Jump to content

Ауди С5


Recommended Posts

Колеги, искам да си закупя ауди с5 354 коня автомат. Молбата ми е колегите, които карат този модел ауди да кажат своите впечатление. Много ще съм им благодарен :) 

Редактирано от ronaldokuci
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В А6 Ц5 има двигател 4.2, но той е 300 коня. В S6 C5 се предлага единствено версията от 340 коня. И за двата има изписано доста. Последната тема с подборно описание е отпреди 2 дни.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

52 minutes ago, tonko2.0T said:

Колегата явно търси мнение за Aуди S5/8T/,което е с 4.2 FSI V8 мотор 354 к.с.

3.0 TFSI няма ли в това купе, че се оглежда тоя туч 4.2?

 

0869e5523455244.jpg e5bab2523455247.jpg 

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има.След спиране от производство на 4.2 FSI V8,3.0 TFSI V6 остава.

Автоматичната кутия при шестака е S-tronic.

4.2 V8 мотора има брутален звук,евала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

fifipaldi ти ли ще ми я купуваш, че да кометираш пари... написал съм просто и ясно какво ме интересува...

 

 

 

 

Редактирано от ronaldokuci
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много гори (18-20 градско!) и не става за газова...

Гори също и масло. Трупа нагар и performance-а се изпарява, а разхода скача още.

Ако ти омалее и решиш да го засилваш, си вързан, защото е атмосферка.

Огромни разходи за данъци и застраховки.

Това са лошите неща.

 

Хубавите са звука (осмак е все пак...), широкия работен диапазон, плавното разгръщане на мощността и куатрото.

Ръчка и отива повече на тая кола, според мен. Типтроника го остави за чичовските А8мици, това е спортно купе.

 

С-троник също е по-добър избор от Типтроник.

Горното върви в комплект с 3.0тфси , който превъзхожда 4.2 по разход, динамика и възможност за тунинг (чипове, шайби....)

Единствения плюс на осмака е звука... и цената.

 

П.С. За да изпреваря очакваните коментари за вериги и обтегачи - при 4.2ФСИ са излекувани тези проблеми, от които плачат 4.2i .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, ronaldokuci said:

fifipaldi ти ли ще ми я купуваш, че да кометираш пари... написал съм просто и ясно какво ме интересува...

 

 

 

 

Не с рогата бре.

 

Като си масон, купуваш си 3.0TFSI. Доста по добър избор от тоя туч 4.2, ама цената е различна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фитиле, колегата пита точно за 4.2 Ти ли ще му го платиш, та го съветваш да не го гледа? Като не те кефи, не си го купувай. И въобще на кой му пука дали ти го харесваш или не? Има конкретно питане, за конкретна информация и колегата събира мнения и отзиви. Като няма кво да кажеш, ходи да се кланяш на тръца и да му помагаш да си завърти ремъците, че и затова не му стига силата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, кво ви става? Да не сте преяли и препили :)

S5-цата си е супер количка! Както много плюсове си има своите финансови недостатъци ;)

За смяна на стартер се сваля двигател и скоростна кутия примерно, но брадата и гребенчето важат с пълна сила при такъв тип автомобил!

Весели празници!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 minutes ago, Jass said:

Пичове, кво ви става? Да не сте преяли и препили :)

S5-цата си е супер количка! Както много плюсове си има своите финансови недостатъци ;)

Това S5 не е баш S5, а е мелез между новото шаси и стария мотор.

ВАГ групата имат и други такива мелези - примерно бензиновия Сеат Ексео е на шасито на А4/Б7, но с новия блок ЕА888.

Наистина ми е любопитно какви са предимствата на мотора от 2002-ра пред мотора от 2008-ма.....и който продължава да се вгражда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, robobug написа:

Наистина ми е любопитно какви са предимствата на мотора от 2002-ра пред мотора от 2008-ма.....и който продължава да се вгражда.

FSI :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл от подобен спор, ясно е какви са предимствата и недостатъците м/у двата мотора. Разликата в цената м/у S5 и S5 FL, в който се вгражда втория е близо двойна, както и възрастта им...

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 minutes ago, DStealth said:

Разликата в цената м/у S5 и S5 FL, в който се вгражда втория е близо двойна, както и възрастта им...

Абсолютно съм съгласен с теб, затова държах да уточня, ако парите не са проблем. При такова влизане с бутонките на питащия, се предполага, че парата е горе :)

Пак казвам, че S4B8 е в същия ценови диапазон вече, около 30К . Вярно е, че купето е малко по различно, 5-цата е по гъзарска/престижна някакси. Нооо и S4 не е за пренебрегване, който знае какво е S4, ще оцени , че си масон :hilezh:

Редактирано от Fitil4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото помня, при S5/4.2 няма спортен диференциал. Появява се при S4/S5 с 3.0.

А това е екстрата, която превръща  красивото купе в спортно красиво купе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, 150hp написа:

 

Извинявай, каза ли нещо?

Каза,

напълно обосновано да спреш да се прехласваш и облъчваш с допотопния архаичен туч в твоето купе и да гледаш по-реално на нещата ,вадейки си главата от пясъка!

3.0тфси с С-Троник си върви от началото на оборотомера и единствения плюс на тоя осмак е един звук,който и 3.0тфси ще извади с една скромна генерацийка......Факта ,че е по-слаб в разни дисциплини ,въпреки 21 коня повече от 3.0тфси изобщо не го коментирам.

 

Относно ценовия диапазон ,аз лично избрах С4 Б8 ,защото не видях смисъл да набия още 10 000лв отгоре за да карам бутикова бангия със същите характеристики и еднакъв интериор......

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 5 минути, robobug написа:

Доколкото помня, при S5/4.2 няма спортен диференциал. Появява се при S4/S5 с 3.0.

А това е екстрата, която превръща  красивото купе в спортно красиво купе.

М да

много,ама много приятна екстра е драйв селекта......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, ronaldokuci написа:

fifipaldi ти ли ще ми я купуваш, че да кометираш пари... написал съм просто и ясно какво ме интересува...

Къцка, прегорел си нещо.

Не съм написал нищо лошо, като не искаш да се коментира - бегай на поляната, не тук.

Сега обаче веднага мога да кажа, че си бек, който е чакал S5-тиците да паднат доста под 30к за да си вземе една и да е тарикат на село ;).

 

EDIT: Иначе вчера написах малко подвеждащ пост, защото предположих, че гледа купета, а не Sportback.

3.0 TFSI се слага при S5 Sportback от самото начало.

Аз самия гледах такива коли, но карам 99% градско и реших, че е по-добре да вися в задръстванията с 211 коня, отколкото с 333.

Иначе има 2-3 в mobile.bg за около и под 40к вече и това още повече обезмисля покупката на 4.2.

Ем получаваш много по-добър двигател ем много по-кола ;).

Редактирано от fifipaldi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано правиш разлика в цените за S5 и RS5, отделно поддръжка. Един пример - интервала за смяна на масло е 3 пъти по-къс при RS (препоръчително). И това ти е най-малкият проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реално,автора се изгуби некъде в началото на първата страница:hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...