Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 12


gild

Recommended Posts

 

Колга моторчето май си работи а проблема е със сигорност във единият кабел ама ме притеснява да няма и продължение по някаде другаде. (Модули , управления и така нататък )

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, halimhalimov1986 написа:

Колеги помагаите ръчната ми издаде багажа към кого мога да се обърана да я погледне сава въпрос за гр.София 

F78B626C-DC57-4A25-AA0D-49C854CCCD71.jpeg

A3D5EDE8-F3A5-407A-BB3B-8C8A95BB975B.jpeg

Ситоацията е следната задна лява букса е сменяна преди около 6 месеца (наставяна), онзи ден ми блокира във сърбия яно кат съм минал през някоя ледена буца се е скъсала ,с 300 зора се опитах да я навържа някак си успях но моторчето неискаше да освободи колелото и тогава незнаех и нямаше как да видя в нета че мога да отвъртя самото моторче , та в краина сметка от каското ми викнаха пътна помощ тез бастуни ме закараха в някав техен сервиз Bosh servis   В сърбия ( никога не ползвите за каквото и да било услугите им ) та резолтата от въпросния сервиз единственото хубаво беше че ми бяха отблокирали апарата , започвам с лошата част целия заден мост е в някакви кабеляци пипали са ми по ABS управлението нещо един бушо нямах в сервиза да ми сменят авно са направили късо някаде някакъв мост от едното моторче са прекарали за да се отварят и двете в краина сметка. Колата продължава да е като коледна елха по таблото и всичко това за скромата сумичка от 300 евро ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, трябват ми малко идеи. Смених босето ми, докато се ремонтира със старото от седана ми, което обаче е по-малкото. След като му махнах СР-то в момента свири само средната колонка под предното стъкло и нищо друго. Единственото което ми се върти в главата е че седана май е с 4ома колони, докато комбито е с 8ома.

257137FE-C645-4CF2-944C-408D31BA16FE.jpeg

392133A8-A43B-473B-9FF9-44670B288F2A.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@halimhalimov1986 около 200кинта е цялата инсталация... сменя се и се навръзва в купето... около 100лв. труд за да си стане фабрично и водоустойчиво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото което не ми харесва на новата А6ца са радарите в решетката. Много грозно седят, някак си не на място. Добре че поне няма да се крадът толкова лесно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно радарите ме спират да я поръчам ;) :hilezh:

Честит Национален празник на всички!

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да си направя багажника с автоматично отваряне и прибиране (с копчета) интересно ми е голяма играчка ли е и какво е нужно ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

трябва ти пълен комплект и дали сам ще си правиш инсталация или ще купиш готова... отделно ако комфорта ти не поддържа се сменя и той и се маха CP-то... доста работа е и доста се разглабя отзад... ако имаш интерес ми пиши, аз го правих онзи ден :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кит и боя, лошото е че заради задния калник половината кола трябва да се пръсне, за да не си личи. Дано имаш каско. Бих се притеснявал най-вече гумата да не се е разместила, провери я за сходимост.

 

Колата Quattro ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, сравнително леко се ожули, няма вдлъбнатини при драскотините, единствено най-долу е стигнало до ламарината.. ии там е влязло леко навътре. По- гумата няма щети. Предно е задвижването.

Редактирано от RogerSanchez
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 4F задължително теглови индекс на гумите трябва да е над 96? Стават ли 94, за да съм сигурен какви летни да си закупя. Не вдигам повече от 180/200 за кратко и то само в Германия ;), а поддържам не повече от 160. Така че скоростният индекс не е проблем, макар че те са леко свързани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да запитам хора, които са го правили, че аз не съм наясно ...

 

Утре трябва да ида с Олроуда на стенд за сходимост преден и заден мост.

Че ще трябва да заключа окачването (Jacking mode - ON) съм почти сигурен, но на коя степен? Мисля си на Automatic, както всъщност и основно си я карам де ...

Редактирано от royce
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата трябва да седи точно така както се кара, даже е препоръчително да е с 1/2 резервоар и шофьор на седалката. На реглаж не ти вдигат колата, Jacking  mod-e само ще ти прецака реглажа според мен защото ще ти вдигне окачването и ще промени кембъра.

 

Това се пуска само при вдигане, дано прочетеш поста преди да ходиш на реглаж. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на старата не съм забелязал jackinga да я вдига. само заключва сферите и компа да не се опитва да я нивелира по мое наблюдение. Ако я вдигнеш без jacking съм забелязал че сама се усеща и го пуска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Manniakk И аз така знам, че Jacking mode само я заключва, без да я вдига.

Само да питам при изключен мотор компа пак ли се опитва да я нивелира?

 

@zafirovp Колата е с пълен резервоар в момента. Колкото до това дали не я вдигат не е точно така. С А4-ката съм ходил в Шумен при един човек, който си работи още с лампите и огледалата и не съм имал ядове. И доста хора ходят там, ама проблема е, че става бавно и няма да стане в обедната почивка.

Та там на канала има хидравличен крик на релси с който е вдигал колата. Слагаше ония триножници на гумата и я въртеше ... ама после не сещам какво правеше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в събота на хубавото време монтирах огледалата и ел. багажника... сега се чудя какво да правя

bda07089e52294cb873146850d2d0936.jpg

Редактирано от Manniakk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери си по-прибрани джанти. При лоши условия, сигурно предните хвърлят чак до багажника :lupe:

 

Каква може да е драмата с преден десен тапет? Скърца много неприятно (идващо от лайсната). Ясно е, че ще се сваля...напоследък, се чува и от третия стоп...луда работа.

Редактирано от petio_venkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26.02.2018 г. at 21:04, pe6koo написа:

Слагането няма какво да те притеснява. Бега се държи на два болта скрити зад капачетата от двете страни, а самия волан е на един болт, който се развиеа с малко по-странен камък, мисля че М.. беше.

Аз взех волан и отделно капачка, и прехвърлих моя бег в капачката 

На 27.02.2018 г. at 10:38, balu написа:

 

Колега откъде намери капачката за трилъчев airbag?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...