Jump to content

Audi A4 B7 1.8T - 350кс


Recommended Posts

  • Отговори 247
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Сега се сетих и да добавя, че според мен 700+cc за К04, с която ще се гонят има няма 350 к.с. на мотор е :stupid:. 550cc са напълно достатъчни, а 630cc са ПРЕдостатъчни за такъв сетъп, като по този начин се улеснява доста и мапера, който ще ремапва колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С който и да говорих за ремап, всеки ми казва взимай няма проблем идеално.И за сименси и за бошове и за 550цц и за 630цц сякаш им е се тая.Никой не изрази предпочитания.

630цц ли улесняват повече мапера ? По-добре е да зема тях нали 

Редактирано от Marto7777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по-малки са, толкова по-лесно е на мапера. И 550cc, и 630cc ще ти вършат работа както писах вече. С 630cc ще си спестиш евентуално една последваща покупка, ако решиш да засилваш още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Някой може ли да ми каже на Intake-а колко изхода има и за какво са ? Единия е  дебитомера горе се вижда.Малко по-надолу виждам картерна вентилация и още някакъв датчик.Освен тези друго има ли ? И за какво е третото ? 

Като сложа новото турбо трябва да сложа по-голям маркуч защото заводския го гледам и е много тънък под 50мм ми се вижда.При дебитомера е може би 80 ама надолу става тесен.Мисла да сложа колкото е тялото на дебитомера толкова да е целия до турбото около 80 или колкото е там тялото и искам да знам колко разклонения му трябват.

Мисла да ползвам заводската кутия на Б7 + сегашния KN панелен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 изхода има + тези за турбото и дебитомера. 

http://i62.tinypic.com/xle814.jpg

 

1. разтоварващия клапан

2. EVAP

3. N75

4. картерната вентилация

5. Suction Jet Pump

 

На к04-064 всмукателния отвор турбото май сочи нагоре, а не напред като при теб, така че ще трябва да се майстори нещо къстъм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много, много отвори много нещо, но разтоварващия клапан как така е на интейка ? Какво разтоварва там ? За Блоу офа ли става въпрос, защото той е на маркуча който отива от турбото към кулера ?

Това EVAP закакво е ? Гледам по чуждите форуми го магат заедно със SAI и N249, които аз вече съм махнал ако трябва и това махам и отпада 1 изход.Картерната вентилация също може да отпадне при мен, защото мисла да я сложа направо в кутията на филтъра където влизаше SAI преди да я махна.

Н75 на К04-064 е на самото турбо, означава ли че и тоя изход отпада ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия мотори са с рециркулационен клапан и като пуснеш газта "разтоварва" налягането преди турбото, за да намали лага, а не го изпуска в атмосферата като блоу оф за който говориш. За картерната вентилация що не сложиш един кеч кен?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа да, вярно че единия край го изпускаше в интейка.Аз съм с блоу офф, така че отпада така или иначе.Каква е ползата от кеч кен вместо оригиналния вариянт ? Просто незнам.Ако има ползва може и да сложа.

А относно другите изходи всичко ли може да отпадне ? Дотука като гледам само Suction Jet Pump незнам за какво е, какво и EVAP, но него гледам го премахват.Каква им е ролята на тези 2 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още ли не си избистрил относно картерната дали да я има или да е в кеч кен/навън. Ползата е, че няма да ти кара мизерията в мотора и да цапа дросел и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То картерната вентилация не може ли да си я остави и да добави кеч кен? Само идеята  да я откара в дупката на кутията оставаща от махането на SAI не е много ясна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, danidelev написа:

То картерната вентилация не може ли да си я остави и да добави кеч кен?

Реално премахне ли се от всмукателния тракт все едно я няма, пък ако ще и не в кеч кен, а в бидон да е...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, но Марто иска да я прекара в кутия при филтъра и дебитомера, което пак си е всмукателния тракт, само дето цялото масло ще ходи директно по филтъра и дебитомера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно разбрах каква му е идеята на кеч кена и да се махне картерната вентилация от всмукателния тракт.А за останалите въпроси ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махаш 'стоковата' "картерна вентилация" защото 

Spoiler

Ползата е, че няма да ти кара мизерията в мотора и да цапа дросел и т.н.

Също така, 'стоковата' е рециркулирана в интейка, при което всичката сган достига до дебитомера следователно и студената част на турбото а от там и до кулера. Получава се една въртележка на лаЙнa.

Secondary Air Injection - Отговорът
SAI Delete...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никви кеч кенове, най-доброто решение е картерните газове да се отведат през ауспуха.

 

vibevac_v2.jpg

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за отговорите.Картерната, в ауспуха ми звучи добре.

Относно другите въпроси ще ги напиша пак.За SAI не съм питал, вече го премахнах.Интересуват ме:

1. EVAP - какво е и да го махам ли ?

2. Н75 какъв му е случая като при К04-064 е на самото турбо ? Или някой от краищата му просто е свързан с интейка ?

3. Suction Jet Pump какво е ? И да се маха ли ? Да не е SAI това ? Защото при мен SAI преди да я премахна беше на кутията на филтъра закачена, а не на маркуча на интейка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/388801-Vacuum-lines-and-check-valves-explained тази тема ще ти отговори на 1 и 3

 

на N75 трябва да стане от k04-064, но буксите са различни май и ще трябва да си преправиш буксите или да си направиш един преходник. Но така или иначе ще ти трябва вход към интейка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи EVAP като гледам може и без него.Пак е за някакви Еко норми.Обаче в една друга тема по чуждите форуми един беше писал decrease mileage.Това ще рече по висок разход ли ?

На Н75 значи така или иначе трябва да остава 1 изход

SJP доколкото разбрах е Brake booster или по-мек педал.И него значи трябва да го имам.

Една такава тръба с няколко разклонения ще свърши ли работа ? И трите да са на една тръба ?

Capture.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се чудя къде си тръгнал да правиш кола като не можеш сам да намериш отговори на прости въпроси от рода на "какво са SAI и EVAP системите" и "дали и защо да не пускам маркуч с масло към въздушния филтър и всмукателната система"? Не знам колко линка трябва да получиш, за да се сетиш да ги прочетеш и най-вече да ползваш Google поне за елементарните неща? Не разбираш ли, че като задаваш елементарни въпроси ще откажеш хората от темата си и няма да получиш отговори на истински значителните?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/10/2018 at 1:21 PM, Buddah said:

Аз се чудя къде си тръгнал да правиш кола като не можеш сам да намериш отговори на прости въпроси от рода на "какво са SAI и EVAP системите" и "дали и защо да не пускам маркуч с масло към въздушния филтър и всмукателната система"? Не знам колко линка трябва да получиш, за да се сетиш да ги прочетеш и най-вече да ползваш Google поне за елементарните неща? Не разбираш ли, че като задаваш елементарни въпроси ще откажеш хората от темата си и няма да получиш отговори на истински значителните?

 

Прав си! На един от значителните въпроси обаче неможах да получа отговор.Къде да настроя колата.Знам че отскоро няма категоричен избор, но се пак... 

Търсих по другите теми и един от изборите засега ми е Пепино.Хвалят го доста в другата тема и най-вече в Шкода форума.Единственото, което ме притеснява обаче е че настройва без дино.Понеже не съм запознат, има ли как да стане добре без дино ако човек наистина си разбира от работата ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...