Jump to content

А4 B7 кой мотор?


Recommended Posts

Брат ми, който още взема книжа за първа кола се беше измераклил на w208 мерджан, обаче винаги си е падал по аудита.

 

Сега се е заинатил за ауди, та аз се сетих за B7 като модела, за който съм чувал най-малко оплаквания от тази марка. Позволете ми да задам няколко въпроса:

 

1) Кой двигател бихте препоръчали? 1.9tdi или легендарния 1.8т?

2) 1.8t как е като разход, има ли слабости този мотор? Знам, че за газ тук не може да се говори, а колата май ще се кара бая.

3) Също може ли една груба оценка много по-скъпа като цяло ли е подръжката на b7 от clk w208? Говорим за ауди ръчка btw

4) И за колко долу горе може да се намери читава b7-ца?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1,8 Т в Б7 и да чукам на дърво откъм надеждност съм много доволен. Защо да не може да се говори за газ, аз го карам на газ и съм много доволен от разхода около и под 10 на сто, колата е ръчка с куатро. Но и рядко вдигам над 120. Масло за 10 хил.километра съм долял 100 грама и то не че имаше нужда а просто да изравня нивото както беше при смяната. Тук има колеги точно с този мотор и могат да споделят повече впечатления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не може да се говори за газ?

Идеално се слага ГИ на 1.8т.

 

163 и 190кс версиите са препоръчителни.

Горят 8-9 извън, 12-15 градско газ и с яко каране.

На бензин извън е възможно и до 6 да падне.  Ръчка на предно.

 

Слабости няма, идеален е мотора.

за 1.9тди изобщо няма смисъл да говорим. 1.8т е класи над него по всички параграфи - вървеж, поведение, и най-важното - не трака :hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8T само да се намери читаво и го взимайте.Защото са рядкост при Б7 и държат цена.Газ се монтира без проблем,при желание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 33 минути, okops написа:

2.0т (бензин) гори ли масло?

Двигателят 2.0T в Б7 е с "нормални" сегменти, но вследствие на високото му температурно натоварване (FSI), карането с неподходящи масла и ненавременната им смяна води до закоксуване. Високата температура води и до по-малък живот на Valve Stem Oil Seals. Те са и основната причина за нагара по всмукателните клапани. Като цяло няма конструктивен проблем с разхода на масло, ако е "жив" разбира се.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох доста неща за мотора, намерих и познат с такава. Доволно върви, обаче много малко има за продан в мобилето, основно комбита и май трудно ще харесаме някое б7 с 1.8т. Като сложиш и че искаме да е ръчка нещата стават още по-сложни... Този мотор на А3 ли се слага повече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МАРТО7007

търси неговата повече от година сигурно!

Читави са и неслучайно са кът за продаване.

Накрая си докара от немско пълен С-лайн ,ръчка и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях такава в Дания. Май беше с външен С лайн 6 степенна кутия куатро с тръц. Бяха я продали за 6500 евра. Беше седан.

 

Давам само за информация цената. Или пък да беше 8500 нещо не си спомням добре но сумата ми се видя сериозна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6/17/2017 at 8:16 PM, МММ1 said:

 .. Сменят се само сегменти.

Дори може да не се сменят, а просто да се почистят.

Чистенето е бързо и елементарно....но чистенето на буталата е гадна работа.

След това хубаво масло с редовна смяна и хубаво гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

37 minutes ago, robobug said:

но чистенето на буталата е гадна работа.

Ултразвукова вана, киснене с мелио във врящ разтвор с вода и чистене ръчно на маслоотводните канали и леглата на клапаните.

Пропускам ли нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропускаш. Търкане на ръка поне по час на бутало и миене с ортоксилен......иначе наскоро един познат имаше случка със силен препарат и киснене на бутала:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При б7 с 1.8т съединителят със скъпия маховик ли върви или това беше само при дизелите? Така и не разбрах защо този маховик е толкова скъп, при ръчките на БМВ и мерцедес не съм чувал за такова нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 minute ago, Vonko said:

При б7 с 1.8т съединителят със скъпия маховик ли върви или това беше само при дизелите? Така и не разбрах защо този маховик е толкова скъп, при ръчките на БМВ и мерцедес не съм чувал за такова нещо.

 

 

За вторият въпрос ще трябва да питаш Ауди.

1000 лева е комплекта с отстъпките - всичко. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 5 дни и само 300км. съм с 1.8Т (BFB) quattro в купето на (В7) и какво да кажа,доволен е меко казано.

Да прави са колегите,че трудно се намират и са скъои,еле пък С-лайн Плюс ... но не е и невъзможно при редовно следене в нета.

При мен стана инцидентно всичко,беше нужно да направя и компромис с някой неща,но реших да не чакам и да го взема.

 

Успех с търсенето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^кАчи снимки из темите да я видим тая кола де.. :)

 

Иначе аз ли гледем грешен модел на Мерцедес или пазарните цени на B7 и w208 са съвсем различни? Мисълта ми е - какъв е горе - долу бюджета, че хубаво се коментира B7 1.8TQ, но тея коли по чужбинско са около 7-8k евра, а в БГ последно като гледах нямаше ни едно. То и преднячка с ръчни скорости май нямаше...

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

w208 и b7 са коли от съвсем различно поколение. Исках да се направи сравнението, защото това са двете харесани коли а при 208 знам за какво става. За момента може би клоним към 208 заради по-евтината подръжка(исках да разбера колко по-евтина е от аудито) по-евтината покупна цена и най-вече защото там се продават бая от желания мотор(192 коня с компресор)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 27 минути, aRobben написа:

Мисълта ми е - какъв е горе - долу бюджета, че хубаво се коментира B7 1.8TQ, но тея коли по чужбинско са около 7-8k евра, а в БГ последно като гледах нямаше ни едно.

Толкова вървят горе-долу като цени,и то голи като пушки.

Ако има някоя друга екстра или S-line,цената се качва.

Повечето са авант купета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, Vonko написа:

w208 и b7 са коли от съвсем различно поколение.

 

Именно, точно това ме учудва! Любопитно ми е как сте се спрели на 2 толкова различни коли. Едното е двуврато купе на задно, а другото 4врат седан/комби на предно/4x4, 6-7г. по-ново и цена x3. Не целя да се заяждам, любопитно ми е просто. Иначе до момента в темата се спомена за маховика и съединител. Мисля че е недостатъчно, за да си направиш изводи за поддръжката. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...