Jump to content

Audi A6 C6 4F ASB 3.0 TDI проблем след отстраняване на дпф


Njoy46

Recommended Posts

Здравейте,

 

От две седмици се занимавам и яко ходене по мъките с едно Ауди А6 3.0 тди. Проблема беше, че Дпф-а се е запушил и вече дори и регенерация

не помага (не можеха да я стартират :/) . Предложиха ми две решения - нов (3000лв от Ауди) или Хард. и Софт. премахване на филтъра.

Избрах втория вариант тъй като преди време бях изчел доста коментари и от различните мнения останах с впечатление, че няма проблеми.

Махнаха дпф-а и ме викат да си прибирам колата. Вземам я аз прибирам се до нас а тя горката пуши на убийство отзад черен пушек (неизгоряла нафта) двигателя не работи равномерно все едно работи на 5 цилиндъра. От 1000 до 1500 оборота имам чуството че двигателя ще изхвърчи, тресе просто ужасно. Отивам при тях връщам се и ми заявяват че може и да имам проблем с дюзите най-вероятно. Гледаха стойности казаха че са в норма. Реших да отида на друго място (др сервиз Бош Дизел) от там ги качиха на стенд и ми казаха че 5 от дюзите са в прединфарктно състояние.

Добре мисля си аз сменям дюзите и всичко ще заспи- ами да ама не. Проблема продължава същия едно към едно. Дюзите пикаят 2 от тях дават стойности 5mg/ per stroke... 3 са също с мн високи стойности и само една има където работи наред... Колата се дави в нафта... Моля за съвет или помощ! Възможно ли е да са се осрали със софтуерното премахване на ДПФ-а тези хубосници? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да с 5 нови дюзи съм. Сега може би и моя грешка трябваше и 6-те да сменя но това да е проблема. Манипулацията  по премахване на Дпф е извършена в Ст. Загора Мототраф се казва сервиза...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам е премахнат и софтуерно - използвали са Kess да дръпнат файла от колата. След това какво са правили не ги знам.

Сега съм я закарал във VAGen София Княжево ще и качат оригиналния софт да видим от това ли е проблема. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А нивото на маслото повишило ли се е? 

 

Че се случва след такива "професионални намеси" колата да си седи перманентно в режим на регенерация и да довпръсква нафта. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Означава, че не са го спряли софтуерно и сега компа вероятно се опитва да прави регенерация, което значи още нафта в цилиндрите.

 

Вероятно има и грешки, по които да се разбере какво става. Освен това има къде да се види дали е в регенерация в момента.

 

Тия от Бош не погледнаха ли тия неща. Май и те карат по най-прекия път към забогатяването.

Мисля, че и тия от бош са те изпързаляли да ти сменят дюзите. 2 бона взеха ли ти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж на 103. Интересно е и другите какво дават. На твоя мотор може да има разминаване в номерата на каналите. Това е за А4 с 3.0.

Тия в Бош какво ти казаха за филтъра - има ли го според компютъра, бори ли се за чистотата му?

 

102 Exhaust gas cleaning
Only on vehicles with particulate filter
1) Exhaust gas temperature after pre-catalyst (to 11.2005)
At idle: 90 ... 270 °C
At full throttle: 490 ... 830 °C
1) Exhaust gas temperature before pre-catalyst (from 11.2005)
[°C] Calculated value
2) Exhaust gas temperature before particulate filter
At idle: 70 ... 250 °C
At full throttle: 490 ... 830 °C
3) Particulate filter differential pressure
0 ... 950 mbar
4) Differential pressure offset particulate filter
[mbar]

103 Field regeneration
Only on vehicles with particulate filter
1) Regeneration mode
0 = No field regeneration active
1...100 = Regeneration stages
2) Regeneration request
X X X 1 Counter request active
X X 1 X Request by fuel consumption
X 1 X X Request by operating time
1 X X X Request by distance driven
3) Engine running time since last successful
Regeneration (from 11.2005)

4) Regeneration disable
X 1 Regeneration disabled
1 X Maximum regeneration time elapsed

104 Particulate filter
Only on vehicles with particulate filter
1) Oil ash
[Ltr]
2) Soot mass calculated
[g]
Displayed value is only valid when the engine has been
running for at least 5 minutes.
3) Soot mass measured
[g]
Notes as field 2)
4) Distance since last regeneration
[km]

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина няма как да са във норма дюзите след като колата иска да регенерира филтъра,ако е от това яко рекламация и на двата сервиза най вече на оторизираните и прехвалени Бош!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиди при Крематор в софия,ще ги види нещата и най-вероятно ще ти ги оправи с компа,аз от Ст.Загора ходя в София при него за такива неща,ти от София си отишъл в Стара Загора,странно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Denyo на Бош занесох само дюзите. Те си направиха диагностиката хората. Няма значение колата е пробвана и с нов софтуер, но явно проблемите са по сериозни. Съмнения за механичен проблем. Ще се гледат бутала, клапани и гарнитура...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как пък след махането на дпф-а стана?

 

Наистина иди при Крематора, за частта със софтуера ще ти даде достоверно мнение дали е от него и ако трябва ще ти сложи какъвто трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Още един глас за Д-брос, но наистина след като всичко е станало след махане на ДПФ, задължително при Стефан - Крематора!!! 
Аз съм 3-тия човек който ти препоръчва него, така че предлагам да го направиш! :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходих в SCar, не е евтино но съм доволен, правиха пълно обслужване, всичко е точно

Редактирано от Manniakk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си пробил бутало... пет нови дюзи и 5mg/s - дано не съм прав де...

И аз препоръчвам krematora

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...