alexxk Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 (Редактирано) Няма смисъл от него. За цената му ще си вземеш 2 нормални, които ще изкарат сумарно 10 години сигурно Скачай на обикновен 110ам. Редактирано 15 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 ами около 60-80 лв. е разликата аз за това се чудя ако беше 200 нямаше чудене хаха .. ама може и да взема обикновения , аз едва ли ще я карам повече от 3-4 години колата още Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 AGM! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Преди 13 часа, nikolay80 написа: AGM ако колата е оригигинално с обикновен няма смисъл.AGM слагат само ако колата има старт стоп или рекуперация на спирачна енергия.И там волтажа на зареждане е малко по висок и изобщо всичко е съобразено с AGM-а.Взимай 110Ah обикновен и не се занимавай Айде бре, мойта няма старт-стоп, 3,0 тди от 2007-ма е, и навсякъде където проверявах ми казаха AGM. Ако взема друг, няма да ми подпечатат гаранцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Излиза AGM в TecDoc, затова ти предлагат такъв акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Значи , ще е AGM може и 105Ah да взема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Преди 1 час, ivo.petkov написа: Ами и аз се чудя .. единствения плюс на AGM , че се зарежда по бързо и на къси градски цикли ще се зарежда по добре Аз съм с AGM, доволен съм. Препоръчаха ми да сложа такъв. Слагат го също на Q7 със същия двигател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 И аз съм с Bosch 105Ah AGM. Държи се добре за сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 (Редактирано) Моят е Varta, ама все същото 1.pdf Редактирано 15 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Аз съм се ориентирал за varta дават го 95Ah ама май по добре 105 все пак доста консуматори има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 (Редактирано) Няма да сгрешиш с 105Ah. Разгледай прикачения файл от предният ми пост. Редактирано 15 Март 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexxk Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 2 hours ago, ivo.petkov said: ами около 60-80 лв. е разликата аз за това се чудя ако беше 200 нямаше чудене хаха .. ама може и да взема обикновения , аз едва ли ще я карам повече от 3-4 години колата още Каква е цената? Аз с остстъпки си взех 110 варта силвър на 260, до колкото съм чел и други колеги са си взимали Баннер и Бош пак за такива пари, че даже и по-малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 https://maxcar.bg/akumulatori/varta-silver-dynamic-agm-105ah-950a-r 397.90 лв. сега е в Макскар, а аз моя го взех от акумулатори бг за 420 лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 То въпроса е дали ти дават гаранция, че иначе да изсипеш близо 300 лева без гаранция, не си е работа. Иначе много пъти съм го писал, ама хайде пак, хубав акумулатор за такава кола тежи от 24-25 килограма нагоре. Ако ви пробутват някакви леки - не им вярвайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 И аз ги гледах там но нещо не ми харесва гаранцията от макс кар много ала бала е , касова бележка от замерване от всеки сервиз може.. .. ала бала .. И да за акумулатора трябва да тежи както захранванията колкото по леко по-голям боклук хахах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maisuda Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 36 месеца при мен. Теглото на 105 Ah AGM e 29.4 кг., докато на обикновенния 110 Ah e 24.5 кг. От това си правя изводи кое е по-доброто. Разликата от 130-140 лв. за мен си заслужава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Да ама ти си в София питах ги за Варна те ами от всеки сервиз става .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Стига сте гледали тези амперчасове. Това е било преди 10 години. Гледайте пусковия ток. В момента акумулатор със същия пусков ток има 90-100 Ah. На 4Ф-а бях си взел Мол Камина 100 Ач, с 3 г. гаранция за 250 лв. Вършеше перфектна работа. Що давате по 100-200 лв повече не ми става ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Ами ако стои в гараж и се кара лятото и 80 ще ти свършат работа ама на -10 този 105 всъщност ще е около 90аh и то при положение , че е зареден. Като тръгне този трактор да подгрява и да върти стартера малките амперчасове няма да изкарат упоменатия ток + това този 105 Ah. дори няма да е 105 Ah. реално . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Абе не е като да съм палил само лятото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko1962 Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 И аз съм с оригиналния MOLL 95 Ah, с който е излязла колата преди 7г. от завода, и нямам никакви проблеми, при положение, че някой път не се пали по 4 месеца. И при минусови температури също няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Преди 5 часа, mili 75 написа: Айде бре, мойта няма старт-стоп, 3,0 тди от 2007-ма е, и навсякъде където проверявах ми казаха AGM. Ако взема друг, няма да ми подпечатат гаранцията. Да написал съм или старт стоп ИЛИ рекуперация И моята няма старт стоп но оригиналния беше AGM заради рекуперацията.Не знам префейса има ли рекуперация ама явно има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 а сега де рекуперация нямат ли само хибридите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Явно ли е, мътно ли е, като не си сигурен, не се изказваш категорично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Moll са си немски и са стабилни много. Даже май се правят все още в Германия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts