Jump to content

Audi A4 съвет


Recommended Posts

Здравейте приятели. Много искам да си взема Ауди А4 но имам въпроси относно какъв мотор да избера. Та да започнем от начало. Преди време гледах А4 180 коня дизел кутро ръчка но искам да си взема бензинова такава но 3.0 кубика защото намирам дизелови единствено 1.8Т. Единствените бензинки който видях са със автоматични скоростни кутий ( говоря за седан защото такова купе искам) търсих със ръчни защото никога не съм карал автоматик и ми излежда трудно та приятели имам въпроси доста за да направя правишния избор. Кой от двете кутии е по добре да избера ръчни или автоматични кои от двете са по издражливи и по не толкова бъркащи в джоба . Според вас кой дизелов и кой бензинов мотор е най надежден общо взето кой мотор на ауди а4 е най здрав и добър. Вие кой бихте ме посъветвали. Бензин или дизел да взема да уточня карал съм единствено бензин ръчка дизел и автоматик никога. Много искам да си взема такъв звяр и искам да разбера повече за него. Гледах разхода на 1.8Т 150 коня дизел пишеше 12 а 3.0 220 коня бензин 16 има ли нещо вярно във тези показатели куатро са и двата модела. Искам да уточня че не съм привързаник на високите скорости и карам със средно 50 градско та ми е интересно при 16 бензин както пише градско с 50 какъв ще е и за дизелият какъв би ми бил разхода. И да уточня че говоря за Б6 

Благодаря че ви отнех от времето и за препоръките ви :)

Поздрави!

Редактирано от К.А
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай най-простия мотор, с ръчни скорости! За бензин това е 1.6 102 к.с а за дизел 1.9 131 к.с. Това са и едни от най-надеждните и евтини за поддръжка. Останалите си имат някои плюсове, но минусите са повече, особено във финансово отношение. И частите и обслужването им е в пъти по-голямо от двата споменати от мен мотора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към автора - поразгледай още малко какви AUDI A4 B6-ци има, после си харесай някой вариант и можеш да попиташ за него. Правописа ти е под всякаква критика.

Редактирано от ivailo_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми господа аз не Ви попитах какъв ми е правописа а какъв модел да избера и второ няма да говоря за това ако коментирате нека бъде по въпроса. :) Искрено се извинявам за грешката ми относно моторите. Исках да попитам 2.5 дизел ръчка или 3.0 бензин автоматик.

Преди 20 часа, sweetlioo написа:

Взимай най-простия мотор, с ръчни скорости! За бензин това е 1.6 102 к.с а за дизел 1.9 131 к.с. Това са и едни от най-надеждните и евтини за поддръжка. Останалите си имат някои плюсове, но минусите са повече, особено във финансово отношение. И частите и обслужването им е в пъти по-голямо от двата споменати от мен мотора. 

Благодаря за изчерпателният отговор. Ще го имам в предвид :)

Редактирано от К.А
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, освен че правиш банални правописни грешки...... се и репчиш на отговорите:) Питаш за сравнение за два фундаментално различни мотора.....с напълно различни кутии..... интересно как ти самият се колебаеш точно измежду тези две комбинации...... 

Като задаваш въпроси тук....чети отговорите и си прави изводи... не скачай на бой на някой, който учтиво ти е намекнал, че в България се пише на български...и по възможност-грамотно:zustimm:

По тамата: за 2.5 Tdi има изписани тонове литература ЗАЩО да не си го купиш......

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 21 часа, Fireblood написа:

По тамата: за 2.5 Tdi има изписани тонове литература ЗАЩО да не си го купиш......

И почти всички са плод на хора, купили си италиански гробове от най-долните автокъщи-морги в България.

 

Към автора - като гледам колко ги месиш тия двигатели и ги знаеш, си мисля, че скоро ще имаме една дълга тема в Б6 раздела, как 2.5-цата на 120к км е сгънала валовете или пък в раздел Продава/Купува ще се появи нова Б6 3.0 за продан.:hilezh: 

Няма го варианта да не бърка в джоба, но да е 2.5 или 3.0. Тука варианта ти е 1.9 печка с нулеви екстри (както си вървят стандартно) или 1.8Т, от което ще търсиш някаква икономия, която няма да намериш. И въобще, хората ще си лалат още дълго, като не си казал какви са ти критериите за сравнение на двата двигателя, кутиите, както и какво усещане търсиш от колата. До момента си мисля, че само търсиш някакъв респект с това 3.0, без да осъзнаваш в какви филми можеш да влезеш.

 

ПП Добре, че си споменал бюджет иначе...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да спомена, че ако караш под 20 000км. на година, то годишния разход за поддръжка доближава, или дори надвишава разхода за гориво.Това важи за всяка Б6-ца, независимо от мотора....а вече от избора на мАтор, зависи колко сумата за поддръжка, ше надвишава тази за гориво.

Сметката е проста.....20 000км.=2400л. газ+120л. бензин=2600лв. за гориво.

Каско, данък, гражданска, преглед=900лв.

Две обслужвания на масло и филтри=200лв.

Периодично се сменят гуми, накладки, дискове.=200лв.

Някой друг ремонт през годината-съединител, маховик,обтегач, турбина, тампони на мАтора, амортисьори, носачи, рейка.

Може би А4 с 1.6 бензин да е с една идея по-лека за поддръжка, ама тВа за мен не е кола.

Ако избереш някое евтино 2.5 тди, става грозна гледка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, bobitovn написа:

Само да спомена, че ако караш под 20 000км. на година, то годишния разход за поддръжка доближава, или дори надвишава разхода за гориво.Това важи за всяка Б6-ца, независимо от мотора...

 

Това може да важи и за всяка кола,но каква е връзката с колебанията на автора?Или ако кара под 20к на година трябва да си купи някаква друга кола,Хлопел корса например?Ми то и ти на година харчиш много за ядене и може да си спестиш обяда,щото иначе не си рентабилен спрямо брутният продукт,който носиш насреща. :) Примерно. :) Изобщо каква е връзката на изминатото разстояние,при положение,че става дума за човек,който иска да си купи ВСЕСЕЗОННА кола,а не като беенве-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре разбрах 2.5 е трагедия :hilezh: 

Ами кои от бензиновите мотори има най-малко оплаквания ?

 

Редактирано от К.А
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На база на това което съм чел из форума за здрав бензинов мотор се определя именно 1,8Т във всичките му варианти 150,163 или 190 коня, дали е така на практика лично аз незнам. Само за инфо моята кола със 163 коня се придвижва криво ляво, но мощността в никой случай не я прави вървежна, просто си мисля че това е минимума за това купе. За 1,6 101 коня -наистина не знам как ще се движи това А4 с този двигател. Карал съм Голф 4 с този мотор и за мен беше като АБТ без компресия на половината цилиндри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата ми кола е А4/Б7 1.8Т 163к.с. quattro и върви чудесно. Явно @NITRO1 твоята има някакъв проблем след като се "придвижва криво ляво", затова не генерализирай така нещата с вървежа. За това купе, тези коне са напълно достатъчни, а ако на някой не му стигат винаги може да сложи чип и нещата отиват към 200к.с. Самия двигател лесно се газифицира, така че действително е по-добре автора на темата да се насочи към бензинов двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смея да твърдя, че колата ми откъм двигател е в перфектно здраве, просто тия 163 коня не са това което съм очаквал ( доста работи не са такива каквито съм очаквал по тази кола, но това е друг въпрос), да двигателя е еластичен, но лично мое мнение е, че това би трябвало да е абсолютния минимум като мощност за това купе за бензинов двигател. Сега за някои може с този мотор колата да е самолет. Въпрос на гледна точка.

Явно и куатрото си дърпа доста от конете.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8TQ въпреки тежкото купе си дърпа добре за конете.Като се има предвид двойното,гуми,джанти.

Искаме хем тънкана,хем вървеж.Слагаш чип,ако не-има 2.0 TFSI,3.2 FSI,S4,RS4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А така! Да взима една RS4 и да спре да мрънка, че си е купил туч-инвалид :freude:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мрънкам, изразявам мнение-кой какво ще си купува си е негова работа нали? Или като е Ауди форум трябва само да се възхваляваме? Всяка кола има и + и - .

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственият 4 цилиндров мотор на ВАГ, който върви по-добре от 1.8Т е 2.0Т(фси). И като цяло това са едни от най-вървящите 4 цилиндрови мотори.....а и са по-добре от повечето 6 цилиндрови малки атмосферни.

1.8Т в Б7 е последно поколение - с голяма турбина, променливо газоразпределение, съвременно запалване, ламбди.......

За да се изкаже мнение, че не върви може да има само две причини - проблем с мотор или неподходяща скоростна кутия....или боравене с нея.

Когато има и газова уредба неизвестните стават повече. Принципно за газ е хубаво да има чип, защото той коригира авансите към по-подходящи за каране на газ.

 

За скоростната кутия ще дам един пример: двама познати си чипват дизелите - единият сигурно на половин милион с 5 степенна кутия, другият - много запазен автомобил с 6 степенна кутия. Еднакви мотори. След чип (при един и същ човек) купето с 5 степенната кутия (което даже е и по-тежко) върви осезаемо повече.

 

Аз имам спомен от ревю (примерно в Аутобилд), в което се твърди, че А6/Ц5 с 2.8/193кс с 5 степенна кутия върви по-добре от фейсова А6/Ц5 с 3.0/220кс с 6 степенна кутия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не, НО автоматиците на ауди са кекави. Особено след доста километри и не са евтини за правене.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е поне за мен това не е проблем защото и без това искам ръчни скорости. Попринцип съм чувал хора да казват "по-малък мотор, по-малко проблеми".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,бих желал да ми споделите вашето компетентно мнение за този мотор Ауди А4 2.4 Бензин 2003 ,понеже      

съм си харесал една в Бургас и мисля да ходя да я погледна , проблема е че ще мине първа кола , а и не разбирам много от коли двоумях се между 1.8 куатро бензин 2002 и още се чудя впрочем . Благодаря предварително , а ето го и въпросното Ауди  http://m.cars.bg/carview.php?id=1913869. , и другото http://m.cars.bg/carview.php?id=1876987

Редактирано от Plamen1892
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двете са красиви, но определено 1.8Т е по добрият избор. Това ме от последните ревизии на този мотор. Има тонове изписано по въпроса, седни и прочети и реши какво точно искаш.
2.4 е по скоро по мудна кола в сравнение с 1.8Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...