NITRO1 Публикувано 25 Август 2017 Доклад Share Публикувано 25 Август 2017 Някой може ли да каже ако на Б4 АБТ му налея 5в40 на Кастрол дали ще има някакви последствия, в момента е с 10/40, но мисля за предстоящия зимен период да го поглезя малко? Няма да може да се източи напълно 10/40 при смяната и би ли било проблем ако се смеси с новото 5/40. Предполагам че остатъка от 10/40 ще е е около 100-200 грама. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Август 2017 Доклад Share Публикувано 25 Август 2017 Слагай смело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 25 Август 2017 Доклад Share Публикувано 25 Август 2017 Няма никакъв смисъл на кола която досега е карана с 10W40 да сипваш 5W40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 25 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2017 Just now, Passi said: Няма никакъв смисъл на кола която досега е карана с 10W40 да сипваш 5W40 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 25 Август 2017 Доклад Share Публикувано 25 Август 2017 Колега, аз съм с АБТ и карам с 5W40 вече трета смяна. Само че Бардал. Доволен съм от маслото, мотора работи много добре и тихо. Явно не съм попаднал на ментак. Не го гори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 25 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2017 Ще пробвам, при всички случаи няма да навреди, най-много да го гори-ако му дойде тънко. Наложи се за един ден да мина 1000 километра и съм супер доволен от колата. Бардал е сериозна марка а и не съм чувал да има ментета, но Кастрола ми остана от Б7-цата и мисля да го налея в Б4-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 Ще ти дам координати на двама "неверници" (от твоя район) на темата 5W40, които след една проба, вече не искат и да чуят за 10W40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 26 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 За какво не са вярвали? Ако ще и е по-добре на вечната здрава с това масло само с такова ще я карам. Да ме изкара още 30-на години друго не ми трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kaiser Kar Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Аз същжо карам АБТ-то с 5 на 40 и направо се родих - работи супер тихо и гладко, не го гори и нямам никакви проблеми. Преди, напротив, лампата на маслото не искаше да гасне след палене и тракаше. 5w40 е малсото за тези коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 1 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 Ясно, засилвам го с това масло. 25 годишна кола с пълна синтетика, те затова няма да продам Б4-та. Между другото някой знае ли заводски с 10/40 ли излиза този двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 Аз пък съм по масон - с 0/40 си карах ABK-то Пак яд нямаше, а зимата лаМбата за маслото гаснеше на секундата ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 1 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 Евала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2017 АБТ/АБК събират точно 3 литра масло. Разликата между Мотул 6100 и Мотул 8100 е 2-3лв на литър. Т.е. за 6лв на смяна ли е цялата тема? Или има съмнение, дали по-евтиното масло е по-добро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 Разликата между 5в40 и 10в40 е само при студен мотор. Няма логика загряла кола да работи по-добре с едното отколкото с другото. При студен старт ще има разлика, както казва колегата лампата гасне по-бързо, мотора не изтраква... Те навремето може да са го пуснали от завода и с 15в40 но давате ли си сметка дали е имало и на каква цена е било 5в40 тогава и дали е било изгодно за масовия потребител? Аз най-доволен останах от кастрол и мобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 3 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 On 01/09/2017 at 6:28 PM, robobug said: АБТ/АБК събират точно 3 литра масло. Разликата между Мотул 6100 и Мотул 8100 е 2-3лв на литър. Т.е. за 6лв на смяна ли е цялата тема? Или има съмнение, дали по-евтиното масло е по-добро? Темата въобще не е свързана с пари и няма абсолютно нищо общо с това. Питането ми , породено от незнание беше дали мога да прецакам нещо по двигателя с това тънко масло, като например хидравличните повдигачи, предвид годините на колата да не текне като лейка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamerche Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Аз също съм с ABT мотор и си го карам с Castrol EDGE Titanium FST 5W-40 и съм си супер доволен. Колата ми е на малко километри, не го гори и работи много тихо. Вземам го от Влади и нямам съмнение дали е оригинално. И моя съвет е този мотор да се кара с 5W40... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 5 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Май от цял форум само аз си карам бабата с 10/40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 И аз карам с 10/40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Тотал кварц 5в40 5л. 40лв. Що да не караш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6matkar Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 Аз пък съм с Avant 1.6 ADA и карам само с 10/40. Нямам и грам разход от смяна до смяна. За чий ... ми е да си правя експерименти с 5/40. Даже навремето на Гоуфо наливах Liqui Moly и доливах около 0.100 л. Последно на Audi-то налях дори от варел, оригинално немско от вносител и с отстъпка ми излезе 16 лв, 4 л. Еми 5000 км съм минал от тогава, още си седи малко над максимума. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 и аз съм за 5/40. Както каза колегата TiL разликата е само при студен старт. "кръвоснабдяването" от вискозитет 5 е по-бързо и лесно спрямо 10. При нормално ниски температури разликата е малка, но при минус нещо си е по-голяма. След няколко минути работа вече се изравняват двата вида по свойства. В заводските упътвания е написано да се кара и избират маслата според външната температура и начин на каране. За климата на България 5/40 в хладните месеци е може би най-разумния вариант Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batiaro Публикувано 5 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2017 (Редактирано) Бе то и аз карам моя кашон с 5w40 ама много им се втелявате на тези дъртите кошници.Талянци и шваби кой знае с какви батаци са им навъртели по 300-400000 км. преди 23 години и са забравили,че има такива коли,а ние тука се превръщаме в реставратори и ги връщаме към живота. По принцип обаче съм съгласен,че с 5w40 е по-добре за мотора отколкото с 10w40. Редактирано 5 Септември 2017 от batiaro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Azov Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 Въпрос към колегите каращи АБТ моторите си с 5/40, които пишат, че не им гори масло. Правили ли сте накакви ремонти по мотора свързани с горене на масло преди да започнете да карате с това масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 8 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2017 Аз преди да сменя гумичките на клапаните каквото и масло да сипвах ( 10в40, 5в40, 5в50) разхода си беше един. Около 1.5л на 10хил. След смяната на гумичките сипвам само 5в40 и не доливам нищо до смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване