Jump to content

A4 B7 тресе в ниските


Recommended Posts

Здравеите днес гледах веднага б7 куатро 170 к.с  2.0 ТД...  В ниските обороти на 1-2 се получаваха едни вибрации ... Продавача ми каАза че това е нормално и било от куатро то .... Дали си заслужава да я карам до сервиз при куатро то има ли я тази вибрация ... Наистина или ме лъже

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен са пълни глупости това. Причините, които съм чел може да са много от заминало каре на кардана (така ми обясни моя майстор) и което вървяло в комплект с кардана и втора ръка било към 2500 (по думи на майстора), до заминал съединител и може би още куп други неща. Аз лично бих я прескочил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това продавача не му е за продаване ....  Попитах го дали може да го запалим а този ми отговори само ако го купувате ...

 И огледа преключи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това...онова :lol: ...

Като разглеждам снимките ми се набива на очи веднага вътре в интериора, волана и скоростния лост ,които са бая изтрити и са мазани  с нещо, боя или какво не мога да преценя от снимките .Което изобщо не отговаря на посочените километри...тези неща са направени от качествени материали и държат доста повече ,все пак е Ауди нали... Моята кола е на 250 000км.  ,а за километрите съм сигурен ,че са и реални и няма и помен от изтриване по волана и скоростите .Иначе за седалките ,ако и те не са мазани с нещо ,не мога да разбера от снимките ,изглеждат добре...

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя волан на 340к беше супер изтрит, скоростният лост също.

Трябва да си луд да си купиш кола съдейки по такива неща ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди две-три години ходих до Германия и Италия ,за да се разходя  и да си потърся личен автомобил, като гледах само частни обяви... бях с мои приятели ,които търгуват с коли ,основно луксозни возила и искам да ти кажа ,че под 5 - 600 000 кола не се купи, а тук в Бг. стават по на 170 -  180 000км. А да не говорим ,че има и наглеци, които ги правят и на по малко и вътре изглеждат супер свежи ,от първи собственик ако ме разбираш... .Разбииира се със сервизна история всеки един автомобил :) .Всеки си има свой критерий за подбор на автомобил ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10/24/2017 at 14:08, NITRO1 написа:

Според мен са пълни глупости това. Причините, които съм чел може да са много от заминало каре на кардана (така ми обясни моя майстор) и което вървяло в комплект с кардана и втора ръка било към 2500 (по думи на майстора), до заминал съединител и може би още куп други неща. Аз лично бих я прескочил.

 

Това също са глупости. 2500 е нов кардан оригинален ;) Втора ръка е 100лв., въпреки, че тука колегите ги продават по 200 и затова ще им седят....

Карето се продава отделно, на моята го сменяха преди 1 месец. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отделно доста автотърговци са купили от мен възстановени волани, като повечето държаха да са с оригинална кожа, а не претапицирани, понеже клиентите са нахитрели и бягат от коли с претапицирани детайли, но приемат равнодушно боядисани елементи:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми моята кола е на 300 000 и волана е доста изтрит от лявата страна ... не знам какво трябва да се очаква от кола на 300к км :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.10.2017 г. at 11:50, DJANO написа:

Това май има само едни S-line седалки :unsure:

И не са от тази кола, салона на колата е бежаво сив.

Sportback в този ценови диапазон са леко казано отпадъци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е ... с най-убития мотор,най скапаната кутия на предно предаване,но пък е само 12.000 лева на реални километри и С-лайн :lupe::nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0tdi BPW с ръчни скорости май най-става до към 8-9-10хил лв в зависимост от състояние и екстри. Ако можеш да си намериш до 300-350хил км, по възможност от човек, който я е карал няколко години.

Иначе купуваш която ти хареса от най-евтините на "128хил км", главата в торбата и стискаш палци. След това обслужваш, караш, ремонтираш, караш, пак обслужваш и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, MAPTO7007 написа:

с най-убития мотор

 

Що не обясниш на автора как всъщност се е объркал и си търси бензин 1,8т на газ,понеже е най-убавия,не се троши,а с газ даже и ресто ти връща в жабката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм съгласен с колегата по-горе.

Наистина 1.8Т е най-хубавия мотор, върви по-добре от дизела, не трака и на газ е по-икономичен. Е чак ресто не връща, но 7-8/100 газ гори извънградско по ограниченията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Reroll написа:

 

Що не обясниш на автора как всъщност се е объркал и си търси бензин 1,8т на газ,понеже е най-убавия,не се троши,а с газ даже и ресто ти връща в жабката.

 

Не е нужно да обяснявам на никой нищо ... темите за 2.0ТДИ във форума говорят сами по себе си за всичко,било за жалкия мотор с куп проблеми още на 200.000 пробег,било за скоростната кутия и прочие.

 

1.8Т е доказал себе си мотор за всичките 13-14 години в които се произвежда.

И да по-добър мотор е от 2.0ТДИ в купето на (B7) колега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...