Jump to content

избор между 2 автомобила


Recommended Posts

Колко леко, при 160км/ч ти трябват ~65кс от 110 пикови :)

Edit: Само за протокола при 3000рпм-а и пълна газ генерира под 100кс

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коли 75 коня си карат със 170, така, че 110-115 коня са достатъчни за да караш с 200.

Иначе за икономията си има значение въртящия момент и оборотите. 

Но по принцип 1.9  101/105 коня също би трябвало да дава подобни икономии, не знам, не съм пробвал, но там горивната система е различна. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

24 minutes ago, DStealth said:

Явно VAG сериозно са изостанали последните 15 години при дизелите, щом 1.9тди гори 6.5 при 200, а аз на последната им генерация CR 1.6тди 105кс до Бургас постигам 12.5...при 170-180 според спусканията...

 

Специално обръщам внимание на @PESHO OT MARS да го прочете това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, SpeedyMan написа:

Коли 75 коня си карат със 170, така, че 110-115 коня са достатъчни за да караш с 200.

При спускане и по километраж - да :zustimm: 

Едит: Даже се чудя, защо Ауди не са вписали каталожна над 200км/ч за AFN-a със 110кс максимална, ами само 195 :nixweiss:

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то тва е субективно, те и по-малко коне пишат.  + тва и километража може да показва различно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо няма кола дето няма нужда от поддръжка с години. Демвк няма как да не пипаш нищо. Особено 2ра ръка. Я подгревни свещи, я калибровка на помпа я нещо.

Второ на 3000 таман излиза от максималния въртящ момент. Разликата между ускорява, изпбщо не ускорява(над 180 190) и едвам се помества е голяма.

Да достатъчен е за нормално предвижване, ама да обясняваш как му било добре на 160 ... И аз съм карал АФН и знам как на 140 на 5та е към 3000 та нагоре си е мъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, robobug said:

 

Специално обръщам внимание на @PESHO OT MARS да го прочете това.

 

Не схванах на какво да обърна внимание? На циклофреничните пристъпи на Йофчо ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, HEPBAKA said:

Първо няма кола дето няма нужда от поддръжка с години. Демвк няма как да не пипаш нищо. Особено 2ра ръка. Я подгревни свещи, я калибровка на помпа я нещо.

Второ на 3000 таман излиза от максималния въртящ момент. Разликата между ускорява, изпбщо не ускорява(над 180 190) и едвам се помества е голяма.

Да достатъчен е за нормално предвижване, ама да обясняваш как му било добре на 160 ... И аз съм карал АФН и знам как на 140 на 5та е към 3000 та нагоре си е мъка.

Гледай ся баце. Точно се връщам - ходих да обядвам в Поморие с жената, домочадието, два детски велосипеда в багажника и се върнах. Каране между 150 и 180 и ми излезе 42 лв. нафта. Цената на нафтата 1.97 лв. 202 км.в посока.

То може и да е излезнал от макс. въртящ момент, но сигурно кривата му  не пада като на форсирана бензинова атмосферка. 

От 140 нагоре като го настъпя предницата се изправя поне с 3-4 см., не може сигурно да се сравнява с тия коли дето си ги написал в подписа си на ускорение, но го има и то е ОК. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Аз се чудя защо ги правят по 200, че и 300 коня дизелите, като 100 коня и 4 цилиндъра са повече от достатъчни за скоростно кръстосване на магистралата при оптимален разход. :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре ся много добре знаете. 

Мисля, че това е дъвкано в тоя форум. Имаше матодика как да си изчислиш теоретично максималната скорост на колата в зависимост от мощността, челната повърхност, челното съпротивление и т.н. 

За разхода не са толкова важни самата мощност, а обемът, броят цилиндри, обороти, маса, горивна система, тип горивна камера, и пак аеродинамината (челно съпротивление, челна повърхност и  т.н. )

 

100-120 коня за макс. скорост до около 200 км/ч. 200-300 коня - когато искаш да караш с повече от 200 км/ч

Колкото до ускорението - то най-много  зависи от въртящия момент. 


 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 45 минути, SpeedyMan написа:

100-120 коня за макс. скорост до около 200 км/ч. 200-300 коня - когато искаш да караш с повече от 200 км/ч

Колкото до ускорението - то най-много  зависи от въртящия момент. 

 

 Аз пък мисля ако се качиш на тръц от първо поколение, ще изпаднеш в културен шок колко спряла е тая печка.

За референция: Duel : Audi A4 1.8 T vs Audi A4 1.9 Tdi :flipoff:

Даже ако сложиш газчица ще стигаш до морето за 36.40 по старозагорски цени на чесъна и десерта в ресторанта ще ти излиза безплатно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

20 minutes ago, _koko_ said:

 

 Аз пък мисля ако се качиш на тръц от първо поколение, ще изпаднеш в културен шок колко спряла е тая печка.

За референция: Duel : Audi A4 1.8 T vs Audi A4 1.9 Tdi :flipoff:

Даже ако сложиш газчица ще стигаш до морето за 36.40 по старозагорски цени на чесъна и десерта в ресторанта ще ти излиза безплатно.

Не знам при скорост над 150 дали ще ме закара и върне за 42 лв. тръца с газ, но да ти кажа като търсих кола не намерих читав тръц. Все ми се струваха че са без турбо. А читав съм карал и знам как върви :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото - не знам дали 1.9ТДИ 90 коня се води спряла, но когато излезе беше хит сред дизелистите. Но според зависи. За мен Астра 1.7 ДТИ - ей тва е спряла кола. Наистина :) 

Хубаво е човек да си припомня, че може и по-зле. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, SpeedyMan написа:

...но сигурно кривата му  не пада като на форсирана бензинова атмосферка. 

 

Преди 9 часа, SpeedyMan написа:

Колкото до ускорението - то най-много  зависи от въртящия момент. 

Нямаш никаква идея, за какво говориш, нали ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, SpeedyMan написа:

От 140 нагоре като го настъпя предницата се изправя поне с 3-4 см.

Да, ако точно в тоя момент с настъпването те блъсне тир отзад :icon_smile:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси, сигурно нещо не съм в ред, след като АФН-а няма проблем да се кара по магистралата с 200, а аз с моя бензинов шестак не смея да вдигна толкова.

Или се има предвид 200 еднократно може би...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...