Jump to content

Закупуване на автомобил от чужбина на собствен ход - Германия или Австрия


Recommended Posts

Има няколко причини:

- основната е, че колата остава на малко километри и то доказани от дилъра - това води до много по-висока продажна цена или до по-добри условия при обратно изкупуване.

- не всички искат да сипват маслото, което предлага дилъра;

- разликата къде се обслужва може да е доста по-голяма;

- реално се получава и удължаване на гаранцията :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Много се филмираш ве Паси, това се прави в 90 % от случаите, когато колата е служебна и лизингова. Тогава автоматично колата се връща в представителството поне на 100к, следователно въпросния дилър НЯМА интерес към точно този курник  (щото политиката е да се продават употребявани коли до 100к ). 

Следователно шанса да ти се случи да купиш нещо подобно от  официалния търговец клони към 0  сешлисе. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спестяваш не само 200-300лв на смяна на масло ами и после кола на 350 000км я продаваш на доста дебели пари на някоя шматка която си мисли, че историята при вносителя е страшна работа.

преди 5 минути, Един_Луд написа:

спестя 200-300

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Passi написа:

после кола на 350 000км я продаваш на доста дебели пари на някоя шматка която си мисли, че историята при вносителя е страшна работа.

Нали ти е ясно, че за това в Германия може да лежиш. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за 350хил сменяш само масло и филтри при кварталния можач, нали :lol: Или викаш и всичко останало, без дилъра да е забелязал, с оригинални части и с гаранция :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как ще ги върнеш тия километри като Мерца записва километраж дори на дръжката на вратата?? Никога не можеш да го върнеш на 100% винаги ще има разлика в колиметрите на различните записани места 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 10 минути, martinich написа:

В България 90% от новите автомобили са служебни. В Германия ти кажи как е.

Така е и тук, особено дебелите коли за бУгарски масонЬе 
Те ви ена подходяща ,  лошото е че сервизната история е пълна :hilezh:

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/audi-a8-4-2-tdi-dpf-quattro-1-hand-tv-keyless/588497409-216-2512

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 minutes ago, Misho 82 said:

И как ще ги върнеш тия километри като Мерца записва километраж дори на дръжката на вратата?? Никога не можеш да го върнеш на 100% винаги ще има разлика в колиметрите на различните записани места 

 

Да, ама при Аудитата не е така. Нищо не ти пречи да си купиш един кабел за 20 долара и да си връщаш километрите по малко преди всяко обслужване. Така колата си остава с перфектна история, но с върнат километраж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Azrael написа:

Само не ми е ясно,защо е с автоматична трансмисия.Или е част от МТМ тунинга,или е преправяна колата.

Серийно е с ръчна кутия от Гетраг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Passi said:

Спестяваш не само 200-300лв на смяна на масло ами и после кола на 350 000км я продаваш на доста дебели пари на някоя шматка която си мисли, че историята при вносителя е страшна работа.

 

От досегът ми с над 100 коли купени нови от БГ, като 10 от тях лично мои не съм виждал, чувал някой да прави подобни схеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги :) задълбахте много в "схемите" за километри :) Ясно е, че ще си караме стари коли. Все пак досега карах кола от Италия, на метан, според някои това означаваше не 167к, както я взех по обявата, а поне 3-400 к :) Беше максимално неподдържана и се наложи да я "лекуваме" :) Така че, километрите съм ги преглътнал още с 1вия ми автомобил. Проверих и настина RS4 B7 2006-8 е само ръчна скоростна, което значи, че нещо не е наред - колата е А4 и само тунингована или сменяна скоростната заради проблеми. Вие на какво мнение сте? Относно другите автомобили не казахте нищо :)) 

Редактирано от Azrael
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Raino написа:

От досегът ми с над 100 коли купени нови от БГ, като 10 от тях лично мои не съм виждал, чувал някой да прави подобни схеми.

Стига бе човек.

Шегуваш Се нали?

Явлението е МАСОВО!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Misho 82 написа:

И как ще ги върнеш тия километри като Мерца записва километраж дори на дръжката на вратата?? Никога не можеш да го върнеш на 100% винаги ще има разлика в колиметрите на различните записани места 

На 100% се променят на всякъде, ръчни, крачни, ключове и т.н.

 

Преди 3 часа, CVT написа:

 

Нищо не ти пречи да си купиш един кабел за 20 долара и да си връщаш километрите по малко преди всяко обслужване. 

Ако говориш за автомобили до 2004 кабела и под 20лева ,но нагоре нещата не стават точно така Дори има модификации за Ауди говоря, който не можеш да направиш коректна промяна особено при микронас 2007 2009 10 година.

 

преди 24 минути, Ц Е Ц О написа:

Стига бе човек.

Шегуваш Се нали?

Явлението е МАСОВО!

На 100% масово

А за Германия и километрите на фона на количеството автомобили, което се предлага бих казал ,че все още си е прецедент, връщането на километражи.

Дори  и биха казал, че от 10 коли на 9 може да се потвърди на 100% пробега, дори и с над 10 годишна възраст.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За по-новите ВАГ изплозват това и всички ключари които се занимават с въртене го имат: http://www.obd2tool.com/goods-5182-2016+FVDI+2+ABRITES+Commander+For+VAG+VW+Audi+Seat+Skoda+V240+with+Free+Software.html

 

Фирмата е българска гордост. :)

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си купувал 2 коли от Германия и 2 от холандия. Бяха си на реалните км според мен. Нямаше изненади.

Освен, че се убедих, че в техните сервизи са същите мърлячи като тук. И то за сервизи с немци - проверено и даже съм ги видял лично.

 

Обаче все пак си струва по няколко причини - слагат истински части, в общи линии сменят като се наложи, нафтата е истинска, пътищата са хубави и амортизацията е по-малка, също и карат на по-големи разстояния, пак по-малка амортизация.

В българия рядко да намериш всичко това.

Но ако си намериш добра тук, не трябва да се изпуска. Аз преди да ида там търсех тук, но не намерих читава. Ако бях намерил щях да я взема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 6 минути, CVT написа:

За по-новите ВАГ изплозват това и всички ключари които се занимават с въртене го имат: http://www.obd2tool.com/goods-5182-2016+FVDI+2+ABRITES+Commander+For+VAG+VW+Audi+Seat+Skoda+V240+with+Free+Software.html

 

Фирмата е българска гордост. :)

 

 

Да, но струва 50 000к лева пакета, тоя китаец покрива-нищо.

И сега не мисля да обяснявам, колко е български продукта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Ц Е Ц О said:

Стига бе човек.

Шегуваш Се нали?

Явлението е МАСОВО!

Знаеш, говорили сме си, че в Германия сме хващали такива неща, но в БГ наистина не съм.

2 hours ago, Ц Е Ц О said:

Стига бе човек.

Шегуваш Се нали?

Явлението е МАСОВО!

Знаеш, говорили сме си, че в Германия сме хващали такива неща, но в БГ наистина не съм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Iven said:

Да, но струва 50 000к лева пакета, тоя китаец покрива-нищо.

И сега не мисля да обяснявам, колко е български продукта.

 

Къв китаец и кви 50 хил. лева??? Фирмата производител е българска и се намира на бул. Черни Връх в София: http://www.abrites.com/contact-us

 

Продукта за който става дума струва 900 Евро и е с репутация на един от най-добрите в света: http://shop.abrites.com/index.php?route=product/product&product_id=53

 

Обаче имат и програма за годишен лиценз, който е по-евтин. Познавам двама ключари в София които имат годишен лиценз и въртят километри за 30 лв.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама много обичаш да си пишеш ей така.

Провери колко им струва екипировката и не ми подавай , някви линкове, купи и го бачкай с него с най-добрия продукт.

Купи го това и ела да ми врътнеш километража с това утре на една А3 8P става ли?

Ако го направиш с това Avdi, без да дава rom error в имото, таблото, еку, без да дърпа акумулатора и да заспива длед 5 мин. Искам и корекция в Дсг-то НЕ ресет.

Ако го направиш с това ти осребрявам инвестицията.

И да на тия копирачи, фулл пакета е 50к леа.

Имаха и промо на някой неща в пакет 9к лева до 25 12  2016.

Не става само с чете У интернета.

Хайде със здраве и не ми обяснявай точно на мен, къде и как и с какво.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако мислиш че е трудно да се върне километраж на А3 8P, мога само да ти кажа че проявяваш детска наивност.

 

Аз обаче не се занимавам с това (имам си доста по-пристижна професия), но ако искаш мога да ти изпратя на лично координатите на професионалист в София който ще ти го върне. Преди малко говорих с него и каза че може да го направи за 50 лв. Става дума за точно това което си описал по-горе.

 

И не те съветвам с него да се хващаш на бас за 900 Евро че няма да може да го направи! :hilezh:

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера имах нужда да проверя за корекция на една Октавия от 480к на 180к и цената да се коригира,а не нулира,защото разликата е голяма,навсякъде ,където може да се прочете варира между 300-500лв в зависимост от човека и дали го праща някой!

 

колега @Iven моля да не спорите/отговаряте на колегата 

@CVT случая е хроничен-човека не приема чуждо мнение и никога не пада по гръб ,все едно говориш със стена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...