Jump to content

Какви са разликите между два вида Castrol?


Recommended Posts

1 hour ago, batiaro said:

То 100% гаранция няма никъде,ама поне от официалния представител може да се предположи,че е оригинално.И официалния представител разполага с информационния лист за безопасност на маслото,в който задължително пише в кой завод на производителя е произведена партидата която продават.Съдържа и технически данни,като например в какви проценти и какви съставки са използвани в маслото.

Аз досега не съм виждал такъв лист (не съм се и интересувал), но във форума, който цитира, хората намират най-големи разлики в качеството на различните партиди при Мобил. До степен, че се чудят дали е менте.... За разлика от Мобил1, който няма значение дали е за Америка или Европа....да не говорим за отделни държави.

Шела е супер (за цената) си масло, но по бензиностанциите е прекалено скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 191
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

По-скъп е Шел-а в бензиностанциите, но е някаква гаранция, че не е менте. Както писах някъде нагоре в темата всичките си коли карам само с Шел 5w40 от много години и го сменям на 12 000км, така че за този пробег не е скъпо си мисля. Двигателите отвътре са чисти, тихо работят и за този пробег доливам максимум 1 литър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18/05/2017 at 7:21, robobug написа:

Просто питам каква ти е целта. 

Ако ти е интересно дали ще го счупиш с мобил - давай.

 

На една от колите вече имам 90 000км. пробег само с въпросния Мобил 5w40 и още не е счупила нищо :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, за моя passat 2.0 FSI, спецификация vw 504.00, кои са добри масла. В момента съм с Fuchs titan GT 1 PRO C 3. Мотора е леко шумен. С оригинално vw масло 5w30 двигателя работеше по-мазно, но пък и тази цена от около 90 лв за 5 л. е подозрителна. Та въпроса ми е кои са качествени масла и от къде ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 18.05.2017 г. at 21:39, robobug написа:

Аз досега не съм виждал такъв лист (не съм се и интересувал), но във форума, който цитира, хората намират най-големи разлики в качеството на различните партиди при Мобил. До степен, че се чудят дали е менте.... За разлика от Мобил1, който няма значение дали е за Америка или Европа....да не говорим за отделни държави.

Шела е супер (за цената) си масло, но по бензиностанциите е прекалено скъпо.

Трябва да имат такъв лист.Вътре пише какви мерки за безопасност трябва да се спазват и кои от съставките са вредни.Такива работи.А за Мобила не знам,не го ползвам от много години.Навремето слагах чешки мисля беше,доволен бях,обаче 2008 г,патих с един турски Мобил и повече тая марка не.Мобил 1 казват,че е по-добре от обикновения,но не смятам да се убеждавам лично.Много заводи имат,по целия свят и колкото и да са стриктни трудно се контролира такова количество.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 4 months later...

Някой да даде съвет има ли проблем ако BFB-то лятото го карам с 5в30 Кастрол Edge, за зимата ясно, но някъде четох, че над 30 градуса външна температура не било добре да се кара с 5в30 а с 5в40, правих промивка преди да налея това 5в30 и честно казано не ми се занимава всяка есен с промивки да минавам от единия на другия вискозитет. Или директно да го нафраскам с 0в40 и да мирясвам с тия масла, хем за зимата да съм спокоен хем за лятото???????????????

0в40 удачен вариант ли е за зимните студове и за летните жеги? За Кастрол говорим. Това за кола на 195к.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Yacco-то са хубави масла, но трябва да се съобразиш със сппецификациите на даденото масло относно нормите за твоя двигател

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипвай 5в40 през цялата година и нямаш грижи.

 

Не че 0в40 е лошо. Просто тея 20 лева разлика може да ги дадеш за пет бири и кило свинско и да останеш по-доволен. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12/22/2017 at 22:19, Audi_FeN_1 написа:

Цитиране на предходно мнение!

За бирите принципно си прав.

Някой знае ли дали това твърдение е вярно че 5в30 идва рядко за лятото и да не би аеропланя да събере стрелките това ме е страх най-вече. А пък 5в40 му идва гъсто за зимата, пък не ми се сменя в зависимост от сезона и вискозитета на маслото и с тая цел исках едно "Универсално" масло , като 0в40 или пък не е добре за 12 годишна кола това масло? Давайте идей, че наближава да сменям катранЯ да знам какво да правя.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти наясно ли си какво значат тея числа?

 

5 е студен вискозитет, 30 или 40 е при загрял двигател.

 

Т.е. 5в30 и 5в40 са еднакво гъсти при студен мотор. Разликата е при загрят, в30 е по-рядко тогава от в40.

 

А пък при загрял двигател 0в40 и 5в40 също са с еднакъв вискозитет.

Единственото предимство на 0в40 пред 5в40 се проявява под -35 градуса, където е малко по-течливо. Кога си виждал такива температури в България?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм наясно с цифрите и точно затова питам за 0в40 понеже покрива от минус 35 до +40. Тук при мен зимата пада до -23-24 вярно за два три дни но все пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно, че не ми се занимава, а пък да смеся по 2 кила това да не е боб и кисело зеле? Нали ще се пресекат?

Аиде умните глави да кажат мога ли да си прецакам Премиума :hilezh:, ако зима и лете го карам само и единствено с 0в40? че тва 5в40 идва гъсто за зимата а 5в30 идва тънко за лятото? Само това искам да знам.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

Нищо не се пресича, все е масло. И 10в60 и 5в40 да смесиш пак нищо няма да стане.

Тея промивки не знам кой ти ги е казал да ги правиш, ама много те е излъгал. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Passi said:

Да това е застройка и ще се пресече.

С такива коментариЙ не си полезен, смеси ги за твоята кола както искаш, аз няма как да го направя това при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Audi_FeN_1 said:

:hilezh:

Нищо не се пресича, все е масло. И 10в60 и 5в40 да смесиш пак нищо няма да стане.

Тея промивки не знам кой ти ги е казал да ги правиш, ама много те е излъгал. :lol:

Е как кой ве???????????????? Тук във форума четох, че ако се сменя вискозитет от дебело към тънко масло се прави промивка, сваляне на картер, почистване и т.н., наеш колко се изръсих на майсторягата за тази процедура?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема такива работи.

Аз на алфата (нали са мнооого чупливи талянките) съм карал и с 10в60 и с 5в40 и с 10в40 , никакви промивки не съм правил и нищо и няма на колата.

 

На аудито ми 1.8и също съм карал с 5в40, 10в40, 15в40, все тая, пак нищо му няма, вече 15 години го караме без грижи и без разход на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай ако искаш Алфите барем в тая тема да не ги споменаваме, знам че са здрави.

Никой не ми отговори за сега на въпроса: Мога ли да прецакам нещо по мотора, турбо или друго ако и зима  и лете го карам с 0в40, вместо зимата с едно, лятото с друго? Предвид, че е стар двигател и да не вземе пък да текне като лейка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налей му квот искаш ве,Бах тоо изпърдел премиум. Поне като крякне ще си сигурен че не е от маслото.:hilezh:

Дъч бой ти е казАл основното,избора е твой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, moto_fan said:

Налей му квот искаш ве,Бах тоо изпърдел премиум.

Малко кръчмарска работа каеш,а? Аз пак ш му налея квот искам, въпроса беше за компетентно мнение..................от някой.

Твоя премиум Изпърдел ле е????????????????????

8 minutes ago, tonko2.0T said:

Голямо пожелание му отправи,няма що.:hilezh:

Явно от опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глей ся, ако си обективен ще разбереш че съм прав,а ти се държиш като ощипана мома.

Колко точно коНпетентно мнение търсиш, при положение че караш некъв сток мотор, който може да се кара с 90%от маслата на пазара без да гледаш вискозитет при смяна на 10к :nixweiss:

Аз премиум неам, щот им казвам навеси или кошове и не още не са изпърделЕ, ма когато се случи просто ще ги оправя и няма да се чудя "ма що така ":flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...