JoRRyy Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Здравейте. По автомобила са подменени доста неща. Бензинова помпа, филтър, почистени дюзи, свещи, бобини.. .. Сменен температурен датчик, датчик на разпределителния вал, горивен клапан на рейката. Но като е студена пали от 3-4 път. Първите няколко пъти върти все едно няма бензин, на 3 път припуква да запали и на 4 тия вече пали. От няколко дни започна да записва и следната грешка. Трия и след няколко км отново я записва и светва check. А самата грешка, какво показва? Предположения ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 3 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2017 Имаш проблем с датчика на разпределителния вал, или буксата му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borkata86 Публикувано 4 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 Трябва да се види газоразпределението дали всичко е на белези. Гледам че нямаш записана грешка за некой датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 4 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2017 Веригата на валовете,най -вероятно не си на белези Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doco Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 Здравейте, и аз имам подобен проблем. Разгледах доста теми и има доста изписано по това, но не успях да намеря точното решение. Колата е 1.8Т АЕБ 1996. ECU-то е BOSCH 0261203550/551. Преди около година колата започна да пали от 2-3 завъртане. Доста разглеждах ел,схеми , реле на помпа, предпазители и помпа и стигнах до озвода, че ECU не подава управляващ сигнал към релето на помпата (минус), когато се завърти ключа на контакт. Напрежение идва, чак след като почне да върти на стартер. Сега някой ще каже " Амо то така трябва да бъде" . Не съм сигурен дали е така понеже, преди това мога да се закълна че чувах бензиновата помпа да заработва за няколко секунди, когато дам ключа на контакт. Ето и нещо в подкрепа на това което казвам " the ecu is what sends the signal to the fuel pump relay, which then sends power to the fuse (#28 for my car) then to the pump itself. i hope you were testing it with either the fuse jumped or the car on, because when you turn the key on but without the engine started the fuel pump primes for about 2 seconds and shuts off. there will not be constant power to the fuel pump unless the engine is running. i dont know how different the S4s are so this mаy not even be applicable, but this is true for the A4s. " Та човека казва че при А4-ките помпата се включва за 2 секунди отначало да подкачи и после спира. Та при мен, го няма това първоначално включване. Не съм мерил налягането в рейката, със сигурност няма да е 3 бара, тя и заради това може би не пали и им трябва малко време докато направи налягане помпата и запали колата. Сега някой ще каже ама сложи си един клапан след помпата и да не ти връща горивото и си ти. Бих го направил, но първо искам да разбера как точно трябва да работи системата! Ако наистина помпата трябва да се вкл. за 2-3 секунди, то смятам това е проблема при мен и нещо казва на компютъра да не пуска гориво. Колата не изкарва никакви грешки, единственото че трябва да завъртя 2-3 пъти за да запаля ( ако не е работила известно време), ако е работила загася и запаля след 5-10 мин няма пробле, пали от 1-вия път. Ама ясно е че губи налягането. Пробвал съм да разкача температурния датчик (който е зад двигателя) пак така мерих го 2.09кОМ. Прегледал съм вакуум маркучетата около всмукателния колектор - наред изглеждат....има един два които ме съмняват, но като цяло колата върви не прекъсва и на газ/бензин.... не съм забелязъл някакви проблеми. Сега въпроса е дали това което казвам с 2сек. вкл. на помпата е вярно или не е така? Ако е вярно какво може да спира компа от подаване на команда към релето на помпата? Ще помоля някой ако може да го тества на собствения си автомобил и да каже дали е така? Ако ли пък се заблуждавам тогава какво да гледам, клапана на бензиновата рейка и вакуум маркучите или бензиновата помпа? Ще се радвам някой да изкаже мнение, че аз 4-5 месеца я карам разглобена и само си губя времето а резултат нула. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 Моя тръц подава захранване към помпата, чак когато стартера завърти.И аз съм с помпа пътник и понякога се налага да въртя втори път за да запаля.Когато резервоара е пълен на 70-100%, тогава почти нямам проблем.И аз не съм мерил налягането в рейката.Става въпрос за Б6 с мотор avj. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 И моята помпа цвили доста, но я чувам още при завъртане на ключа за кратко и после след запалване продължава да свири гадно! Някакви идеи за афтърмаркет помпи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 2 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2017 Същия проблем се реши след смяна на датчика на коляновият вал. Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 3 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2017 Ако е той, набива грешка и се хваща веднага. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doco Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Реших си проблема.... Първо тия неща където съм ги писал по-горе за помпи 2сек и т.н са пълни глупости. Тази кола помпата заработва в момента когато започнете да въртите на стартер.Значи, след като бях писал тук, слагах добавки за инжектори, четох по форумите за датчици и какви ли не простотии и накрая прочетох, пак тука във форума едно момче беше написало " От чичо си знам, че една кола за да не пали или бензин или ток няма". Тогава почнах да мисля, ( междувременно проблема се задълбочи, взех да паля от 3-4ти път) понеже колата е на газ и на газ съм я пробвал аварийно пали веднага и върви, на бензин не може, си викам или помпа или инжектори, защото свещите на газ си работят, значи не е от ток. Ходих, взех една помпа втора ръка и викам ще я сменям. Извадих моята от резервоара и какво да видя, има един пластмасов маркуч който свързва самата помпа със основния маркуч, който вече отива напред към двигателя. Тоя маркуч с течение на времето е остарял и пластмасата се е втвърдила и там на едно място където е стоял прегънат се е пропукал и от там тече, това обаче няма как да го видиш докато не извадиш цялата помпа. Сложих направо другата помпа, защото беше нагласена с маркуч с кабели, всичко както трябва. Сега колата си пали, държи налягане няма проблем. Между другото, с новата (стара) помпа инжекторите ми са по шумни, обръщам на газ колата мърка, на бензин съвсем малко по шумна е. Едно по силно тракане чувам от колкото на газ. Ще покарам, то ще се разбере :). Успех на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rosennikolaev Публикувано 12 Март 2021 Доклад Share Публикувано 12 Март 2021 Здравей може ли да те питам само при първото палене ли го правеше това студена когато е.А прави ли го когато си я карал и я загасиш и веднага опиташ.При мен 1.8т при първото палене само студена така от 3.4.5 път го прави и ни работи хубава вдига сваля оборотите и когато загрее си пали но има едно трептене докато работи на волана се усеща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doco Публикувано 10 Септември 2022 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2022 това с паленето е голяма болка при тези аудита, особено когато има и газ. Аз все още боря проблеми , но съм забелязал че покарам ли на бензин повечко и колата започва да пали по-добре. В случая за тресенето на волана играене на обороти може да е от 100 неща, Гумички на инжекторите и да влиза въздух от там ( не измерен от дебитомера), дросел клапа-адаптация хубаво е да се изчистят вътре пътеките на потенциометъра от графитните прашинки (това съм го правил и има резултат), Дебитомер също - почистване, скъсани вакуум маркучета, картерна вентилация, свещи, комутатор и т.н ....Най-напред диагностика с VCDS от човек където разбира и той ще каже какво трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doco Публикувано 27 Април 2023 Доклад Share Публикувано 27 Април 2023 Има - 2-3 подобни теми с трудното палене на 1.8Т/ 1.8 . През годините, минах през всичко, какво ли не изчетох какво ли не правих, докато накрая проблема се реши по случайност. То като гледам и циганите вече не карат такива коли, ама все пак да напиша. Значи тез глупости, датчици на колянов вал, на температура на вода, на въздух...бензинови помпи, релета, Knok sensor, дебитомери, бензинови рейки - всичко съм сменял нито от едно не се оправи. Докато накрая не смених ламбда сондата. Тя също е консуматив и се сменя на определени километри ( зададени от производителя). Моята ламбда естествено оригинална бош от както колата е създадена на 500 000км и на ВАГ-Ком даваше някакви що-годе добри данни и не съм имал проблеми някакви или грешки с нея. Ходих при Сумиста - той вика много ти харчи, че аз викам колко да харчи нормално 8-9 бензин / 10 газ. Почнах аз да чета и видях, че от бош им дават 160-250хил км. Викам ще я сменям ( там имах доста проблеми) ама смених я. Колата започна да пали чатмак, не дава да я пипнеш. За да потвърдя върнах старата - колата пак взе да прави същите номера. Така че, ясна е работата. Естествено наистина и свещи и кабели трябва да са ти като хората, обаче за паленето съм доста пъти се уверих, че е ламбдата! Разхода ми стана 7 на извънградско с каране 120-140 на магистрала. В градско не съм я гледал, но наистина се усеща разликата и си заслужава инвестицията в нова ламбда! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ven777 Публикувано 21 Юни 2023 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2023 (Редактирано) @doco Привет... Аз съм с 1.8T BFB. Също минах през нови свещи, бобини, дебитомер, температурен датчик, горивен филтър, бензинова помпа... Проблема с паленето остана. Не по 3-4 пъти, но задържа доста преди да запали. Никога не е било това. Никога за над 200К (при мен само). Отделно от това, след като запали, прекъсва докато е студен мотора. Вибрира. Усеща се освен на вървене на ниските обороти и в самият скоростен лост, треперене, вибрация. Както обикновено, след достигане на 90 градуса оправя и изчиства. Лоста не трепери, спокойна работа на двигателя! Но само привидно, докато не я настъпиш и тестваш на големи скорости. Ако я настъпваш на магистрала, няма мощност. На равно е ОК. Но в наклон няма мощност товари се, няма сила, което никога не е било да умира така. Някои от симптомите имал ли си?! Щото се чудя, какво следващо да предприема и вероятно ламбда сондата да е това следващо. Колата ми е на 400К все пак (трябва да са 100% реални). Мои са 200К. Карам я от края на 2016-та. Да кажа, че е връзвана 3-4 пъти и диагностиката не дава нищо. Само в 1-ва 2-ра свещ (цилиндъри), набиваше грешка до едно време, между смените на горните неща. Но после и това изчезна. Та направо съм потънал в размисли и нерви... 😕 Редактирано 22 Юни 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 21 Юни 2023 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2023 Можеш като за начало да занулиш трим-овете. Ако на следващия ден всичко е наред, а в последствие се влоши ( в следващите дни), сменяй сондата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doco Публикувано 13 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2023 @Ven777 Имаш ли газ? Аз имах подобен проблем докато е студена прекъсване, не държи обороти, даже все едно направо да угасне, като направи 90 градуса и нормална кола. И това дълго време се проточи, мислех си че са инжектори - смених ги, за кратко като че ли се оправи и после пак същата работа..... и какви ли не теории не ми идваха в главата. 2-3 години се влачех така докато проблема не взе да се утежнява, примерно на завой или на наклон (надолу) колата взе да изгасва. Гасне все едно си им отрязел кабелите - а грешка не ми дава никаква. Пак по случайност - Тогава гледах един пич пуснал в ютуб как се прави профилактика на изпарител БРЦ и показа едно важно нещо: вади маркуча на изпарителя от колекторните тръби (там трябва да е вакуум, тънко маркуче) и го потапя във вода и ако ти е здрава мембраната на изпарителя, не трябва да излиза и капка газ през това маркуче, при мене бълваше като да захранва ракета. Изпарител брц сложен 2015 и от тогава не беше пипан до 2022. Оправих го имах ремонтен комплект, хванах изчистих си всичко до блясък и колата заспа. А то какво се случва караш на газ и да речем прехвърляш на бензин и викаш прекъсва не работи като хората, а то през изпарителя и това вакуум маркуче ти вкарва някаква газ (малко количество) отгорната страна на клапаните и от там познай, един клапан отваря то се просмуква смесва се с бенз, от там се бърка и центровка и горене и бог знае какво. Дори да си спрял газта има определено количество газ в тръбите от бутилката до изпарителя да кажем 2 метра тръбички, уж са тънки и не е кой знае какво ама това докато се изтече/изпари при мене минаваха 2-3 дена да я карам на бензин , че чак тогава да я усетя че по-добре върви. Та според мен с тия изпарители трябва да се преглеждат на 1,5-2 години и да им се прави една профилактика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbran Публикувано 26 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2023 (Редактирано) Колеги, Ауди А6 1.8 Т на бензин и газ - тази сутрин не ще да пали. Върти но няма наченки да запали. Пробвах принудително запалване на газ със задържане на бутона но пак не ще. Къде да търся проблем. Явно е електрически Редактирано 26 Септември 2023 от djbran Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 26 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2023 Закачи я и виж какви грешки е записала. От датчик на колянов вал спира да пали без никакви предварителни симптоми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbran Публикувано 26 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2023 От начало даде тези грешки, след като ги изтрих никакви грешки не вади. Върти и не пали. Да не би нещо свързано с компютъра на газовото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 27 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2023 Виж температурният датчик какви показания дава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milen1110 Публикувано 27 Септември 2023 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2023 Според емн проблема е в горивната система. Аз имах следните проблеми: 1. Палеше трудно, от 3 - 4 път. Беше спукан маркуча, който е от бензиновата помпа до капака на кошницата. Смених го и се оправи. 2. След време не искаше въобще да запали. Беше се скъсал напълно същия маркуч. 3. В последно време пак започна да пали трудно, от 2 - 3 път. Смених бензиновата помпа с нова, никакъв резултат. Според мен пада нялягането на горивото в системата и докато нагнети гориво не иска да запали. Затова в неделя сложих един възвратен клапан преди горивния филтър, за да задържа горивото в нея. За сега е добре и пали от първия път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ven777 Публикувано 23 Октомври 2023 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2023 (Редактирано) На 13.09.2023 г. at 18:55, doco написа: @Ven777 Имаш ли газ? Привет, няма да цитирам целият текст, само началото. При мен е същата работа. Прекъсва, мъчи се, аха да угасне. Сутрин й подавам газ, да я държа над 1200 оборота, докато загрее. След 90 градуса става часовник. Но при товар, на усилие примерно на висока предавка, на 3-та, особено на 4-та и 5-та предавка на 2400 оборота губи пак мощност, дори загряла, претриса. След 2700-2800 върви. Но нещо не е това, което беше. За наклона, на голям наклон, не ще да пали. Това го имах веднъж. Изравних я и запали. Но в движение и завой още не го е показала до такава степен, че да угасне. Да, имам газ Landi Renzo. Гарнитурата на изпарителя я сменявах преди над 2 години (но не в Landi, може да си остави ръцете този, не знам), но допускам, че може да е целият изпарител за смяна вече, щото газовата е от 11/2016 година. А напоследък, покрай проблема с прекъсването, усещам миризма на газ в двигателния отсег и някакво съскане на моменти след гасене на двигателя. Възможно е да има изтичане и пробив някъде. Откъде, ако не от изпарителя... Но от друга страна, правих диагностика на газовата система в Landi само преди месец, заради описания горе проблем и там никъде не се спряха на подобна вероятност. Какво ли не тества и обмисля по цялата горивна система и какви ли не вероятности разглеждахме. Като компетенции и работа са много в час и целият процес на подаване, горене, кислород, газове и т.н. им е понятен... Но... Но изобщо не сме коментирали подобен проблем и изпарителя и вакуум маркуч като причинител. А всичко, което казваш е много правдоподобно и логично. Аз последно си смених щекерите на бобините, че бяха напукани и оголени. Резултат никакъв, но поне са нови вече и те. :)) Определено проблема се задълбочава, особено с падането на температурите... Освен ще ида да задействам смяна на изпарител и въпросните газ канали. Редактирано 23 Октомври 2023 от Ven777 уточнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tino Публикувано 2 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2023 (Редактирано) Здравейте колеги! Може ли за мнение, дали горивната помпа трябва да държи налягане по тръбите след като спре? И аз имам проблем с палене след престой - трябва да завърти 10-15 пъти за да запали, но после няма проблеми. Ходих на майстор, каза ми че помпата е за смяна - дадох 400лв за помпа и смяна, но пак трудно пали след престой. Купих си манометър, и забелязвам че веднага след като спра помпата, налягането спада на нула, и даже горивото се връща обратно в резервоара. Нормално ли е това, или да правя рекламация? Ето клипче на моя тест: Благодаря предварително за вниманието! Редактирано 2 Ноември 2023 от tino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ради-1 Публикувано 2 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2023 При мен друга марка, но идентичен двигател, след гасене налягането падна до 2.7 бара. После няколко минути си остана така. След около 12 часа налягането беше около 1.барПс - при вас също ли педала на газта не е активен докато върти стартера и след като запали, но мени оборотите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tino Публикувано 2 Ноември 2023 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2023 Здравейте колега, Има ли налягане, значи не изтича горивото обратно в резервоара. А при мен, се вижда от пробката как се стича обратно в резервоара. Съответно при палене, е необходимо известно време за да стигне горивото до двигателя. Не мога да разбера какво питаш за педала, аз обикновено не го натискам като паля, но не съм забелязал да е различен докато върви стартера. Обороти не ми мени, веднъж като запали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване