Jump to content

Audi A4 B7 1.8T - 350кс


Recommended Posts

Здравейте.Ще си взимам А4ка Б7 1.8Т куатро и като я взема мисла веднага да почвам с тунинга.Спрял съм се на точно този мотор, а и вече имам доста от частите.Има още някои неизвестни, като например скоростната кутия.Някой казват че е здрава, други че тия коне са и много.Конете ще са 350+ на мотора.Турбото което съм взел е ТД05 от Ево рали версията с титаниевата перка.Имам и колектор за него, но е за С3йка и предполагам че ще трябва да се направи нов или да се преправи този.Незнам кое е различното.Бензиновата помпа я имам както и ковани H-beam биели.Интеркулера мисля да е 600х300х76 с турбо пътища на 63мм, а може и 76 да са.Генерацията ще е права тръба на 76 най-верояно с 2 резонаторни гърнета.Може и нещо друго да измисля да се преправи ако не ми хареса звука.Никъде в интернет неможах да намера с какъв точно мотор е Б7 1.8Т куатро.Видях че всички за с 6 степенна кутия.Най-вероятно е 02x кутията, а незнам колко е здрава затова прегледах различни вариянти за кутия.Гледах предавателните числа и най-близко са от 1.9тди 131 коня 01е кутия и 03А от 3.0тди и 2та мотора, 2.0тди 160 и 170 коня и С4 и РС4.Някой ако знае  с каква кутия е заводско 1.8Т б7 куатро да казва.Също и до колко коня ще държи.Ако има запознати и при смяна на кутия с някоя от тези които изброих какво друго се сменя при положение че Final drive са еднакви.Полуоските трябва ли да се сменят с шенкелите ? А задния диф с кардана ? 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 247
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

03A отпада.Доста далечени предавателни числа на дизелите с 03А в сравнение със стоковата.Само на С4 и РС4 стават, но са много редки.Който знае да споделя за 01Е вариянтите

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, STEFAN8898 said:

Проекта колко пари идва като сума, ако не е тайна де?

Нямам идея точно.Частите съм ги взимал постепенно, не се усеща толкова така.Иначе дневник не съм водил но не е евтино.Само биелите са към 800.

 

13 minutes ago, vermeer said:

Ако купиш колата, по-добре не я пипай.

 

Ако натрупаш още 1 мнение от спам ще спиш ли спокойно.Голям зор ви е на някой да имате по 10000 мнения нищо, че всички са безмислени ама е така да има нещо да се пише.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Audi_FeN_1 said:

Ако роди кутията (малко вероятно) , слагаш 5 степенна от б6 1.8т и нямаш грижи.

Мислиш ли че е малко вероятно ? 5 степенната от 1.8Т б6 не е ли по-слаба ?

 

Just now, radi_nrj said:

Кутията върви с дифа.

Ако им е еднакъв файнъл драйва ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм виждал на заден диф за 6 и 5 степенна да съвпада предавателното число. Иначе ако е еднакво не е нужно да се сменя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Душегубската е много здрава, но и много дълга. Знам, че я слагат на коли над 400 коня и нямат проблеми.

Sent From My NOKIA 3310 без фенерче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Всички Б7 1.8Т куатро са с 6 скорости с Final Drive 4,111. Това разбира се ако правилно съм разбрал и кутията е 02х, но по всичко изглежда че са такива.Скоростната кутия 01е от 1.9Тди 131 коня и 3йка бензин също е 4.111 final drive затова и към нея съм се насочил, а и предавателните числа са доста близки.Даже първите 3 предавки са почти 1:1.От 1.9тди 131 би трябвало лесно да намера, но не ми е ясно как седат нещата с полуоските,защото като ги сравнявах имат леки различия.Кардана също незнам дали ще пасне на бензиновия диф въпреки че са с еднакви предавателни числа.Вие как мислите ?

Иначе ето една таблица която направих със 01е кутиите и на първата графа е предполагаемата 02х кутия.В Зелено са кутиите с еднакъв файнъл драйв.В червено са с различен от 2.5тди 180коня

Capture.JPG

Редактирано от Marto7777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, Marto7777 said:

Ако натрупаш още 1 мнение от спам ще спиш ли спокойно.Голям зор ви е на някой да имате по 10000 мнения нищо, че всички са безмислени ама е така да има нещо да се пише.


Пишеш далеч неподготвен. Недей да подскачаш като нетърпеливо зайче, каквото всъщност си. Това което написах всъщност би било моето заключение след излишно многословие,в каквото не искам да се впускам. Исках да ти спестя много главоболия. Просто по въпросите, които задаваш става ясно, че такъв проект не е лъжица за твоята уста. Ако мислиш, че някой ще те образова тук... :steinigung:

Ако си крайно решен за тунинг изсипи си всичките джобове при някой, който е правил това поне 5 пъти и има шанс и да си щастлив, но историята познава и повече примери с обратния резултат.

Успех и се надявам да не видя проекта да се продава на части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя с интерес темата и ще се радвам да не се превръща в поредния селски спор, както в последно време е всяка 2ра тема. Към автора може би темата в пистонхедс или аудизин ще ти обърнат повече внимание и по-конструктивни мнения ще получиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

34 minutes ago, vermeer said:

Успех и се надявам да не видя проекта да се продава на части.

Надяваш се да не го видиш да се продава на части, но във второто мнение точно това ме съветваш.Ако остава проекта след като имам частите вече,единсвеното което остава е да ги разпродам.Ако имаш с какво да помогнеш нямам нищо против да помогнеш, ама особенно първия ти коментар - "Баси..." си е чист спам.Иначе след като така или иначе имам доста от необходимите части+ хора които могат да работат по колата и им имам доверие не виждам какъв е проблема.

 

5 minutes ago, ppenchev said:

Следя с интерес темата и ще се радвам да не се превръща в поредния селски спор, както в последно време е всяка 2ра тема. Към автора може би темата в пистонхедс или аудизин ще ти обърнат повече внимание и по-конструктивни мнения ще получиш.

 

Писах и в аудизин и в ауди-спорт, но мненията са доста по малко отколкото тук.В ауди-спорд 3ти ден няма коментар.В Аудизин само 1 момче ми коментира и написа че 02х е кутията с която идва тази кола, а тази кутия без проблем държи на 400+ коня.Единствения проблем на кутията били синхронизаторите които се прецаквали от малоумни шофьори най-вече.Исках повече мнения да получа по въпроса, а не първо да счупа една кутия и тогава да търса друга.Засега съм се спрял на тая от 1.9тди 131кс защото предавките са най-близко до сток кутията+доста по здрава е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moже да я счупиш.. може и да не я счупиш...

Грешни неща мислиш - почваш отзад напред...

Ти първо направи бегачката, покарай я и АКО счупиш кутията много лесно ще си купиш нова. От сега мога да ти кажа поне 3 морги в софия където има със сигурност такава от 1.9тди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля, че първо виж колко пари са колата и тунинга, и ако за тези пари има фабрично по - мощна кола или нещо което само с чип отива на 300 - 320 коня, по добре изчакай и си вземи нещо оригинално, по малко грижи и проблеми ще имаш. С такъв проект ти трябват доста пари, време, нерви, и отделно резервна кола, че нали се сещаш проекта от 365 дни в годината, реално колко ще е в движение,  аз лично бих помислил доста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами според някой почвам отзад напред, но лично аз предпочитам да си направа нещата като хората от самото начало и да знам че ще е здраво, а не да песта и да се надявам, че нещо няма да се счупи и после да го подменям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E ти и в двата случая ще смениш кутия.

Единия път превантивно, другия път принудително.

Втория случай обаче не е сигурен... да не кажа даже че е слабо вероятен.

Хората са ти написали че държи над 400 коня...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б7 е сравнително скъпа платформа, от която ти искаш да махнеш всичко, което я различава от Б6.

Защо не вземеш Б6?

Или си вземи едно Б7 2.0Т, което с една стандартна К04 и елемент на горивната помпа ще изкара над 350кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен лично външня вид я различава от Б6.Това е и причината поради която искам Б7.За кое имаш впредвид че я различава от Б6 ? Скоростната кутия или ?

2.0Тфси е доста по скъп двигател за правене.А и както вече казах имам частите и съм се приготвил за 1.8Т

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Marto7777 написа:

А и както вече казах имам частите и съм се приготвил за 1.8Т

Кутията не я мисли, остави си стоковата. С този ТК, който си цитирал няма да имаш проблем с нея.

Тъй като това е форум и всеки може да напише мнение .. На мен този ТК не ми харесва. Крайно неподходящ избор за 1.8л. двигател.

2017г. сме и на пазара има далеч по-добри предложения. Като визирам особено тези с изпускателния колектор. Има още безброй подробности по горивна система, съединител и т.н.

Въпросът да ли да се наливат пари в 1.8Т е разнопосочен. За тези к.с, които си посочил .. твърдо не.

Вземи си едно Б6 да ти мине мерака и да си минеш по реда ... Не искам да те отказвам, просто се появиха доста нови коли с ТК, които предлагат много повече. Времето на 1.8Т малко или повече отмина ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...