Njoy46 Публикувано 17 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 Здравейте, От две седмици се занимавам и яко ходене по мъките с едно Ауди А6 3.0 тди. Проблема беше, че Дпф-а се е запушил и вече дори и регенерация не помага (не можеха да я стартират :/) . Предложиха ми две решения - нов (3000лв от Ауди) или Хард. и Софт. премахване на филтъра. Избрах втория вариант тъй като преди време бях изчел доста коментари и от различните мнения останах с впечатление, че няма проблеми. Махнаха дпф-а и ме викат да си прибирам колата. Вземам я аз прибирам се до нас а тя горката пуши на убийство отзад черен пушек (неизгоряла нафта) двигателя не работи равномерно все едно работи на 5 цилиндъра. От 1000 до 1500 оборота имам чуството че двигателя ще изхвърчи, тресе просто ужасно. Отивам при тях връщам се и ми заявяват че може и да имам проблем с дюзите най-вероятно. Гледаха стойности казаха че са в норма. Реших да отида на друго място (др сервиз Бош Дизел) от там ги качиха на стенд и ми казаха че 5 от дюзите са в прединфарктно състояние. Добре мисля си аз сменям дюзите и всичко ще заспи- ами да ама не. Проблема продължава същия едно към едно. Дюзите пикаят 2 от тях дават стойности 5mg/ per stroke... 3 са също с мн високи стойности и само една има където работи наред... Колата се дави в нафта... Моля за съвет или помощ! Възможно ли е да са се осрали със софтуерното премахване на ДПФ-а тези хубосници? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 Значи си с чисто нови дюзи и колата се държи по същия начин? Няма да е лошо и да кажеш къде си бил за манипулацията с DPF... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Njoy46 Публикувано 17 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 Да с 5 нови дюзи съм. Сега може би и моя грешка трябваше и 6-те да сменя но това да е проблема. Манипулацията по премахване на Дпф е извършена в Ст. Загора Мототраф се казва сервиза... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 17 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 А "излъгаха" ли колата, след като махнаха ДПФ-а? Явно, там е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Njoy46 Публикувано 17 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 До колкото знам е премахнат и софтуерно - използвали са Kess да дръпнат файла от колата. След това какво са правили не ги знам. Сега съм я закарал във VAGen София Княжево ще и качат оригиналния софт да видим от това ли е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JusttRelaxx Публикувано 17 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 А нивото на маслото повишило ли се е? Че се случва след такива "професионални намеси" колата да си седи перманентно в режим на регенерация и да довпръсква нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Njoy46 Публикувано 17 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 Да забелязах че е над нивото! Какво може да означава това? Меши нафта с масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 17 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 Точно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 Означава, че не са го спряли софтуерно и сега компа вероятно се опитва да прави регенерация, което значи още нафта в цилиндрите. Вероятно има и грешки, по които да се разбере какво става. Освен това има къде да се види дали е в регенерация в момента. Тия от Бош не погледнаха ли тия неща. Май и те карат по най-прекия път към забогатяването. Мисля, че и тия от бош са те изпързаляли да ти сменят дюзите. 2 бона взеха ли ти? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Njoy46 Публикувано 17 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 Естественно иска ли питане. Как може да се разбере дали е в регенерация? :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 (Редактирано) Виж на 103. Интересно е и другите какво дават. На твоя мотор може да има разминаване в номерата на каналите. Това е за А4 с 3.0. Тия в Бош какво ти казаха за филтъра - има ли го според компютъра, бори ли се за чистотата му? 102 Exhaust gas cleaningOnly on vehicles with particulate filter1) Exhaust gas temperature after pre-catalyst (to 11.2005)At idle: 90 ... 270 °CAt full throttle: 490 ... 830 °C1) Exhaust gas temperature before pre-catalyst (from 11.2005)[°C] Calculated value2) Exhaust gas temperature before particulate filterAt idle: 70 ... 250 °CAt full throttle: 490 ... 830 °C3) Particulate filter differential pressure0 ... 950 mbar4) Differential pressure offset particulate filter[mbar]103 Field regenerationOnly on vehicles with particulate filter1) Regeneration mode0 = No field regeneration active1...100 = Regeneration stages2) Regeneration requestX X X 1 Counter request activeX X 1 X Request by fuel consumptionX 1 X X Request by operating time1 X X X Request by distance driven3) Engine running time since last successfulRegeneration (from 11.2005) 4) Regeneration disableX 1 Regeneration disabled1 X Maximum regeneration time elapsed104 Particulate filterOnly on vehicles with particulate filter1) Oil ash[Ltr]2) Soot mass calculated[g]Displayed value is only valid when the engine has beenrunning for at least 5 minutes.3) Soot mass measured[g]Notes as field 2)4) Distance since last regeneration[km] Редактирано 17 Юли 2017 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 17 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 Наистина няма как да са във норма дюзите след като колата иска да регенерира филтъра,ако е от това яко рекламация и на двата сервиза най вече на оторизираните и прехвалени Бош!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koceg Публикувано 17 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2017 Отиди при Крематор в софия,ще ги види нещата и най-вероятно ще ти ги оправи с компа,аз от Ст.Загора ходя в София при него за такива неща,ти от София си отишъл в Стара Загора,странно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Njoy46 Публикувано 18 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Denyo на Бош занесох само дюзите. Те си направиха диагностиката хората. Няма значение колата е пробвана и с нов софтуер, но явно проблемите са по сериозни. Съмнения за механичен проблем. Ще се гледат бутала, клапани и гарнитура... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2017 Как пък след махането на дпф-а стана? Наистина иди при Крематора, за частта със софтуера ще ти даде достоверно мнение дали е от него и ако трябва ще ти сложи какъвто трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI EXCLUSIVE Публикувано 19 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2017 ако искам качествен сервиз за ауди в софия къде да отида? nichirenshu да сподели за незнаещите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Njoy46 Публикувано 19 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2017 Аз закарах моята сега в Кв. Княжево ул. Евлия Челеби 39 VAGen Service. Чух много добри отзиви да видим какво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 19 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2017 @nichirenshu и от друго място чух добри отзиви за този Scar сервиз, можеш ли да дадеш повече инфо, ти там ходил ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 19 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2017 Примерно при Ники на илиенци отиди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanislav85 Публикувано 20 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2017 +1 за Ники. Много точен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 20 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2017 D-Bros са добър сервиз. Можеш да отидеш там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kristian92 Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Още един глас за Д-брос, но наистина след като всичко е станало след махане на ДПФ, задължително при Стефан - Крематора!!! Аз съм 3-тия човек който ти препоръчва него, така че предлагам да го направиш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 (Редактирано) ходих в SCar, не е евтино но съм доволен, правиха пълно обслужване, всичко е точно Редактирано 9 Август 2017 от Manniakk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 10 Август 2017 Доклад Share Публикувано 10 Август 2017 То ако ще броим хората, които препоръчват @kpematop-a, ще се включа и аз с един глас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 10 Август 2017 Доклад Share Публикувано 10 Август 2017 (Редактирано) Според мен си пробил бутало... пет нови дюзи и 5mg/s - дано не съм прав де... И аз препоръчвам krematora Редактирано 10 Август 2017 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване