъде с едно 12-волтово захранване от рутер за няколко часа и чак тогава Лидълското зарядно започна да го зарежда.

 

Българското ANG за което писах по-горе има същия проблем.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да - това е минус. На брата така беше паднал един акумулатор и с едно старо българско го вдигнахме над 7V и после на лидълското.
 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, loshdancho написа:

Има нещо странно в ситуацията...

Акумулатора показваше 9.45V преди зареждане. След 15часа напрежението с включени клеми(на зарядното) е 12.80V и продължава да седи на 7А.

При изключване напрежението показано на клемите е 12.73V

...

Изглежда си наред. Напълно зареден е точно 12.80 Волта разкачен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, CVT написа:

Провери с един мултицет дали наистина влизат 7 ампера. Умножено по 13 волта това са над 90 вата и няма как да се губят без сериозно загряване някъде.

 

 Днеска отново сринах акумулатора:steinigung::nixweiss: Душегуба нещо се готви да нещо  умра....безкрайно.

С мултицета директно на зарядното(пуснато на бавно зареждане) показа 8.46А. Без да е закачен за акумулатор

А ако го закача  едната клема  на зарядното за  акумулатора,  другата през през мултицета показва 2А(мултицета), а зарядното в същото време 7А.

 Страно?!?!

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи амперметъра на зарядното ти е заминал. Не го включвай на късо през мултицета на амперметър, защото може да изгори нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, CVT написа:

Не го включвай на късо през мултицета на амперметър, защото може да изгори нещо.

Шофьора в работата ми, така вече утрепа амперметрите на два мултицета.  :2gunsfiring_v1:

Мери се винаги в серийно свързване, не паралелно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цялото зарядно е заминало.... още в магазина.

Деба и китайските боклуци.

Преди 2 часа, grizzly написа:

 

Изглежда си наред. Напълно зареден е точно 12.80 Волта разкачен.

 

 Точно на мен ми се вижда странно.

Знам, че трябва напрежението да е 2V+ за да може да преодолее съпротивлението на акумулатора за да вкара тока вътре. Чичо Ом беше казал нещо по въпроса...ама Он си знае само как става.

Колкото е по-зареден един акумулатор толкова по-високо е напрежението за зареждане....А това не се случи.

Няма как да вкараш ток при условие , че напрежението на зарядното и акумулатора се изравни.

При зареден акумулатор, ако се дозарежда на зарядно напрежението може да достигне 16V, след като се откачи в първия момент  ще падне на 14V  след 1-1.5 часа ще  12.7.  при мен нищо от това не стана.:nixweiss:

Съмнявам се за гръмнала клетка...

преди 49 минути, CVT написа:

Значи амперметъра на зарядното ти е заминал. Не го включвай на късо през мултицета на амперметър, защото може да изгори нещо.

 Е как тогава да разбера кога се е заредил/!?!?!

Ампермера лъже, напрежението не скача на  поне 14V

А Аз, как да позная кога се е заредил...Кажете бре моНчета не ме мъчете.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...