Marto7777

Audi A4 B7 1.8T - 350кс

Recommended Posts

 

 

 

Следя таз тема за "проект" от началото .

Все се канех да пиша и ..........

Без да се обиждаш,но така проект не се започва ,прави и каквото искаш още.........

Прочел ли си нещо от тия теми по-горе?

Според мен тук е някакъв неясен хаос с неясни цели и възможности.

Бюджет има ли някакъв или се прави всичко на парче когато може?

Проект с 350кс и то на тоя 20г мотор си се прави за две седмици и после само раздаваш газ с подходящите майстори,настройки и части.

Никъде не видях  и се чудя как още не си се сетил да питаш за твърд маховик или нещо такова?

Теоретично изобщо не си подготвен ,а има тонове смляно инфо дори тук.

Ако беше ,щяхме да коментираме и помагаме за сериозните неща,а не за колко и как съска блоуофа и такива глупости.

При наличие на 3.0тди в Б7,който подминава 300+ коне само с един софт,да не говорим дори за един челен кулер в + какво става.

6сек до 100 и постоянни14сек на 400метра.

За 350кс бих свалил до около 320-330 коня и съответно нм и  бих си я карал така,даже без да барам биелите и да се набивам излишно.

За 350 ще сложиш чаркове за 400+.

Не случайно е популярно да се говори за 1.8Т или около 300+ коня или директно за 450+......

С една Гарет средна 30ка на 1.6 бара ще имаш 400+ магарета ,за 1.8бара да не говорим.

С надув от 1.4 си спокойно на едни 320 коня,но важното е ,че няма си изтаванил турбината и тя да припада ритуално,ако е някоя К04 и да вее само жега след два кикдауна.

Картерни вентилации и разни блуофове са най-малкия проблем и може да си ги внедриш за 30мин после.

Кутията също......колата не е направена ,търсим кутия да сменяме???Правиш я ,караш докато се счупи и после мислиш,макар че се съмнявам да не издържи.

Задължително всичко се уточнява с мапера,защото всеки си има начин и приоритети на работа и какво е свикнал да вижда наредено като части в колата.

КОлата сам ли я сглобяваш?

съединител ще има?

Като цяло постоянно излизат нови неща,подобрени неща и това да правиш проект с години не е най-удачното нещо.........

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, HEPBAKA said:

вземи си мелет са по 300лв за дилър. намери отстъпки. ти за 100лв турбо ли искаш

 

Откъде да търса Мелет на тая цена ? Днеска ходих в ДГ сервиз и там ми казаха че тия луфтове били нормални и ми казаха да го сложа на колата първо, пък после ако имам оплаквания тогава да го права.

 

@Ц Е Ц О Или ти не си прочел или аз съм забравил да напиша.Мисля че съм казал, но пак ще кажа.Колата е с керамичен съединител с твърд маховик и усилен притискател.Генерацията е на Ф76 даунпайпа, след него резонатор и после е на 2х60мм.Тия теми които постваш всички съм ги изчел, заедно с още стотици други и в този и в други форуми.

Определен бюджет нямам.Щом не се прави проект така, значи приеми че това не е проект.Права си колата за личен кеф, за когато стане и за когато аз имам време да се знаимавам.Дали някой ще я нарича проект хаос или каквото и да е там ми е абсолютно се тая.За тебе е хаос, на мене  нещата които искам са си ми подредени и си знам какво искам.

Тея дизели си ги карайте вие.Аз дизел не харесвам и няма да карам.Карал съм и мощни дизели... Не мерси

Което незнам питам.Наистина питал съм и глупости, но каквото такова.Колата друг освен мен не я пипа и докато е моя няма и да я пипне!!! По мой коли освен аз друг не пипа.Даже и даунпайпа реших сам да си направа.Единствено биелите ми ги смени друг защото нямам подходящи условия за да го извърша както трябва.Биелите съм ги сложил за по сигурно, а не после като се счупи да права целия мотор.Доколкото знам дори К04ка от 1.8т може да дойде в повече за биелите, какво остава за К04-064, която е доста по-голяма и прави и по-голям въртящ момент от по рано.

Всичко което съм взел и имам е съгласувано с мапера.Инжекторите ги настроихме още преди да сваля старото турбо, да работат както оригиналните и на място и в движение.

Edited by Marto7777

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, аз търса.Продадох вече К03йката от колата и забравих да го свала преди това.Незнам дали е бил същия ама не го и пробвах.На тая където сега слагам май е било с банджо болт, но от колата маслената магистрала идва по тръбичка дето накрая е с леща и гайка.То всъшност това дето търса май не се казва щуцер, а нипел.От страната на турбото е като за болт 12, но е с различна резба от нормалната.От горната страна гайката на маркуча е 14ка

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 3/16/2018 at 14:57, Ц Е Ц О написа:

 

 

 

Следя таз тема за "проект" от началото .

Все се канех да пиша и ..........

Без да се обиждаш,но така проект не се започва ,прави и каквото искаш още.........

Прочел ли си нещо от тия теми по-горе?

Според мен тук е някакъв неясен хаос с неясни цели и възможности.

Бюджет има ли някакъв или се прави всичко на парче когато може?

Проект с 350кс и то на тоя 20г мотор си се прави за две седмици и после само раздаваш газ с подходящите майстори,настройки и части.

Никъде не видях  и се чудя как още не си се сетил да питаш за твърд маховик или нещо такова?

Теоретично изобщо не си подготвен ,а има тонове смляно инфо дори тук.

Ако беше ,щяхме да коментираме и помагаме за сериозните неща,а не за колко и как съска блоуофа и такива глупости.

При наличие на 3.0тди в Б7,който подминава 300+ коне само с един софт,да не говорим дори за един челен кулер в + какво става.

6сек до 100 и постоянни14сек на 400метра.

За 350кс бих свалил до около 320-330 коня и съответно нм и  бих си я карал така,даже без да барам биелите и да се набивам излишно.

За 350 ще сложиш чаркове за 400+.

Не случайно е популярно да се говори за 1.8Т или около 300+ коня или директно за 450+......

С една Гарет средна 30ка на 1.6 бара ще имаш 400+ магарета ,за 1.8бара да не говорим.

С надув от 1.4 си спокойно на едни 320 коня,но важното е ,че няма си изтаванил турбината и тя да припада ритуално,ако е някоя К04 и да вее само жега след два кикдауна.

Картерни вентилации и разни блуофове са най-малкия проблем и може да си ги внедриш за 30мин после.

Кутията също......колата не е направена ,търсим кутия да сменяме???Правиш я ,караш докато се счупи и после мислиш,макар че се съмнявам да не издържи.

Задължително всичко се уточнява с мапера,защото всеки си има начин и приоритети на работа и какво е свикнал да вижда наредено като части в колата.

КОлата сам ли я сглобяваш?

съединител ще има?

Като цяло постоянно излизат нови неща,подобрени неща и това да правиш проект с години не е най-удачното нещо.........

 


Цецо, колко още  теми се наричат тунинг проект, а се говори за боядисване на калниците, капака, смяна на ангренаж, наливане на масло... и пак седят, кат паметници по 3-4 години (правенето да не говорим)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/16/2018 at 2:57 PM, Ц Е Ц О said:

Задължително всичко се уточнява с мапера,защото всеки си има начин и приоритети на работа и какво е свикнал да вижда наредено като части в колата.


Време е тая глупост да се промени! Просто е нерелевантна и е свързана със застой!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 12 часа, ChillToucH написа:


Време е тая глупост да се промени! Просто е нерелевантна и е свързана със застой!

То пък щото нали е много готино да изсипеш едни пари в части и да започне лутането след това в търсене на това, кой да мапне колата... Аз също споделям мнението на Цецо и намирам за нормално нещата да бъдат изяснени с мапера предварително.

Ако не вярваш, пробвай да намериш някой, който да мапне 1.8Т с прилично голямо турбо, mafless, 800cc дюзи и сток МЕ 7.5. По нашите географски ширини не са много хората, които биха се наели и могат да го свършат и се започва с "няма да стане" или "имаме точно като за теб една електроника за 3к" и т.н.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Когато хардуерна не позволява, няма как да нагласиш софтуера... Трябва си развитие, освен колите, хората също трябва да напредват. Но не вярвам, че това ще се постигне само със слушане на едни и същи хора :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

И пак опираме до това, че трябва да се изговорят и обсъдят нещата с мапера, за да си каже и той мнението ще стане ли или няма да стане, има ли някакви изисквания към конкретния сетъп и т.н.

 

п.п. примера, който дадох с 1.8Т е реален с моята кола и хардуера си позволяваше напълно. Колата си беше ремапната със стоковата електроника, но за съжаление правилният Човек вече не е сред нас... :icon_sad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега е сглобена и направена, но на вцдс ми дава бедни смеси.Инжекторите са 630цц които са настроени още преди да смена турбото.Бензиновата помпа е Walbro GSS340 и рейката е от Б5 с обратно гориво и 4 баров горивен регулатор.Още на 4к оборота ми излизат ламбда корекции 25% и колата иска смеси 0.830, а колата дава до 0.930 и неиска да падне.Мерих налягането в рейката и седи на 4бара постоянно.Не се променя и в ниски и високи.Регулатора е статичен 4 баров, защото и настройката на колата е за статичен регулатор.Някакви идеи ? Помпата ли не стига или може и да са инжекторите ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако си успял да изтаваниш 630cc дюзи (които с този 4 баров отиват на около 700cc) и Walbro с К04-ка трябва да ти дадът медал :shocked: Хората с толкова гориво си вадят по 500 к.с. ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ясно е че и дюзите и помпата имат потенциал за много повече, обаче излиза че нещо е прецакано и немога да разбера кое.Имам логове на 001,002, 031, 032 и 115 канал.Засега най много ме съмнява да е от бензиновата помпа.Пробвах да и пусна ток с откачен маркуч и обратното гориво в шише да вида за 10секунди колко бензин ще метне.Около 300-350мл беше резултата, като в началото започва да мета яко и след петата секунда намалява, незнам защо.Мога ли да свържа мойта оригиналната помпа и Walbro-то паралелно с тройник да набиват и двете заедно и дебита да е голям, за проба дали е от помпата ? Тествах мойта оригиналната помпа и Walbro-то извадени от колата без налягане и разликата е доста малка.Оригиналната дава 3 литра за 40секунди, а Walbro-то за 35 секунди.Може разликата да е по голяма когато има налягане, но  това установих засега.Мисла да ги пробвам 2те заедно да ги свържа да видиме ще има ли подобрение и ако има да взимам нова помпа.Ето и логове:

001 и 031

001, 031 и 032

002, 031 и 115

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз ли нещо не разбрах, или наистина си настроил колата със старото  турбо, пък после с новото искаш смесите да са наред? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Със старото турбо са калибрирани само инжекторите.Нова е настройката за турбото, новия маф и т.н.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Оправи се проблема с инжекторите.Закачих горивния регулатор за колектора и вече всичко е 6.Колата върви добре, но малко късно тръгва, не според очакванията ми.Преди 3000 оборота не се усеща много, а пик прави на 3500 оборота на 1.5 бара и ги държи до 6500 оборота. Колата в момента е само с прави тръби и един резонатор.Доста е шумна и затова съм си поръчал едно средно гърне Magnaflow, като пристигне да вида какъв ще е резултата.

image-345.jpeg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 5/13/2018 at 0:15, Marto7777 написа:

Колата върви добре, но малко късно тръгва, не според очакванията ми.Преди 3000 оборота не се усеща много, а пик прави на 3500 оборота на 1.5 бара и ги държи до 6500 оборота.

Нещо не ми се струва много нормално с това турбо. При положение, че колата е с биели все си мисля, че може да се накара с К04 да тръгва една идея по-рано, а не все едно е с Garrett GT30...

Share this post


Link to post
Share on other sites
На 13.05.2018 г. at 0:15, Marto7777 написа:

Оправи се проблема с инжекторите.Закачих горивния регулатор за колектора и вече всичко е 6.Колата върви добре, но малко късно тръгва, не според очакванията ми.Преди 3000 оборота не се усеща много, а пик прави на 3500 оборота на 1.5 бара и ги държи до 6500 оборота. Колата в момента е само с прави тръби и един резонатор.Доста е шумна и затова съм си поръчал едно средно гърне Magnaflow, като пристигне да вида какъв ще е резултата.

image-345.jpeg

 


Това си е сетването на тунингара... уж за да е по- безопасно... но с  интервенциите по мотор си взел предпазни мерки
Връщай за доизпипване на софта

Масово не се доизпипват нещата.. само Келеша.. лека му пръст

Share this post


Link to post
Share on other sites

Софтуера не е готов да, забравих да кажа.Може да се кара колата и настъпва, но още не е доизпипана.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Донастроихте ли колата? На дино ще се качва ли?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Уж е настроена колата, ама нещо ми се струва, че не е както трябва да е или просто много съм и свикнал.Струва ми се че тръгва малко късно, но то това и с друга настройка няма да се оправи, голямо си е турбото, второто може да ми се струва че не върви много, защото в началото преди да сложа бууст метъра се караше на 2 бара и компютъра го виждаше като 1.5 и се мислеше че всичко е като хората.Вървежа на 2 бара беше доста по-готин :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.