vladimir7979 Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 56 minutes ago, qskatavw said: И на мен ми набива грешка за тампон,не са омаслени нямам вибрации,но грешката некокритизира кой точно тампон (1.9 авф) е точно този с датчика(по-скъпият),десният няма датчик,и при мен набива тази грешка ама нямам вибрации(това в никаккъв случаи не означава че не е за смяна) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 При мен и двата са с датчик ня и грешката показва два Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 (Редактирано) в такъв случай трябва да ги измериш ,сваляш буксата и мериш датчика,22 ома трябва да е съпротивлението,ако е толкова значи имаш проблем по веригата Редактирано 31 Октомври 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 4 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2016 В началото при триенето на грешката не де появявяше веднага,но вече е веднага,грешката си стои посноянно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krank Публикувано 9 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2016 Аз съм с А4 Б6 1.9 ТДИ и при мен електрическия даваше грешка но бе добре.....визуално Когато не я карам 2-3 дни при първите потегляния или докато загрее тресеше отпред в дясно само при потегляне.....смених ги и всичко спря включително и други разни работи който ме дразнеха и се чудех от какво са. Само за инфо какво бе при мен не казвам сменяите тампони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 На 4.11.2016 г. at 6:30, qskatavw написа: Възможно ли е заради десния тампон(без датчика) да дава грешка левия, защото имам вибрация около компресора на климатика и как мога да разбера дали е изправен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 20 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 Никой ли незнае как се пробват тампони. Май тука всеки чете и попива,и неиска да помага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 20 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2017 На 17.01.2017 г. at 17:35, qskatavw написа: Възможно ли е заради десния тампон(без датчика) да дава грешка левия, защото имам вибрация около компресора на климатика и как мога да разбера дали е изправен e щом имаш вибрация-от него е ,другият вариант е сваляш го и го виждаш в какво състояние е предполагам сравнен с един нов ще има голяма разлика.............. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 22 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2017 Значи да разбирам че е възможно заради десния тампон(примерно по големи вибрации) да дава грешка ления Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen...A6 Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 колега не е оферта да смениш само единия,аз ги смених и двата за по 70 лв.бройката без датчик и вс.е ОК.При мен беше на проба грешка,от издухана гарнитура на глава-и съответно не работеща дюза и ето ти вибрации като на родео.НЕ ПОВТАРЯЙ ГРЕШКИТЕ НА ДРУГИТЕ ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 Ако тампона на двигателя е с датчик и се стигне до смяна,желателно е да се сложи пак такъв с датчик,оригинален най-добре. Другото са експерименти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 Дали има няква разлика в тампона с датчика на б6 и б7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 По принцип трябва да са еднакви. За по-сигурно може да се сравнят дали са със едни и същи парт номера. При някои двигатели тампоните са без датчици. Най-добре става работата като се свали тампона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 26 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2017 И двата тампона са от б7,излизат по рама така че немисля че има проблем. Вече и грешката е няма. Двата маслени и този на скростите 530лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baklev1975 Публикувано 3 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 На 10/1/2016 at 20:47, flober9106 написа: днес го поръчах от колегата Райно 290лв.с отстъпката, левият този с датчика,а иначе цените варират взависимост от коя част на Китай идва-))) Здравей колега може ли да ми кажеш къде се намира този Райно Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 3 Септември 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2018 (Редактирано) @Raino Редактирано 4 Септември 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raziell Публикувано 4 Септември 2018 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2018 (Редактирано) Препоръчвам колегата http://audibg.com/forum/index.php?/profile/520-koko-100-c4/ много коректен и с добри цени! Редактирано 4 Септември 2018 от Raziell Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Ако към буксата, която се свързва към тампона с датчика се закачи съпротивление 22 ома, ще спре ли да излиза грешката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 В тампона "датчик" няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 А какво има? Има електромагнитен клапан, който се управлява с напрежение, предполагам. Как ecu разбира, че има проблем? С някаква обратна връзка. Искам да възпроизведа обратната връзка насила, за да не ми вдига флаг на тази грешка. Ако знаеш как, моля, сподели. Ако не, моля, пропусни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Когато купувате тампони за двигателя, освен да са оригинални много важно е до продажбата им те да са съхранявани на тъмно или в специални опаковки с ултравиолетова защита. В противен случай е твърде вероятно те да сдадат багажа доста по-бързо, отколкото предполагате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Преди 1 час, ads написа: А какво има? Има електромагнитен клапан, който се управлява с напрежение, предполагам. Как ecu разбира, че има проблем? С някаква обратна връзка. Искам да възпроизведа обратната връзка насила, за да не ми вдига флаг на тази грешка. Ако знаеш как, моля, сподели. Ако не, моля, пропусни. Има нагревател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Да, сигурно е проточен бойлер, да загрява по-бързо антифриза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skorvod Публикувано 17 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2019 Ако опиташ още два три пъти, сигурно ще се сетиш какво загрява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване