Jump to content

Мнение за покупка на A4 B7


Recommended Posts

Здравейте колеги,

Ще бъде първи автомобил. А4 B7. Насочил съм се към марката и модела единствено заради визията (много ми харесват :))и бюджета от 14-16k лв.

Какво мислите за тези:
1. mobile.bg

2. mobile.bg

 

А за тези:
1. mobile.de

2. mobile.de

За немските - имам предвид всички разходи, докато пристигне в България, но ме съблазняват коментарите по форумите, че втора употреба автомобилите в Германия и продавани от къща/салон били с добра инспекция, предвидени за "немеца", Accident-free, 6-тина месеца гаранция и нулев шанс за връщане на километрите.

 

Държа да е бензин, тъй като се очертава да пътувам сравнително често и мисля да сложа газова уредба, ако е възможно в същност. :respekt:

 

Всякакви мнения, препоръки и съвети са оценени, други разновидности и обяви!

 

P.S. Не знам какво е quattro,TFSI, турбо, тип-троник, мултитроник и не разбирам от мощности и обеми на двигателя. Всъщност теоретично разбирам, но толкова.:respekt:

Редактирано от PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-доброто,което можеш да направиш за банковата си сметка е да ангажираш разбиращ твой доверен човек,да му кажеш какви са ти приоритетите за избор на автомобил от тази марка и той да ти избере кола.Иначе 90% ще бъдеш прекаран.За тези кои си трябва да си запознат в детайли с марката и модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шанса да е така,ще е поне 90% по-малък,отколкото  да я избира човек,който не знае какво е "куатро"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек

при положение,че нищо не вдяваш от колата,не се взривявай с такава за първа кола.

Отделно това с немските автомобили,километри и т.н се превръща в МИТ.

Много коли се продават от лица със съмнителен произход,вкарват се Италианки и се продават като германки и т.н и тн

За километрите искрено се надявам ,че не си толкова наивен да вярваш.

Всичките ми аудита 6 на брой са били от Италия и проблеми не съм имал.

Виж Германките си ръждясват доволно отдолу,също като швейцарки и австрийки.....

Отминаха и времената и историите дето видиш ли жабарите само карали и не сменяли масло по 100к км.

Има си коли с история и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,вземи прочети малко за автоматичните кутии на Ауди с предно предаване,за атмосферните и турбинирани,бензинови,2 литрови мотори при Б7,за слагането на газ на FSI.Чак тогава,ако не ти мине мерака, се оглеждай из немските сайтове за подобни комбинации.

 И не си избирай кола заради едната визия,че после много "боли"!

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо така всички скочихте?:unsure:

Остава варианта някой колега от форума, ако е съгласен естествено срещу заплащане да дойде с мен на оглед. Взимам Ви от адрес и Ви връщам на адрес.

Ако има желаещи - ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой не е наскочил

Просто искаме да не си строшиш главата с първото Ауди и да намразиш марката.

Тия 16к са само за колата или общо за всичко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички тия колеги връткат Аудита и не спират да обясняват как няма ни една читава кола на пазара! Да...... прави са, че има много коли дето не си струват исканата сума......... но определено има добри автомобили и тук...и извън България! Въпрос на лично мнение е, но..... за кола отдавна излязла от гаранция....... да си блъскаш главата и по чужбина е малко спорно дали си струва занимавката...

Готини са колите дето си показал..... поне като визия хващат окото...... ама е луда работа точно на тия да сложиш газ! Не че не може, но..... 

И каквато и кола да избереш, няма да те зароби за цял живот.....както едва ли не във всяка втора тема някой се опитва да обясни! Все пак няма да си загубиш апартамента, а ще се наложи да извадиш хилядарка...две...три....за ремонт.....евентуално!  Безплатни за поддържане са само служебните коли! :hilezh:

Успех ти желая......... готини автомобили са..... :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, Ц Е Ц О написа:

Никой не е наскочил

Просто искаме да не си строшиш главата с първото Ауди и да намразиш марката.

Тия 16к са само за колата или общо за всичко?

Само за колата.

Предвидени са 800-1000 лв. за газова уредба, 650-750 лв. за каско, 500-700 лв. за смяна на масло, ремъци, ролки и т.н., всичко, което се сменя при покупка на автомобил втора употреба. И някакви по-къси парички за застраховка, прегледи, някой дребен ремонт и др.

Редактирано от PETKOV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, газовата за 2.0 TFSI  е повече от 2 000 лв...... като автомобила редом с газта гори и бензин........ е повече газ разбира се:)  Каското на  на подобен автомобил е над 1000 лева.......    ролки, ремъци/ако мотора е с ремък/......масла, филтри, антифриз..... водна помпа и т.н....задължителните консумативи...... оригинални са над 1200 лв......    разбира се може да се мине и по-тънко с ремъците и ролките. Както ти казаха колегите, отдели няколко часа за четене на стари теми......за да не ти излизат сметките криви ;) Казвам го без лоши чувства:)

Ако е автомат се обслужва и кутията.......ако е мултитроник........близо холядарка е пълното обслужване......ако не е Мулти, е бая по-тънко:)

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега 2.0TFSI мотора е харен,но монтажа на газ допълнително е малко по-сложно,защото дюзите са в главата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш мен, откажи се от газовата уредба. Както каза колегата по-горе ще ти струва поне 2000 лв и ще трябва да я караш едно 50 хил. км за да ги избиеш. Ще ти трябват и малко над 500 лв. на година за данък + винетка.

 

Бюджета ти за първичните еднократни разходи е доста тънък, така че горе долу ще стигне ако не слагаш газ.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ако търсиш quattro, аз лично бих се насочил към ръчната скоростна кутия. Освен, че е по-забавно е и малко по-евтино за поддръжка, от това което знам. Мисля, че повечето ръчки, ако не и всичките имат автопилот, така че за дълъг път си капитан. Но много зависи какво търсиш от автомобила. А относно газта, не си заслужава. Относно мнения, ще трябва някой, който кара такава. Аз лично съм си харесал 3.2V6 quattro, но това е за по-напред. 

Редактирано от simoV49
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 16.10.2016 г. at 1:28 AM, PETKOV said:

Здравейте колеги,

Ще бъде първи автомобил. А4 B7. Насочил съм се към марката и модела единствено заради визията

 

Аз съм с въпросния модел, именно визията натежа в 90% от покупата.Много ми харесва и на мен диайна. Колата ми е 1,8Т куатро 163 коня, ако намериш такава и без куатро да е запазена се мятай, аз не исках куатро, но така се случи. Сложих и газ тези дни. Двигателя е еластичен, но по мои впечатления не е някаква бегачка. Салона е много качествен (като на всяко Ауди), шума в купето е сведен до минимум. Лично аз очаквах че ще е доста тесен автомобил, но сравнено с конкурентите си от този клас за мен е по-просторен. Данъка в моята община е 280 леа, колата е с ръчни скорости. Гледай по възможност да е на малко километри, това важи за всяка кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При седаните, погледната отзад Б7-цата е просто кулминация на красота при A4-ките. Всички модели преди и след това са по-грозни. Погледната отпред, отстъпва единствено на Б9-ката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клиент мечта. Не знае какво е quattro и иска да даде 14 16 хиляди за  В7, което си е горен диапазон за цена на В7 и близо до S4. За тия пари може да се вземе уникален Sline  с маимално оборудване като печки, завиващи фарове и подгреви отзад дори, ама как да му се обясни на човек, който яко иска да заключи 15000лв в 10 годишно Ауди може да отдели 1-2 часа вечер и да прочете достатъчно, за да знае какво е quattro, Sline, tiptronic или multitronic и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами автора на темата не случайно е помолил за мнения и препоръки...... мисля, че иронията относно познанията му за модела е излишна....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10/16/2016 at 21:11, Fireblood написа:

Каското на  на подобен автомобил е над 1000 лева.......    ролки, ремъци/ако мотора е с ремък/......масла, филтри, антифриз..... водна помпа и т.н....задължителните консумативи...... оригинални са над 1200 лв......

 

Нито каското е над 1000 лв, нито оригинални консумативи са над 1200 лв. Аз съм купувал от Райно и обслужването за 2.0Т quattro е под 1000 лв за всичко, включително и водната помпа. Каското при Тони (daks) с отстъпка също е много далече от 1000 лв. Газовата уредба е скъпа и според мен не е за този мотор, но това си е лично мое мнение. Зависи за какво се взима автомобила, ако ще купуваш за кеф си вземи 2.0Т, ако ще караш много - дизел или 1.8Т с газ. Аз съм навъртял има няма 26-27к км за 3.5 години и би било лудост да съсипвам колата с газ без значение какъв е мотора. Данъка в София за този автомобил е около 350 лв. 15-16к за тази кола също са лудост, освен ако не си купи на малко километри от последните години със всички възможни екстри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега...... аз карам такъв автомобил и актуалното ми каско е 1160 лв. Имаш право да не вярваш. За частите и консумативите е друга тема....... аз за ролки, ремъци, водна помпа, антифриз и термостат платих малко над 1200 лв..... с труда разбира се. Може ти да си ударил кьоравото някъде...... което ако е така- аферим :)   :zustimm:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Fireblood said:

Ами автора на темата не случайно е помолил за мнения и препоръки...... мисля, че иронията относно познанията му за модела е излишна....

 

Няма ирония. Не виждам смисъл обаче да нямаш основни познания, да е пълно с форуми и статии, от които може да научиш подробности и да чакаш някой да ти каже кое какво е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.......   определено е хубаво да почето по темата....плюсове,минуси....за да знае какво да очаква.   Иначе не е задължително да е голям разбирач, за да си купи кола. Ако има пари за покупка и ремонти.......качва се и кара.....ЩОМ ИМА КНИЖКА.... няма какво да го спре:)

Цялата истерия с тия коли и ремонтите им идва от нагласата на почти всички ни...... просто не сме свикнали да вадим пари за поддръжка и гледаме да минем метър. Не сме осъзнали напълно, че съвременните автомобили си изискват повече средства.  И....ако ни се случи авария...... струваща да кажем 2000 лв.....това е цяло бедствие......за което разбира не само цял един форум....а и роднините до девето коляно. На никой не му е приятно, да плаща....но няма как :)  . Интересно обаче, средностатистическия българин..... със замах си купува телефонче за хилядарка, телевизор за още толкова и т.н....и т.н..... и там драма няма, но за ремонт на автомобила е почти престъпно да се дават пари....

Редактирано от Fireblood
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

57 minutes ago, sayer said:

15-16к за тази кола също са лудост, освен ако не си купи на малко километри от последните години със всички възможни екстри.

Като се качиш на такава кола за 15-16 ще разбереш, че не е лудост.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, Fireblood написа:

Колега...... аз карам такъв автомобил и актуалното ми каско е 1160 лв. Имаш право да не вярваш. За частите и консумативите е друга тема....... аз за ролки, ремъци, водна помпа, антифриз и термостат платих малко над 1200 лв..... с труда разбира се. Може ти да си ударил кьоравото някъде...... което ако е така- аферим :)   :zustimm:

Ако застраховаш колата за 18к лв може и да ти е толкова каското, частите за обслужването бяха под 1000 лв когато ги купувах преди 3.5 години от Райно. Иначе и аз платих 1400 лв в Юнитрейд за труда плюс една халогенна крушка, но ти никъде не спомена, че си платил 1200 лв с труда, а че консумативите струват толкова. Труда не се включва, защото може за 50, а може и за 500 лв да си ги смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...