Jump to content

Съвет за Audi B6


Recommended Posts

Светльо спести си епитетите за себе се,не бери грижа за мен.Пак ти казвам,не слагай всички коли на пазара под общ знаменател.Ясно ми е какво се внася,ама ти нали искаш с два лева Ауди да караш и да си го ремонтираш в гаража,си е лично твой проблем.

Като не ти харесва колата и цената просто я подминаваш,коли много.

Утре и ти като пуснеш за продажба своя кола няма да ти е харно да плюят по нея,нали?

Гледам,че нещо си обиден или засегнат от известно време и го играеш контра.

 

Нико не се паля грам,още по-малко съм се набутал с дръгел.

По-горе писах,защо стана така.Ама чиляка всичко му е ясно.Чак се учудвам да не участва и той в бизнеса с коли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 164
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Just now, tonko2.0T написа:

Като не ти харесва колата и цената просто я подминаваш ...

И аз съм на мнение, че цената не трябва да е основната тема за коментар. Състоянието е определящо. А то най-често няма нищо общо с това което се вижда на снимките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавите и не износени коли струват пари. Общо взето тези коли с тази комбинация от мотор и задвижване струват от 7500 нагоре преди регистрация, като тези за 7 и са доста поизносени и изконсумирани и им личи. Шведската кола също е в тази категория, защото със сигурност е доста ръждясала, ако не ламарините, то всеки болт по окачването отдолу е в здраво ръжда. Няма кола от Швеция, която да не е така, а има и доста по зле.

Една такава кола нов внос, след регистрация , два комплекта гуми с джанти, обслужване, някой дребен ремонт (ако приемем , че е запазена и в горният ценови диапазон) си подминава 10000 (ако приемем, че закупната и цена е около 8000) да не кажа, че отива и на 11. В този ред на мисли, ако на колата всичко по-горе е направено, колко да струва?

Аз търся също такава кола и се убедих, че по важно е състоянието на колата, отколкото екстрите с които разполага. Това си е лично мое мнение.

Редактирано от Чебурашка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според мен само е нагласена външно. Тъка мисли един търговец. Не знам някой да е внесъл кола за продан и да я е стегнал технически. Виж да е частно лице, за лично ползване няколко години, да я е правил, и сега да я продава, да кажем, че е що годе добре, ама пак си е тотал щета, защото здрава кола не се продава. Огледайте се, това е народопсихология. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 minutes ago, sweetlioo said:

защото здрава кола не се продава.

Това може от твоята камбанария да е така. Има хора,които искат да обновят колата, макар и здрава. Просто минават на следващият и по следващ модел. Не е трудно да се сетиш

Редактирано от Чебурашка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха, тия са бели лястовици. Явно гледаш прекалено много Wheeler dealers по Дискавъри. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Чебурашка написа:

.....Има хора,които искат да обновят колата, макар и здрава.....

:zustimm: Точно такова А5 продадох, беше перфектна във всяко едно отношение, поддържана от мен само в оторизиран сервиз и с история на поддръжката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Чебурашка написа:

Това може от твоята камбанария да е така. Има хора,които искат да обновят колата, макар и здрава. Просто минават на следващият и по следващ модел. Не е трудно да се сетиш

Аха и тази идея им е дошла вчера в сервиза докато поддържаха в перфектно състояние старата.:hilezh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АКо един човек си поддържа добре колата, не го интересува какво ще става с нея, той не е джамбазин тънкач да играе на тънки сметки. Той си кара колата и си я поддържа, вървят си консумативи, някакви текущи ремонти ако има такива, гуми застраховки данъци. В един момент си казва писна ми Х кола и я пуска за да си купи по нова. Какво странно намираш в това?

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая картерна вентилация дали ще е толкова голям проблем... https://suchen.mobile.de/auto-inserat/audi-a4-avant-1-8-t-quattro-weibern/247782931.html#utm_source=www.ebay-kleinanzeigen.de&utm_medium=textlink_VIP&utm_campaign=partner_ad&utm_content=more_information_fsbo

че ми се въртят разни идейки  ,става въпрос за тук Германия ако мога да си оправя и така де.. хем и мнения ще получа

 

Редактирано от lorda
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, lorda said:

Тая картерна вентилация дали ще е толкова голям проблем...

Значи, такава кола с леки проблеми за оправяне и 4 предишни собственика с незнайни имена струва 7000 лева там, с евентуално доказан произход. Ми тя трябва и да се докара, трябва и 1000 лева в джоба да се сложат от джамбазина минимум за толкова ликвидна кола. Начи смятайте за 7500 по дупница за какви тоалетни иде реч....

Ма иначе може и аз да не разбирам и да съм прост и колегата Swetlioo да е прав и тая кола да е скъпа на 7600 преди регистрация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, я се изкажете за таз нова обява, какво мислите:

http://mobile.bg/11503576568143514

Вярно, че не е B6, ама нали било почти същото, та си помислих, че няма смисъл за една обява да пускам нова тема. С регистрация, газ и обслужване и коментар на цената, си става почти колкото напудрено B6 в автокъща. Добре изглежда според мен. Да не е форумна?!

Tapatalk user

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В България от 2009-та година с първоначална СО регистрация, със СА регистрация от 2011 или 2012 - не запомних точно. В гаранционния фонд има 1 ПТП причинено по вина на този автомобил, където е съставен протокол за ПТП с материални щети, но неизвестно какви. Липса на темпомат и ксенонови фарове - вярно садят се допълнително и с не много усилие, но все пак си е занимавка.

 

В момента съм в търсене и тая ми дойде като бяла лястовица, но се отказах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И един мармот.......кой сменя сегменти и гумички на Тръц при пробег от 230 000км.

Аз минах 300 000км. и като гледам скоро не ми предстои такава операция.

Като изключим това, колата е горе долу добре оборудвана и рядко изпадат такива.Това, че е имала щети не е проблем, ако са били леки.Моята я боядисах цялостно и за 2г. в София заприлича на трътка....вече нямам нерви да се занимавам с бояджии.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посипвам си главата с пепел тогава :), каква е била причината толкова рано да извършиш тази манипулация?

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Профилактично :)

Купих колата, карана с оригнално масло, сменяно "по книжка" на 189к км с превъртял биелен лагер.

Понеже сложих и леко по-голяма турбина, целия двигател (включително главата) минаха "профилактика".

Четейки обявата си мисля, че и тази кола е имала подобен "инцидент".

Всъщност всички 1.8т,  които са около мен и са направили над 300-400к км (едно има и на 500)  са купувани на по-малко от 100к км и са карани с Мотул, сменян на 10к.

Немците си спестяват някои ремонти. (покрай рисърча за 2.0Т видях дори как се сменят бутала, а главата се сваля със се колектори и се връща обратно,  без дори да се шлайфа:wall: ...да не говорим за пасване на клапани, гумички, семеринги и прочие)

Човекът беше пробвал да смени само един биелен лагер, като не е станало ми продаде колата, комплект с останалите биелни лагери :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14 minutes ago, robobug said:

Човекът беше пробвал да смени само един биелен лагер, като не е станало ми продаде колата, комплект с останалите биелни лагери :) 

С трици маймуни не става да се ловят....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/10/2017 at 3:08, EYESCREAM написа:


Скоро приятел ще пуска в продажба B6 quattro 1.8T 163 @ 210 кончета. Наскоро закупена и докарана на ход от Швеция ...
 

20068411_10209151879546241_10293187_n.jpg

 

Автомобилът се продаде за няколко дни ...B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ще ползвам на колегата темата....

И аз се оглеждам за Б6 и се загледах в тази

https://m.bazar.bg/обява-19178391/audi-a41-8-t-schweiz

и мисля тези дни да ходя да я видя.

На снимки добре ми изглежа ама аз нямам много опит та това не е критерий :)

Вие като по-разбиращи какво бихте казали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върви я виж най-добре,на място е друго.

Колата има ксенон,темпомат,ако е 2002-ра е от от първите Б6-ци авант 1.8Т 150 к.с.,5 степенна ръчна кутия.

По-скъпи чаркове са-турбо,верига и оптегач разпределителни валове,евентуално съединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2002-ра е от последните б6-ци 150кс. Тази си е с 5 скорости. Волана е по-новия обаче. 2002-ра ги спират тия 150 коньовите.

П.С.: С тонко написахме едно нещо, по два разични начина ))
П.С2: в тая автокъща изкачат и хубави коли.

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т. е след 2002 вече няма 150кс така ли?




Тази пак е в същата къща
https://m.bazar.bg/обява-18226915/audi-a41-8-t-4x4-schweiz
Почти 1:1 с горната. Кожения салон ли вдига цената с хилядарка?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 07/2002 г. вече е 163 к.с./120 kw./ BFB мотор.И до 05/2003 г. куатро вариантите са със 5 ст.кутия,след това 6 степенна.

1.8Т с ръчна кутия,на предно предаване в Б6 и Б7,винаги е с 5 ст.ръчна кутия.

Автомата е мултитроник за Европа и типтроник за Америка и Канада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...