Nikolay Nedelchev Публикувано 18 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 Здравейте,колеги На два пъти ми мига реотана на свещите в движение без да влиза в авариен режим.След изгасяне на двигателя и запалване спира да мига. От Варна съм препоръчайте ми сервиз за оглед. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
2.5TDI Публикувано 19 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2018 Мирише ми на управление на турбото в начална фаза, колата губи ли мощността Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2018 Пиши в интернет Ифидик или Сами бегачката, виж как им се казват сервизите и ходи при тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Nedelchev Публикувано 19 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2018 Преди 1 час, 2.5TDI написа: Мирише ми на управление на турбото в начална фаза, колата губи ли мощността Да днес ми потвърдиха моторчето на търбото е за смяна.Лоша работа ще олекна с едни 500-600лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 19 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2018 Странно защо не влиза в авариен режим, щом е моторчето на турбото. Прочетоха ли ти я с VCDS или само по симптоматика го определиха. При 001688 също мига реотанчето, но не губи мощност Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
2.5TDI Публикувано 19 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2018 преди 18 минути, Nikolay Nedelchev написа: Да днес ми потвърдиха моторчето на търбото е за смяна.Лоша работа ще олекна с едни 500-600лв. Втора употреба е около 200 лв,проблема е в платката предимно, но има вариянт и зъбните колела да са се изронили,съвет,префи да свалите управлението маркирайте с боя позицията на болтовете защото после ако не се сложи правилно си е е.ало мамата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
2.5TDI Публикувано 19 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2018 преди 30 минути, lmbr написа: Странно защо не влиза в авариен режим, щом е моторчето на турбото. Прочетоха ли ти я с VCDS или само по симптоматика го определиха. При 001688 също мига реотанчето, но не губи мощност И при мен не влизаше в авариен режим,когато турбото напече платката почва да мига реотана на подгрева и колата остава без турбо,същото ми се случи на старата а4,спука се вакумния клапан на турбото и само ми мигаше лампата на подгрева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Nedelchev Публикувано 20 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 (Редактирано) На 1/19/2018 at 16:07, 2.5TDI написа: Цитиране на предходно мнение! Да и на мен така ми казаха ,че напича платката и турбото спира,дадоха и цена за цялата процедура моторче 520лв и адаптация на новото с труда 130лв общо 650лв. Редактирано 21 Януари 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
2.5TDI Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 (Редактирано) На 1/20/2018 at 10:13, Nikolay Nedelchev написа: Цитиране на предходно мнение! Говориме за чисто ново моторче,не втора употреба, адаптация не съм правил,просто го подмених,130 лв за работа заз сваляне на 2 болта и откачване на една букса за мен е много пари. Редактирано 21 Януари 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Преди 13 часа, Nikolay Nedelchev написа: Да и на мен така ми казаха ,че напича платката и турбото спира,дадоха и цена за цялата процедура моторче 520лв и адаптация на новото с труда 130лв общо 650лв. При кого ходи да я гледа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Nedelchev Публикувано 22 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 (Редактирано) юли ауто - бош сервиз Редактирано 22 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookss Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 При мен днес диагностицираха същия проблем. Колата последните дни влизаше често в авариен режим. И аз съм от Варна. Свалиха турбината и я занесох в МЕИ-то и познай... Диагнозата е : Ремонт на турбина , някаква средна част , която не запомних + геометрия = 400лв + неработещо моторче ново 530лв и направо стана здравей. 2 дни преди да влезе колата в авариен пуснах една диагностика заради ДПФ-а и там стойностите на турбото и дюзите бяха перфектни ! Започвам да имам съмнения , че тези майстори на турбините там влезе ли турбина под 400 500лв не излиза дори и да е здрава те пускат по пързалката... еби мааа му ! Варианта е или давам 1200лв за този ремонт или си купувам 2ра употреба има една турбина комплект поне знам , че мина скоро рециклиране и е пушка та за нея ми искат 750лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Нормално е турбина на 300к да е за ремонт. Няма да е като нова. Обаче дали не би изкарала още 100к е важния въпрос, на който никой не може да отговори. Мойта на 240к има доста луфт, че чак се чудя дали не стърже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Турбината е агрегат, който спокойно живее 500 000 км ако не се издевателства върху колата с поддръжката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Как се разбира , че има лувтове в турбото без да се сваля .. не трябва ли да почне да гори масло или да не надува достатъчно.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Има различни варианти. Може и да не гори масло и пак да е износена. Като махнеш тръбата на входящия въздух се пипа перката и я мърдаш и се усеща луфта. Ама колко е нормално не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Е това с перката го направих неволно , докато си сменях ксенона и докато разбера как да стигна разглобих половината колата , е не трябваше толкова много но вече знам :), Видях перката и по професионално изкривяване я проверих за радиални и аксиални луфтове .. имаше почти не-доловими :). Не съм механик но занимавам се с автоматизация но от опита ми с турбо-компресори (поставяне и настройка на сензори за вибрации , измерване на температура на лагер. )и разбира се в огромни размери спрямо турбото на колата но въртящи се само на 13-14К -обороти има някакви допуски на луфт. Има и критични обороти криви на помпаж и куп още неща . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 Не трябва да има аксиален луфт. Радиален не може да няма, но трябва да е малък. Това е в общи линии на кратко, което съм чел за турбините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 Не знам като запали до колко се компенсират луфтовете от температурата и маслото . Аз винаги се чудя , защо пише палиш и тръгваш може да съм в грешка но нека да поработи малко на място . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 Масово на V6 пада дроселчето от ЕГР-а в геометрията. Тия турбини са доста здрави и рядко гърмят. Сваля се турбото, отваря се геометрията и се гледа. И тука по София бях питал за един хибрид и ми искаха по 700-1000лв...то в ибей е по-евтино два пъти. Средна част струва 300-400лв чисто нова без геометрията, тя е 150-250лв, завиваш охлювите и караш. Безумие е да се дават по 600-900лв за рециклаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 4 hours ago, ivo.petkov said: Не знам като запали до колко се компенсират луфтовете от температурата и маслото . Аз винаги се чудя , защо пише палиш и тръгваш може да съм в грешка но нека да поработи малко на място . това е повече за екологията. Но няма и смисъл да я държи човек 10 минути на място (имах такъв приятел) на място да загрее. Аз чакам минутка и тръгвам като е студено. Важно е и като спреш да изчакаш малко преди да загасиш, особено ако си я настъпвал до преди малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 Щом чакаш като спреш е хубаво е и малко преди да тръгнеш .. не да я смачкаш и да се чуди турбото как да се разгрява равномерно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 като тръгвам на студено и я галя газта, даже не я натискам а духам И с перата сменям по-рано на по-висока предавка, правилно или не... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaKaTa Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 (Редактирано) Аз си я позачаквам при по ниски температури около 5мин да позагреят маслата И после докато позагрее я галя както казва колегата Редактирано 23 Януари 2018 от MaKaTa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 (Редактирано) Най-важно е като сте я настъпили, да изчакате малко, преди да я угасите. Така спокойно ще изкара 500к км, разбира се и навреме смяна на маслото. Редактирано 23 Януари 2018 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts