aladin Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 (Редактирано) Здравейте, Търся да си купя A4 110 к.с. AFN мотор , фейслифтово. Но загледах, че има A6-ци 110к.с., същият мотор -1998-2000 година. Разликите в цените на двете коли не са много големи - около 1000-2000 лева, като трябва да се вземе впредвид, че А6-цата идва с кожен салон. Има ли някаква огромна разлика в цената за поддръжка на двете коли при положение, че са с еднакъв мотор. Цените по окачването пак са сходни. Всяко мнение ще ми бъде полезно. Благодаря предварително. Редактирано 26 Април 2017 от aladin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexander alexandrov Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Двигателите са еднакви, както и окачването. Поддръжката ще е еднаква, просто А6 е по-голяма и малко по-тежка от А4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aladin Публикувано 26 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 А други проблеми имат ли А6-те спрямо А4 ? Ако поддръжката им е почти същата защо са толкова непопулярни ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 Кой ти каза, че са непопулярни. Просто в А6 110кс са малко. Става за придвижване, харчи малко, но нищо повече. Ако не те притеснява вървежа....по-голяма и удобна кола е от А4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 26 Април 2017 Доклад Share Публикувано 26 Април 2017 (Редактирано) A и ако е изряден мотор, маховик, съединител, дюзи, може да се засили с един лек ремап до към 140 коня и да се мести една идея по-добре Редактирано 26 Април 2017 от JusttRelaxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aladin Публикувано 5 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 Мнения за конкретен автомобил ? http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11493728311564252&slink=32b8bk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 какво мнение търсиш за кош дето дори не са си направили труда да го снимат отвътре......или не са искали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 В Дупница, не се славят като чесни джамбази, даже напротив. То и затова цената е такава...ако го снимат вътрешно....трябва да падне още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aRobben Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 (Редактирано) Защо пък реши, че А6 с 4 цилиндров мотор задължитено ще е с кожен салон? Иначе разликата между А6 С5(не С4) 1.9TDI Авант на предно и B5 face 1.9TDI Avant Q е некви 40-50 кила та не мисля, че ще има ебати разликита във вървенето. Вече B5 на предно е може би 100 кила надолу... И аз бих предпочел С5. Редактирано 5 Май 2017 от aRobben Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel Petkov Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 Познавам А6-цата от обявата. Колата е на ТИР-аджия, седи по цяла седмица на служебния паркинг във фирмата, която работя. Ако някой има интерес мога да го поразпитам, колата се движи до Кюстендил всяка седмица по 1 път и обратно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 Трудно е да намериш читава Ц5 с 1.9ТДИ, естествено А6 е по-комфортна от А4. На мен ми трябва комби, а такова не видях докато търсих кола. За това взех А4. Има и 1.9 TDI PD, не зная дали ти се купува такава, но има. (131 кс.) Като цяло двигателят АФН е добър, има еластичност при всякакви предавки, за разлика от PD мотора който имах преди това, но пък е с по-малко въртящ момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 Аз съм с две ръце за А6-цата! По-голяма и по-комфортна е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 Между другото, ето един Авант с кожен салон:http://www.mobile.bg/11487420949094252 Цената е интересна, но така е с този двигател, че и с кожа.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 (Редактирано) Рядко съм виждал по-базова А6-ца, с трепапициран салон.. Изглежда може би е със спортно окачване.. ама тая цена 6 бона без регистрация, трябва да е пуканка технически. Редактирано 9 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kimi Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 Аз съм с Ц5 1.9тди,Прилично засилена,много добре ускорява и върви.Читава А6-ца за под 5500 6000лв трудно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 2 hours ago, James said: Рядко съм виждал по-базова А6-ца, с трепапициран салон.. Изглежда може би е със спортно окачване.. ама тая цена 6 бона без регистрация, трябва да е пуканка технически. В Хасково лятото имаше една бежова, на над 5000 лв. беше. Видимо читава. Не я взех защото не беше комби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 Между другото не е баш базова - двузонен климатроник, ЕСП.. тва не е малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 Преди 7 часа, SpeedyMan написа: Между другото не е баш базова - двузонен климатроник, ЕСП.. тва не е малко. Колега, от по-горния линк комбито черното, нито има ЕСП, а двузонен имат всички модели А6 от 1997, нито една екстра няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 (Редактирано) Какви са екстрите,Ел подгряване на парното серийно,вдигане на стъклата с дистанционно,Едл за проходимост серийно също,защо е висока цената,сток харчи малко,с чип също,с до 1000 лв за лек ъпгрейд колата е друга. Визирам турбото ск. кутия чип и темпомат, 100 пъти е по удобна и комфортна от а4 б5, части над и под път. Търсенето определя цената не мненията . Редактирано 9 Май 2017 от buzzi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 Преди 8 часа, Audi_FeN_1 написа: А ако държите на А6... има 1.8Т, има 2.4, 2.8... с газова хем по-евтино, хем много по-динамично и приятно за каране. Предполагам даваш съвети след като си карал и 4-те коли...... Да те питам мислиш ли.че 2.4-2.8quattro автомат е много динамична за каране? А колко да е по евтино:http://www.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11488718365172267 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kimi Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 Доста добра динамика има на зареждане на гориво 2.8 Quattro.И AFN-на върви със 150 и бензинките вървят със 150 ама разхода е доста интересен.А обслужването на 2.4 и 2.8,подръшката на тези 6таци,1500лв за газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celtic Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 Преди 10 часа, Audi_FeN_1 написа: Кво толкова припадате по тоя лагав и скопен тракалник? Направо не мога да повярвам какви пари се търсят на тея кенефи. Има къде къде по-приятни мотори в А6... а и в други марки автомобили... Примерно едно е39 525д или 530д е сто пъти по-добро решение от умрелия афн... А ако държите на А6... има 1.8Т, има 2.4, 2.8... с газова хем по-евтино, хем много по-динамично и приятно за каране. Говориш наизуст. Една година вече притежавам афн в ц5 и съм мн доволен. Колата се движи някак си и то без чипсове, ремапи и тн. Имам близки наблюдения над няколко дизелови бмвта - ами те са черни дупки. Да , вървят доста повече, то е ясно, но 1000лв само за климатроника и куп други неща няма да изреждам, черешката на тортата е ръждата. Говоря точно за 525 и 530 д , фейс... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 Помоли се да ги покараш малко. Ще намразиш АФН-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celtic Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 Човече , карал съм ги и то не малко. Няма кво да си кривим душата - вървеж, управляемост, поведение в завои - МнОго по -добре от моя дръгел, за който далеч не съм дал 6к обаче, нито 5 Афн- a държи цена поради една причина - защото е здрав, хората знаят че е здрав и затова са склонни да платят повече при покупка, за да спестят после от сервизи и познай - получава се. Возиш се евтино и безаварийно на голяма и комфортна кола, докато с тези бмвта (освен че са грозни и гният) си абонат на сервиза и наливаш хиляди левове в тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 9 Май 2017 Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 АФН-а, също като 1.8т са били здрави преди 10-тина години Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване