Jump to content

Recommended Posts

OMV представи в България своя нов продукт, който е бензин с над 100 октана и добавки, за които твърдят че намаляват триенето, предпазват цилиндрите натрупвайки слой върху тях и почиства нагар от клапаните и леглата им. OMV MaxxMotion 100 plus ще замести досегашия OMV 100.

Показваха клипчета и снимки на двигатели, работили с тоя бензин и бяха поканили лектор, който обясни за свойствата и спецификациите на новото гориво и който е участвал в създаването му и тестовете. Добро представяне, но дали според нас това ще бъде реалността или е реклама без кой знае каква разлика с предишото 100 октаново гориво?

Не отговориха на въпросите на какви марки и модели автомобили са провеждани тестовете, но потвърдиха резултати показващи и повишена мощност на двигателя. Казаха, че горивото е подходящо за съвременни и не толкова съвременни двигатели...?

Как ще коментирате и има ли някой впечатления и мнения за тва гориво?

https://offnews.bg/news/Obshtestvo_4/OMV-obeshtavat-poveche-moshtnost-i-po-chist-dvigatel-s-noviia-si-visok_656211.html

Пускам темата с цел разпространение на информацията, както и да се разберат мненията за това гориво.

ОМV покани гости от Ауди Клуб България, както и от много други автомобилни форуми , именно за да се отрази това събитие в автомобилните среди и да се популяризира новото гориво.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Никъде не се казва откъде ще се доставя този бензин. Пак ли ще е от Лукойл? Говорят за техни разработки, а накрая излиза, че всички горива са от нашата рафинерия. А нафталиновата молекула съдържа две кондензирани бензолни ядра /високо съотношение въглерод към водород/ = на висока склонност към смоло и коксообразуване. Така, че внимателно с този нафталин.

Редактирано от Mitko1962
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този бензин казват,че ще се внася от рафинериите на OMV в Австрия и Румъния.

Трябва да го пробваме,наличен бил по бензиностанциите в момента.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Mitko1962 написа:

Никъде не се казва откъде ще се доставя този бензин. Пак ли ще е от Лукойл? Говорят за техни разработки, а накрая излиза, че всички горива са от нашата рафинерия. А нафталиновата молекула съдържа две кондензирани бензолни ядра /високо съотношение въглерод към водород/ = на висока склонност към смоло и коксообразуване. Така, че внимателно с този нафталин.

горивото ще идва от Австрия и Румъния, това казаха на презентацията (което не знам какво означава, просто цитирам)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вместо приказки, да бяха дали мостри на някой дино стенд да замери няколко перформанс автомобила с него...Много по-добра реклама ми се струва, ако е наистина качествено, за да оправдае 2.40 за литър...

Нещо подобно:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, DStealth said:

Вместо приказки, да бяха дали мостри на някой дино стенд да замери няколко перформанс автомобила с него...

 

:zustimm:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 10 часа, yavor20v написа:

Доста елементарно изложение ...

OMV са изключително некоректен работодател в България. Условията и изискванията за работа, както и заплатите на работниците са трагедия.

И една стотинка не давам на тая фирма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и горивата трябва да отговарят на спесификациите на производителите на двигатели така че чудо не може да се очаква.

Изложението което е написано е смешно и без никакви характеристики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз, понеже ходих на въпросната презентация и ще споделя това, което съм видял и чул там:

 

1. Горивото е ново и вече е налично по бензиностанциите (някъде може да е маркирано/брандирано със старите стикери) - за всеки случай аз бих питал бензинджиите по колонките дали това е новия бензин.

2. Според австрийският презентатор (шеф на Research and Development отдела на OMV) - горивото е ново с подобрена формула на добавки (присадки), които подобряват работата на ДВГ (без значение инжекцион или карбуратор). Както той нарече химическата формула - "hardcore chemistry" - очевидно същата я считаха за тайна и не беше предоставена или показана на въпросното събитие :)

3. Твърди се, че горивото повишава мощността и КПД на ДВГ - особено на по-мощните двигатели.

4. Твърди се, че горивото и добавката (присадка) в него намаляват триенето и работата на цилиндрите и буталата, като увеличават живота им.

5. Според презентацията - добавката във въпросното гориво почиства клапаните на ДВГ ...влючително и на вече зацапани такива - един вид има оздравителен ефект.

6. Октановото число казаха, че гарантират, че е минимум 100... 

7. Аз лично разбрах, че го карат само от Австрия.

 

 

Тъй като аз лично очаквах да видя повече технически данни и сравнителни анализи, каквито уви не видях на тази презентация, единственият ми шанс да добия преки впечатления, е да го тествам сам...което предстои в следващите седмици - и с колата и с мотора :)

 

Честно казано не очаквам чудеса или някаква особена разлика в работата и ефективността на двигателите, но се надявам да ме опровергаят :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше такъв въпрос от един журналист - с какво горивото на ОМВ ще се отличи сред конурентните горива от този клас.

Човекът каза, че не са правили сравнителен анализ, защото не им е работа да се занимава с конкуренцията (въпреки че може би не е точно така, но това е друга тема).

 

След презентацията полафихме с въпросният австриец - приятен човек, доста усмихнат и очевидно запознат с тематиката, но умело избягващ да дава конкретни отговори на технически въпроси.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, сега пък ти, продават управители и бензинджии добавката към тях частно :)))

Едит: Шегата настрана, но с тези франчайзи и БГ реалността, положението е трагично...

 

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, redalex написа:

..

След презентацията полафихме с въпросният австриец - приятен човек, доста усмихнат и очевидно запознат с тематиката, но умело избягващ да дава конкретни отговори на технически въпроси.

 

Съвсем сигурно значи ефект няма да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което аз разбрах е, че тяхно изследване в лабораторни условия и с неназован автомобил са постигнали 14% по-добра мощност... но както казах данни не бяха показани.

Още повече, че всички знаем, че в лабораторията е едно и съвсем друго на улицата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време имаше Carrera 100, тоя бензин също се внасяше от чужбина (Австрия) или поне така казваха. Тогава казваха, че е супер пречистен от сяра и беше любимото гориво на баварката ми. Обаче след това го кръстиха макс моушън и спряха да говорят за сярата. Иначе по-високите октани наистина предпазват от нагар и са добре за FSI моторите. Само че се докарват и с добавка... 1 шише в цистерна и става 100 октана +. Или пък човек може да си добавя сам добавката и то каквато иска. 

 

Обаче проблемът със сярата няма как да се реши с добавки.... Ходих, гледах разни SDS документи в едно OMV и там вече не пишеше :hilezh:

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казаха, че бензинът отговаря на категория 5 от най-новите изисквания за горивата обяснени тук:

https://www.acea.be/uploads/publications/Worldwide_Fuel_Charter_5ed_2013.pdf

 

Има показатели за сяра, оскидация и тн простотии - много от които дори не знам какво значат :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе OMV са най-често използваната верига от мен последните години. Зимата имаха дизел MAXMOTION, одобрен от Ауди. На AFN-а му е все тая обаче :hilezh:

Но айде да не намесваме дизел в тема за бензин, просто искам да подчертая, че сярата е едно от нещата което скапва двигателя ако присъства в горивото или пък маслото 

 

Другото, което искам да подчертая е че OMV напоследък се "грижат" за Аудита и BMW-тата :D

Lukoil направо с Porsche ухажва... :D

 

PR му се вика, маркетинг и все такива страшни думички. 

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, redalex написа:

. и с неназован автомобил са постигнали 14% по-добра мощност... но както казах данни не бяха показани.


 

Ще изядат хляба на маперите. Топ гиър ако направят тест с тва гориво, сигурно ще изкарат 1,4%, а не 14.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Който има мерак - вади пари, сравнява и казва... не е сложно.

Аз акции или пост в ОМВ нямам - само казвам какво съм чул и видял. Така или иначе в 50% от случаите симпвам на техни бензиностанции - ще го провам.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко години един познат работеше на бензиностанция Ромпетрол и караше цистерната на фирмата.Една сутрин към 5-5,30 чувам аз камиона да бумти на място и излязох да видя какво става.Гледам бат Гошо се качва на цистерната и ще тръгва.Къде бе,питам,а той вика-за бензин отивам.Къде бе,в Румъния ли?Каква Румъния бе,отивам в Бургас на Нефтохима.Бах мама му,казвам,нали уж от Румъния зареждате бе.Ква Румъния бе човек,всичко се носи от Нефтохима,бензин,дизел,газ.Та такива ми ти работи с австрийските,румънските и нам кви още 100,100+,200,300 и други октани.То и от Щатите да го карат бензина все тая,щом е стигнал в България ще му намерят цаката и ще го излекуват.:hilezh:

Нищо лошо не искам да кажа,само споделям собствен опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, SpeedyMan написа:

Едно време имаше Carrera 100, тоя бензин също се внасяше от чужбина (Австрия) или поне така казваха. Тогава казваха, че е супер пречистен от сяра и беше любимото гориво на баварката ми.

:zustimm:

Едно време като карах печки,имаше Alpin дизел,който беше внос от Австрия.Много доволен бях.

Оттам нататък са капо.Поне кафето им става,но само когато го правят две-три каки с които се познаваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А да кафето е много добро, до колкото разузнах е на GIMOKA. 

От тогава от време на време си вземам и капсули GIMOKA за в къщи. 

 

Още нещо, което ми е направило впечатление. Както казах зареждам основно от ОМВ. Няколко пъти ми се е случвало щом заредя от друга верига да ми се зацапва турбината още след излизане от бензиностанцията на първото ускорение колата забиваше нос.  Стана на пасата, стана и на А4-ката. Не знам дали е съвпадение или не.

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...