ronaldokuci Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 (Редактирано) Колеги, искам да си закупя ауди с5 354 коня автомат. Молбата ми е колегите, които карат този модел ауди да кажат своите впечатление. Много ще съм им благодарен Редактирано 29 Декември 2016 от ronaldokuci Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 В А6 Ц5 има двигател 4.2, но той е 300 коня. В S6 C5 се предлага единствено версията от 340 коня. И за двата има изписано доста. Последната тема с подборно описание е отпреди 2 дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Колегата явно търси мнение за Aуди S5/8T/,което е с 4.2 FSI V8 мотор 354 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ronaldokuci Публикувано 29 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=4497 както каза колегата tonko2.0T, точно този двигател... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 (Редактирано) 52 minutes ago, tonko2.0T said: Колегата явно търси мнение за Aуди S5/8T/,което е с 4.2 FSI V8 мотор 354 к.с. 3.0 TFSI няма ли в това купе, че се оглежда тоя туч 4.2? Редактирано 29 Декември 2016 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 Има.След спиране от производство на 4.2 FSI V8,3.0 TFSI V6 остава. Автоматичната кутия при шестака е S-tronic. 4.2 V8 мотора има брутален звук,евала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 От фейслифта е 3.0 TFSI, но там са сериозни цифри. S5-тиците преди фейса ги има за под 30к вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ronaldokuci Публикувано 29 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 (Редактирано) fifipaldi ти ли ще ми я купуваш, че да кометираш пари... написал съм просто и ясно какво ме интересува... Редактирано 29 Декември 2016 от ronaldokuci Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 Много гори (18-20 градско!) и не става за газова... Гори също и масло. Трупа нагар и performance-а се изпарява, а разхода скача още. Ако ти омалее и решиш да го засилваш, си вързан, защото е атмосферка. Огромни разходи за данъци и застраховки. Това са лошите неща. Хубавите са звука (осмак е все пак...), широкия работен диапазон, плавното разгръщане на мощността и куатрото. Ръчка и отива повече на тая кола, според мен. Типтроника го остави за чичовските А8мици, това е спортно купе. С-троник също е по-добър избор от Типтроник. Горното върви в комплект с 3.0тфси , който превъзхожда 4.2 по разход, динамика и възможност за тунинг (чипове, шайби....) Единствения плюс на осмака е звука... и цената. П.С. За да изпреваря очакваните коментари за вериги и обтегачи - при 4.2ФСИ са излекувани тези проблеми, от които плачат 4.2i . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 6 hours ago, ronaldokuci said: fifipaldi ти ли ще ми я купуваш, че да кометираш пари... написал съм просто и ясно какво ме интересува... Не с рогата бре. Като си масон, купуваш си 3.0TFSI. Доста по добър избор от тоя туч 4.2, ама цената е различна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
150hp Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 Фитиле, колегата пита точно за 4.2 Ти ли ще му го платиш, та го съветваш да не го гледа? Като не те кефи, не си го купувай. И въобще на кой му пука дали ти го харесваш или не? Има конкретно питане, за конкретна информация и колегата събира мнения и отзиви. Като няма кво да кажеш, ходи да се кланяш на тръца и да му помагаш да си завърти ремъците, че и затова не му стига силата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jass Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 Пичове, кво ви става? Да не сте преяли и препили S5-цата си е супер количка! Както много плюсове си има своите финансови недостатъци За смяна на стартер се сваля двигател и скоростна кутия примерно, но брадата и гребенчето важат с пълна сила при такъв тип автомобил! Весели празници! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dummkopf Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 Готина кола, една колежка има такава. Сестра й също. Мога да питам за инфо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 21 minutes ago, Jass said: Пичове, кво ви става? Да не сте преяли и препили S5-цата си е супер количка! Както много плюсове си има своите финансови недостатъци Това S5 не е баш S5, а е мелез между новото шаси и стария мотор. ВАГ групата имат и други такива мелези - примерно бензиновия Сеат Ексео е на шасито на А4/Б7, но с новия блок ЕА888. Наистина ми е любопитно какви са предимствата на мотора от 2002-ра пред мотора от 2008-ма.....и който продължава да се вгражда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 преди 40 минути, robobug написа: Наистина ми е любопитно какви са предимствата на мотора от 2002-ра пред мотора от 2008-ма.....и който продължава да се вгражда. FSI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 (Редактирано) Няма смисъл от подобен спор, ясно е какви са предимствата и недостатъците м/у двата мотора. Разликата в цената м/у S5 и S5 FL, в който се вгражда втория е близо двойна, както и възрастта им... Редактирано 30 Декември 2016 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 (Редактирано) 3 minutes ago, DStealth said: Разликата в цената м/у S5 и S5 FL, в който се вгражда втория е близо двойна, както и възрастта им... Абсолютно съм съгласен с теб, затова държах да уточня, ако парите не са проблем. При такова влизане с бутонките на питащия, се предполага, че парата е горе Пак казвам, че S4B8 е в същия ценови диапазон вече, около 30К . Вярно е, че купето е малко по различно, 5-цата е по гъзарска/престижна някакси. Нооо и S4 не е за пренебрегване, който знае какво е S4, ще оцени , че си масон Редактирано 30 Декември 2016 от Fitil4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 Доколкото помня, при S5/4.2 няма спортен диференциал. Появява се при S4/S5 с 3.0. А това е екстрата, която превръща красивото купе в спортно красиво купе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 преди 16 минути, 150hp написа: Извинявай, каза ли нещо? Каза, напълно обосновано да спреш да се прехласваш и облъчваш с допотопния архаичен туч в твоето купе и да гледаш по-реално на нещата ,вадейки си главата от пясъка! 3.0тфси с С-Троник си върви от началото на оборотомера и единствения плюс на тоя осмак е един звук,който и 3.0тфси ще извади с една скромна генерацийка......Факта ,че е по-слаб в разни дисциплини ,въпреки 21 коня повече от 3.0тфси изобщо не го коментирам. Относно ценовия диапазон ,аз лично избрах С4 Б8 ,защото не видях смисъл да набия още 10 000лв отгоре за да карам бутикова бангия със същите характеристики и еднакъв интериор...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 Аз също мисля, че Д2-ка с насадена голяма решетка е много шик....и ги има с 4.2 на газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 преди 5 минути, robobug написа: Доколкото помня, при S5/4.2 няма спортен диференциал. Появява се при S4/S5 с 3.0. А това е екстрата, която превръща красивото купе в спортно красиво купе. М да много,ама много приятна екстра е драйв селекта...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 (Редактирано) Преди 11 часа, ronaldokuci написа: fifipaldi ти ли ще ми я купуваш, че да кометираш пари... написал съм просто и ясно какво ме интересува... Къцка, прегорел си нещо. Не съм написал нищо лошо, като не искаш да се коментира - бегай на поляната, не тук. Сега обаче веднага мога да кажа, че си бек, който е чакал S5-тиците да паднат доста под 30к за да си вземе една и да е тарикат на село ;). EDIT: Иначе вчера написах малко подвеждащ пост, защото предположих, че гледа купета, а не Sportback. 3.0 TFSI се слага при S5 Sportback от самото начало. Аз самия гледах такива коли, но карам 99% градско и реших, че е по-добре да вися в задръстванията с 211 коня, отколкото с 333. Иначе има 2-3 в mobile.bg за около и под 40к вече и това още повече обезмисля покупката на 4.2. Ем получаваш много по-добър двигател ем много по-кола ;). Редактирано 30 Декември 2016 от fifipaldi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 Дано правиш разлика в цените за S5 и RS5, отделно поддръжка. Един пример - интервала за смяна на масло е 3 пъти по-къс при RS (препоръчително). И това ти е най-малкият проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trespasser Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 Реално автора няма да загуби ако купи 4.2. Винаги може да се разделят ако не се харесат. Скачай смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 30 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2016 Реално,автора се изгуби некъде в началото на първата страница Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване