Jump to content

A6 4F 3.0TDI 2006г. Мига реотана на свещите в движение


Nikolay Nedelchev

Recommended Posts

Здравейте,колеги

На два пъти ми мига реотана на свещите в движение без да влиза в авариен режим.След изгасяне на двигателя и запалване спира да мига.

От Варна съм препоръчайте ми сервиз за оглед.

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, 2.5TDI написа:

Мирише ми на управление на турбото в начална фаза, колата губи ли мощността 

Да днес ми потвърдиха моторчето на търбото е за смяна.Лоша работа ще олекна с едни 500-600лв.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно защо не влиза в авариен режим, щом е моторчето на турбото. Прочетоха ли ти я с VCDS или само по симптоматика го определиха.

При 001688 също мига реотанчето, но не губи мощност

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, Nikolay Nedelchev написа:

Да днес ми потвърдиха моторчето на търбото е за смяна.Лоша работа ще олекна с едни 500-600лв.

 

Втора употреба е около 200 лв,проблема е в платката предимно, но има вариянт и зъбните колела да са се изронили,съвет,префи да свалите управлението маркирайте с боя позицията на болтовете защото после ако не се сложи правилно си е е.ало мамата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, lmbr написа:

Странно защо не влиза в авариен режим, щом е моторчето на турбото. Прочетоха ли ти я с VCDS или само по симптоматика го определиха.

При 001688 също мига реотанчето, но не губи мощност

И при мен не влизаше в авариен режим,когато турбото напече платката почва да мига реотана на подгрева и колата остава без турбо,същото ми се случи на старата а4,спука се вакумния клапан на турбото и само ми мигаше лампата на подгрева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1/19/2018 at 16:07, 2.5TDI написа:

Цитиране на предходно мнение!

Да и на мен така ми казаха ,че напича платката и турбото спира,дадоха и цена за цялата процедура моторче 520лв и адаптация на новото с труда 130лв общо 650лв.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1/20/2018 at 10:13, Nikolay Nedelchev написа:

Цитиране на предходно мнение!

Говориме за чисто ново моторче,не втора употреба, адаптация не съм правил,просто го подмених,130 лв за работа заз сваляне на 2 болта и откачване на една букса за мен е много пари.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, Nikolay Nedelchev написа:

Да и на мен така ми казаха ,че напича платката и турбото спира,дадоха и цена за цялата процедура моторче 520лв и адаптация на новото с труда 130лв общо 650лв.

При кого ходи да я гледа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен днес диагностицираха същия проблем. Колата последните дни влизаше често в авариен режим.

И аз съм от Варна. Свалиха турбината и я занесох в  МЕИ-то и познай...

Диагнозата е : Ремонт на турбина  , някаква средна част , която не запомних + геометрия = 400лв + неработещо моторче ново 530лв и направо стана здравей. 2 дни преди да влезе колата в авариен пуснах една диагностика заради ДПФ-а и там стойностите на турбото и дюзите бяха перфектни !  Започвам да имам съмнения , че тези майстори на турбините там влезе ли турбина под 400 500лв не излиза дори и да е здрава те пускат по пързалката... еби мааа му ! Варианта е или давам 1200лв за този ремонт или си купувам 2ра употреба има една турбина комплект поне знам , че мина скоро рециклиране и е пушка та за нея ми искат 750лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е турбина на 300к да е за ремонт. Няма да е като нова. Обаче дали не би изкарала още 100к е важния въпрос, на който никой не може да отговори.

Мойта на 240к има доста луфт, че чак се чудя дали не стърже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината е агрегат, който спокойно живее 500 000 км ако не се издевателства върху колата с поддръжката.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се разбира  , че има лувтове в турбото без да се сваля .. не трябва ли да почне да гори масло или да не надува достатъчно.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има различни варианти. Може и да не гори масло и пак да е износена.

 

Като махнеш тръбата на входящия въздух се пипа перката и я мърдаш и се усеща луфта. Ама колко е нормално не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това с перката го направих неволно , докато си сменях ксенона и докато разбера как да стигна разглобих половината колата , е не трябваше толкова много но вече знам :), Видях перката и по професионално изкривяване я проверих за радиални и аксиални  луфтове .. имаше  почти не-доловими :). Не съм механик но  занимавам се с автоматизация    но от опита ми с турбо-компресори   (поставяне и настройка на сензори за вибрации , измерване на температура на лагер. )и разбира се  в огромни размери спрямо турбото на колата но въртящи се само на 13-14К -обороти  има някакви допуски на луфт. Има и критични  обороти  криви на помпаж  и куп още неща .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не трябва да има аксиален луфт. Радиален не може да няма, но трябва да е малък. Това е в общи линии на кратко, което съм чел за турбините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам като запали до  колко се компенсират  луфтовете  от температурата и маслото . Аз винаги се чудя , защо пише палиш и тръгваш  може да съм в грешка но нека да поработи малко на място :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масово на V6 пада дроселчето от ЕГР-а в геометрията. Тия турбини са доста здрави и рядко гърмят. Сваля се турбото, отваря се геометрията и се гледа. И тука по София бях питал за един хибрид и ми искаха по 700-1000лв...то в ибей е по-евтино два пъти. Средна част струва 300-400лв чисто нова без геометрията, тя е 150-250лв, завиваш охлювите и караш. Безумие е да се дават по 600-900лв за рециклаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, ivo.petkov said:

Не знам като запали до  колко се компенсират  луфтовете  от температурата и маслото . Аз винаги се чудя , защо пише палиш и тръгваш  може да съм в грешка но нека да поработи малко на място :) .

това е повече за екологията. Но няма и смисъл да я държи човек 10 минути на място (имах такъв приятел) на място да загрее. Аз чакам минутка и тръгвам като е студено. Важно е и като спреш да изчакаш малко преди да загасиш, особено ако си я настъпвал до преди малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом чакаш като спреш е хубаво е и малко преди да тръгнеш :)  ..   не  да я смачкаш и   да се чуди турбото как  да се разгрява равномерно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като тръгвам на студено и я галя газта, даже не я натискам а духам :) И с перата сменям по-рано на по-висока предавка, правилно или не...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си я позачаквам при по ниски температури около 5мин да позагреят маслата :D И после докато позагрее я галя както казва колегата  :D

Редактирано от MaKaTa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-важно е като сте я настъпили, да изчакате малко, преди да я угасите. Така спокойно ще изкара 500к км, разбира се и навреме смяна на маслото.

Редактирано от Dan4ote
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...