Satori Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Здравейте колеги, някой да знае къде в Пловдив мога да си намеря инструмент за прибиране на задните спирачни апарати? Или ако някой колега от Пловдив има и е склонен да ми го даде за 2-3 дни да си сменя накладките на задните апарати и да му го върна, ще е най-добре. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Става с ключ от малък шлайфер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 4 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Ключ за затягане на диск на ъглошлайф? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 началник, една дъсчица + първия попаднал под ръка лость и ще направиш чудеса по въпроса, инструментите са за лаиците. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Задните имат резба вътре и колкото и да ги напъваш, без въртене нИ моИш ги прибра. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Аз мисля, че с водопроводен ключ ги въртях и натискане докато въртиш. Ако не се лъжа по часовниковата въртиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Да, а пък с инструмента, който го има и по разни сайтове, е много лесно. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 4 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 преди 47 минути, NIKO написа: началник, една дъсчица + първия попаднал под ръка лость и ще направиш чудеса по въпроса, инструментите са за лаиците. е ако беше нормално бутало - ок, за нула време щеше да стане с дъска и лост, ама тая пуста резва вътре... инструмента го намерих по сайтове, но не смятам,че трябва да дам 50 лв. за единия инструмент, то ако е така ще ида в сервиз да ми ги сменят... Водопроводният ключ е вариант, но само да не нараня целостта на буталото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Става с него. Но, както ти казаха, трябва един да натиска, друг да върти с тръбния и става бавно и досадно. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Ако си що годе добър в метлообработка (рязане с ъглошлайф и заварявне) можеш сам да си направиш. Виж разстоянието между жлебвете на буталото. По спомен е 30-40 мм. Вземаш правоъгълна тръба 30 на20 или 40 на 20 и изрязваш с флекса две "зъбчета" които да влязат в жлебовете на буталото. На другия край на тръата заваряваш друга напряко да служи като дръжка. Така можеш да натиснеш и завъртиш едновременно. Върти се по посока на стрелката на часовника. Лично съм го правил и още си ползвам "железото". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 4 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Ей, верно, не се сетих да пробвам да направя. Благодаря за идеята. Значи варианти много, като се захвана ще го измисля и ще споделя в крайна сметка как е станало, ако успея де. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 (Редактирано) Става и с кръгла тръба със съответния диаметър. Само трее премериш. Редактирано 4 Октомври 2016 от Schnura Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 А не може ли да се отхлаби лекичко спирачната тръбичка и буталото се прибира на ръка.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krisko_A6 Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Сменил съм 3 комплекта накладки (на B5) с ключ за сваляне диска на ъглошлайф/шмергел/ракета, желязо с резба и такъв ключ от балканче. Натягам желязото да притисне буталцето, завивам 1-2 оборота с ключа от ракетата и така 3-4 пъти. Ако не ти е много запекло буталцето става и само да въртиш, и да натискаш с ръка. Ако има някой да натяга става много бързо, но и сам ще се справиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 4 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2016 Една вложка (кмък) #27 с флекс му изрязваш леко предната част докато останат две краченца. После си ползваш вложката удължение и тресчотката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 5 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 Здравейте отново колеги, днес направих спирачките - за прибиране на буталото използвахме голяма дърводелска стяга, като врътката я въртяхме с тръбен ключ(да е като лост). Много лесно стана. Задната дясна вътрешна накладка просто беше гол метал. Новите са някакви "немски" Ремас или нещо такова, 35 лв за четирите + 4 болта. Имаше доста ръжда, тъй като накладките май не са сменяни от поне 5 години... Та ако има някой нещо да пита - ще се опитам да отговоря на въпросите след като вече съм запознат с процедурата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 Раздвижил ли си апаратите? Всичко трее да е изчистено от ръжда, прах и смазано, където трябва. А тия 4 накладки за 30 лева, дано са добри! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 5 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 Ако са Ремса, по едно време бях с такива, сториха ми се много твърди понеже почти не се износваха. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 5 Октомври 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2016 Да, чистих ръждата колкото можах, смазах водачите там и така. Накладките са Ремса,да. Просто такива имаха в магазина, другите бяха някви по-евтини и реших да са тези. Като цяло колата спира по-добре от преди, все пак има разлика между 4-5 мм. накладки и 1 см Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Аз колега моите ги прибрах с малка двойна скоба за лагери като ползвах само винта и гайката с двете уши за рамената на скобата без самите рамена (тях свалих предварително) и с ключ за ъглошлайф с който се стяга диска. Той ключа си има отвор в средата и винта на скобата минава точно през него. Прибраха се с лекота. Винта съм въртял на ръка. Въртиш малко да натисне буталото и въртиш с ключа за ъглошлайф по посока на затягане. Ето такава. Ползваш само винта и това червеното като го запънеш в челюстите на спирачния апарат и предварително си нанизал ключа през винта за да можеш да въртиш. Като имай в предвид, че има ключове които нямат отвор в средата а са с Y образна форма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Бах ва в съчанлиите дето сте Купуваш си един път и ползваш цял живот https://zimber.bg/bg/12-cat-instrumenti-za-remont-na-spiracna-sistema Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Ба ви масоните сами си сменявате накладките Купете си дърводелска стяга като не ви се дават пари. Някой ако може мен да м светне от къде да си купя нитачка за нит гайки 8 и 10мм ще почерпя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване