Jump to content

Audi A4 B7 1.8T - 350кс


Recommended Posts

Ти се повози и после пак пиши :)

 

....а пък вече е модерно и фабрично да се вадят по 200кс от литър.....т.е. производителите започнаха да слагат турбини, каквито има от 15 години на пазара....вместо к03-ки от 70-те години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 247
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Човека има тема за проект, няма нужда всеки да си споделя мнението има или няма смисъл. Решил е да го прави и поне споделя как вървят нещата. Очаквам резултат и инфо за всяка стъпка следя с интерес! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40 minutes ago, ppenchev said:

Човека има тема за проект, няма нужда всеки да си споделя мнението има или няма смисъл. Решил е да го прави и поне споделя как вървят нещата. Очаквам резултат и инфо за всяка стъпка следя с интерес! Успех!

 

Аз се чудех вече дали да не зарязвам да пиша в тая тема, че интерес май липсваше, а само упреци и кусури.Засега върват бавно, нещата но като се засилат мога да направа нова и да опиша по-подробно още в първия пост кое как и защо съм направил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, SpeedyMan said:

Знам аз. Всичко се прави да изкара гаранцията .

Като караш на лимита на мотора и не сменяш масло и 1.9Д не си изкарва гаранцията, нищо, че може да е 90кс.

Всичко е до правилна поддръжка, която пък зависи от стила и режима на каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, Marto7777 said:

 

https://www.autodoc.bg/mahle-original/2672316 Това ли са ? Mahle Original пише.Такива Моторспорт тука в БГ не намирам.

За АЦЛ, Кинг или нещо друго мнения ?

 

 

Mahle Motorsport e отделна компания. В БГ много рядко ще намериш човек да те ориентира за части и доставки. Пазаруваш естествено отвън. Цената им е около 130 паунда от Англия. Всъщност тези лагери се произвеждат от компания ма име Vandervell които брандират за MM. Ако се разровиш ще разбереш защо цената е такава.

 

Иначе и ACL и King стават, няма драма. Какви биели си купил?

6 hours ago, SpeedyMan said:

Не мощността е важна колега, а надеждността. 

И тия 350 коня като ги обуеш с нексена ше си топ-газаро на селото :hilezh:

 

Мдаа, определено хабиш виртуално пространство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с ACL Race Series основни и биелни лагери (500+к.с. на мотор) + още няколко приятели около мен. Никакви проблеми не сме имали с лагерите.

 

А до колегата @SpeedyMan, aко нямаш какво да кажеш по темата/въпросите или просто не знаеш какво, не се чувствай длъжен да драскаш глупости на всяка цена. Никой не го интересува какво мислиш ти по въпросите струва ли си, не си ли струва, надеждно ли е или не, така че просто подминавай. Всеки, който е тръгнал по този път е наясно с тези неща и си е направил сметките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Биелите са ми MaxSpeedingRods за 20мм бутален болт.От англия са взимани H-Beam

Аз засега май ще заложа на King от англия или ACL и аз.Mahle Motorsport наистина са добри сигурно, но разликата в цената не ми се струва оправдана.Ако с ACL и King ще си свърша същата работа.

А за Kolbenshmid някакви отзиви ? Макар че те имат 20 вариянта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 350 коня както писах няма кой знае какво значение какви лагери ще сложиш.

 

MaxSpeeding нали знаеш, че си е 100% китаец и трябва да минат надлежна инспекция тези биели. Второ ти провери ли какъв е размера на буталния болт в твоя двигател или си подготвил и бутала?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, Marto7777 said:

Биелите са ми MaxSpeedingRods за 20мм бутален болт.От англия са взимани H-Beam

Аз засега май ще заложа на King от англия или ACL и аз.Mahle Motorsport наистина са добри сигурно, но разликата в цената не ми се струва оправдана.Ако с ACL и King ще си свърша същата работа.

А за Kolbenshmid някакви отзиви ? Макар че те имат 20 вариянта.

На таа мощност ще ти пробият блока. Не е лошо да го подсилиш. Или ше са само колкото да изкара диното тия коне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я вземи да ми обясниш как точно биелите пробиват блока, как се укрепва блок и как това пречи на биелите да го пробият.

 

Отивам да си пусна пуканки щото смятам да се забавлявам много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е па вие ми обяснете. Аз имам някои идеи, които се знаят от всеки, който разбира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, vermeer написа:

Я вземи да ми обясниш как точно биелите пробиват блока ...

Причините могат да бъдат няколко ... Но резултата е един - дупка в блока. И то голяма ...B) Аз съм виждал няколко пъти но на голям дизелов двигател. Причина хидроудар. 

Нагледно за един уж много хвален двигател http://toyota-club.net/files/faq/16-05-30_faq_3s-bolt.htm

Преди 9 часа, SpeedyMan написа:

Аз имам някои идеи ...

Давай идеи, които да помогнат на колегата да реализира проекта. Трудно и скъпо начинание е...  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно на тези мотори нещата се случват на високи обороти. Хидроударът не го коментираме.

На мен също ми е интересно как ще се усили блока на 1.8 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, SpeedyMan написа:

На таа мощност ще ти пробият блока. Не е лошо да го подсилиш. Или ше са само колкото да изкара диното тия коне.

Начи викаш, проблема е в биелите, ама опасноста е за блока и за да се справим с проблема се търси справяне с резултата...

Не си умен дори, даже напротив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът с биелите е различен от проблема с подсилването на блока. 

Когато мощността стане прекалено висока, не е лошо да се подсили блока. Естествено е трудно за тоя мотор и няма да има много готови комплекти, обикновено се разширяват цилиндрите и се набиват вулки/ризи с по-висока якост, но пък докато не счупиш 1-2 блока едва ли ще се захванеш  с това, щото може да не се наложи. 

 

Все пак ето малко "идеи" в общия случай: http://dsportmag.com/the-tech/how-to-increase-the-power-handling-of-any-engine/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, МММ1 said:

Може да е имал предвид girdle plate https://www.performancebyie.com/integrated-engineering-06a-1-8t-crankshaft-girdle-kit  Но с оглед пробиването на блока май не ...B)

Много интересно компонентче. Ценичката и тя е интересна :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@SpeedyMan Стига глупости и излишни мнения.Ако имаш да кажеш нещо го кажи направо и кажи как да се предотврати.Стига догатки и въпроси за разсъждение

 

С биелните лагери какво става ? На King Racing да взимам ли ? Ако са добри направо да ги поръчвам ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами провери им техническите параметри. От там някой да ти помогне със сметките на натоварванията. Аз щом пиша глупости - спирам и не мисля да изчислявам нищо за теб. Поне не и без пари :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, SpeedyMan написа:

Проблемът с биелите е различен от проблема с подсилването на блока. 

Когато мощността стане прекалено висока, не е лошо да се подсили блока. Естествено е трудно за тоя мотор и няма да има много готови комплекти, обикновено се разширяват цилиндрите и се набиват вулки/ризи с по-висока якост, но пък докато не счупиш 1-2 блока едва ли ще се захванеш  с това, щото може да не се наложи. 

 

Все пак ето малко "идеи" в общия случай: http://dsportmag.com/the-tech/how-to-increase-the-power-handling-of-any-engine/

Дал си пример, за ребилдване на цял мотор за мощности от по 1000кс...

Набиване на мокри ризи, Усилени болтове за главата, бкок-картер, усилени пети за лагери...и т.н.

 

Мислищ ли, че мотор 1.8т ще повдигне главата, за да пръдне гарнитурата, Мислиш ли, че ще подаде тунела и ще счупи вал за да се ползва блок-картер и усилени пети, мислиш, ли че блока няма да удържи и ще почне да пулсира и да задерат сегмнтите и буталата.

Всичко тове, което си дал...ако го премери в пари, няма смисъл да се хваща, ама въобще. Има смисъл за драг, ама със спонсор зад гърбината и мощности от по 600-800-1000кс.

Поне така виждам нещата.

 И пак да попитам, как това подсилване ще спре биелата да фръкне през блока.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да вдигнеш мотор от 150 на 400 коня малко ли ти се вижда? 

То и един приятел монтьор ги прави. Но изкарват по няколко месеца с ковани биели и кво ли не. Но всеки път добавя по някое подсилване. Но той има време и нерви и си прави опити разни. Обаче в сметките хич го няма, проба-грешка метода не го препоръчвам на никой

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, SpeedyMan said:

да вдигнеш мотор от 150 на 400 коня малко ли ти се вижда? 

За блока на 1.8 не е нищо. Виж за двулитров блок на субару има някакви особености :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...